Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Pytania i odpowiedzi...
Pytania i odpowiedzi...
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 4 5 6 7 8 9
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
Radzik
Przebudzony
Przebudzony

Radzik

Offline

Joined: czerw 17, 2014
Posts: 276
Location: Sosnowiec
Filia Śląska

Post Post subject: Pytania i odpowiedzi...
Posted: Pn stycz 20, 2019 12:51 PM
Reply with quote

Czy modele posługujące się miotaczem spaczognia również obowiązuje zasada strzelania do najbliższego modelu przeciwnika?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Pytania i odpowiedzi...
Posted: Pn stycz 20, 2019 01:56 PM
Reply with quote

Radzik wrote:
Czy modele posługujące się miotaczem spaczognia również obowiązuje zasada strzelania do najbliższego modelu przeciwnika?
Zasadniczo tak, choć jest to bardziej strzelanie w kierunku najbliższego przeciwnika ponieważ wzornik jest przesuwany o tyle cali ile wypadło na kostce artyleryskiej.

Zasadniczo wszystkie strzelania są w kierunku najbliższego przeciwnika.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
verdome
Przytomny
Przytomny

verdome

Offline

Joined: sierp 01, 2018
Posts: 73

Post Post subject: Pytania i odpowiedzi...
Posted: Wt stycz 22, 2019 02:45 PM
Reply with quote

Gdy kupujemy wierzchowca jak kumulujemy zdolności i umiejętności?

Taki np. bohater z sprintem i zimokrwisty.
Tracimy umiejkę i zyskujemy wszystkie zdolności zimnokrwistego?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Pytania i odpowiedzi...
Posted: Wt stycz 22, 2019 03:31 PM
Reply with quote

Bohater na wierzchowcu porusza się z szybkością wierzchowca. Jeśli chodzi o testy głupoty to są opisane w rozdziale Psychologia. Trudny do zabicia działa tylko na Zimnokrwistego i tylko gdy chodzi luzem. Coś jeszcze tam jest?


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
verdome
Przytomny
Przytomny

verdome

Offline

Joined: sierp 01, 2018
Posts: 73

Post Post subject: Re: Pytania i odpowiedzi...
Posted: Wt stycz 22, 2019 04:51 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
Bohater na wierzchowcu porusza się z szybkością wierzchowca. Jeśli chodzi o testy głupoty to są opisane w rozdziale Psychologia. Trudny do zabicia działa tylko na Zimnokrwistego i tylko gdy chodzi luzem. Coś jeszcze tam jest?

GŁUPOTA, POMIOT KNIEI, STRACH, ZIMNOKRWISTY, ZWIERZĘ,
rączy i twarda skóra (ale to akurat jest jasne)

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Pytania i odpowiedzi...
Posted: Wt stycz 22, 2019 06:14 PM
Reply with quote

verdome wrote:
quidamcorvus wrote:
Bohater na wierzchowcu porusza się z szybkością wierzchowca. Jeśli chodzi o testy głupoty to są opisane w rozdziale Psychologia. Trudny do zabicia działa tylko na Zimnokrwistego i tylko gdy chodzi luzem. Coś jeszcze tam jest?

GŁUPOTA, POMIOT KNIEI, STRACH, ZIMNOKRWISTY, ZWIERZĘ,
rączy i twarda skóra (ale to akurat jest jasne)
Z czym tam jeszcze masz problem?

Zdolności związane z ruchem działają na Zimnokrwistego. Zasada 'zimnokrwisty' działa tylko na zwierzę.

Jeżeli kawalerzysta siedzi na Zimnokrwistym, to także budzi strach. Zresztą masz to opisane w rozdziale Psychologia i Kawaleria.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
verdome
Przytomny
Przytomny

verdome

Offline

Joined: sierp 01, 2018
Posts: 73

Post Post subject: Re: Pytania i odpowiedzi...
Posted: Wt stycz 22, 2019 09:47 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
verdome wrote:
quidamcorvus wrote:
Bohater na wierzchowcu porusza się z szybkością wierzchowca. Jeśli chodzi o testy głupoty to są opisane w rozdziale Psychologia. Trudny do zabicia działa tylko na Zimnokrwistego i tylko gdy chodzi luzem. Coś jeszcze tam jest?

GŁUPOTA, POMIOT KNIEI, STRACH, ZIMNOKRWISTY, ZWIERZĘ,
rączy i twarda skóra (ale to akurat jest jasne)
Z czym tam jeszcze masz problem?

Zdolności związane z ruchem działają na Zimnokrwistego. Zasada 'zimnokrwisty' działa tylko na zwierzę.

Jeżeli kawalerzysta siedzi na Zimnokrwistym, to także budzi strach. Zresztą masz to opisane w rozdziale Psychologia i Kawaleria.

za bardzo ogólnikowo podszedłem do tematu Very Happy
Chodzi mi o:
1. Pomiot kniei czy przenosi się na połączony model?
2. Czy bohater z umiejętnością sprint dosiadający zimnokrwistego biegnąc porusza się 21"?
3. Z głupotą i strachem faktycznie jest. Dzięki Very Happy

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Pytania i odpowiedzi...
Posted: Wt stycz 22, 2019 10:20 PM
Reply with quote

1. Tak.
2. Nie.

Ogólnie obowiązują zasady modelu który jest na dole i stąpa po ziemi. Wink


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Pytania i odpowiedzi...
Posted: Wt marca 26, 2019 12:29 PM
Reply with quote

Tak sobie ostatnio trochę czytam i myślę, że to się trochę powiela. Nieumarły i Kult Miecza & Walki.

KULT MIECZA & WALKI: Podążający drogą miecza i walki Krwawy Smok nie może Uciekać! w reakcji na szarżę bez względu na okoliczności.

Nieumarły:
NIEUMARŁE modele podlegają następującym zasadom specjalnym:
- Ożywieńcy podlegają zasadzie specjalnej NIEZŁOMNOŚĆ oraz UPORCZYWOŚĆ, a także automatycznie zdają testy SAM W WALCE.

Niezłomność:
Niektóre postacie i niektóre ze stworzeń świata WARHEIM FS praktycznie nie znają pojęcia STRACHU, tudzież są na tyle wprawionymi weteranami, że sytuacje, w których słabsi wpadliby w panikę, na nich nie robią wrażenia. Stosowne zapisy znajdują się w opisie drużyn i modeli. Modele podlegające zasadzie specjalnej NIEZŁOMNOŚĆ automatycznie zdają testy STRACHU i GROZY oraz testy SAM W WALCE. Ponadto, modele podlegające zasadzie specjalnej NIEZŁOMNOŚĆ nie mogą Uciekać! w reakcji na szarżę – są zbyt dumni i odważni (albo szaleni lub pozbawieni świadomości), by to zrobić!

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Pytania i odpowiedzi...
Posted: Wt marca 26, 2019 12:34 PM
Reply with quote

Masz rację. Dzięki za czujność.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Pytania i odpowiedzi...
Posted: Wt marca 26, 2019 12:37 PM
Reply with quote

Taka propozycja nowej zasady dla nieumarłych.
Złożenie ofiary (do przedyskutowania): Dowódca w trakcie rozpatrywania sekwencji po potyczce może poświęcić dowolny model bohatera lub stronnika nie podlegającego zasadzie specjalnej nieumarły i przemienić go w Zombie, ponadto czerpiąc siły witalne ze swojej ofiary Wampir może wyleczyć jedno poważne obrażenie.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Pytania i odpowiedzi...
Posted: Wt marca 26, 2019 01:23 PM
Reply with quote

Pepe wrote:
Taka propozycja nowej zasady dla nieumarłych.
Złożenie ofiary (do przedyskutowania): Dowódca w trakcie rozpatrywania sekwencji po potyczce może poświęcić dowolny model bohatera lub stronnika nie podlegającego zasadzie specjalnej nieumarły i przemienić go w Zombie, ponadto czerpiąc siły witalne ze swojej ofiary Wampir może wyleczyć jedno poważne obrażenie.


Ciekawe, ale ja to bym widział tak:

Złożenie ofiary
Jeżeli MAG (Nekromanta) brał udział w rozgrywce, a w trakcie sekwencji po potyczce nie wykonywał rzutu na TABELĘ POWAŻNYCH OBRAŻEŃ to w trakcie rozgrywania bieżącej sekwencji po potyczce może poświęcić dowolny model bohatera lub stronnika , który nie podlega zasadzie specjalnej NIEUMARŁY. Złożony w ofierze model zmienia się w ZOMBIE, a dzięki siłom witalnym zgromadzonym w czasie rytuału model Wampira, ktory zostanie Wyłączony z akcji! wykonując rzut K66 w TABELI POWAŻNYCH OBRAŻEŃ, należy traktować wyniki MARTWY, WIELOKROTNIE ZRANIONY, RANA NOGI, RANA RĘKI, STRZASKANA NOGA, RANA KLATKI PIERSIOWEJ, OŚLEPIONY, STARE WOJENNE RANY, USZKODZENIE UKŁADU NERWOWEGO, RANA DŁONI, GŁĘBOKIE RANY jako POWRÓT DO ZDROWIA.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Elmin
Przytomny
Przytomny

Elmin

Offline

Joined: paźdź 20, 2016
Posts: 60

Post Post subject: Pytania i odpowiedzi...
Posted: Wt marca 26, 2019 01:40 PM
Reply with quote

Fajny pomysł!

U Nehekary dodaj szansę znalezienia skrzynki z nowymi bandażami Wink

Back to top
View user's profile Visit poster's website
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Pytania i odpowiedzi...
Posted: Wt marca 26, 2019 06:42 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
Pepe wrote:
Taka propozycja nowej zasady dla nieumarłych.
Złożenie ofiary (do przedyskutowania): Dowódca w trakcie rozpatrywania sekwencji po potyczce może poświęcić dowolny model bohatera lub stronnika nie podlegającego zasadzie specjalnej nieumarły i przemienić go w Zombie, ponadto czerpiąc siły witalne ze swojej ofiary Wampir może wyleczyć jedno poważne obrażenie.


Ciekawe, ale ja to bym widział tak:

Złożenie ofiary
Jeżeli MAG (Nekromanta) brał udział w rozgrywce, a w trakcie sekwencji po potyczce nie wykonywał rzutu na TABELĘ POWAŻNYCH OBRAŻEŃ to w trakcie rozgrywania bieżącej sekwencji po potyczce może poświęcić dowolny model bohatera lub stronnika , który nie podlega zasadzie specjalnej NIEUMARŁY. Złożony w ofierze model zmienia się w ZOMBIE, a dzięki siłom witalnym zgromadzonym w czasie rytuału model Wampira, ktory zostanie Wyłączony z akcji! wykonując rzut K66 w TABELI POWAŻNYCH OBRAŻEŃ, należy traktować wyniki MARTWY, WIELOKROTNIE ZRANIONY, RANA NOGI, RANA RĘKI, STRZASKANA NOGA, RANA KLATKI PIERSIOWEJ, OŚLEPIONY, STARE WOJENNE RANY, USZKODZENIE UKŁADU NERWOWEGO, RANA DŁONI, GŁĘBOKIE RANY jako POWRÓT DO ZDROWIA.

Podoba mi się Very Happy

Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Pytania i odpowiedzi...
Posted: Cz marca 28, 2019 01:19 PM
Reply with quote

Jeździec zyskuje zasadę DUŻY CEL. Czy na potrzeby liczenia pkt prestiżu również dodajemy +20 pkt za taki model?

Back to top
View user's profile
<
1 2 3 4 5 6 7 8 9
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 4626 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 45820 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 149773 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 202036 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
No new posts Kostnica Pytania i odpowiedzi [AoS]
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
42 Staś 17102 Pytania i odpowiedzi [...
 Śr marca 22, 2017 02:12 PM 
wellofeternity View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: AreMas
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 459

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 20
_BBOT: 1
Razem: 21
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
 _BBOT:
Google > ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy