Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy


































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Pytania i odpowiedzi...
Pytania i odpowiedzi...
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3
View previous topic :: View next topic
Author Message
verdome
Nieświadomy
Nieświadomy

verdome

Offline

Joined: sierp 01, 2018
Posts: 8

Post Post subject: Re: Pytania i odpowiedzi...
Posted: Pt sierp 31, 2018 05:20 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
Działa normalnie.

Jeżu wszechmogący... Nerf PLOX

Back to top
View user's profile
Theoden91
Nieświadomy
Nieświadomy

Theoden91

Offline

Joined: sierp 03, 2018
Posts: 3
Location: Warszawa/Świdnik

Post Post subject: Pytania i odpowiedzi...
Posted: Sb wrz 01, 2018 09:13 AM
Reply with quote

Witam, mam kilka pytań:

1. Awanse stronników - Załóżmy, że jednej grupie stronników rozwinąłem już USy, kolejnym razem wyrzuciłem 6-7 czyli rozwinięcie WW/US, więc muszę wybrać WW, ale czy jak za 3. razem wyrzucę 6-7 to mogę "wybrać dowolny inny współczynnik, który nie osiągną dopuszczalnej wartości" (cytat z "Rozwinięcie Charakterystyki") czy muszę "powtarzać rzuty póki nie uzyska się innego wyniku" (cytat z "Rzuty na rozwinięcie: Stronnicy")?

2. Łuk Ellyriańczyka - jest to długi łuk, ale czy to oznacza, że na krótki dystans ma siłę 6 zgodnie z zasadami długiego łuku?
3. Czy umiejętność błyskawiczne przeładowanie można połączyć z ww. łukiem, tzn. czy w sumie da to 3x wielokrotny strzał z karą -1 do wszystkich trafień?

4. Amulet Ognia - ile kosztuje? 60 + 2k6 zgodnie z opisem czy 30 + 6k zgodnie z tabelką?

Zaklęte przedmioty:
5. Płaszcz Folariana - czy magiczne ataki oznaczają tylko zaklęcia czy również atak magiczną bronią?
Płaszcz z Bród
Posąg Brahmira
6. Czy te 3 ww. zaklęte przedmioty mogą kupić elfy wysokiego rodu? Pytam bo z opisu itemów wynika, że mogą a liście magicznych przedmiotów elfów do nie występują.

7. Podnoszenie kosztowności jako kawalerzysta.
Czy dobrze rozumiem, że na podniesienie wskaźnika kawalerzyście potrzeba aż 3 pełnych rund?
1 by podjechać zwykłym ruchem do odległości 1'' od znacznika, i w fazie pozostałych ruchów zejść z konia,
1 by w pozostałych ruchach wziąć wskaźnik
1 by w pozostałych ruchach wejść na konia razem z kosztownością?

Back to top
View user's profile AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Online

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8139
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Pytania i odpowiedzi...
Posted: Sb wrz 01, 2018 10:04 AM
Reply with quote

1. Stosujesz zasady z paragrafu stronnicy, czyli rzucasz dopóki nie wypadnie rozwinięcie, którego jeszcze nie było.

2. Nie, stosujesz tylko zasady wymienione w opisie magicznego przedmiotu.

3. Nie, zasady się nie kumulują, Ewentualnie bierzesz większą wartość.

4. Tak jak w opisie. Poprawię tabelę.

5. Również magiczną bronią.

6. Mogą. Poprawię listę.

7. 2 rundy. 1 runda - podjeżdża i zasiada. 2 runda - podnosi i wsiada.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Raven
Śniący
Śniący

Raven

Offline

Joined: kwiet 22, 2011
Posts: 27
Filia Śląska

Post Post subject: [Pytanie] Piekielna moneta
Posted: Wt paźdź 09, 2018 12:34 PM
Reply with quote

Piekielna moneta

Piekielnej Monety można użyć K3 razy w czasie każdej potyczki. Użycie piekielnej monety
pozwala uniknąć trafienia przez wroga. Gracz musi jednak zadeklarować użycie
talizmanu przed rzutem na zranienie.

Czy trafienie musi być w posiadacza monety, czy można zanegować trafienie w dowolny model?

Czy jeżeli monetę ma jeździec to czy mogę zanegować trafienie w wierzchowca?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Online

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8139
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Pytanie] Piekielna moneta
Posted: Wt paźdź 09, 2018 02:17 PM
Reply with quote

Tylko posiadacz monety może uniknąć trafienia.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Blumstein
Przytomny
Przytomny

Blumstein

Offline

Joined: list 13, 2017
Posts: 115

Post Post subject: Pytania i odpowiedzi...
Posted: Pn paźdź 15, 2018 11:08 AM
Reply with quote

Pytanie o Płonący Atak - jeśli dotknięty płonącym atakiem stanie w płomieniach, to pali się, dopóki się nie ugasi / ktoś go nie ugasi i teoretycznie może co turę dostawać trafienie z siłą 4?
Czy od tego trafienia (gdy model płonie) możemy wybronić się pancerzem?

Back to top
View user's profile AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Online

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8139
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Pytania i odpowiedzi...
Posted: Pn paźdź 15, 2018 06:56 PM
Reply with quote

1. Tak.
2. Nigdzie w zasadach nie znalazłem, że nie można - więc Ochrona Pancerza działa. Nie działa natomiast Regeneracja.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Theoden91
Nieświadomy
Nieświadomy

Theoden91

Offline

Joined: sierp 03, 2018
Posts: 3
Location: Warszawa/Świdnik

Post Post subject: Pytania i odpowiedzi...
Posted: Pn paźdź 21, 2018 10:41 AM
Reply with quote

Mam kolejny komplet pytań:

Zdarzenie Losowe "Pojedynek".
Czy nabyta nagroda może spowodować zwiększenie statystyki ponad rasowe maksimum? np Elf który dostał rozwinięcie WT

Umiejętności, rozwinięcia z punktów kampanii oraz rozwinięcia obozowe.

Czy umiejętność Mistrz Magii (z Magii Elfów z Ulthuan- "Mag otrzymuje premię +1 do wszystkich prób rzucenia zaklęcia") oraz przedmiot Różdżka z Gwiazdodrzewu ("Różdżka dodaje +1 do prób rzucenia zaklęcia, podejmowanych przez władającego przedmiotem MAGA.") można stosować jednocześnie?

Czy umiejętność akademicka Światowiec modyfikuje konkretną kostkę czy tylko sumę wyniku rzutu na eksplorację? Chodzi o to czy można uzyskać np dublet modyfikując tą umiejętnością konkretną kostkę?

Czy rozwinięcia które można wybrać z awansów punktów kampanii oraz umiejętności które mają ten sam opis efektu np. Samowystarczalni i umiejętność akademicka Ekonom oraz ewentualny efekt z powtórzeń np. Dziczyzna nie będą powodować obniżenia o 3 poziomy?

Tak samo czy ma to zastosowanie do ulepszeń obozowych np Szpital i Skarbiec z umiejętnościami Felczer i Rewelator? Czy można mieć 2 Felczerów w bandzie którzy w sekwencji po potyczce użyją umiejętności na 2 różnych bohaterach/stronnikach?

Czy Kuchnia, Książki kucharskie, rozwinięcie kampanii Horda (+1/+2/+3) kumulują się? Czy do limitu do 20 postaci zaliczają się Najemnicy i niewolnicy zdobyci przez łowcę niewolników? Jeśli nie to po co jest dopisek o maksymalnej ilości modeli 20? Czy jest jakiś sposób dobicia do poziomu >20 postaci w kompanii?

Back to top
View user's profile AIM Address
<
1 2 3
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 1966 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 14776 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 70243 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 135073 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
No new posts Kostnica Pytania i odpowiedzi [AoS]
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
42 Staś 7105 Pytania i odpowiedzi [...
 Śr marca 22, 2017 02:12 PM 
wellofeternity View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Inkq
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 437

Na stronie:
Użytkownicy: 1
Goście: 28
_BBOT: 0
Razem: 29
Kto gdzie jest:
 Użytkownicy:
quidamcorvus > ForumsPro
 Goście:
ForumsPro
Statystyki
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Statystyki
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
Strona główna
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:
PM quidamcorvus

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 164
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy