Rozpocząłem prace nad magicznymi pancerzami dla ludzi.
Żołnierze z Reiklandu wrote: |
Fartuch Kawalerzysty
Hełm Fortuny
Maska Śmierci
Pancerz Hartu Ducha
Pancerz Świtu
Pancerz ze Skoll
Pancerz z Meteorytowego Żelaza
Puklerz Zwadźcy
Tarcza Bojowa
Zbroja Templariusza |
Fartuch Kawalerzysty (ciężki pancerz):
Starożytny pancerz przez stulecia używany był przez najwybitniejszych rycerzy służących pod sztandarem Imperium, powiada się, że zaklęta w zbroi moc szarżującego wierzchowca niemal niemożliwym do zatrzymania.
Bohater odziany w Fartuch Kawalerzysty na potrzeby testu jeździectwa otrzymuje premię +1 do wartości testowanego współczynnika. Ponadto dzięki mocy zaklętego pancerza bohater może przerzucić nieudany test jeździectwa, a także test zranienia wykonywany na potrzeby trafienia z uderzenia, wynik drugiego rzutu jest ostateczny.
UWAGI: Ochrona Pancerza na 4+. Fartuch Kawalerzysty dostępny jest wyłącznie dla kompanii Żołnierzy z Reiklandu.
CENA: 80+3K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 10.
Hełm Fortuny (hełm):
Wykonany z najlepszej stali zaklęty hełm, wieńczy delikatnie wykonana, runiczna inwokacja. Słowa składają się w modlitwę do bogów w intencji ochrony dla właściciela Hełmu Fortuny.
Bohater noszący Hełm Fortuny może przerzucić nieudany rzut na Ochronę Pancerza oraz Ochronę Magiczną, wynik drugiego rzutu jest ostateczny.
UWAGI: model, który chroni głowę zaklętym hełmem otrzymuje rzut ochronny 4+ przeciwko efektom Powalenia na ziemię!. Jeżeli rzut zakończy się sukcesem, postać należy traktować jako Oszołomioną!. Hełm Fortuny jest dostępny wyłącznie dla kompanii Żołnierzy z Reiklandu.
CENA: 80+3K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 10.
Maska Śmierci (hełm):
Wykuty na podobieństwo szczerzącej się czaszki zaklęty hełm był podobno noszony przez Zwiastuna Śmierci, bezlitosnego szampierza żyjącego w mrocznych czasach Wieku Trzech Imperatorów.
Bohater noszący Maskę Śmierci wzbudza STRACH.
UWAGI: model, który chroni głowę zaklętym hełmem otrzymuje rzut ochronny 4+ przeciwko efektom Powalenia na ziemię!. Jeżeli rzut zakończy się sukcesem, postać należy traktować jako Oszołomioną!. Maska Śmierci jest dostępna wyłącznie dla kompanii Żołnierzy z Reiklandu.
CENA: 50+2K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 9.
Pancerz Hartu Ducha (lekki pancerz):
Uszyta z grubej, garbowanej skóry i nabita stalowymi guzami kurta została zaklęta przez Magistrów Magii tak, by oferowała jeszcze doskonalszą ochronę.
Bohater odziany w Pancerz Hartu Ducha otrzymuje premię +1 do współczynnika
WT. Należy zauważyć, że wartość współczynnika
WT może zostać zwiększona ponad rasowe maksimum.
UWAGI: Ochrona Pancerza na 6+. Pancerz Hartu Ducha jest dostępny wyłącznie dla kompanii Żołnierzy z Reiklandu.
CENA: 50+2K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 9.
Pancerz Świtu (ciężki pancerz):
Patriarcha Kolegium Magii wykuł ten pancerz w pierwszych promieniach wschodzącego słońca. Skryty w Pancerzu Świtu czar sprawia, że zbroja reperuje się w mgnieniu oka oraz poraża wrogów mocą Hysh.
Bohater odziany w Pancerz Świtu może przerzucić nieudany rzut na Ochronę Pancerza oraz Ochronę Magiczną, wynik drugiego rzutu jest ostateczny. Ponadto wrogie modele atakujące bohatera chronionego mocą zaklętego pancerza otrzymują modyfikator -1 do testu trafienia. Istoty NIEUMARŁE, ETERYCZNE, LEŚNE DUCHY oraz DEMONY i OPĘTANI muszą przerzucić udany rzut na trafienie, wynik drugiego rzutu jest ostateczny.
UWAGI: Ochrona Pancerza na 4+. Pancerz Świtu jest dostępny wyłącznie dla kompanii Żołnierzy z Reiklandu.
CENA: 120+4K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 11.
Pancerz ze Skoll (ciężki pancerz):
Powierzchnia ciężkiego pancerza pokryta jest misternie wykonanymi rytami przedstawiającymi wyobrażenia młotów i toporów oraz wilczych i niedźwiedzich głów. Powiadają, że krasnoludzki płatnerz zaklął w zbroi moc zdolną pochłaniać światło i ciepło, a także siły witalne przeciwników.
Wrogie modele atakujące bohatera odzianego w Pancerz ze Skoll otrzymują modyfikator -1 do współczynnika SIŁA. Należy zauważyć, że wartość współczynniki SIŁA przeciwnika nie może zostać obniżona poniżej 1 punktu. Ponadto bohater nie może skorzystać z mocy zaklętego pancerza jeśli został Oszołomiony!, Powalony na ziemię! lub Ucieka!.
UWAGI: Ochrona Pancerza na 4+. Pancerz ze Skoll jest dostępny wyłącznie dla kompanii Żołnierzy z Reiklandu.
CENA: 80+3K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 10.
Pancerz z Meteorytowego Żelaza (ciężki pancerz):
Owe zbroje wykuli przed wiekami Krasnoludowie z Zhufbaru. Dziś kilka egzemplarzy przechowuje się w Imperialnej Zbrojowni w Altdorfie. Powiadają, że w czasie Wojen z Nieumarłymi kilka zaklętych pancerzy wpadło w Nieumarłe ręce Wampirzych Książąt.
Bohater odziany w Pancerz z Meteorytowego Żelaza staje się niemal niewrażliwy na wrogie ciosy, w grze odzwierciedla to zasada według której wynik rzutu Powalony na ziemię! w TABELI EFEKT ZRANIENIA należy traktować jako Oszołomiony!. Ponadto, wobec bohatera chronionego zaklętym pancerzem nie stosuje się zasady specjalnej DRUZGOCZĄCY, OGŁUSZAJĄCY, PRECYZYJNE UDERZENIE, PŁONĄCY ATAK, PREMIA DO SIŁY, PRZEBICIE PANCERZA, SIEWCA ZARAZY, UNIERUCHAMIAJĄCY oraz ZABÓJCZY CIOS i ZATRUTY ATAK. Co więcej bohater chroniony Pancerzem z Meteorytowego Żelaza podlega zasadzie specjalnej TRUDNY DO ZABICIA i jest odporny na efekty TABELI ZRANIEŃ KRYTYCZNYCH.
UWAGI: Ochrona Pancerza na 3+. Pancerz z Meteorytowego Żelaza jest dostępny wyłącznie dla kompanii Żołnierzy z Reiklandu oraz Nieumarłej świty hrabiego von Carstein.
CENA: 200+6K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 12.
Puklerz Zwadźcy (puklerz):
Wykuty z czarnej stali zaklęty puklerz pokryty jest prastarymi runami w których zapisano ochronne modlitwy i zaklęcie, które pozwalają sparować niemal każde uderzenie.
Bohater władający Puklerzem Zwadźcy wykonując test parowania powinien rzucić 3K6 odrzucając kostkę z najniższym wynikiem. Ponadto bohater dzierżący zaklęty puklerz otrzymuje Magiczną Ochronę na 6+.
UWAGI: Parujący. Puklerz Zwadźcy jest dostępny wyłącznie dla kompanii Żołnierzy z Reiklandu.
CENA: 50+2K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 9.
Tarcza Bojowa (tarcza):
Tarczę tę stworzono raczej jako broń niż do obrony, a używający jej wojownik może ciąć i rąbać wroga jej kolczastymi krawędziami.
Bohater władający Tarczą Bojową otrzymuje premię +1 do współczynnika ATAKI. Należy zauważyć, że wartość współczynnika ATAKI może zostać zwiększona ponad rasowe maksimum.
UWAGI: Model dzierżący zaklętą tarczę otrzymuje premię +1 do Ochrony Pancerza lub otrzymuje Ochronę Pancerza na 6+ jeśli nie posiada PANCERZA. Tarcza Bojowa jest dostępna wyłącznie dla kompanii Żołnierzy z Reiklandu.
CENA: 50+2K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 9.
Zbroja Templariusza (ciężki pancerz):
Wykuty przez Magistrów Złota i pobłogosławiony przez Prezbiterów Sigmara magiczny pancerz chroni noszącego go wojownika przed złowrogą mocą magii.
Bohater odziany w Zbroję Templariusza podlega zasadzie specjalnej ODPORNOŚĆ NA MAGIĘ (3). Ponadto, za każdym razem gdy zaklęcie rzucone na bohatera chronione zaklętym pancerzem zostanie rozproszone należy wykonać rzut K6. Wynik 4+ oznacza, że czar zostaje czasowo wymazany z pamięci MAGA i ten nie może go używać do końca potyczki. Zaklęte czary mogą być czasowo wymazane jedynie przy wyniku równym 6.
UWAGI: Ochrona Pancerza na 4+. Pancerz Świtu jest dostępny wyłącznie dla kompanii Żołnierzy z Reiklandu.
CENA: 120+4K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 11.