Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › [Warsztat] Drużyny
[Warsztat] Drużyny
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 ... 28 29 30 31 32 33
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
Blumstein
Przebudzony
Przebudzony

Blumstein

Offline

Joined: list 13, 2017
Posts: 178

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pt grud 14, 2018 05:58 PM
Reply with quote

To też zrobiłoby robotę. Bo jak tak się przyjrzeć, jakie są wady i zalety poszczególnych ras:
Krasnale - powolne, ale wytrzymałe
Orki - mają animozję, ale są silne i wytrzymałe
Skaveny - niskie CP, ale liczni i szybcy
Elfy - nieliczni i drodzy, ale szybcy i świetnie strzelają
Ludzie - eeeeeeeee Very Happy

Back to top
View user's profile AIM Address
adrenalbooster
Przebudzony
Przebudzony

adrenalbooster

Offline

Joined: sierp 02, 2015
Posts: 213

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pt grud 14, 2018 11:05 PM
Reply with quote

tak, obniżenie kosztu miałoby sens. Nie gram ludźmi (póki co :D) ale z mojej strony stołu (gracz bijący ludzi) zgadzam się całkowicie.


_________________
Is all that we see or seem\r\nBut a dream within a dream?
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Sb grud 15, 2018 02:23 PM
Reply with quote

Zaletą Ludzi jest jeszcze to, że zaczynają z 5 bohaterami.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Wt grud 18, 2018 08:56 AM
Reply with quote

Wracając jeszcze do animacji, to należy pamiętać, że Zombie mogą pojawić się tylko na powierzchni stołu, co oznacza, że wystarczy wejść do budynku, czy na wzniesienie, żeby Zombie nie mogły zaszarżować spod ziemi.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Blumstein
Przebudzony
Przebudzony

Blumstein

Offline

Joined: list 13, 2017
Posts: 178

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Wt grud 18, 2018 10:37 AM
Reply with quote

O, to dobre info odnośnie Animacji :).

Ludzie co prawda mają 5 bohaterów na start, ale biorąc pod uwagę to, że często 1-2 z nich ma bardzo słabe statystyki, łatwo schodzą ze stołu. Co prawda tacy Młodzicy bardzo szybko mogą zamienić się w rzeźników, ale nie zmienia to faktu że start dla ludzkiej bandy jest moim zdaniem trudniejszy niż dla pozostałych.

Czy sądzisz, że możesz wprowadzić zmiany do kosztu stronników jeszcze przed marcowym turniejem? Smile

Back to top
View user's profile AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Wt grud 18, 2018 11:16 AM
Reply with quote

Myślę, że taką zmianę warto rozważyć.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Elmin
Przytomny
Przytomny

Elmin

Offline

Joined: paźdź 20, 2016
Posts: 60

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Śr grud 19, 2018 01:58 PM
Reply with quote

Dla "zwykłasa" (all3 i sztylet) zdjęcie ceny o 5zk byłoby fajnym pomysłem.

Podobnie jak Miecznicy zaczynają z 4WW tak i podobnie łuczników (myśliwi) czy kuszników (harpunnicy) podmieniłbym na US4 w ramach "droższego oddziału".

Back to top
View user's profile Visit poster's website
Blumstein
Przebudzony
Przebudzony

Blumstein

Offline

Joined: list 13, 2017
Posts: 178

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Śr grud 19, 2018 02:13 PM
Reply with quote

Też jestem za - wyższą cenę można uzasadnić kuszą czy łukiem w ekwipunku, ale z US3 taki gość za wiele nie podziała ;).

Back to top
View user's profile AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Śr grud 19, 2018 02:50 PM
Reply with quote

4 US na stronnikach to cecha Reiklandu, tak jak S 4 Middenheim, czy 600 zk Marienburga.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
adrenalbooster
Przebudzony
Przebudzony

adrenalbooster

Offline

Joined: sierp 02, 2015
Posts: 213

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pt grud 21, 2018 10:52 AM
Reply with quote

ja bym nie szedł w zmiany w statsach, ale 5zk mniej na człowieku miało by sens. Przeciętna banda ludzka ma powiedzmy 8 modeli uzbrojonych albo 12 golasów, więc zmiana w koszcie daje 40-60zk róznicy, to jest powiedzmy 1-3 modele więcej na stole (w zależności od sprzętu lub jego braku). Wydaje mi się, że ma to totalnie sens, bo ludzie są słabsi od ludzi czy krasnoludów, są 'łatwo dostępni' i faktycznie spokojnie może być 1-2 modele więcej na stole.


_________________
Is all that we see or seem\r\nBut a dream within a dream?
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pn stycz 07, 2019 12:14 PM
Reply with quote

Na dropboxie umieściłem pdf z 'nowymi kosztami'. Rzućcie okiem, przetestujcie rozpiski pod kątem turnieju i dajcie znać co myślicie w TYM temacie.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Torin
Przebudzony
Przebudzony

Torin

Offline

Joined: stycz 10, 2013
Posts: 304
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pn stycz 07, 2019 12:53 PM
Reply with quote

Według mnie bohaterów można zostawić po staremu, obniżyć tylko stronników. Na plus jest obniżenie kosztów konnych, te modele wcześniej były za drogie ...


_________________
A.Ś.
Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pn stycz 07, 2019 01:20 PM
Reply with quote

Torin wrote:
Według mnie bohaterów można zostawić po staremu, obniżyć tylko stronników. Na plus jest obniżenie kosztów konnych, te modele wcześniej były za drogie ...

Popieram.

Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pn stycz 07, 2019 01:27 PM
Reply with quote

Pepe wrote:
Adam kazał mi się was zapytać, więc pytam.
Co sądzicie aby model STREGOICY zamiast furii miał głupotę oraz łatwopalność.
Żaden duży model nie ma furii i to na dodatek w tej cenie. W obecnym kształcie model za 250ZK imo jest niegrywalny.

Adam przypominam się Very Happy

Back to top
View user's profile
Torin
Przebudzony
Przebudzony

Torin

Offline

Joined: stycz 10, 2013
Posts: 304
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pn stycz 07, 2019 01:35 PM
Reply with quote

Poza tym, te zmiany mogą mieć gorsze konsekwencje. Pomijając koszt konnych, to mniejsze koszty u ludzi, wyjątkowo utrudnią życie np: krasnoludom. Trzeba też zwrócić uwagę, że modeli w bandach ludzi może być aż 15, gdzie w kompaniach z założenia liczniejszych ( orki i gobliny, skaveny) też można wrzucić 15. Tych drugich nikt nie wspomoże? Plus dostępność... Ludzie mają wystarczająco plusów, chyba ostatecznie nie trzeba ich poprawiać. Poza konnymi, ale to chyba u wszystkich band ich cena jest zaporowa. To tak ode mnie. Ulało mi się:P


_________________
A.Ś.

Last edited by Torin on Pn stycz 07, 2019 01:48 PM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 28 29 30 31 32 33
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Galeria - Figurki [Warsztat] Zwiadowcze stado klanu Eshin.
Szczuroludzie do Warheim FS.
[ Go to pageGo to page: 1, 2 ]
25 quidamcorvus 7937 [Warsztat] Zwiadowcze ...
 Śr wrz 04, 2019 04:18 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Magiczne przedmioty
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
123 quidamcorvus 14891 [Warsztat] Magiczne pr...
 Pn sierp 18, 2019 03:45 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Machiny wojenne. 0 quidamcorvus 2017 [Warsztat] Machiny woj...
 Cz lip 18, 2019 09:19 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Magia...
...nowe zaklęcia.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 4, 5, 6 ]
75 Repentia.Vlk 42639 Re: [Warsztat] Magia.....
 Pt May 24, 2019 09:24 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Trucizny, mikstury & Narkotyki 2 quidamcorvus 1161 [Warsztat] Trucizny, m...
 Cz marca 21, 2019 07:54 PM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Gutek
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 460

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 17
_BBOT: 0
Razem: 17
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Artykuły
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy