Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział OGÓLNY › Inne systemy › Przygodowy Młot Bojowy
Przygodowy Młot Bojowy
...czyli nie samym Mordheim człowiek żyje. Warheim zresztą też...
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2
View previous topic :: View next topic
Author Message
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Przygodowy Młot Bojowy
Posted: Śr lip 20, 2011 07:19 PM
Reply with quote

Yoshi wrote:
I jak tam lektura? Czekam na uwagi!
Póki co przeczytałem mniej więcej połowę podręcznika. Na stronie 21 znalazłem literówkę jest "grypę wewnątrz", a powinno być "grupę wewnątrz".
Innych uwag co do tekstu nie mam.
Jak planujecie zredagować podręcznik, tekst będzie dzielony na szpalty, itd.?

No może poza tym, że zmieniłbym określenia:
Ruch na Szybkość
Walka Dystansowa na Umiejętności Strzeleckie
Rany na Żywotność
Fart na Szczęcie. Szczególnie, że w opisie pojawia się już określenie "szczęście".
Wola na Siła Woli.
Ale to już moje widzimisię.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Yoshi
Nieświadomy
Nieświadomy

Yoshi

Offline

Joined: May 15, 2011
Posts: 8

Post Post subject: Przygodowy Młot Bojowy
Posted: Pn sierp 01, 2011 05:56 PM
Reply with quote

Jak dalsza lektura?

Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Przygodowy Młot Bojowy
Posted: Pn sierp 01, 2011 08:30 PM
Reply with quote

Strona 23:
Quote::
Związanie walką
Jeśli z początkiem Fazy Potworów, Potwór znajduje się w sąsiedztwie którejkolwiek z Postacie,
Powinno być Postaci.

Strona 29:
Quote::
ROZDZIAŁ IV – WALKA
Opisane poniżej zasady dotyczą każdego z walczących, niezależnie od tego czy jest to Postać czy POtwór.
Chyba, że to jakaś aluzja polityczna Wink

Strona 32:
Quote::
8. ZŁOTO I KARTY NAGRÓD
Pomimo, że cel Wyprawy znajduje się na końcu Lochu, to w trakcie jej trwania awantuirnicy mogą także zdobywać Złoto i Nagrody.

Quote::
Walka Wręcz (WW)
Cecha będąca miarą wprawy we władaniu bronią białą jaką Postać lub Potwór posiada. Im wyższa Walka Wręcz tym łatwiej jest trafić przeciwnika oraz bronić się prze jego ciosami.



Nie rozumiem mechanizmu trafienia w walce dystansowej. Z definicji cechy:
Quote::
Walka Dystansowa (WD)
Cecha ukazuje jak wprawnie Postać posługuje się łukami i inną bronią zasięgową. Im wyższa Walka Dystansowa tym łatwiej jest trafić przeciwnika.
wynika, że im wyższe WD tym łatwiej trafić - podobnie jest w WFB, Mordheim, WFS.
Natomiast z opisu mechaniki:
Quote::
W celu rozpatrzenia ataku dystansowego należy wykonać rzut na trafienie. Wartość Walki Dystansowej strzelającego oznacza minimalny wynik jaki należy uzyskać na kości aby atak trafił celu. Np. Elf posiadający Walkę Dystansową na poziomie 4+, potrzebuje uzyskać na kości przynajmniej
4 oczka aby jego atak był pomyślny.
wynika, że im niższa wartość WD tym lepiej. Człowiek mający WD 3 będzie trafiał na 3+, a Elf tylko na 4+?



A tak na marginesie, czytając mechanikę walki i magii przypomniała mi się I edycja WFRP Kurtyna


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Yoshi
Nieświadomy
Nieświadomy

Yoshi

Offline

Joined: May 15, 2011
Posts: 8

Post Post subject: Re: Przygodowy Młot Bojowy
Posted: Wt sierp 02, 2011 12:28 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
Strona 29:
Quote::
ROZDZIAŁ IV – WALKA
Opisane poniżej zasady dotyczą każdego z walczących, niezależnie od tego czy jest to Postać czy POtwór.
Chyba, że to jakaś aluzja polityczna Wink

Oczywiście, że nie! POprawiłem już zapis dotyczący POtworów Smile


quidamcorvus wrote:
Nie rozumiem mechanizmu trafienia w walce dystansowej. Z definicji cechy:
Quote::
Walka Dystansowa (WD)
Cecha ukazuje jak wprawnie Postać posługuje się łukami i inną bronią zasięgową. Im wyższa Walka Dystansowa tym łatwiej jest trafić przeciwnika.
wynika, że im wyższe WD tym łatwiej trafić - podobnie jest w WFB, Mordheim, WFS.
Natomiast z opisu mechaniki:
Quote::
W celu rozpatrzenia ataku dystansowego należy wykonać rzut na trafienie. Wartość Walki Dystansowej strzelającego oznacza minimalny wynik jaki należy uzyskać na kości aby atak trafił celu. Np. Elf posiadający Walkę Dystansową na poziomie 4+, potrzebuje uzyskać na kości przynajmniej
4 oczka aby jego atak był pomyślny.
wynika, że im niższa wartość WD tym lepiej. Człowiek mający WD 3 będzie trafiał na 3+, a Elf tylko na 4+?

Tutaj rzeczywiście był błąd - poprawiłem treść. Ma być "Im niższa wartość Walki Dystansowej tym łatwiej trafić przeciwnika".



quidamcorvus wrote:
A tak na marginesie, czytając mechanikę walki i magii przypomniała mi się I edycja WFRP Kurtyna


Oj tak! Prostota, która jest mega grywalna!


Po dwukrotnym przeczytaniu polskich zasad zauważyłem, że muszę jeszcze jedną informację dorzucić i zabieramy się za karty, żetony i kafle!

Trzymajcie za nas kciuki.

Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Przygodowy Młot Bojowy
Posted: Wt sierp 02, 2011 09:14 PM
Reply with quote

Yoshi wrote:
Trzymajcie za nas kciuki.
Trzymam Smile


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Przygodowy Młot Bojowy
Posted: Cz sierp 04, 2011 07:23 PM
Reply with quote

Nie pamiętam czy w WHQ był system kampanii? A jeśli nie było czy planujecie rozszerzyć waszą polonizację o rozwój postaci?


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
M.T.
Widzący
Widzący

M.T.

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1637
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Przygodowy Młot Bojowy
Posted: Cz sierp 04, 2011 07:54 PM
Reply with quote

W oryginalnym Queście był system kampanii.

Back to top
View user's profile
Yoshi
Nieświadomy
Nieświadomy

Yoshi

Offline

Joined: May 15, 2011
Posts: 8

Post Post subject: Re: Przygodowy Młot Bojowy
Posted: Pn sierp 14, 2011 05:17 PM
Reply with quote

Był mechanizm, dzięki któremu można było zachować ciągłość rozgrywki - luźne przygody albo gra w gotowe scenariusze (dwie oficjalne kampanie).

Nadal działamy - ostatnio jest mało czasu, ale praca idzie do przodu!


Last edited by Yoshi on Śr sierp 17, 2011 06:57 PM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Yoshi
Nieświadomy
Nieświadomy

Yoshi

Offline

Joined: May 15, 2011
Posts: 8

Post Post subject: Re: Przygodowy Młot Bojowy
Posted: Sb list 19, 2011 06:57 AM
Reply with quote

Kolejne karty gotowe do redagowania:

SPOTKANIA
SKARB
MAGICZNY ORĘŻ I ZBROJA
MAGICZNY PRZEDMIOT
SKARB WŁADCY LOCHU
ZAKLĘCIA

Czekamy na Wasze uwagi.

Zachęcam do pomocy przy projekcie!

Back to top
View user's profile Visit poster's website
poooq
Nieświadomy
Nieświadomy

poooq

Offline

Joined: May 14, 2011
Posts: 12

Post Post subject: Re: Przygodowy Młot Bojowy
Posted: Pn kwiet 09, 2012 03:48 PM
Reply with quote

Ostatnia talia gotowa. Kończymy żetony i do grania!


_________________
Zapraszam na stronę poooq'a
WarhammerQuest 1,5 PL
Back to top
View user's profile Visit poster's website
poooq
Nieświadomy
Nieświadomy

poooq

Offline

Joined: May 14, 2011
Posts: 12

Post Post subject: Re: Przygodowy Młot Bojowy
Posted: Cz wrz 13, 2012 01:08 PM
Reply with quote

Pakiet Startowy gotowy!
whqpl.blogspot.com/201...rtowy.html
zapraszamy do gry!


_________________
Zapraszam na stronę poooq'a
WarhammerQuest 1,5 PL
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Dwalthrim
Wtajemniczony
Wtajemniczony

Dwalthrim

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 2999
Location: Grodzisk. Maz
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Przygodowy Młot Bojowy
Posted: Cz wrz 13, 2012 04:29 PM
Reply with quote

Kawał dobrej roboty, zapodałem info na naszym klubowym fanpageu coby wasza praca trafiła pod strzechy Wink Smile


_________________
JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!
Back to top
View user's profile Visit poster's website
vladek20
Nieświadomy
Nieświadomy

vladek20

Offline

Joined: sierp 27, 2014
Posts: 1

Post Post subject: Re: Przygodowy Młot Bojowy
Posted: Śr sierp 27, 2014 09:01 AM
Reply with quote

Super ... trzymam za Was kciuki i jestem chętny do pomocy. Z skilli które pozrebujecie to tylko moge coś potłumaczyć. Jeżeli się przydam dawajcie znać.

Back to top
View user's profile
<
1 2
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 38
_BBOT: 0
Razem: 38
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy