Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 4 5 6 ... 92 93 94
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Anonymous - Sb marca 26, 2011 02:17 AM, sirwit713 - Pn kwiet 03, 2011 12:43 PM, Doman - Wt May 03, 2011 12:56 PM, sugai - Wt lut 07, 2012 12:24 AM, wujass - Pt czerw 08, 2012 11:28 AM
Gabriel_Daco
Świadomy
Świadomy

Gabriel_Daco

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 639
Filia Pomorska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn marca 14, 2011 07:43 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
A wprowadzanie dodatkowych modyfikatorów IMO mija się z celem i zbytnio komplikuje rozgrywkę.
słusznie prawi.


_________________
Doman wrote:


Malakid więcej argumentów bo Sister zjada Cie na kolacje :D
Back to top
View user's profile
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn marca 14, 2011 07:45 PM
Reply with quote

aha ;( to mój plan nie wypali szkoda muszę w takim razie wymyślić inny plan jak się obronić przed tą Hordą Grasantów ;/

myślałem ze chociaż -WW przeciwnik dostanie ;p


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn marca 14, 2011 08:05 PM
Reply with quote

moim zdaniem przeciwnik jeśli zostanie ogłuszony lub powalony na ziemie, otrzymuje nagrodę w wysokości Upadku K3 trafienia z Siłą zgodną z dystansem upadku Wink


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn marca 14, 2011 09:19 PM
Reply with quote

Doman wrote:
moim zdaniem przeciwnik jeśli zostanie ogłuszony lub powalony na ziemie, otrzymuje nagrodę w wysokości Upadku K3 trafienia z Siłą zgodną z dystansem upadku Wink
Tak, tyle że w takim przypadku większe szanse na upadek ma model który jest na górze, bo to on będzie szarżowany Wink


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Wt marca 15, 2011 11:10 AM
Reply with quote

ee nie bo model stoi u góry, biorąc pod uwagę że to będzie dość wąski korytarzyk czy coś, to szarżujący nie może się dostawić z boku i z tyłu, więc wirtualnie staje z przodu Very Happy
więc jak szarżowany padnie to się przewali na podeście i tyle Evil or Very Mad
w przypadku tego drugiego wirtualnie stojącego spada na dół Razz


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
sirwit713
Śniący
Śniący

sirwit713

Offline

Joined: marca 15, 2011
Posts: 33

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Wt marca 15, 2011 08:54 PM
Reply with quote

czy ktoś wie które bandy mogą mieć kamień ciszy?

0
Back to top
View user's profile
sirwit713
Śniący
Śniący

sirwit713

Offline

Joined: marca 15, 2011
Posts: 33

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Wt marca 15, 2011 08:59 PM
Reply with quote

gdyż w podręczniku warheima jest błąd dostępność i cena podane tam należą do kamienia cienia <wychodzi to na jaw gdy porówna się je z ceną podaną w wykazie na początku działu z magicznymi przedmiotami>
to które bandy mogą mieć kamień ciszy też jest skopiowane z kamienia cienia bynajmniej na to wygląda
więc co tam powinno być?

0
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Śr marca 16, 2011 07:01 AM
Reply with quote

@sirwit713
Powinno być:
Quote::
Kamień Ciszy:
Kamień Ciszy to gładki, czarny kamień, grubo ciosany i bez zdobień. Biegli w sztuce widzą w nim mroczną pustkę, niepewną ścieżkę nicości, wiodącą przez świat magii.

Wszystkie modele, wrogie i sprzymierzone, znajdujące się w odległości do 6” od Kamienia Ciszy nie mogą rzucać zaklęć oraz korzystać z mocy magicznych i runicznych przedmiotów, które należy traktować jak zwykłe niemagiczne przedmioty odpowiedniego rodzaju.

UWAGI: Kamień Ciszy jest niedostępny dla kompanii Khazadów z Gór Krańca Świata oraz drużyn w szeregach których służą DUCHOWNI Sigmara lub Ulryka.
CENA: 150+4K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 12.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Bysior
Przebudzony
Przebudzony

Bysior

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 179
Location: Katowice-Ligota/Bytom
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Śr marca 16, 2011 05:35 PM
Reply with quote

Czy używając umiejętności von Carsteinów, gdzie przywołujemy k3 wilki - czy one dołączają się do istniejącej grupy wilków, czy może tworzą nową? (bo nie wiem czy mam robić odznaczające się modele dla nich, czy nie)

Jakiej wielkości miecze może łamać przeciętny khutar i łamacz mieczy? Chodzi mi o sytuacje gdzie skaven łamie ostrze ogra.


_________________
Invest in Malden
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Śr marca 16, 2011 05:44 PM
Reply with quote

Bysior wrote:
Czy używając umiejętności von Carsteinów, gdzie przywołujemy k3 wilki - czy one dołączają się do istniejącej grupy wilków, czy może tworzą nową? (bo nie wiem czy mam robić odznaczające się modele dla nich, czy nie)
Tworzą nową grupę - podobnie wszyscy przywoływani w podobni sposób stronnicy, którzy nie są wliczane do limitu modeli w drużynie oraz nie są brani pod uwagę na potrzeby testu rozbicia.

Bysior wrote:
Jakiej wielkości miecze może łamać przeciętny khutar i łamacz mieczy? Chodzi mi o sytuacje gdzie skaven łamie ostrze ogra.
Niezależnie od tego kto dzierży 'łamacz mieczy' może spróbować złamać miecz, sztylet lub rapier trzymany przez przeciwnika - niezależnie od tego kim jest ten przeciwnik.
Zauważ, że mechanicznie ogr i niziołek używają tego samego miecza.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Śr marca 16, 2011 05:50 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
Bysior wrote:
Czy używając umiejętności von Carsteinów, gdzie przywołujemy k3 wilki - czy one dołączają się do istniejącej grupy wilków, czy może tworzą nową? (bo nie wiem czy mam robić odznaczające się modele dla nich, czy nie)
Tworzą nową grupę - podobnie wszyscy przywoływani w podobni sposób stronnicy, którzy nie są wliczane do limitu modeli w drużynie oraz nie są brani pod uwagę na potrzeby testu rozbicia.

a zapisuje się to na karcie?
chyba nie... znaczy nie widziałem, żeby ktoś tak rozbił Wink


Transformacja w podręczniku pisze na początku fazy magii?
czyli ruch(w fazie ruchu) + te 16 cali(faza magii) = zasięg możliwe szarży? Wink


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Śr marca 16, 2011 05:57 PM
Reply with quote

Doman wrote:
a zapisuje się to na karcie?
chyba nie... znaczy nie widziałem, żeby ktoś tak rozbił Wink
Powinno Wink

Doman wrote:
Transformacja w podręczniku pisze na początku fazy magii?
czyli ruch(w fazie ruchu) + te 16 cali(faza magii) = zasięg możliwe szarży? Wink
Tak, podobnie jak w przypadku użycia wszystkich czarów typu LOT.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
wielebny_Rafael
Przytomny
Przytomny

wielebny_Rafael

Offline

Joined: marca 18, 2011
Posts: 120
Filia Kujawsko-Pomorska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn marca 20, 2011 05:28 PM
Reply with quote

Naturalne lenistwo w połączeniu z brakiem czasu skłania mnie do zadania pytania.

Czy księga jest już wersją dość ostateczną, ograną i można zarzucić na wydruk by czerpać korzyści z mile spędzonego czasu? Czy jeszcze czekać?


_________________


IA! IA!
KUTULU ZI KUR
IA! IA!
___________________________________
Scenariusze do Mordheim
Luźne blogowanie
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn marca 20, 2011 08:13 PM
Reply with quote

wielebny_Rafael wrote:
Czy księga jest już wersją dość ostateczną, ograną i można zarzucić na wydruk by czerpać korzyści z mile spędzonego czasu? Czy jeszcze czekać?
Jeśli chodzi o zasady to tak, można już drukować.
Dojdzie jeszcze kilka kompanii. Drobne zmiany z pewnością będą, ale im więcej graczy będzie czytało podręcznik (i wyłapywało błędy) tym szybciej się z tym uporamy.

Zresztą w kolejnej edycji, która pojawi się za 1-2, może 3 miesiące planuję wypuścić prócz pełnej wersji podręcznika, także wersję zawierającą zasady - tzn., bez fluffu i drużyn.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Gabriel_Daco
Świadomy
Świadomy

Gabriel_Daco

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 639
Filia Pomorska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn marca 20, 2011 08:36 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:

Zresztą w kolejnej edycji, która pojawi się za 1-2, może 3 miesiące planuję wypuścić prócz pełnej wersji podręcznika, także wersję zawierającą zasady - tzn., bez fluffu i drużyn.

Świetny pomysł Smile


_________________
Doman wrote:


Malakid więcej argumentów bo Sister zjada Cie na kolacje :D
Back to top
View user's profile
<
1 2 3 4 5 6 ... 92 93 94
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
129 quidamcorvus 57896 Pytania i odpowiedzi.....
 Wt sierp 27, 2019 09:03 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 9384 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 115339 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 354545 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 337394 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 16
_BBOT: 1
Razem: 17
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
Strona główna
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
 _BBOT:
YANDEX > ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy