Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › [Warsztat] Magiczne przedmioty
[Warsztat] Magiczne przedmioty
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 4 5 6 7 8 9
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Magiczne przedmioty
Posted: Śr lut 06, 2019 12:54 PM
Reply with quote

verdome wrote:
quidamcorvus wrote:

Horał Cherubina (pistolet pojedynkowy):
Powiada się, że sam Ranald używał Talii Asów Pik, gdy przed wiekami kroczył ulicami miast Starego Świata. Niezależnie od tego, czy jest to prawda, zaklęte karty w rękach wprawnego nożownika są śmiertelnie niebezpieczną bronią

tu chyba jakiś chochlik siw wkradł. Albo Ranald namieszał Smile
Ten konkretny nazywa się kopiuj/wklej. Wink


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Magiczne przedmioty
Posted: Pn lut 11, 2019 06:12 PM
Reply with quote

Muszkieterzy z Nuln:
Quote::
Brzeszczot Bestiobójcy
Drzazga Muszkietera
Drzewce Milicjanta
Kąsające Ostrze
Klinga Pewnego Ciosu
Miecz Potęgi
Obuch Obalenia
Ostrze Prawej Stali
Runiczny Kieł
Sztych Sigismunda


Quote::
Drzazga Muszkietera (bagnet):
Powiada się, że to długie i wąskie ostrze zostało zaklęte mocą Magistrów Kolegium Złota, a każdy muszkiet na którym osadzone jest Drzazga Muszkietera staje się mniej zawodny..

Bohater władający muszkietem dowolnego rodzaju do którego przytwierdzona jest Drzazga Muszkietera otrzymuje modyfikator +1 do rzutu w TABELI NIEWYPAŁU! BRONI PROCHOWEJ.

UWAGI: Drzazga Muszkietera jest dostępna wyłącznie dla kompanii Muszkieterów z Nuln.

ZASADY: mistrzowskie wykonanie, uderza jako pierwszy, wymaga obu rąk.

ZRANIENIE KRYTYCZNE: broń drzewcowa.

CENA: 50+2K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 9.


Quote::
Drzewce Milicjanta (halabarda):
Drzewce Milicjanta to legendarna halabarda należąca przed wiekami do kapitana straży miejskiej Johanna von Karotte. Powiada się, że rudowłosy oficer straży miejskiej uzbrojony w zaklętą halabardę był w stanie samodzielnie poradzić sobie nawet z najbardziej agresywnym motłochem.

Bohater władający Drzewcem Milicjanta ma w swoim wyglądzie coś takiego, że przeciwnicy stają się niespokojni. W fazie walki wręcz wrogie modele atakujące bohatera dzierżącego zaklętą halabardę otrzymują modyfikator -1 do wszystkich testów trafienia. Zdolność nie działa na istoty podlegające zasadzie specjalnej NIEZŁOMNOŚĆ. Ponadto bohater władający Drzewce Milicjanta otrzymuje premię +1 do współczynnika ATAKI za każdego przeciwnika z którym pozostaje związany walką wręcz oraz automatycznie zdaje wszystkie testy SAM W WALCE. Należy zauważyć, że wartość współczynnika ATAKI może zostać zwiększona ponad rasowe maksimum.

UWAGI: Drzewiec Milicjanta dostępny jest wyłącznie dla kompanii Muszkieterów z Nuln.

ZASADY: premia +1 do SIŁY, drzewcowa, mistrzowskie wykonanie, wymaga obu rąk.

ZRANIENIE KRYTYCZNE: broń drzewcowa..

CENA: 120+4K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 11.



_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Magiczne przedmioty
Posted: Pn lut 11, 2019 06:40 PM
Reply with quote

Piechota Morska z Marienburga:
Quote::
Brzeszczot Bestiobójcy
Dębowa Tarcza
Egida Mannana
Kąsające Ostrze
Klinga Pewnego Ciosu
Miecz Potęgi
Obuch Obalenia
Ostrze Prawej Stali
Talia Asów
Włócznia Bojowa


Quote::
Egida Mannana (trójząb):
Prastary oręż został wykonany z wypolerowanego przez morski piasek fragmentu strzaskanego masztu oraz kłów morskiego stwora. Powiada się, że wojownik dzierżący zaklęty trójząb staje się niemal niewrażliwy na ataki bronią dystansową, a pokonać go można jedynie w pojedynku twarzą w twarz.

Bohater władający zaklętym trójzębem otrzymuje premię +1 do współczynnika ATAKI. Należy zauważyć, że wartość współczynnika ATAKI może zostać zwiększona ponad rasowe maksimum. Z kolei wszystkie ataki bronią dystansową wymierzone w model bohatera, który dzierży Egidę Mannana wykonywane są z SIŁĄ 1 niezależnie od charakterystyki broni dystansowej. Ponadto, model bohatera władającego zaklętym trójzębem otrzymuje premię +1 do Ochrona Pancerza przeciwko atakom wykonanym bronią dystansową lub Ochronę Pancerza na 6+ jeśli nie posiada PANCERZA.

UWAGI: Egida Mannana jest dostępna wyłącznie dla kompanii Piechoty Morskiej z Marienburga.

ZASADY: drzewcowa, mistrzowskie wykonanie, parujący, precyzyjne uderzenie, uderza jako pierwszy, wymaga obu rąk.

ZRANIENIE KRYTYCZNE: broń drzewcowa.

CENA: 200+6K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 12.


Gladiatorzy z Jałowej Krainy:
Quote::
Brzeszczot Bestiobójcy
Dębowa Tarcza
Drzewce Milicjanta
Egida Mannana
Kąsające Ostrze
Klinga Pewnego Ciosu
Miecz Potęgi
Okowy Niewolnika
Stalowy Bat
Włócznia Bojowa


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
verdome
Przytomny
Przytomny

verdome

Offline

Joined: sierp 01, 2018
Posts: 73

Post Post subject: [Warsztat] Magiczne przedmioty
Posted: Pn lut 11, 2019 09:05 PM
Reply with quote

Czy wszystkie rasy będą miały dostęp do 10 magicznych broni???
Czy 10 to baza dla ludzi a takie krasnale i elfiaki będą miały np.15?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Magiczne przedmioty
Posted: Pn lut 11, 2019 09:07 PM
Reply with quote

Wszystkiego będzie po 10, ale proporcje mocy będą inne. Tacy Elfowię będą mieli więcej mocniejszych przedmiotów.

A Krasnoludowie mają runy.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Magiczne przedmioty
Posted: Sb lut 16, 2019 03:10 PM
Reply with quote

W pierwszym poście zaktualizowałem listę magicznego oręża dostępnego dla Ludzi z Imperium.

Siostry Sigmara wrote:
Brzeszczot Bestiobójcy
Egzorcyzm Helsturma
Horał Cherubina
Kąsające Ostrze
Klinga Pewnego Ciosu
Miecz Potęgi
Młot Ognistej Komety
Młot Sądu
Obuch Obalenia
Stalowy Bat
Strażnicy dróg z Averlandu wrote:
Drzewce Milicjanta
Kąsające Ostrze
Klinga Pewnego
Miecz Potęgi
Młot Ognistej Komety
Obuch Obalenia
Ostrze Prawej Stali
Runiczny Kieł
Sztych Sigismunda
Włócznia Bojowa
Zbrojna kompania z Ostlandu wrote:
Brzeszczot Bestiobójcy
Kąsające Ostrze
Klinga Pewnego Ciosu
Miecz Potęgi
Młot Ognistej Komety
Obuch Obalenia
Okowy Niewolnika
Runiczny Kieł
Sztych Sigismunda
Włócznia bojowa
Zbrojni z Middenheim wrote:
Brzeszczot Bestiobójcy
Kąsające Ostrze
Klinga Pewnego Ciosu
Miecz Potęgi
Młot Burzy
Młot Tysiąca Zim
Obuch Obalenia
Sztych Sigismunda
Topór Kąsającego Mrozu
Włócznia Bojowa


Quote::
Młot Burzy (młot ulrykański):
Powiadają, że obuch Młota Burzy wykuty został z Meteorytowego Żelaza, zaś o kunsztowności oręża świadczyć może łatwość z jaką młotem posługują się czczący Ulryka wojownicy. Uderzenia masywnego obucha, wyprowadzone przez szarżującego wojownika są tak potężne, że jeden cios może zamroczyć najpotężniejszych przeciwników.

Wrogi model trafiony obuchem Młota Burzy traci niewykorzystane ATAKI i nie może atakować w bieżącej fazie walki wręcz, jeżeli jeszcze nie walczył.

UWAGI: Młot Burzy jest dostępny wyłącznie dla kompanii Zbrojnych z Middenheim.

ZASADY: mistrzowskie wykonanie, premia +1 do SIŁY, przebicie pancerza, wymaga obu rąk.

ZRANIENIE KRYTYCZNE: broń obuchowa.

CENA: 120+4K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 11.


Quote::
Młot Tysiąca Zim (broń wielka):
Nienaturalny chłód mieszka w stali tego obucha, przerażające zimno, które pali ciało i mrozi krew – jedynie najpotężniejszy z wojowników może wytrzymać jej dotyk.

Wszystkie modele (wrogie i sprzymierzone) znajdujące się w kontakcie z podstawką bohatera dzierżącego Młot Tysiąca Zim, na początku fazy walki wręcz otrzymują jedno trafienie o SILE 4 bez możliwości skorzystania z Ochrony Pancerza, ponadto otrzymują modyfikator -1 do wszystkich testów trafienia i zranienia. Co więcej, bohater władający zaklętym obuchem jest odporny na wszystkie zaklęcia Tradycji Magii Lodu.

UWAGI: Młot Tysiąca Zim jest dostępny wyłącznie dla DOWÓDCÓW lub DUCHOWNYCH kompanii Zbrojnych z Middenheim.

ZASADY: +2 do SIŁY, mistrzowskie wykonanie, szybki, uderza jako ostatni, wymaga obu rąk.

ZRANIENIE KRYTYCZNE: broń obuchowa.

CENA: 200+6K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 12.


Quote::
Topór Kąsającego Mrozu (topór bojowy):
Jesienią, każdego roku, kowale z Middenheim składają w głębokiej mroźnej jaskimi, wykutej w trzewiach Fauschlagu najprzedniejszej jakości topory bojowe. Zamknięte w zapieczętowanej komnacie ostrza spoczywają w ukryciu do końca zimy, chłonąc uwięzioną w skale moc Ulryka.

Wrogi model trafiony i zraniony zaklętym toporem musi przerzucić udany rzut na Ochronę Pancerza oraz Ochronę Magiczną, a także udany test parowania..

UWAGI: Topór Kąsającego Mrozu jest dostępny wyłącznie dla kompanii Zbrojnych z Middenheim.

ZASADY: broń ręczna, mistrzowskie wykonanie, przebicie pancerza.

ZRANIENIE KRYTYCZNE: broń sieczna.

CENA: CENA: 80+3K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 10.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Magiczne przedmioty
Posted: Pn lut 17, 2019 07:13 PM
Reply with quote

Rozpocząłem prace nad magicznymi pancerzami dla ludzi.

Żołnierze z Reiklandu wrote:
Fartuch Kawalerzysty
Hełm Fortuny
Maska Śmierci
Pancerz Hartu Ducha
Pancerz Świtu
Pancerz ze Skoll
Pancerz z Meteorytowego Żelaza
Puklerz Zwadźcy
Tarcza Bojowa
Zbroja Templariusza


Fartuch Kawalerzysty (ciężki pancerz):
Starożytny pancerz przez stulecia używany był przez najwybitniejszych rycerzy służących pod sztandarem Imperium, powiada się, że zaklęta w zbroi moc szarżującego wierzchowca niemal niemożliwym do zatrzymania.

Bohater odziany w Fartuch Kawalerzysty na potrzeby testu jeździectwa otrzymuje premię +1 do wartości testowanego współczynnika. Ponadto dzięki mocy zaklętego pancerza bohater może przerzucić nieudany test jeździectwa, a także test zranienia wykonywany na potrzeby trafienia z uderzenia, wynik drugiego rzutu jest ostateczny.

UWAGI: Ochrona Pancerza na 4+. Fartuch Kawalerzysty dostępny jest wyłącznie dla kompanii Żołnierzy z Reiklandu.

CENA: 80+3K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 10.


Hełm Fortuny (hełm):
Wykonany z najlepszej stali zaklęty hełm, wieńczy delikatnie wykonana, runiczna inwokacja. Słowa składają się w modlitwę do bogów w intencji ochrony dla właściciela Hełmu Fortuny.

Bohater noszący Hełm Fortuny może przerzucić nieudany rzut na Ochronę Pancerza oraz Ochronę Magiczną, wynik drugiego rzutu jest ostateczny.

UWAGI: model, który chroni głowę zaklętym hełmem otrzymuje rzut ochronny 4+ przeciwko efektom Powalenia na ziemię!. Jeżeli rzut zakończy się sukcesem, postać należy traktować jako Oszołomioną!. Hełm Fortuny jest dostępny wyłącznie dla kompanii Żołnierzy z Reiklandu.
CENA: 80+3K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 10.


Maska Śmierci (hełm):
Wykuty na podobieństwo szczerzącej się czaszki zaklęty hełm był podobno noszony przez Zwiastuna Śmierci, bezlitosnego szampierza żyjącego w mrocznych czasach Wieku Trzech Imperatorów.

Bohater noszący Maskę Śmierci wzbudza STRACH.

UWAGI: model, który chroni głowę zaklętym hełmem otrzymuje rzut ochronny 4+ przeciwko efektom Powalenia na ziemię!. Jeżeli rzut zakończy się sukcesem, postać należy traktować jako Oszołomioną!. Maska Śmierci jest dostępna wyłącznie dla kompanii Żołnierzy z Reiklandu.
CENA: 50+2K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 9.


Pancerz Hartu Ducha (lekki pancerz):
Uszyta z grubej, garbowanej skóry i nabita stalowymi guzami kurta została zaklęta przez Magistrów Magii tak, by oferowała jeszcze doskonalszą ochronę.

Bohater odziany w Pancerz Hartu Ducha otrzymuje premię +1 do współczynnika WT. Należy zauważyć, że wartość współczynnika WT może zostać zwiększona ponad rasowe maksimum.

UWAGI: Ochrona Pancerza na 6+. Pancerz Hartu Ducha jest dostępny wyłącznie dla kompanii Żołnierzy z Reiklandu.
CENA: 50+2K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 9.


Pancerz Świtu (ciężki pancerz):
Patriarcha Kolegium Magii wykuł ten pancerz w pierwszych promieniach wschodzącego słońca. Skryty w Pancerzu Świtu czar sprawia, że zbroja reperuje się w mgnieniu oka oraz poraża wrogów mocą Hysh.

Bohater odziany w Pancerz Świtu może przerzucić nieudany rzut na Ochronę Pancerza oraz Ochronę Magiczną, wynik drugiego rzutu jest ostateczny. Ponadto wrogie modele atakujące bohatera chronionego mocą zaklętego pancerza otrzymują modyfikator -1 do testu trafienia. Istoty NIEUMARŁE, ETERYCZNE, LEŚNE DUCHY oraz DEMONY i OPĘTANI muszą przerzucić udany rzut na trafienie, wynik drugiego rzutu jest ostateczny.

UWAGI: Ochrona Pancerza na 4+. Pancerz Świtu jest dostępny wyłącznie dla kompanii Żołnierzy z Reiklandu.
CENA: 120+4K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 11.


Pancerz ze Skoll (ciężki pancerz):
Powierzchnia ciężkiego pancerza pokryta jest misternie wykonanymi rytami przedstawiającymi wyobrażenia młotów i toporów oraz wilczych i niedźwiedzich głów. Powiadają, że krasnoludzki płatnerz zaklął w zbroi moc zdolną pochłaniać światło i ciepło, a także siły witalne przeciwników.

Wrogie modele atakujące bohatera odzianego w Pancerz ze Skoll otrzymują modyfikator -1 do współczynnika SIŁA. Należy zauważyć, że wartość współczynniki SIŁA przeciwnika nie może zostać obniżona poniżej 1 punktu. Ponadto bohater nie może skorzystać z mocy zaklętego pancerza jeśli został Oszołomiony!, Powalony na ziemię! lub Ucieka!.

UWAGI: Ochrona Pancerza na 4+. Pancerz ze Skoll jest dostępny wyłącznie dla kompanii Żołnierzy z Reiklandu.
CENA: 80+3K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 10.


Pancerz z Meteorytowego Żelaza (ciężki pancerz):
Owe zbroje wykuli przed wiekami Krasnoludowie z Zhufbaru. Dziś kilka egzemplarzy przechowuje się w Imperialnej Zbrojowni w Altdorfie. Powiadają, że w czasie Wojen z Nieumarłymi kilka zaklętych pancerzy wpadło w Nieumarłe ręce Wampirzych Książąt.

Bohater odziany w Pancerz z Meteorytowego Żelaza staje się niemal niewrażliwy na wrogie ciosy, w grze odzwierciedla to zasada według której wynik rzutu Powalony na ziemię! w TABELI EFEKT ZRANIENIA należy traktować jako Oszołomiony!. Ponadto, wobec bohatera chronionego zaklętym pancerzem nie stosuje się zasady specjalnej DRUZGOCZĄCY, OGŁUSZAJĄCY, PRECYZYJNE UDERZENIE, PŁONĄCY ATAK, PREMIA DO SIŁY, PRZEBICIE PANCERZA, SIEWCA ZARAZY, UNIERUCHAMIAJĄCY oraz ZABÓJCZY CIOS i ZATRUTY ATAK. Co więcej bohater chroniony Pancerzem z Meteorytowego Żelaza podlega zasadzie specjalnej TRUDNY DO ZABICIA i jest odporny na efekty TABELI ZRANIEŃ KRYTYCZNYCH.

UWAGI: Ochrona Pancerza na 3+. Pancerz z Meteorytowego Żelaza jest dostępny wyłącznie dla kompanii Żołnierzy z Reiklandu oraz Nieumarłej świty hrabiego von Carstein.
CENA: 200+6K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 12.


Puklerz Zwadźcy (puklerz):
Wykuty z czarnej stali zaklęty puklerz pokryty jest prastarymi runami w których zapisano ochronne modlitwy i zaklęcie, które pozwalają sparować niemal każde uderzenie.

Bohater władający Puklerzem Zwadźcy wykonując test parowania powinien rzucić 3K6 odrzucając kostkę z najniższym wynikiem. Ponadto bohater dzierżący zaklęty puklerz otrzymuje Magiczną Ochronę na 6+.

UWAGI: Parujący. Puklerz Zwadźcy jest dostępny wyłącznie dla kompanii Żołnierzy z Reiklandu.
CENA: 50+2K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 9.


Tarcza Bojowa (tarcza):
Tarczę tę stworzono raczej jako broń niż do obrony, a używający jej wojownik może ciąć i rąbać wroga jej kolczastymi krawędziami.

Bohater władający Tarczą Bojową otrzymuje premię +1 do współczynnika ATAKI. Należy zauważyć, że wartość współczynnika ATAKI może zostać zwiększona ponad rasowe maksimum.

UWAGI: Model dzierżący zaklętą tarczę otrzymuje premię +1 do Ochrony Pancerza lub otrzymuje Ochronę Pancerza na 6+ jeśli nie posiada PANCERZA. Tarcza Bojowa jest dostępna wyłącznie dla kompanii Żołnierzy z Reiklandu.
CENA: 50+2K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 9.


Zbroja Templariusza (ciężki pancerz):
Wykuty przez Magistrów Złota i pobłogosławiony przez Prezbiterów Sigmara magiczny pancerz chroni noszącego go wojownika przed złowrogą mocą magii.

Bohater odziany w Zbroję Templariusza podlega zasadzie specjalnej ODPORNOŚĆ NA MAGIĘ (3). Ponadto, za każdym razem gdy zaklęcie rzucone na bohatera chronione zaklętym pancerzem zostanie rozproszone należy wykonać rzut K6. Wynik 4+ oznacza, że czar zostaje czasowo wymazany z pamięci MAGA i ten nie może go używać do końca potyczki. Zaklęte czary mogą być czasowo wymazane jedynie przy wyniku równym 6.

UWAGI: Ochrona Pancerza na 4+. Pancerz Świtu jest dostępny wyłącznie dla kompanii Żołnierzy z Reiklandu.
CENA: 120+4K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 11.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Blumstein
Przebudzony
Przebudzony

Blumstein

Offline

Joined: list 13, 2017
Posts: 178

Post Post subject: [Warsztat] Magiczne przedmioty
Posted: Wt lut 19, 2019 01:20 PM
Reply with quote

Fajne fajne, wincy! Very Happy

Back to top
View user's profile AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Magiczne przedmioty
Posted: Wt lut 19, 2019 01:24 PM
Reply with quote

Blumstein wrote:
Fajne fajne, wincy! Very Happy
Robim co możem ale tu jeszcze na życie trzeba zarabiać. Wink


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Blumstein
Przebudzony
Przebudzony

Blumstein

Offline

Joined: list 13, 2017
Posts: 178

Post Post subject: [Warsztat] Magiczne przedmioty
Posted: Śr lut 20, 2019 06:53 PM
Reply with quote

Wiadomo - ale koncept przedmiotów dla band mi się podoba Smile

Back to top
View user's profile AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Magiczne przedmioty
Posted: Sb lut 23, 2019 10:33 PM
Reply with quote

Cyrkowcy z Ligii Ostermarku wrote:
Hełm Fortuny
Kaptur Szarlatana
Karwasze Mocarz
Maska Śmierci
Opończa Ranalda
Pancerz Hartu Ducha
Pancerz Świtu
Puklerz Zwadźcy
Tarcza bojowa
Zbroja z Meteorytowego Żelaza


Kaptur Szarlatana (hełm):
Moc zaklęta w tym splecionym z kolorowych nici Kapturze Szarlatana zdaje się wpływać na umysły przeciwników czyniąc je podatnymi na pokusy i podszepty.

Bohater noszący Kaptur Szarlatana otrzymuje modyfikator +6” do zasięgu umiejętności HIPNOZA oraz PODŻEGANIE. Co więcej wrogi model znajdujący się w odległości do 6” od bohatera noszącego zaklęty hełm przeprowadzając test oparty na współczynniku CP wykonuje rzut 3K6 odrzucając kostkę z najniższym wynikiem. Moc Kaptura Szarlatana nie działa na modele podlegające zasadzie specjalnej NIEZŁOMNOŚĆ. Ponadto bohater noszący zaklęty hełm otrzymuje Magiczną Ochronę na 6+.

UWAGI: model, który chroni głowę zaklętym hełmem otrzymuje rzut ochronny 4+ przeciwko efektom Powalenia na ziemię!. Jeżeli rzut zakończy się sukcesem, postać należy traktować jako Oszołomioną!. Kaptur Szarlatana jest dostępny wyłącznie dla kompanii Cyrkowców z Ligii Ostermarku.
CENA: 120+4K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 11.


Karwasze Mocarza (lekki pancerz):
Wykonane z polerowanej stali Karwasze Mocarza należały do żyjącego przed wiekami cyrkowego siłacza Magnusa von Starkerma, który nim został zjedzony, kilka razy wygrywał zawody w siłowaniu na rękę z Ogrem.

Bohater noszący Karwasze Mocarza otrzymuje premię +1 do współczynnika S. Należy zauważyć, że wartość współczynnika S może zostać zwiększona ponad rasowe maksimum. Ponadto bohater chroniony zaklętymi karwaszami otrzymuje Magiczną Ochronę na 6+.

UWAGI: Ochrona Pancerza na 6+. Karwasze Mocarza są dostępne wyłącznie dla kompanii Cyrkowców z Ligii Ostermarku.
CENA: 80+3K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 10.


Opończa Ranalda (lekki pancerz):
Powiada się, że ten spleciony z rzemieni pancerz otacza noszącego go wojownika aurą, która chroni zarówno przed wzrokiem jak i wrogimi ciosami.

Dopóki bohater odziany w Opończę Ranalda pozostaje w odległości do 1” od dowolnego elementu terenu miejskiego, przeciwnik musi wykonać udany test I aby zaszarżować lub ostrzelać, także magicznymi pociskami, model bohatera chronionego zaklętym pancerzem (choć najmita nadal odczuwa skutki zaklęć obszarowych oraz takich, które nie wymagają by rzucający zaklęcie MAG widział cel). Ponadto bohater chroniony Opończą Ranalda otrzymuje Magiczną Ochronę na 6+.

UWAGI: Ochrona Pancerza na 6+. Opończa Ranalda jest dostępna wyłącznie dla kompanii Cyrkowców z Ligii Ostermarku.
CENA: 80+3K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 10.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Magiczne przedmioty
Posted: Pn lut 24, 2019 05:12 PM
Reply with quote

Łowcy czarownic wrote:
Czepiec Egzorcysty
Hełm Fortuny
Kapelusz Wiedźmołapa
Pancerz Hartu Ducha
Pancerz Świtu
Pancerz ze Skoll
Rękawice Cherubina
Tarcza Bojowa
Zbroja Templariusza
Zbroja z Meteorytowego Żelaza


Czepiec Egzorcysty (hełm):
Moc zaklęta w Czepcu Egzorcysty sprawia, że przed wzrokiem noszącego go wojownika nie ukryją się żadne nienaturalne istoty, których esencja goreje niczym ogień w ciemności.

Modele podlegające zasadzie specjalnej MAG, NIEUMARŁY lub ISTOTA ETERYCZNA, LEŚNY DUCH oraz DEMON, OPĘTANY i wszystkie stworzenia o naturze CHAOTYCZNEJ nie mogą się UKRYĆ oraz korzystać z osłon w walce z bohaterem noszącym Czepiec Egzorcysty, co więcej bohater strzelając do takich modeli traktowany jest tak, jakby broń dystansowa której używa posiadała cechę oręża PRECYZYJNE UDERZENIE i STRZELEC WYBOROWY. Ponadto bohater noszący zaklęty hełm otrzymuje Magiczną Ochronę na 6+.

UWAGI: model, który chroni głowę zaklętym hełmem otrzymuje rzut ochronny 4+ przeciwko efektom Powalenia na ziemię!. Jeżeli rzut zakończy się sukcesem, postać należy traktować jako Oszołomioną!. Czepiec Egzorcysty jest dostępny wyłącznie dla kompanii Łowców czarownic.
CENA: 80+3K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 10.


Kapelusz Wiedźmołapa (hełm):
Wykonany z czarnego utwardzanego filcu kapelusz o szerokim rondzie napełnia noszącego go wojownika odwagę i pewnością w walce..

Bohater noszący Kapelusz Wiedźmołapa automatycznie zdaje testy SAM W WALCE, a także testu STRACHU i GROZY wywołane przez modele podlegające zasadzie specjalnej MAG, NIEUMARŁY lub ISTOTA ETERYCZNA, LEŚNY DUCH oraz DEMON, OPĘTANY i wszystkie stworzenia o naturze CHAOTYCZNEJ.

UWAGI: model, który chroni głowę zaklętym hełmem otrzymuje rzut ochronny 4+ przeciwko efektom Powalenia na ziemię!. Jeżeli rzut zakończy się sukcesem, postać należy traktować jako Oszołomioną!. Kapelusz Wiedźmołapa jest dostępny wyłącznie dla kompanii Łowców czarownic.
CENA: 50+3K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 9.


Rękawice Cherubina (lekki pancerz):
Na stalowych płytkach którymi obszyte są skórzane rękawice snycerze wyryli święte wersy Litanii Nienawiści, a zaklęta w słowach modlitwy moc zdolna jest porazić każdą istotę nienaturalną.

Istoty NIEUMARŁE, ETERYCZNE, LEŚNE DUCHY oraz DEMONY i OPĘTANI trafione i zranione orężem dzierżonym przez bohatera noszącego Rękawice Cherubina otrzymują modyfikator +1 do rzutu na TABELĘ EFEKT ZRANIENIA. Ponadto bohater dzierżący zaklęte rękawice otrzymuje Magiczną Ochronę na 6+.

UWAGI: Ochrona Pancerza na 6+. Rękawice Cherubina są dostępne wyłącznie dla kompanii Łowców czarownic.
CENA: 50+3K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 9.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Magiczne przedmioty
Posted: Cz lut 28, 2019 08:41 PM
Reply with quote

Siostry Sigmara wrote:
Czepiec Egzorcysty
Kapelusz Wiedźmołapa
Kirys św. Celestyny
Pancerz Hartu Ducha
Pancerz Świtu
Pancerz ze Skoll
Rękawice Cherubina
Tarcza Bojowa
Zbroja Templariusza
Żelazna Dziewica


Kirys św. Celestyny (ciężki pancerz):
Powiada się, że ten misternie inkrustowany kirys należał do świętej Celestyny, najwybitniejszej z Sióstr Sigmara, zaś zaklęta w pancerzu moc męczennicy zmienia noszącą ją zakonnicę w płonącą pięść Młotodzierżcy.

Bohater odziany w Kirys św. Celestyny podlega zasadzie specjalnej LOT oraz NIEZŁOMNOŚĆ, PŁONĄCY ATAK, REGENERACJA i TRAFIENIE Z UDERZENIA. Co więcej bohater chroniony zaklętym pancerz może przerzucić nieudany rzut na Ochronę Pancerza oraz Ochronę Magiczną, a także nieudane testy SIŁY albo INICJATYWY wykonywane na potrzeby WYSOKIEGO LOTU, wynik drugiego rzutu jest ostateczny.

UWAGI: Ochrona Pancerza na 3+. Kirys św. Celestyny jest dostępny wyłącznie dla DOWÓDCÓW kompanii Sióstr Sigmara.

CENA: 200+6K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 12.


Żelazna Dziewica (ciężki pancerz):
Ciężka, pokryta rdzą i krwią zbroja posiada tysiące skierowanych do wnętrza ostrych jak igła kolców, które wbijają się w ciało nieszczęśnika, któremu przyszło odbyć pokutę we wnętrzu Żelaznej Dziewicy.

Bohater odziany w Żelazną Dziewicę otrzymuje premię +1 do współczynnika ŻW. Należy zauważyć, że wartość współczynnika ŻW może zostać zwiększona ponad rasowe maksimum (aż do maksymalnej wartości 10 punktów). Ponadto, do końca potyczki wartość współczynnika ATAKI bohatera noszącego zaklęty pancerz zostaje zwiększona o +K3 za każdy stracony w fazie walki wręcz punkt ŻW. Należy zauważyć, że wartość współczynnika ATAKI może zostać zwiększona ponad rasowe maksimum (aż do maksymalnej wartości 10 punktów). Co więcej bohater chroniony Żelazną Dziewicą podlega zasadzie specjalnej TRUDNY DO ZABICIA i jest odporny na efekty TABELI ZRANIEŃ KRYTYCZNYCH.

UWAGI: Ochrona Pancerza na 4+. Żelazna Dziewica jest dostępna wyłącznie dla kompanii Sióstr Sigmara.

CENA: 120+4K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 11.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Magiczne przedmioty
Posted: Pn marca 03, 2019 05:54 PM
Reply with quote

Muszkieterzy z Nuln wrote:
Fartuch Kawalerzysty
Karwasze Mocarza
Pancerz Hartu Ducha
Pancerz Świtu
Pancerz ze Skoll
Puklerz Zwadźcy
Rękawice Rusznikarza
Tarcza Bojowa
Zbroja Templariusza
Zbroja z Meteorytowego Żelaza


Rękawice Rusznikarza (lekki pancerz):
W tych skórzanych rękawicach, zdobionych misternym haftem z ithilmarowej nicy zaklęta jest wiedza i doświadczenie inżynierów z Akademii Inżynierii w Nuln, która pozwala właścicielowi władać bronią prochową z niezwykłą wprawą.

Bohater odziany w Rękawice Rusznikarza otrzymuje modyfikator +1 do rzutu w TABELI NIEWYPAŁU! BRONI PROCHOWEJ. Ponadto bohater chroniony zaklętymi rękawicami otrzymuje Magiczną Ochronę na 6+.

UWAGI: Ochrona Pancerza na 6+. Rękawice Rusznikarza są dostępne wyłącznie dla kompanii Muszkieterów z Nuln.

CENA: 50+3K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 9.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Magiczne przedmioty
Posted: Pn marca 03, 2019 06:35 PM
Reply with quote

Piechota Morska z Marienburga wrote:
Brygantyna Wilka Morskiego
Hełm Fortuny
Karwasze Mocarza
Maska Śmierci
Napierśnik Odkrywcy
Opończa Ranalda
Pancerz Hartu Ducha
Puklerz Zwadźcy
Tarcza Bojowa
Zbroja Temolariusza


Brygantyna Wilka Morskiego (ciężki pancerz):
Dopóki ten zaklęty pancerz wykonany z garbowanej skóry węża morskiego znajduje się w wodzie chroni noszącego go wojownika przez wrogimi atakami.

Bohater odziany w Brygantynę Wilka Morskiego podlega zasadzie specjalnej WODNY oraz ZWIADOWCA. Ponadto bohater, który znajduje się na rzece, bagnie, jeziorze lub na dowolnym innym elemencie terenu wodnego podlega zasadzie TRAFIENIE Z UDERZENIA oraz UDERZA JAKO PIERWSZY i Magiczna Ochrona na 4+, a wrogie modele atakujące bohatera muszą przerzucić udany rzut na trafienie, wynik drugiego rzutu jest ostateczny.

UWAGI: Ochrona Pancerza na 4+. Brygantyna Wilka Morskiego jest dostępna wyłącznie dla kompanii Piechoty Morskiej z Marienburga.

CENA: 200+6K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 12.


Napierśnik Odkrywcy (ciężki pancerz):
Ten zaklęty napierśnik wypolerowany do połysku orientalnymi wiatrami zawiera w sobie wiedzę i doświadczenie dziesiątków odkrywców, którzy przemierzali rubieże Znanego Świata pozyskując cenne kolonie dla Marienburga.

Bohater odziany w Napierśnik Odkrywcy podczas rzutów na eksplorację w czasie sekwencji po potyczce może zmodyfikować wynik jednego rzutu o ±K3, co więcej kompania bohatera chronionego mocą zaklętego pancerza w trakcie sekwencji po potyczce, na potrzeby zasad sprzedaży Łupów! traktowana jest tak jakby sprzedała jedną część Łupu! więcej, niż ma to faktycznie miejsce. Ponadto model bohatera odzianego w Napierśnik Odkrywcy podlega zasadzie specjalnej RANGER, a wszystkie sprzymierzone modele, które w momencie rozpoczęcia fazy ruchu znajdują się w odległości do 6” od bohatera w zaklętym pancerzu ignorują kary za poruszanie się po terenie trudnym, zaś ujemne modyfikatory za poruszanie się po terenie bardzo trudnym zmniejszone są o połowę (teren bardzo trudny należy traktować jako teren trudny). Modele mogą biegać po terenie trudnym lub terenie bardzo trudnym, a także wtedy, gdy pokonują przeszkody oraz automatycznie zdają wszystkie testy terenu niebezpiecznego

UWAGI: Ochrona Pancerza na 4+. Napierśnik Odkrywcy dostępny jest wyłącznie dla kompanii Piechoty Morskiej z Marienburga.

CENA: 120+4K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 11.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3 4 5 6 7 8 9
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Galeria - Figurki [Warsztat] Zwiadowcze stado klanu Eshin.
Szczuroludzie do Warheim FS.
[ Go to pageGo to page: 1, 2 ]
25 quidamcorvus 20825 [Warsztat] Zwiadowcze ...
 Śr wrz 04, 2019 04:18 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Machiny wojenne. 0 quidamcorvus 5771 [Warsztat] Machiny woj...
 Cz lip 18, 2019 09:19 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Magia...
...nowe zaklęcia.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 4, 5, 6 ]
75 Repentia.Vlk 82629 Re: [Warsztat] Magia.....
 Pt May 24, 2019 09:24 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Drużyny
[ Go to pageGo to page: 1 ... 31, 32, 33 ]
485 quidamcorvus 346639 Re: [Warsztat] Drużyn...
 Wt May 14, 2019 05:31 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Trucizny, mikstury & Narkotyki 2 quidamcorvus 4278 [Warsztat] Trucizny, m...
 Cz marca 21, 2019 06:54 PM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy