Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Taktyki & Strategie [Warheim FS] › Mroczne Elfy z Naggaroth
Mroczne Elfy z Naggaroth
Czyli co zrobić, żeby zarobić i się nie narobić.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 4
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
verdome
Przytomny
Przytomny

verdome

Offline

Joined: sierp 01, 2018
Posts: 73

Post Post subject: Re: Mroczne Elfy z Naggaroth
Posted: Cz stycz 10, 2019 10:40 PM
Reply with quote

adrenalbooster wrote:
"Wiedźmy - przeniesienie z mechaniki k6 na 2k6 ścięło skuteczność zatrutego ataku o połowę. "
z tym się nie zgodzę - szansa jest dokładnie taka sama, rachunek prawdopodobieństwa! dublet ma dokładnie taką samą szansę na wypadnięcie jak 6.
Rzut pierszą kością nie ma najmniejszego znaczenia, bo zawsze wypadnie 'coś'. Szansa na wypadnięcie dokładnie tego samego 'czegoś' na drugiej kostce to 1:6.

Gdyby liczyły się wszystkie dublety włącznie z dubletem 1 to byś miał rację. Cytując podręcznik: Wojownik, który dysponuje zatrutymi atakami, rani automatycznie swój cel w przypadku, gdy w udanym rzucie na trafienie uzyska dublet, czy to podczas strzelania, czy też podczas walki wręcz

Zmienia nam to matematykę. W battlu musisz uzyskać szóstkę więc szansa na zatrucie wynosi 1 : 6 = 16,6 %
W Warhaimie potrzebujesz udanego trafienia. Więc wiedźmy mające 4 WW gdzie najczęściej trafiają na 7+ co daje nam dostęp tylko do 3 dubletów które aktywują zatruty atak. Szansa na zatrucie spada do 3:36 czyli 8%.

Statystycznie rzecz ujmując mamy spadek skuteczności ataku o połowę.


Last edited by verdome on Cz stycz 10, 2019 10:54 PM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile
verdome
Przytomny
Przytomny

verdome

Offline

Joined: sierp 01, 2018
Posts: 73

Post Post subject: Re: Mroczne Elfy z Naggaroth
Posted: Cz stycz 10, 2019 10:45 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
Sprecyzowałem zapis, i Wieszczka Khaina może w ramach awansu wybrać chowańca kafar, który pozwala na przerzut Siły pomyślnie rzuconych zaklęć.


Hura Very Happy może w końcu coś ugram tą wiedźmą Very Happy

quidamcorvus wrote:
Ponieważ Wiedźmy Khaina i tak nie może parować mieczem, to można zmienić broń na włócznię, dzięki czemu modele będą mogły jeszcze lepiej wykorzystywać swoją Inicjatywę. W celu zwiększenia wytrzymałości proponuję ochronne tatuaże dające Magiczną Ochronę na 6+.


<3


quidamcorvus wrote:
Co do głupoty wierzchowców i zwierząt pociągowych, to doprecyzowałem zapis:
Quote::
Głupota a kawalerzyści & woźnice:
Zdarza się czasem, że bohater dosiada WIERZCHOWCA lub powozi ZWIERZĘTAMI POCIĄGOWYMI, które podlegają zasadzie specjalnej GŁUPOTA. Jeżeli WIERZCHOWIEC lub ZWIERZĘ POCIĄGOWE odczuwa skutki działania GŁUPOTY, to na początku tury należy przeprowadzić stosowny test, lecz używając współczynnika CP bohatera, a nie WIERZCHOWCA czy ZWIERZĘCIA POCIĄGOWEGO. Jeżeli test zakończy się niepowodzeniem, bohater pozostaje na miejscu razem z WIERZCHOWCEM lub ZWIERZĘCIEM POCIĄGOWYM, które podlega opisanym powyżej zasadom. Należy zauważyć, że bohater nie może rzucać czarów ani strzelać, póki WIERZCHOWIEC lub ZWIERZĘ POCIĄGOWE nie przełamie GŁUPOTY.

Poza tym ogólnie cena kawalerii zostanie obniżona o 20 zk.

Rydwan wraca do łask Very Happy

Back to top
View user's profile
Elmin
Przytomny
Przytomny

Elmin

Offline

Joined: paźdź 20, 2016
Posts: 60

Post Post subject: Mroczne Elfy z Naggaroth
Posted: Pt stycz 11, 2019 01:01 PM
Reply with quote

Ciekawe propozycje zmian, nie powiem, zaczyna się troszkę klarować wizja Darków w Warheimie. Ciągle myślę, jak ulepszyć ich szansę na to, by skutecznie wykorzystywać te fajne kusze powtarzalne. Nie mniej, już zaczyna ta banda nabierać ciekawego sznytu.

Back to top
View user's profile Visit poster's website
adrenalbooster
Przebudzony
Przebudzony

adrenalbooster

Offline

Joined: sierp 02, 2015
Posts: 213

Post Post subject: Mroczne Elfy z Naggaroth
Posted: Pt stycz 11, 2019 01:25 PM
Reply with quote

a to przepraszam, myślałem, że chodzi o dublety po prostu Very Happy

tak, to wszystko w dobrą stronę idzie, bo do tej pory jak grałem na dark elfy to niektóre szczury nawet dobiec nie zdążyły Very Happy


_________________
Is all that we see or seem\r\nBut a dream within a dream?
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Mroczne Elfy z Naggaroth
Posted: Pt stycz 11, 2019 02:39 PM
Reply with quote

Ponadto Wojownik cienia i Widmo otrzymają błyskawiczne przeładowanie, co powinno podnieść użyteczność tych jednostek.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Blumstein
Przebudzony
Przebudzony

Blumstein

Offline

Joined: list 13, 2017
Posts: 178

Post Post subject: Mroczne Elfy z Naggaroth
Posted: Pt stycz 11, 2019 02:47 PM
Reply with quote

Hmm, Błyskawiczne Przeładowanie ma jakąś interakcję z Kuszą Powtarzalną?

Quote::
BŁYSKAWICZNE PRZEŁADOWANIE
Bohater jest doświadczonym strzelcem. Dzięki tej zdolności model może przeładować broń dystansową w znacznie krótszym czasie. Bohater posługując się pistoletem strzałkowym lub łukami może w fazie strzelania wykonać 2x – WIELOKROTNY STRZAŁ z karą -1 do wszystkich testów trafienia. Ponadto, bohater uzbrojony w kuszę lub dowolny rodzaju muszkietu może strzelać po ruchu ignorując cechę oręża ruch albo strzał.

Back to top
View user's profile AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Mroczne Elfy z Naggaroth
Posted: Pt stycz 11, 2019 03:57 PM
Reply with quote

Z powtarzalną nie ma. Ale jest pomysł żeby ME miały dostęp do zwykłych kusz. Tylko trzeba to rozważyć.

Ewentualnie zdolność, która niweluje minusy za strzał po ruchu.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
verdome
Przytomny
Przytomny

verdome

Offline

Joined: sierp 01, 2018
Posts: 73

Post Post subject: Re: Mroczne Elfy z Naggaroth
Posted: Pt stycz 11, 2019 05:00 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
Ponadto Wojownik cienia i Widmo otrzymają błyskawiczne przeładowanie, co powinno podnieść użyteczność tych jednostek.

Widmo chyba nic nie zyska na tym Very Happy
Wielokrotny strzał mają z kuszy
a kusz powtarzalna nie ma strzał albo ruch

Idealnie by było gdyby kusza powtarzalna dostała przebicie pancerza.

Back to top
View user's profile
verdome
Przytomny
Przytomny

verdome

Offline

Joined: sierp 01, 2018
Posts: 73

Post Post subject: Re: Mroczne Elfy z Naggaroth
Posted: Pt stycz 11, 2019 05:01 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
Z powtarzalną nie ma. Ale jest pomysł żeby ME miały dostęp do zwykłych kusz. Tylko trzeba to rozważyć.

Ewentualnie zdolność, która niweluje minusy za strzał po ruchu.

Zwykłe kusze to potęga Very Happy poproszę.

Back to top
View user's profile
Blumstein
Przebudzony
Przebudzony

Blumstein

Offline

Joined: list 13, 2017
Posts: 178

Post Post subject: Mroczne Elfy z Naggaroth
Posted: Pt stycz 11, 2019 06:29 PM
Reply with quote

Brak kary za strzał po ruchu też były całkiem spoko - szedłby w parze z mobilnością.

No i kusza w ekwipunku podstawowym dla Mrocznego Jeźdźca to byłaby naprawdę fajna opcja.

Back to top
View user's profile AIM Address
verdome
Przytomny
Przytomny

verdome

Offline

Joined: sierp 01, 2018
Posts: 73

Post Post subject: Re: Mroczne Elfy z Naggaroth
Posted: Sb stycz 12, 2019 11:56 AM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
Maruderzy Khaina - nie. Wolałbym coś w ramach istniejących mechanik.

znalazłem wśród drużyn mechanikę dającą automatycznie zdane CP grabieży i k3 itemy się grabi. Może to zamiast nienawiści do wsystkich Smile

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Mroczne Elfy z Naggaroth
Posted: Sb stycz 12, 2019 11:58 AM
Reply with quote

verdome wrote:
quidamcorvus wrote:
Maruderzy Khaina - nie. Wolałbym coś w ramach istniejących mechanik.

znalazłem wśród drużyn mechanikę dającą automatycznie zdane CP grabieży i k3 itemy się grabi. Może to zamiast nienawiści do wsystkich Smile
Nie. Nienawiść do wszystkich jest istotą bycia Mrocznym Elfem. A fakt, że nie mogą grabić jest jedną z ich słabości.

Myślę, że zaproponowane powyżej zmiany wystarczą do ugrywalnienia tej kompanii.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
verdome
Przytomny
Przytomny

verdome

Offline

Joined: sierp 01, 2018
Posts: 73

Post Post subject: Mroczne Elfy z Naggaroth
Posted: Wt lip 30, 2019 01:18 PM
Reply with quote

Jako że skończyliśmy kolejną kampanię to wnioskuję o następujące nerfy i buffy:

1) wywalić Błyskawiczne Przeładowanie z Widm, dać wybór kusza lub kusza powtarzalna
2) Ograniczyć ilość dostępnych modeli Widm do 3.
3) zamienić wykluczenia na Widma albo Jeźdźcy Mroku i Wiedźmy albo Harpie.

Ograniczenie liczby modeli i wywalenie Błyskawicznego przeładowania z Wojowników Cienia u Wysokich Elfów też była by miła Very Happy

Back to top
View user's profile
verdome
Przytomny
Przytomny

verdome

Offline

Joined: sierp 01, 2018
Posts: 73

Post Post subject: Mroczne Elfy z Naggaroth
Posted: Wt lip 30, 2019 01:22 PM
Reply with quote

A i magię Druhii można śmiało wywalić bo i tak sięz niej nie da skorzystać Very Happy

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Mroczne Elfy z Naggaroth
Posted: Wt lip 30, 2019 01:58 PM
Reply with quote

Hmm... ja też ostatnio dużo grałem MElfami i moim zdaniem jest OK. Nawet bardziej niż OK.

Grając MElfami ofensywnie i ekranując się Niewolnikami mało kto może im sprostać.

Ale mam pytanie czemu taka propozycja wykluczeń?


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3 4
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Recenzje... [ORTH Multimedia]Wchodzę tam! Leśny Trakt, Mroczne Podziemia 0 quidamcorvus 279 [ORTH Multimedia]Wchod...
 Sb kwiet 06, 2019 02:21 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Taktyki & Strategie [Warheim FS] Leśne Elfy z Athel Loren - rozpiska
[ Go to pageGo to page: 1, 2 ]
17 Blumstein 4886 Leśne Elfy z Athel Lo...
 Pt lut 02, 2018 11:21 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Galeria - Figurki Warheim / Elfy Wysokiego Rodu 2 MichałDwarfCrypt 1549 Warheim / Elfy Wysokie...
 Śr May 24, 2017 04:13 PM 
Grish View latest post
No new posts Galeria - Figurki [Galeria] Mroczne Elfy z Naggaroth
[ Go to pageGo to page: 1, 2 ]
27 quidamcorvus 19302 Re: [Galeria] Mroczne ...
 Pn kwiet 20, 2014 11:01 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Galeria - Figurki [Galeria] Leśne elfy z Athel Loren 3 quidamcorvus 6181 [Galeria] Leśne elfy ...
 Śr marca 07, 2012 02:24 PM 
bano View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy