Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy


































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › [Warsztat] Umiejętności
[Warsztat] Umiejętności
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

1 2
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8190
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Umiejętności
Posted: Pn wrz 19, 2011 10:07 PM
Reply with quote

Weekendowe wieczory poświęciłem na prace nad podręcznikiem do WFS. Na warsztat wziąłem umiejętności specjalne drużyn, a także walki, strzeleckie, akademickie, siłowe i szybkościowe.
Liczbę umiejętności w każdej z kategorii zwiększyłem do 10.
Poniżej znajduje się pdf zawierający tabele z umiejętnościami walki, strzeleckimi, akademickimi, siłowymi i szybkościowymi.
Umiejętności specjalnej poszczególnych drużyn opublikuję w zbliżającej się aktualizacji podręcznika.



_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
szczery-do-bolu
Przebudzony
Przebudzony

szczery-do-bolu

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 301
Location: Katowice/Ruda Śląska
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Umiejętności
Posted: Wt wrz 20, 2011 10:19 AM
Reply with quote

Jestem zdania że nie powinny się dublować efekty róznych umiejętności, a tak jest w przypadku umiejętności Walki - Finta oraz Szybkościowej - Szybki refleks. Obie one powodują iż parujący przeciwnik ma modyfikator -1 do testu parowania.
Polecam rozważeniu zmianę umiejętności Finta, na taką, która daje coś nowego, na dodatek bardziej "Walkowego" niż "Szybkościowego"

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8190
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Umiejętności
Posted: Wt wrz 20, 2011 02:17 PM
Reply with quote

Masz rację. Zamiast finty powinno być (umiejętność znana w Mordheim, tyle że pod inną nazwą):
Quote::
REZUN
Bohater urodził się z talentem do prowokowania niezwykle krwawych i bezlitosnych starć, a z widowiskowego zabijania przeciwników uczynił sztukę. Zranieni przez bohatera przeciwnicy otrzymują modyfikator +1 do rzutu w TABELI TRAFIENIE KRYTYCZNE.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Umiejętności
Posted: Pn kwiet 24, 2016 10:09 PM
Reply with quote

Kolejną propozycję zmian otrzymałam. Propozycja brzmi następująco i dotyczy umiejętności unik oraz uskok: przeciwnik walczący przeciwko modelowi z unikiem/uskokiem otrzymuje stały ujemny modyfikator -1 do rzutu na trafienie.

Co wy na to? Moim zdaniem oszczędzi to czasu, bo skaskuje jeden rzut. Trzeba by tylko policzyć jak to procentowo wygląda (porównaniu uniku/uskoku na 5+ a -1 do trafienia).


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
szczery-do-bolu
Przebudzony
Przebudzony

szczery-do-bolu

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 301
Location: Katowice/Ruda Śląska
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Umiejętności
Posted: Pn kwiet 25, 2016 03:04 PM
Reply with quote

Już jest umiejętność która daje -1 do trafienia przeciwnika. Unik i uskok to coś zupełnie innego. Unik moim zdaniem jest alternatywą dla pancerzy szczególnie w bandach "wagi lekkiej" np WE. Tekie bandy mają ograniczenia pancerzy. Dodatkowym atutem jest niemodyfikowalność tego rzutu. Więcej zachodu będzie z modyfikowaniem przeciwnikowi niż rzucenie tej kości.
I jeszcze pytanie. Po co zmieniać coś, co bardzo dobrze funkcjonuje i nie nastręcza graczom trudności?
Mniej teorii, więcej praktyki...

Back to top
View user's profile
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Umiejętności
Posted: Pn kwiet 25, 2016 03:21 PM
Reply with quote

szczery-do-bolu wrote:
Już jest umiejętność która daje -1 do trafienia przeciwnika. Unik i uskok to coś zupełnie innego. Unik moim zdaniem jest alternatywą dla pancerzy szczególnie w bandach "wagi lekkiej" np WE. Tekie bandy mają ograniczenia pancerzy. Dodatkowym atutem jest niemodyfikowalność tego rzutu. Więcej zachodu będzie z modyfikowaniem przeciwnikowi niż rzucenie tej kości.
I jeszcze pytanie. Po co zmieniać coś, co bardzo dobrze funkcjonuje i nie nastręcza graczom trudności?
Mniej teorii, więcej praktyki...
Misiu, ja tu tylko propozycje umieszczam, które otrzymuję od znajonych graczy. Przy okazji wyraziłam swoje zdanie. Cool

Jakość nie widzę, by QC wyraził swoje, więc przypuszczam że żadnych zmian nie będzie Twisted Evil


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8190
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Umiejętności
Posted: Pn kwiet 25, 2016 03:27 PM
Reply with quote

szczery-do-bolu wrote:
Już jest umiejętność która daje -1 do trafienia przeciwnika. Unik i uskok to coś zupełnie innego. Unik moim zdaniem jest alternatywą dla pancerzy szczególnie w bandach "wagi lekkiej" np WE. Tekie bandy mają ograniczenia pancerzy. Dodatkowym atutem jest niemodyfikowalność tego rzutu. Więcej zachodu będzie z modyfikowaniem przeciwnikowi niż rzucenie tej kości.
I jeszcze pytanie. Po co zmieniać coś, co bardzo dobrze funkcjonuje i nie nastręcza graczom trudności?
Mniej teorii, więcej praktyki...
Unik/Uskok to taka Magiczna Ochrona dla ubogich Wink
Zmian nie będzie. Twisted Evil


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Torin
Przebudzony
Przebudzony

Torin

Offline

Joined: stycz 10, 2013
Posts: 285
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Umiejętności
Posted: Pn kwiet 25, 2016 03:46 PM
Reply with quote

Hej, i dobrze, że nie będzie. Te umiejętności dobrze się sprawdzają. To by była zmiana dla samej zmiany:)


_________________
A.Ś.
Back to top
View user's profile
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1069

Post Post subject: [Warsztat] Umiejętności
Posted: Wt kwiet 26, 2016 06:49 AM
Reply with quote

Uskok i Unik to kolejna magiczna ochrona po regeneracji i ochronie pancerza Razz

Pograjcie w programie 500+ kiedyś. Jak masz samych karków w bandzie to dodatkowa szansa na wybronienie rany na 5+ jest git.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
szczery-do-bolu
Przebudzony
Przebudzony

szczery-do-bolu

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 301
Location: Katowice/Ruda Śląska
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Umiejętności
Posted: Wt kwiet 26, 2016 09:28 AM
Reply with quote

Nie przypominam sobie, żebym był z kimś na misiu.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8190
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Umiejętności
Posted: Wt kwiet 26, 2016 11:42 AM
Reply with quote

Nie drapać się kocury.

A ktoś ma jakieś inne propozycje dotyczące umiejętności?


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1468
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Umiejętności
Posted: Wt kwiet 26, 2016 12:04 PM
Reply with quote

Ja mam - wszystkie są OK!

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8190
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Umiejętności
Posted: Wt kwiet 26, 2016 12:09 PM
Reply with quote

Pepe wrote:
Ja mam - wszystkie są OK!
No i fajnie.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8190
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Umiejętności
Posted: Pt marca 24, 2017 12:43 PM
Reply with quote

Pojawiła się oddolna propozycja, by łowcom/handlarzom niewolników zmienić umiejętność do wykupienia handel na porwanie. Działała by ona następująco:

Quote::
Porywacz (tylko Handlarz niewolników):
Jeżeli porywacz w trakcie rozgrywki Wyłączy z akcji! w fazie walki wręcz wrogi model bohatera i przeżyje potyczkę to należy wykonać rzut K6. Wynik 6 oznacza, że za wyłączony przez porywacza wrogi modeli bohatera nie należy w trakcie sekwencji po potyczce wykonywać rzutów na TABELĘ POWAŻNYCH OBRAŻEŃ, uznaje się że model automatycznie zostaje pojmany.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1069

Post Post subject: [Warsztat] Umiejętności
Posted: Pt marca 24, 2017 03:12 PM
Reply with quote

Dodał bym jedynie zapis że model uzbrojony w łapacz może dodać +1 do rzutu i właściwie tyle. Ciekawa umiejętność w każdym razie.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address

1 2
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Drużyny
[ Go to pageGo to page: 1 ... 27, 28, 29 ]
422 quidamcorvus 137724 [Warsztat] Drużyny
 Sb grud 15, 2018 01:23 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Podziemia jako opcjonalny segment gry
Dungeon Adventures
6 Krnabrny 860 [Warsztat] Podziemia j...
 Pt wrz 07, 2018 11:54 AM 
Krnabrny View latest post
No new posts Home Rules [Warheim FS] [warsztat] jednostki dodatkowe
czy jak ktos woli specjalne
[ Go to pageGo to page: 1 ... 3, 4, 5 ]
70 Malakid 34665 [warsztat] jednostki d...
 Sb sierp 18, 2018 07:53 PM 
Zgłębiczart View latest post
No new posts Galeria - Makiety Makietowy warsztat Dwalthrima
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3, 4 ]
56 Dwalthrim 32685 Makietowy warsztat Dwa...
 Śr May 16, 2018 08:57 PM 
adrenalbooster View latest post
No new posts Galeria - Figurki [Warsztat] Zwiadowcze stado klanu Eshin.
Szczuroludzie do Warheim FS.
8 quidamcorvus 1042 [Warsztat] Zwiadowcze ...
 Cz May 10, 2018 09:25 AM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 167
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy