
Menu główne
Opcje użytkownika Forum Strona główna Zasady Społeczność Szukaj Web
Newsletter Pro

Polecamy

Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.
|
ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › [Warsztat] Magiczne przedmioty
[Warsztat] Magiczne przedmioty
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic:
Brak
View previous topic :: View next topic
|
Author |
Message |
quidamcorvus
o. Założyciel
Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska
|
Post subject: Re: [Warsztat] Magiczne przedmioty
Posted: Cz lip 11, 2019 02:37 PM
|
|
Magiczny Oręż: Krasnoludowie Chaosu z Zorn Uzkul wrote: |
Dębowa Tarcza
Drzaga Muszkietera
Haubica Czarnego Gromu
Kąsające Ostrze
Miecz Potęgi
Obuch Obalenia
Okowy Niewolnika
Runiczne Ostrze Chaosu
Smoczy Kiścień
Topór Kąsającego Mrozu |
Haubica Czarnego Gromu (granatnik):
Wykuta w przeklętych, dusznych kuźniach Zharr-Nagground Haubica Czarnego Gromu jest śmiercionośną wersją znanego w Imperium granatnika. Zaklęte w lufie z czarnego żelaza kapryśne demony służą właścicielowi demonicznego oręża, jednak jeśli ten okaże się niegodny dzierżonego oręża chór piekielnych stworów ogłusza nieszczęśnika jazgotliwym, szyderczym śmiechem.
Bohater władający Haubicą Czarnego Gromu otrzymuje modyfikator +1 do rzutu w TABELI NIEWYPAŁU! BRONI PROCHOWEJ, a każda niewybroniona rana zadana pociskiem wystrzelonym z zaklętego granatnika powoduje utratę 2 punktów ŻW. Ponadto, bohater władający Haubicą Czarnego Gromu może przerzucić każdy nieudany rzut na trafienie, wynik drugiego rzutu jest ostateczny. Jednakże, jeśli po przerzucie rzut na trafienie wciąż jest nieudany, to bohater dzierżący Haubicę Gniewu podlega do momentu wykonania udanego rzutu na trafienie zaklętym granatnikiem podlega zasadzie specjalnej GŁUPOTA.
Jeżeli władający Zgubą Caledoru model bohatera w czasie rozgrywania potyczki nie Wyłączy z akcji! żadnego wrogiego modelu, to otrzymuje +1 Punkt Obłędu.
UWAGI: Haubica Czarnego Gromu jest dostępna wyłącznie dla kompanii Krasnoludowie Chaosu z Zorn Uzkul.
MAKSYMALNY ZASIĘG: 16”; SIŁA: 6; ZASADY: mistrzowskie wykonanie, przebicie pancerza, ruch albo strzał, wymaga obu rąk, wymaga przygotowania, zawodny.
ZRANIENIE KRYTYCZNE: broń dystansowa.
CENA: 120+4K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 11.
Smoczy Kiścień (halabarda):
Smoczy Kiścień to sczerniały ze starości fragment smoczej szczęki zamontowany gromrilowymi nitami do drzewca z czarnego żelaza. Zaklęta w kościach smoka moc otacza władającego nią wojownika aurą ognia i śmierci.
Wszystkie modele (wrogie i sprzymierzone) znajdujące się w kontakcie z podstawką bohatera dzierżącego Smoczy Kiścień, na początku fazy walki wręcz otrzymują jedno trafienie o SILE K6 z cechą oręża PŁONĄCY ATAK. Ponadto bohater władający Smoczym Kiścieniem otrzymuje Magiczną Ochronę na 4+ przeciwko PŁONĄCYM ATAKOM oraz otrzymuje premię +1 do współczynnika ATAKI za każdego przeciwnika z którym pozostaje związany walką wręcz oraz automatycznie zdaje wszystkie testy SAM W WALCE. Należy zauważyć, że wartość współczynnika ATAKI może zostać zwiększona ponad rasowe maksimum (aż do maksymalnej wartości 10 punktów).
Jeżeli władający Smoczym Kiścieniem model bohatera w czasie rozgrywania potyczki nie Wyłączy z akcji! żadnego wrogiego modelu, to otrzymuje +1 Punkt Obłędu.
UWAGI: Smoczy Kiścień dostępny jest wyłącznie dla kompanii Krasnoludowie Chaosu z Zorn Uzkul.
ZASADY: premia +1 do SIŁY, drzewcowa, mistrzowskie wykonanie, wymaga obu rąk.
ZRANIENIE KRYTYCZNE: broń drzewcowa.
CENA: 120+4K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 11.
Runiczne Ostrze Chaosu (broń wielka):
Powiada się, że przed wiekami przeklęty Kowal Run, którego imię za zbrodnię oddawania czci Mrocznym Bogom została wymazane z kart historii, wykuł to plugawe ostrze z czarnego żelaza w płomieniach czerwonego smoka i nigdy nie zostało schłodzone, dlatego po wydobyciu z pochwy z Gromrilu od razu staje w płomieniach głodne krwi.
Bohater władający Runicznym Ostrzem Chaosu otrzymuje premię +1 do współczynnika WALKA WRĘCZ oraz ATAKI, dodatkowo do końca potyczki otrzymuje premię +1 do współczynnika WALKA WRĘCZ oraz ATAKI za każdy Wyłączony z akcji! wrogi model. Należy zauważyć, że wartość współczynnika WALKA WRĘCZ oraz ATAKI może zostać zwiększona ponad rasowe maksimum (aż do maksymalnej wartości 10 punktów). Ponadto każda niewybroniona rana zadana przeklętym ostrzem powoduje utratę K3 punktów ŻYWOTNOŚCI, z cechą oręża PŁONĄCY ATAK bez możliwości skorzystania z Ochrony Pancerza.
Jeżeli władający Runicznym Ostrzem Chaosu model bohatera w czasie rozgrywania potyczki nie Wyłączy z akcji! żadnego wrogiego modelu, to otrzymuje +K3 Punkty Obłędu.
UWAGI: Runiczne Ostrze Chaosu jest dostępne wyłącznie dla DOWÓDCÓW oraz MAGÓW kompanii Krasnoludowie Chaosu z Zorn Uzkul.
ZASADY: +2 do SIŁY, mistrzowskie wykonanie, uderza jako ostatni, wymaga obu rąk.
ZRANIENIE KRYTYCZNE: broń sieczna.
CENA: 200+6K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 12.
_________________
|
|
Back to top
|
|
 |
quidamcorvus
o. Założyciel
Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska
|
Post subject: Re: [Warsztat] Magiczne przedmioty
Posted: Sb lip 13, 2019 05:47 PM
|
|
Magiczna zbroja: Krasnoludowie Chaosu z Zorn Uzkul wrote: |
Hełm Fortuny
Hełm Wielu Oczu
Karwasze Mocarza
Maska Śmierci
Pancerz Hartu Ducha
Pancerz ze Skoll
Rękawice Rusznica
Runiczna Tarcza Chaosu
Tarcza Bojowa
Trollowa Skóra |
Hełm Wielu Oczu (hełm):
Ten zdobny hełm nie ma szczelin na oczy, lecz całą jego powierzchnię pokrywają ornamenty w kształcie ślepi. Hełm Wielu Oczu noszony był przez Talkara Ponurego, złowrogiego wybrańca Nurgla, który dwadzieścia lat temu nękał miasto Kislev. Wojownik Chaosu w wyniku straszliwej zarazy stracił wzrok, dlatego zwrócił się do Nurgla z błaganiem o pomoc. Okazał się wiernym i oddanym wyznawcą, a Władca Much nagrodził go między innymi Hełmem Wielu Oczu. Los Talkara nie jest znany, prawdopodobnie przemienił się Pomiot Chaosu, ale Hełm Wielu Oczu widziano na głowie jednego ze sług Archaona, który zapuścił się na północne tereny Kisleva.
Bohater noszący Hełm Wielu Oczu podlega zasadzie specjalnej UDERZA JAKO PIERWSZY. Ponadto, w trakcie szarży model otrzymują premię +K3 do współczynnika INICJATYWA. Należy zauważyć, że wartość współczynnika INICJATYWA może zostać zwiększona ponad rasowe maksimum (aż do maksymalnej wartości 10 punktów). Premia przysługuje jedynie w trakcie szarży, po pierwszej rundzie wartość współczynnika INICJATYWA wraca do normalnego poziomu.
Należy jednak zauważyć, że bohater odziany w Hełm Wielu Oczu otrzymuje +1 Punkt Obłędu za każdym razem gdy w czasie rozgrywania potyczki wykona nieudany test INICJATYWY lub w pierwszej rundzie walki wręcz nie będzie atakował pierwszy.
UWAGI: model, który chroni głowę zaklętym hełmem otrzymuje rzut ochronny 4+ przeciwko efektom Powalenia na ziemię!. Jeżeli rzut zakończy się sukcesem, postać należy traktować jako Oszołomioną!. Hełm Wielu Oczu jest dostępny wyłącznie dla kompanii Krasnoludowie Chaosu z Zorn Uzkul.
CENA: 120+4K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 11.
Runiczna Tarcza Chaosu (tarcza):
Na przeklętej pawęży skorumpowani przez Mroczne Potęgi wyklęci kowale run wykuli potężne runy, które uwięziły w sobie plugawą moc Dhar, a sam widok złowróżbnych znaków mąci umysł i odbiera nadzieję śmiertelnikom, którym wydaje się, że Runiczna Tarcza Chaosu chroni dzierżącego ją wojownika równie skutecznie jak mury twierdzy Glaubenniedrich
Bohater dzierżący Runiczną Tarczę Chaosu wzbudza STRACH oraz otrzymuje premię +2 do Ochrony Pancerza lub otrzymuje Ochronę Pancerza na 5+ jeśli nie posiada PANCERZA oraz otrzymuje Magiczną Ochronę na 5+. Ponadto wszystkie modele, wrogie i sprzymierzone, pozostające w kontakcie z podstawką bohatera władającego przeklętą tarczą nie mogą rzucać zaklęć, a wszystkie należące do nich magiczne lub runiczne lub mechaniczne przedmioty tracą swe magiczne lub runiczne lub mechaniczne właściwości i należy je traktować jak zwykłe przedmioty tego samego rodzaju.
Co więcej, wartość współczynnika CP wszystkich wrogich modeli, które widzą model bohatera dzierżącego przeklętą tarczę zostaje zmniejszona o -1 , aż do minimalne wartość 2 punktów.
Należy jednak zauważyć, że za każdym razem gdy w czasie rozgrywania potyczki rzut na Ochronę Pancerza i Magiczną Ochronę zakończy się niepowodzeniem bohater dzierżący Runiczną Tarczę Chaosu otrzymuje +K3 Punkty Obłędu.
UWAGI: Model dzierżący zaklętą tarczę otrzymuje premię +2 do Ochrony Pancerza lub otrzymuje Ochronę Pancerza na 5+ jeśli nie posiada PANCERZA. Runiczna Tarcza Chaosu jest dostępna wyłącznie dla kompanii Krasnoludowie Chaosu z Zorn Uzkul.
CENA: 200+6K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 12.
Trollowa Skóra (średni pancerz):
Powiadają, że żyjący w Krainie Trolli Szamani Zwierzoludzi, potrafią w czasie pełni Morrslieba zakląć zdartą żywcem skórę Trolla tak, by obdarzyła zdolnościami regeneracji każdego, kto ją przyodzieje.
Bohater odziany w Trollową Skórę podlega zasadzie specjalnej ODPORNOŚĆ NA MAGIĘ (2) oraz REGENERACJA i jest odporny na efekty TABELI ZRANIEŃ KRYTYCZNYCH.
Należy jednak zauważyć, że za każdym razem gdy w czasie rozgrywania potyczki rzut na Ochronę Pancerza i REGENERACJĘ zakończy się niepowodzeniem bohater noszący Trollową Skórę otrzymuje +1 Punkt Obłędu oraz do końca potyczki podlega zasadzie specjalnej GŁUPOTA.
UWAGI: Ochrona Pancerza na 5+. Trollowa Skóra dostępna jest wyłącznie dla kompanii Krasnoludowie Chaosu z Zorn Uzkul.
CENA: 120+4K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 11.
_________________
|
|
Back to top
|
|
 |
adrenalbooster
Przebudzony
Joined: sierp 02, 2015
Posts: 213
|
Post subject: [Warsztat] Magiczne przedmioty
Posted: Pn lip 14, 2019 06:34 PM
|
|
"żyjący w Krainie Trolli Szamani Zwierzoludzi" => "Trollowa Skóra dostępna jest wyłącznie dla kompanii Krasnoludowie Chaosu z Zorn Uzkul. "
czemu nie jest dostępna dla zwierzoludzi, skoro to ich szamani robią ten pancerz?
_________________ Is all that we see or seem\r\nBut a dream within a dream?
|
|
Back to top
|
|
 |
quidamcorvus
o. Założyciel
Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska
|
Post subject: [Warsztat] Magiczne przedmioty
Posted: Pn lip 14, 2019 07:33 PM
|
|
Będzie, póki co Zwierzoludzie czekają w kolejce.
_________________
|
|
Back to top
|
|
 |
verdome
Przytomny
Joined: sierp 01, 2018
Posts: 73
|
Post subject: [Warsztat] Magiczne przedmioty
Posted: Pn lip 22, 2019 01:29 PM
|
|
Co to "Obalenie" z Obuchu obalenia i Białego miecza Hoeth?
|
|
Back to top
|
|
 |
quidamcorvus
o. Założyciel
Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska
|
Post subject: Re: [Warsztat] Magiczne przedmioty
Posted: Pn lip 22, 2019 03:11 PM
|
|
verdome wrote: |
Co to "Obalenie" z Obuchu obalenia i Białego miecza Hoeth? |
Quote:: |
Bohater władający Białym Mieczem Hoetha może zamiast zwykłych ataków obalić w walce wręcz swych przeciwników. Obalenie obejmuje swym zasięgiem wszystkie wrogie modele znajdujące się w kontakcie z podstawką modelu bohatera dzierżącego zaklęty miecz, a dla każdej takiej postaci należy przeprowadzić oddzielny test trafienia. |
Każdy wrogi model w kontakcie z podstawką może otrzymać jedno trafienie Siłą modelu i cechami oręża broni.
_________________
|
|
Back to top
|
|
 |
quidamcorvus
o. Założyciel
Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska
|
Post subject: [Warsztat] Magiczne przedmioty
Posted: Pn lip 28, 2019 02:54 PM
|
|
Krasnoludowie Chaosu z Zorn Uzkul: Talizmany wrote: |
Kamień Krwi
Kamień Widm
Klejnot Uroku
Laur Zwycięstwa
Okular Inżyniera
Piekielna Moneta
Strzęp Flagi
Talizman Szczęścia
Wiedźmie Mydło
Złe Oko |
_________________
|
|
Back to top
|
|
 |
quidamcorvus
o. Założyciel
Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska
|
Post subject: Re: [Warsztat] Magiczne przedmioty
Posted: Pn lip 28, 2019 03:33 PM
|
|
Krasnoludowie Chaosu z Zorn Uzkul: Arkana wrote: |
Kamień Mocy
Zwój Rozproszenia
Annuliański Kryształ
Kamień Zmierzchu
Klejnot Szczęścia
Kryształ Północy
Księga Wiedzy Tajemnej
Oko Wróżbiarza
Piekielna Kukiełka
Różdżka z Gwiazdodrzewu |
Piekielna Kukiełka:
Tańcząc na strumieniach Wiatrów Magii niczym marionetka zawieszona na sznurkach, Piekielna Kukiełka manipuluje mroczną energią Dhar, kierując ją zgodnie z wolą swojego pana.
Bohater władający Piekielną Kukiełką automatycznie wykrywa wszystkie Ukrywające! Się modele, które znajdują się w dowolnym momencie w odległości do 12”, ponadto bohater może użyć mocy przeklętego przedmiotu w fazie magii przeciwnika. Należy wykonać rzut K6. Wynik 2+ oznacza, ze bohater władający Piekielną Kukiełką może zmodyfikować o ±K3 rezultat rzutu na TABELĘ PRZEKLEŃSTWA TZEENTCHA wykonywany przez wrogiego MAGA, który w czasie rzucania zaklęcia padł ofiarą Przekleństwa Tzeentcha. Z kolei rezultat 1 oznacza, że przeklęty przedmiot obraca się przeciwko swojemu właścicielowi, a władający Piekielną Kukiełką MAG zapomina losowo określony czar i nie może go używać do końca potyczki oraz otrzymuje +1 Punkt Obłędu.
UWAGI: Piekielna Kukiełka jest dostępna wyłącznie dla kompanii Krasnoludowie Chaosu z Zorn Uzkul.
CENA: 120+4K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 11.
_________________
|
|
Back to top
|
|
 |
quidamcorvus
o. Założyciel
Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska
|
Post subject: Re: [Warsztat] Magiczne przedmioty
Posted: Pn lip 28, 2019 04:23 PM
|
|
Krasnoludowie Chaosu z Zorn Uzkul: Instrumenty wrote: |
Bęben Dominacji
Bęben Gromowładnego
Cymbały Równowagi
Fanfary Nienawiści
Gwiżdżący bełt
Kocioł Sztuki Magicznej
Róg Chaosu
Róg Reiksguardu
Trąbka Męstwa
Wojenny Bęben |
Bęben Gromowładnego:
Niepokojący rytm muzyki wydobywającej się z przeklętego bębna zmusza strzelców do szybszego wykonywania czynności związanych z obsługą broni palnej, a szybkostrzelność broni wzrasta kosztem większej zawodności.
Wszystkie sprzymierzone modele znajdujące się w odległości do 6” od sygnalisty posiadającego Bęben Gromowładnego otrzymują premię +1 do współczynnika US. Należy zauważyć, że wartość współczynnika US może zostać zwiększona ponad rasowe maksimum (aż do maksymalnej wartości 10 punktów). Ponadto mogą strzelać z broni dystansowej (prochowej) w każdej turze ignorując zasadę wymaga przygotowania. W przypadku strzelania z broni palnej z cechą oręża Xx – WYMAGA PRZYGOTOWANIA, dopóki modele pozostają w odległości do 6” od Bębna Gromowładnego, czas przeładowania broni dystansowej (prochowej) zostaje skrócony o jedną turę.
Należy zauważyć, że w przypadku NIEWYPAŁU! sprzymierzone modele znajdujące się w odległości do 6” od sygnalisty posiadającego Bęben Gromowładnego wykonują na TABELĘ NIEWYPAŁU! BRONI PROCHOWEJ rzut 2K6 odrzucając kostkę z najwyższym wynikiem.
UWAGI: Bęben Gromowładnego jest dostępny wyłącznie dla sygnalistów służących w kompanii Krasnoludowie Chaosu z Zorn Uzkul.
CENA: 120+4K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 11.
Róg Chaosu:
Przeklęta moc zaklęta w czarnym rogu wypełnia ciała Niewolników Ciemności nienaturalną żywotnością i żądzą krwi, jednocześnie surowo karząc za trwonię łaski Potęg Chaosu.
Sygnalista posiadający Róg Chaosu, który znajduje się w zasięgu dowodzenia DOWÓDCY, zwiększa ten zasięg o kolejne +6”, a DOWÓDCA podlega zasadzie specjalnej ZIMNOKRWISTY. Wszystkie sprzymierzone modele znajdujące się w odległości do 6” od sygnalisty posiadającego Róg Chaosu podlegają zasadzie specjalnej NIENAWIŚĆ, a w czasie szarży poruszają się z prędkością równą potrojonej wartości cechy SZ. Ponadto modele szarżując pokonują bez żadnych kar do ruchu przeszkody mierzące nie więcej niż 2”.
Należy jednak zauważyć, że za każdym razem gdy w czasie rozgrywania potyczki sprzymierzony model który znajduje się w odległości do 6” od przeklętego instrumentu wykona nieudaną szarżę, do końca potyczki podlega zasadzie specjalnej GŁUPOTA.
UWAGI: Róg Chaosu jest dostępny wyłącznie dla sygnalistów służących w kompanii Krasnoludowie Chaosu z Zorn Uzkul.
CENA: 200+6K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 12.
_________________
|
|
Back to top
|
|
 |
quidamcorvus
o. Założyciel
Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska
|
Post subject: Re: [Warsztat] Magiczne przedmioty
Posted: Pn lip 28, 2019 04:56 PM
|
|
Krasnoludowie Chaosu z Zorn Uzkul: Magiczny sztandar wrote: |
Bandera Łowców Niewolników
Chorągiew Brigundian
Chorągiew ze Skoll
Proporzec Carroburga
Proporzec Przebudzenia
Proporzec Sztuki Magicznej
Runa Chaosu
Totem Hashuta
Totem Mrocznego Fatum
Wojenny Sztandar |
Runa Chaosu:
Bluźniercza runa Chaosu zdaje się rozdzierać zasłonę rzeczywistości odbierając śmiertelnikom odwagę i jasność umysłu, zaś zgromadzonych wokół Niewolników Ciemności otacza twardym jak stal pancerzem.
Chorąży posiadający Runę Chaosu, który znajduje się w zasięgu dowodzenia DOWÓDCY, zwiększa ten zasięg o kolejne +6”, a DOWÓDCA może przerzucić pierwszy nieudany test rozbicia, wynik drugiego rzutu jest ostateczny. Ponadto wszystkie sprzymierzone modele znajdujące się w odległości do 6” od chorążego dzierżącego przeklęty sztandar otrzymują +2 do Ochrony Pancerza lub otrzymują Ochronę Pancerza na 5+ jeśli nie posiadają PANCERZA Co więcej wartość współczynnika CP wszystkich wrogich modeli, które widzą model chorążego dzierżącego Runę Chaosu zostaje zmniejszona o -1, aż do minimalne wartość 2 punktów, a wrogie modele podlegające zasadzie specjalnej MAG lub UROKI, które widzą przeklęty symbol Bogów Chaosu podlegają zasadzie specjalnej GŁUPOTA.
Należy jednak zauważyć, że za każdym razem gdy w czasie rozgrywania potyczki rzut na Ochronę Pancerza zakończy się niepowodzeniem model objęty działaniem zaklętego sztandaru otrzymuje modyfikator +1 do rzutu na TABELĘ EFEKT ZRANIENIA.
UWAGI: Runa Chaosu jest dostępna wyłącznie dla chorążych służących w kompanii Krasnoludowie Chaosu z Zorn Uzkul.
CENA: 200+6K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 12.
Totem Hashuta:
Ognisty totem stworzony przez przeklętych Mistrzów Inżynierów z Zorn Uzkul płonie wiecznym, nienasyconym magicznym ogniem, który podpala kule wystrzelone przez zgromadzonych wokół niego gromowładnych.
Wszystkie sprzymierzone modele znajdujące się w odległości do 6” od chorążego dzierżącego Totem Hashuta zostają objęte działaniem mocy zaklętego sztandaru. Broń dystansowa (prochowa) użyta przez modele objęte działaniem Ognistego Proporca w fazie strzelania otrzymuje cechę oręża PŁONĄCY ATAK.
Należy jednak zauważyć, że za każdym razem gdy w czasie rozgrywania potyczki sprzymierzony model który znajduje się w odległości do 6” od przeklętego sztandaru padnie ofiarą NIEWYPAŁU!, do końca potyczki podlega zasadzie specjalnej ŁATWOPALNY.
UWAGI: Totem Hashuta jest dostępny wyłącznie dla chorążych służących w kompanii Krasnoludowie Chaosu z Zorn Uzkul.
CENA: 120+4K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 11.
_________________
|
|
Back to top
|
|
 |
verdome
Przytomny
Joined: sierp 01, 2018
Posts: 73
|
Post subject: [Warsztat] Magiczne przedmioty
Posted: Pn lip 29, 2019 06:00 AM
|
|
Znalazłem mały bezsens w przedmiotach:
Instrumenty: Róg Dzikiego Gonu koszt 120 zk i Fanfary nienawiści 80 zk w przedmiotach leśnych Elfów dają to samo a jeden przedmiot jest o 40 zk droższy
Dodatkowo Leśne Elfy nie mogą nosić swojego pancerza za 200 zk bez wykupienia odpowiedniej umiejętności.
|
|
Back to top
|
|
 |
quidamcorvus
o. Założyciel
Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska
|
Post subject: [Warsztat] Magiczne przedmioty
Posted: Pn lip 29, 2019 07:12 AM
|
|
1. Masz rację. Zmieniłem:
Quote:: |
Róg Dzikiego Gonu:
Prastara moc zamknięta w tym misternie inkrustowanym poskręcanym rogu wielkiego tura wypełnia serca wojowników duchem i furią Oriona.
Wszystkie sprzymierzone modele znajdujące się w odległości do 6” od sygnalisty posiadającego Róg Dzikiego Gonu otrzymują premię +1 do współczynnika ATAKI. Należy zauważyć, że wartość współczynnika ATAKI może zostać zwiększona ponad rasowe maksimum (aż do maksymalnej wartości 10 punktów). Ponadto w trakcie szarży modele podlegają zasadzie specjalnej GENIUS oraz poruszają się z prędkością równą potrojonej wartości cechy SZ.
UWAGI: Róg Dzikiego Gonu jest dostępny wyłącznie dla sygnalistów służących w kompanii Leśni Elfowie z Athel Loren.
CENA: 120+4K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 11.
|
2. W kolejnej edycji będą mogli.
_________________
|
|
Back to top
|
|
 |
verdome
Przytomny
Joined: sierp 01, 2018
Posts: 73
|
|
Back to top
|
|
 |
quidamcorvus
o. Założyciel
Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska
|
|
Back to top
|
|
 |
verdome
Przytomny
Joined: sierp 01, 2018
Posts: 73
|
Post subject: Re: [Warsztat] Magiczne przedmioty
Posted: Pn lip 29, 2019 09:39 AM
|
|
|
|
Back to top
|
|
 |
|
Topics |
Replies |
Author |
Views |
Last Post |
Normal
|
|
Galeria - Figurki
|
[Warsztat] Zwiadowcze stado klanu Eshin.
Szczuroludzie do Warheim FS.
[
Go to page:
1, 2 ]
|
25 |
quidamcorvus |
20463 |
[Warsztat] Zwiadowcze ... Śr wrz 04, 2019 04:18 PM quidamcorvus  |
|
Dyskusja ogólna [Warheim FS]
|
[Warsztat] Machiny wojenne.
|
0 |
quidamcorvus |
5711 |
[Warsztat] Machiny woj... Cz lip 18, 2019 09:19 AM quidamcorvus  |
|
Dyskusja ogólna [Warheim FS]
|
[Warsztat] Magia...
...nowe zaklęcia.
[
Go to page:
1 ... 4, 5, 6 ]
|
75 |
Repentia.Vlk |
80836 |
Re: [Warsztat] Magia..... Pt May 24, 2019 09:24 AM quidamcorvus  |
|
Dyskusja ogólna [Warheim FS]
|
[Warsztat] Drużyny
[
Go to page:
1 ... 31, 32, 33 ]
|
485 |
quidamcorvus |
335798 |
Re: [Warsztat] Drużyn... Wt May 14, 2019 05:31 PM quidamcorvus  |
|
Dyskusja ogólna [Warheim FS]
|
[Warsztat] Trucizny, mikstury & Narkotyki
|
2 |
quidamcorvus |
4170 |
[Warsztat] Trucizny, m... Cz marca 21, 2019 07:54 PM quidamcorvus  |
|
|
|
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum
|
|

O użytkowniku
|