Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › [Warsztat] Magiczne przedmioty
[Warsztat] Magiczne przedmioty
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3
View previous topic :: View next topic
Author Message
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8354
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Magiczne przedmioty
Posted: Pn marca 03, 2019 07:47 PM
Reply with quote

Gladiatorzy z Jałowej Krainy wrote:
Hełm Fortuny
Karwasze Mocarza
Maska Śmierci
Pancerz Hartu Ducha
Pancerz ze Skoll
Puklerz Zwadźcy
Tarcza Bojowa
Tarcza Gorgony
Zbroja Herosów
Zbroja Templariusza


Tarcza Gorgony (tarcza):
Na tarczy widnieje wizerunek głowy Gorgony, szkaradnej bestii, która zamieszkuje na niegościnnych pustyniach Arabii. Wrogowie unikają jej wzroku, gdyż wejrzenie Gorgony może ponoć obrócić żywe ciało w kamień.

Bohater dzierżący zaklętą tarczę otrzymuje premię +2 do Ochrony Pancerza lub otrzymuje Ochronę Pancerza na 5+ jeśli nie posiada PANCERZA oraz otrzymuje Magiczną Ochronę na 5+. Co więcej bohater chroniony Tarczą Gorgony podlega zasadzie specjalnej NIEZŁOMNOŚĆ oraz TRUDNY DO ZABICIA i jest odporny na efekty TABELI ZRANIEŃ KRYTYCZNYCH. Wrogie modele atakujące bohatera dzierżącego zaklętą tarczę otrzymują modyfikator -1 do współczynnika SIŁA oraz ATAKI. Należy zauważyć, że wartość współczynniki SIŁA oraz ATAKI przeciwnika nie może zostać obniżona poniżej 1 punktu. Bohater nie może skorzystać z mocy Tarczy Gorgony jeśli został Oszołomiony!, Powalony na ziemię! lub Ucieka!.

UWAGI: Model dzierżący zaklętą tarczę otrzymuje premię +2 do Ochrony Pancerza lub otrzymuje Ochronę Pancerza na 5+ jeśli nie posiada PANCERZA. Tarcza Gorgony jest dostępna wyłącznie dla kompanii Gladiatorów z Jałowej Krainy.


CENA: 200+6K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 12.


Zbroja Herosów (ciężki pancerz):
Kunsztu z jakim wykonano ów piękny, niepowtarzalny pancerz, nie widziano od Czasu Sigmara. Bohater odziany w zaklętą zbroją zdaje się emanować wewnętrznym światłem i niewypowiedzianą chwałą bogów.

Wrogie modele atakujące bohatera odzianego w Zbroję Herosów muszą wykonać na początku każdej fazy strzelania lub fazy walki wręcz test CP. Niepowodzenie oznacza, że nie mogą zaatakować bohatera chronionego zaklętym pancerzem w bieżącej fazie strzelania i w fazie walki wręcz. Ponadto model bohatera odziany w Zbroję Herosów podlega zasadzie specjalnej REGENERACJA.

UWAGI: Ochrona Pancerza na 4+. Zbroja Herosów jest dostępna wyłącznie dla kompanii Gladiatorów z Jałowej Krainy.

CENA: 120+4K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 11.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8354
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Magiczne przedmioty
Posted: Pn marca 04, 2019 08:03 PM
Reply with quote

Strażnicy dróg z Averlandu wrote:
Fartuch Kawalerzysty
Hełm Fortuny
Karwasze Mocarza
Maska Śmierci
Pancerz Hartu Ducha
Pancerz Świtu
Puklerz Zwadźcy
Tarcza Bojowa
Zbroja Herosów
Zbroja z Meteorytowego Żelaza


Zbrojna kompania z Ostlandu wrote:
Fartuch Kawalerzysty
Hełm Fortuny
Karwasze Mocarza
Maska Śmierci
Pancerz Hartu Ducha
Pancerz Świtu
Przyłbica Taurusa
Skórznia Zwiadowcy
Tarcza Bojowa
Zbroja z Meteorytowego Żelaza


Przyłbica Taurusa (hełm):
Przyłbica Taurusa to ciężki, pełny hełm płytowy z wprawionymi weń dwoma ostrymi rogami potężnego minotaura. Szarża noszącego go wojownika wprawia ziemię w drżenie..

Bycza szarża odzianego w zaklęty hełm bohatera posiada cechę oręża DRUZGOCZĄCY oraz PRECYZYJNE UDERZENIE i premia +2 do SIŁY. Ponadto bohater noszący Przyłbicę Taurusa wzbudza STRACH oraz podlega zasadzie specjalnej TRUDNY DO ZABICIA i otrzymuje Magiczną Ochronę na 6+.

UWAGI: model, który chroni głowę zaklętym hełmem otrzymuje rzut ochronny 4+ przeciwko efektom Powalenia na ziemię!. Jeżeli rzut zakończy się sukcesem, postać należy traktować jako Oszołomioną!. Przyłbica Taurusa jest dostępna wyłącznie dla kompanii Zbrojna kompania z Ostlandu.

CENA: 120+4K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 11.


Skórznia Zwiadowcy (lekki pancerz):
Ten zaklęty pancerz wykonany z czarnej jak bezksiężycowa noc skóry zdaje się unosić noszącego go wojownika tuż nad powierzchnią ziemi, dzięki czemu pokonuje on nawet najtrudniejszy teren równie łatwo jak brukowany trakt.

Bohater odziany w Skórznie Zwiadowcy otrzymuje Magiczną Ochronę na 6+. Ponadto bohater ignoruje kary za poruszanie się po terenie trudnym, zaś ujemne modyfikatory za poruszanie się po terenie bardzo trudnym zmniejszone są o połowę (teren bardzo trudny należy traktować jako teren trudny). Co więcej, bohater noszący zaklęty pancerz może biegać po terenie trudnym lub terenie bardzo trudnym, a także wtedy, gdy pokonują przeszkody oraz automatycznie zdaje wszystkie testy terenu niebezpiecznego.

UWAGI: Ochrona Pancerza na 6+. Skórznia Zwiadowcy jest dostępny wyłącznie dla kompanii Zbrojna kompania z Ostlandu.

CENA: 50+2K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 9.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8354
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Magiczne przedmioty
Posted: Pn marca 04, 2019 08:19 PM
Reply with quote

Zbrojni z Middenheim wrote:
Fartuch Kawalerzysty
Karwasze Mocarza
Pancerz Hartu Ducha
Pancerz ze Skoll
Puklerz Zwadźcy
Skórznia Zwiadowcy
Tarcza Bojowa
Zbroja Herosów
Zbroja Templariusza
Zbroja z Meteorytowego Żelaza


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8354
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Magiczne przedmioty
Posted: Śr marca 06, 2019 04:25 PM
Reply with quote

Rozpocząłem prace nad magicznymi talizmanami dla ludzi.

Żołnierze z Reiklandu wrote:
Ikona Magnusa
Klejnot Równowagi
Laur Zwycięstwa
Okular Inżyniera
Pieczęć Czystości
Piekielna Moneta
Psia Łapka
Pudełko Życzeń
Szkatuła z Magią Aldreda
Święta Relikwia


Ikona Magnusa:
Sama obecność tej uświęconej relikwii starcza, by żołnierzy przepełniła wiara, wzmacniająca ich determinację. Gotowi będą walczyć z najstraszniejszym nawet przeciwnikiem.

Bohater dzierżący Ikonę Magnusa podlega zasadzie specjalnej NIEZŁOMNOŚĆ oraz otrzymuje Magiczną Ochronę na 5+ i ODPORNOŚĆ NA MAGIĘ (2). Ponadto wszystkie modele, wrogie i sprzymierzone, znajdujące się w odległości do 6” od Ikony Magnusa nie mogą rzucać zaklęć oraz korzystać z mocy magicznych przedmiotów, które należy traktować jak zwykłe przedmioty odpowiedniego rodzaju.

UWAGI: Ikona Magnusa jest dostępna wyłącznie dla kompanii Żołnierzy z Reiklandu.
CENA: 200+6K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 12.


Klejnot Równowagi:
Klejnot należał do ekscentrycznego szlachcica, który nade wszystko cenił honor i uczciwość. Klejnot ten jest wiecznym przedłużeniem jego niezłomnych przekonań.

Bohater posiadający Klejnot Równowagi który zostanie trafiony i zraniony przez przeciwnika, ma prawo do skorzystania z takiej samej Ochrony Pancerza, Ochrony Magicznej oraz REGENERACJI jakimi dysponuje wrogi model.

UWAGI: Klejnot Równowagi jest dostępny wyłącznie dla kompanii Żołnierzy z Reiklandu.
CENA: 120+4K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 11.


Laur Zwycięstwa:
Największych bohaterów Imperium nagradza się złotym wawrzynem, zaklętym przez Imperialnych Magistrów Magii. Skryta w owym symbolu zwycięstwa magia uwydatnia prezencję i posturę właściciela w oczach jego wrogów do tego stopnia, że jedynie nieliczni mają odwagę, by stawić czoła jego gniewowi.

Wrogie modele atakujące bohatera noszącego Laur Zwycięstwa muszą wykonać na początku każdej fazy strzelania lub fazy walki wręcz test CP. Niepowodzenie oznacza, że wrogie modele trafiają bohatera noszącego magiczny talizman jedynie w przypadku gdy wypadnie dublet w udanym rzucie na trafienie (żadne modyfikatory i zasady specjalnie nie mają zastosowania – liczy się jedynie dublet w udanym rzucie na trafienie).

UWAGI: Laur Zwycięstwa jest dostępny wyłącznie dla kompanii Żołnierzy z Reiklandu.
CENA: 80+3K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 10.


Okular Inżyniera:
Wykonany z wypolerowanego diamentu monokl oprawiony w gromrilową oprawę pozwala wyraźnie dostrzec przeciwnika, nawet gdy ten skrywa się za zasłoną..

Bohater noszący Okular Inżyniera otrzymuje premię +1 do współczynnika US. Należy zauważyć, że wartość współczynnika US może zostać zwiększona ponad rasowe maksimum (aż do maksymalnej wartości 10 punktów). Ponadto, bohater wyposażony w magiczny talizman strzelając do celu za zasłoną, ignoruje ujemne modyfikatory do trafienia jakie zapewnia osłona lekka, a na potrzeby testu trafienia osłona ciężka traktowana jest jak osłona lekka..

UWAGI: Okular Inżyniera jest dostępny wyłącznie dla kompanii Żołnierzy z Reiklandu.
CENA: 80+3K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 10.


Pieczęć Czystości:
W obliczu wroga lub niebezpieczeństwa nie tylko pobożni i wierni zwracają się do bogów z prośbą o łaskę i ochronę. Niektórzy umieszczają religijne inwokacje na pancerzu i tarczy, natomiast niepiśmienni mogą odcisnąć symbol bóstwa w wosku rozlanym na napierśniku lub hełmie. Postacie, których nie stać na zbroję płytową, noszą pieczęć na pokrytych runami ryngrafach zawieszonych na szyi.

Bohater noszący Pieczęć Czystości otrzymuje Magiczną Ochronę na 5+ oraz ODPORNOŚĆ NA MAGIĘ (2).

UWAGI: Pieczęć Czystości jest dostępna wyłącznie dla kompanii Żołnierzy z Reiklandu.
CENA: 120+4K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 11.


Piekielna Moneta:
Ten dość niezwykły talizman o niepokojącym wyglądzie przypomina monetę, wykonaną ze skrawka pancerza mutanta, Zwierzoczłeka, Marudera lub Wojownika Chaosu. Oznaczone runami śmierci, są często spotykane na terenie Imperium, zwłaszcza we wschodnich i północnych prowincjach. Podobno ich moc potrafi na chwilę odwrócić uwagę Morra w przypadku zagrożenia życia. Ich posiadanie nie jest zakazane, lecz wzbudza naturalną podejrzliwość, nie tylko wśród łowców czarownic.

Bohater posiadający Piekielną Monetę może raz w czasie rozgrywania potyczki uniknąć udanego trafienia przez wroga. Użycie magicznego talizmanu należy jednak zadeklarować przed wykonaniem rzutu na zranienie.

UWAGI: Piekielna Moneta jest dostępna wyłącznie dla kompanii Żołnierzy z Reiklandu.
CENA: 50+2K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 9.


Psia Łapka:
Łapa psa o trzech nogach podobno odwraca pecha.

Bohater noszący talizman z Psiej Łapki może w czasie rozgrywania potyczki przerzucić jeden dowolny nieudany rzut lub test, wynik drugiego rzutu jest ostateczny. Jeżeli magiczny talizman nie zostanie wykorzystana w czasie potyczki, przerzut można wykorzystać w trakcie sekwencji po potyczce.

UWAGI: Psia Łapka jest dostępna wyłącznie dla kompanii Żołnierzy z Reiklandu.
CENA: 50+2K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 9.


Pudełko Życzeń:
Te ciężkie, metalowe pudełka zwykle dekorowane są tajemnymi runami lub różnymi symbolami astrologicznymi i religijnymi. We wnętrzu pudełka umieszcza się zwitek pergaminu z zapisanym najskrytszym życzeniem właściciela. Pudełko zwykle nosi się na szyi, zawieszone na przetartym sznurze, który ponoć pęknie, gdy życzenie zostanie spełnione.

Bohater używający Pudełka Życzeń może raz w czasie rozgrywania potyczki lub sekwencji po potyczce, zmodyfikować wynik dowolnego rzutu lub testu o ±1.

UWAGI: Pudełko Życzeń jest dostępne wyłącznie dla kompanii Żołnierzy z Reiklandu.
CENA: 50+2K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 9.


Szkatuła z Magią Aldreda:
W szkatule uwięziono magiczną moc, która pozostawać w niej winna na wieki, o czym mimowolnie przekonał się Aldred, otwierając ją w obecności Najwyższego Patriarchy Kolegiów Magii. Po tym zdarzeniu Aldred zaginął bez wieści.

Na koniec każdej własnej fazy magii, bohater dzierżący Szkatułę z Magią Aldreda może wykonać rzut K6. Wynik 6 oznacza, że bohater posiadający magiczny talizman może skraść wrogiemu MAGOWI znajdującemu się w polu widzenia jedno, losowo określone zaklęcia. MAG nie może rzucać skradzionego zaklęcia do końca potyczki. Z kolei właściciel Szkatuły z Magią Aldreda będzie mógł rzucić skradziony czar w dowolnej, własnej fazie magii, uwalniając czar z magicznego talizmanu na zasadzie zaklętego czaru. W szkatule można uwięzić dowolną liczbę czarów, a jej właściciel może rzucić każdy z nich jeden raz, podczas wielu kolejnych faz magii, tudzież wszystkie na raz, jeśli woli. Poziom mocy czaru rzucanego ze Szkatuły z Magią Aldreda równy jest zwykłej wartości potrzebnej do rzucenia tego zaklęcia.

UWAGI: Szkatuła z Magią Aldreda jest dostępna wyłącznie dla kompanii Żołnierzy z Reiklandu.
CENA: 80+3K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 10.


Święta Relikwia:
Relikwie to szczątki świętych lub osób szczególnie zasłużonych dla danej Świątyni. Mogą to być kości, strzępki ubrań lub biżuteria. Wielu Ludzi jest przekonanych, że ich relikwia to kawałek kości samego Sigmara, ale biorąc pod uwagę ilość takich prawdziwych relikwii, wystarczałoby ich dla wodzów wszystkich ośmiu plemion, które założyły Imperium.

Bohater posiadający Świętą Relikwię może raz w czasie rozgrywania potyczki automatycznie wykonać udany rzut lub automatycznie zdać test.

UWAGI: Święta Relikwia jest dostępna wyłącznie dla kompanii Żołnierzy z Reiklandu.
CENA: 50+2K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 9.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8354
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Magiczne przedmioty
Posted: Śr marca 06, 2019 05:20 PM
Reply with quote

Cyrkowcy z Ligii Ostermarku wrote:
Brosza Tancerza
Ikona Magnusa
Klejnot Równowagi
Laur Zwycięstwa
Okular Inżyniera
Pieczęć Czystości
Piekielna Moneta
Psia Łapka
Pudełko Życzeń
Złe Oko


Brosza Tancerza:
Wykonany ze złota wisior przedstawia miniaturowego tancerza, który zdaje się poruszać nieustannym, trudnym do przewidzenia ruchem.

Wrogie modele atakujące bohatera noszącego Broszę Tancerza otrzymują w fazie strzelania lub w fazie walki wręcz modyfikator -1 do rzutu na trafienie. Ponadto bohater noszący magiczny talizman otrzymuje Magiczną Ochronę na 6+.

UWAGI: Brosza Tancerza jest dostępna wyłącznie dla kompanii Cyrkowców z Ligii Ostermarku.

CENA: 80+3K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 10.


Złe Oko:
Zawieszone na rzemieniu szklane oko zdaje się złowrogo łypać na wszystkie strony.

Bohater noszący Złe Oko może raz w czasie rozgrywania potyczki zmodyfikować wrogiemu modelowi znajdującemu się w polu widzenia wynik dowolnego rzutu lub testu o ±K3.

UWAGI: Złe Oko jest dostępne wyłącznie dla kompanii Cyrkowców z Ligii Ostermarku.

CENA: 50+2K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 9.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8354
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Magiczne przedmioty
Posted: Cz marca 14, 2019 11:17 AM
Reply with quote

Łowcy czarownic wrote:
Ikona Magnusa
Klejnot Równowagi
Laur Zwycięstwa
Okular Inżyniera
Pieczęć Czystości
Psia Łapka
Pudełko Życzeń
Strzęp Flagi
Święta Relikwia
Święte Kadzidło


Strzęp Flagi:
Niektórzy wojownicy wierzą, że chwała wielkiego zwycięstwa może być zawarta w przedmiocie. Z tego powodu wielką popularnością cieszą się niewielkie strzępy flag noszonych przez zwycięzców słynnych bitew. Szczególnie cenione są sztandary należące do znanych regimentów, pobłogosławione przez Wielkiego Teogonistę lub dotknięte dłonią Imperatora. Zaszyte w ubranie, zrolowane w naszyjniku lub przybite do tarczy, skrawki flag powszechnie uważane są za amulety chroniące przed śmiercią.

Bohater noszący Strzęp Flagi może raz w czasie rozgrywania potyczki uniknąć udanego trafienia przez wroga. Użycie magicznego talizmanu należy jednak zadeklarować przed wykonaniem rzutu na zranienie. Ponadto bohater noszący Strzęp Flagi otrzymuje Magiczną Ochronę na 6+.

UWAGI: Piekielna Moneta jest dostępna wyłącznie dla kompanii Łowców czarownic.
CENA: 80+3K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 10.


Święte Kadzidło:
Kadzidła są częstym elementem religijnych rytuałów, a ta wiązka kadzidełek została poświęcona przez Prezbiterów Sigmara z twierdzy Glaubenniedrich. Płonąc przez wiele dni, spowije właściciela błogosławionym dymem.

Wrogie modele atakujące bohatera okadzonego Świętym Kadzidłem oraz wszystkie sprzymierzone modele pozostające w kontakcie z podstawką właściciela magicznego talizmanu otrzymują w fazie strzelania modyfikator -1 do rzutu na trafienie.

UWAGI: Święte Kadzidło jest dostępne wyłącznie dla kompanii Łowców czarownic.
CENA: 50+2K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 9.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8354
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Magiczne przedmioty
Posted: Cz marca 14, 2019 12:41 PM
Reply with quote

Muszkieterzy z Nuln wrote:
Brosza Tancerza
Ikona Magnusa
Klejnot Równowagi
Laur Zwycięstwa
Okular Inżyniera
Pieczęć Czystości
Piekielna Moneta
Psia Łapka
Pudełko Życzeń
Złe Oko


Piechota Morska z Marienburga wrote:
Brosza Tancerza
Kamień z Morskiego Wiru
Klejnot Równowagi
Laur Zwycięstwa
Piekielna Moneta
Pierścień Handricha
Psia Łapka
Pudełko Życzeń
Szkatuła z Magią Aldreda
Złe Oko


Kamień z Morskiego Wiru:
Choć świat zmienił się znacznie od swego zarania, przed nawigatorami ciągle odkryte są strumienie i podziemne rzeki łączące wszystkie morza. Zdarza się wszakże, iż sama wiedza nie wystarcza, gdyż koryta rzek pozostają zamknięte. Tylko z pomocą jednego z prastarych Kamieni z Morskiego Wiru przemierzać można te zapieczętowane szlaki.

Bohater władający Kamieniem z Morskiego Wiru, może raz w czasie rozgrywania potyczki w fazie magii wykonać ruch, ale nie bieg w ramach którego może wejść do rzeki, bagna, jeziora lub na dowolny inny element terenu wodnego i wyjść z innego terenu wodnego znajdującego się w dowolnym miejscu na stole, jeżeli wykonany ruch wystarcza do osiągnięcia pozycji wroga, uznaje się, że model zadeklarował szarżę i następnie stosuje się wszystkie zwykłe zasady dotyczące szarży. Model może nawet, jeśli gracz sobie tego życzy, przerwać walkę, w której brał udział, ale w takim wypadku nie będzie mógł szarżować.

UWAGI: Kamień z Morskiego Wiru jest dostępny wyłącznie dla kompanii Piechoty Morskiej z Marienburga.
CENA: 120+4K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 11.


Pierścień Handricha:
Ten wykonany ze złota i zdobiony klejnotami pierścień został podobno pobłogosławiony przez samego Handricha, boga handlu. Nawet jeśli nie jest to prawdą, to zaklęta w pierścieniu moc jest w stanie zmienić przeciętnego handlarza w szanowanego i bogatego kupca.

Bohater noszący Pierścień Handricha w czasie sekwencji po potyczce podczas rzutów na eksplorację może zmodyfikować wynik jednego rzutu o ±K3, co więcej kompania bohatera chronionego mocą zaklętego talizmanu na potrzeby zasad sprzedaży Łupów! traktowana jest tak jakby sprzedała jedną część Łupu! więcej, niż ma to faktycznie miejsce. Ponadto bohater może sprzedać jeden dowolny przedmiot (wymieniony w ROZDZIALE XV: EKWIPUNEK) uzyskując za niego pełną cenę w przypadku przedmiotów Powszechnych oraz cenę podstawową w przypadku Rzadkich przedmiotów, zaś do WYNIKU rzutu w puli Kości Dostępności otrzymuje modyfikator +3 oraz może zakupić jeden przedmiot, którego cena po zakończeniu targów zostaje obniżona o 3K6 zk (do minimalnie 1 ZK).

UWAGI: Pierścień Handricha jest dostępny wyłącznie dla kompanii Piechoty Morskiej z Marienburga.
CENA: 200+6K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 12.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Galeria - Figurki [Warsztat] Zwiadowcze stado klanu Eshin.
Szczuroludzie do Warheim FS.
[ Go to pageGo to page: 1, 2 ]
15 quidamcorvus 1607 Re: [Warsztat] Zwiadow...
 Sb marca 16, 2019 01:10 PM 
Wredny View latest post
No new posts Galeria - Figurki [Warsztat] Nocne Gobliny...
...do Warheim FS.
0 quidamcorvus 38 [Warsztat] Nocne Gobli...
 Cz lut 21, 2019 01:29 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Drużyny
[ Go to pageGo to page: 1 ... 30, 31, 32 ]
470 quidamcorvus 152267 [Warsztat] Drużyny
 Wt lut 12, 2019 03:56 PM 
Blumstein View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Scenariusze
...czyli o co bijemy się dzisiaj.
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
34 quidamcorvus 16483 [Warsztat] Scenariusze
 Pn stycz 13, 2019 10:47 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Podziemia jako opcjonalny segment gry
Dungeon Adventures
6 Krnabrny 1168 [Warsztat] Podziemia j...
 Pt wrz 07, 2018 11:54 AM 
Krnabrny View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 167
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy