Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy






























_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Sala zabiegowa › Galeria - Makiety › Boodova by qc
Boodova by qc
Galeria spalonych budynków, splądrowanych dzielnic i zniszczonych miast.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 ... 7 8 9 ... 23 24 25
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7701
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Boodova by qc
Posted: Pn paźdź 23, 2011 02:07 PM
Reply with quote

Dzięki za komentarze Smile

No i zrobiłem ostatni poziom - poddasze i ruiny dachu. Teraz jeszcze muszę zrobić kominy, kraty w oknach, drzwi i drabiny.



_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Telchar
Widzący
Widzący

Telchar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1276
Location: Wawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Boodova by qc
Posted: Pn paźdź 23, 2011 07:57 PM
Reply with quote

Prezentuje się epicko Smile

Back to top
View user's profile
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 475
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Boodova by qc
Posted: Pn paźdź 23, 2011 08:39 PM
Reply with quote

No, robi wrażenie Brawo


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
Kapitan_Hak
o. Techniczny
o. Techniczny

Kapitan_Hak

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1759
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Boodova by qc
Posted: Pn paźdź 24, 2011 11:25 AM
Reply with quote

Telchar wrote:
Prezentuje się epicko Smile

Całkowicie się zgadzam - epicka, monumentalna budowla - przy tej okazałości może spokojnie stanowić punkt centralny wielu rozgrywek!

I ponawiam swoje wcześniejsze zdanie, że szkoda to będzie rujnować na koniec Razz , a jeżeli już, to chociaż, żeby odbyło się to delikatnie, a nie kometą (młotkiem) przez środek Very Happy !

Jedno pytanie: czy któreś z elementów, nadbudówek, przybudówek itd. są zdejmowalne, demontowalne itp., by można włożyć tam łapę z figurką Smile ?


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7701
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Boodova by qc
Posted: Pn paźdź 24, 2011 11:33 AM
Reply with quote

Dzięki Smile

Kapitan_Hak wrote:
I ponawiam swoje wcześniejsze zdanie, że szkoda to będzie rujnować na koniec Razz , a jeżeli już, to chociaż, żeby odbyło się to delikatnie, a nie kometą (młotkiem) przez środek Very Happy !
Już bardziej zrujnowana nie będzie Wink

Kapitan_Hak wrote:
Jedno pytanie: czy któreś z elementów, nadbudówek, przybudówek itd. są zdejmowalne, demontowalne itp., by można włożyć tam łapę z figurką Smile ?
Tak, praktycznie każde piętro to osobny moduł i nie ma problemu z dostępem do pomieszczeń.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Kapitan_Hak
o. Techniczny
o. Techniczny

Kapitan_Hak

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1759
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Boodova by qc
Posted: Pn paźdź 24, 2011 11:45 AM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:

Już bardziej zrujnowana nie będzie Wink

Spadł mi kamień z serca Smile .

quidamcorvus wrote:
Tak, praktycznie każde piętro to osobny moduł i nie ma problemu z dostępem do pomieszczeń.

Tym bardziej epicko zapowiada się efekt końcowy Brawo !


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7701
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Boodova by qc
Posted: Pn paźdź 24, 2011 10:05 PM
Reply with quote

Położyłem dachówki na dachu i drzwi oraz kraty na parterze (drzwi otwierają się i zamykają). Postawiłem też kominy. Jeszcze trochę pracy wykończeniowej zostało i kilka rzeczy do poprawy...




_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Rupert
Przytomny
Przytomny

Rupert

Offline

Joined: wrz 28, 2011
Posts: 61
Location: Pruszków
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Boodova by qc
Posted: Pt paźdź 28, 2011 08:38 AM
Reply with quote

Ehhh jak to jeszcze pomalujesz to już w ogóle do gabloty i nie dotykać bo ktoś popsuje Smile Rewelka.

A powiedz w jaki sposób poszczególne piętra są ze sobą łączone? Na każde można zajrzeć, ale nie runie to w sposób niekontrolowany? Pytam, bo zacząłem dłubać pierwszy dom do stołu i zacząłem na magnesy piętra ze sobą łączyć, ale nie wiem, czy to dobry pomysł.

Back to top
View user's profile
Dwalthrim
Wtajemniczony
Wtajemniczony

Dwalthrim

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 2948
Location: Grodzisk. Maz
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Boodova by qc
Posted: Pt paźdź 28, 2011 08:46 AM
Reply with quote

dodałbym więcej tych dachówek, zwłaszcza pomiędzy kominami i trochę walających się wszędzie w około Wink . Za każdym razem gdy zaglądam do tego tematu jestem pod dużym wrażeniem Brawo


_________________
JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!

Last edited by Dwalthrim on Pt paźdź 28, 2011 08:46 AM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7701
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Boodova by qc
Posted: Pt paźdź 28, 2011 06:40 PM
Reply with quote

Dzięki Smile

Rupert wrote:
A powiedz w jaki sposób poszczególne piętra są ze sobą łączone? Na każde można zajrzeć, ale nie runie to w sposób niekontrolowany? Pytam, bo zacząłem dłubać pierwszy dom do stołu i zacząłem na magnesy piętra ze sobą łączyć, ale nie wiem, czy to dobry pomysł.
Podobnie jak klocki lego. Piętra wkładam w kołnierz wystający z piętra niżej. Jak będę robił kolejne zdjęcia to postaram się to pokazać.

Dwalthrim wrote:
dodałbym więcej tych dachówek, zwłaszcza pomiędzy kominami i trochę walających się wszędzie w około Wink .
Na budynku już więcej dachówek nie będzie. Za to będą się walały dookoła, ale to zrobię później.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7701
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Boodova by qc
Posted: Pn paźdź 30, 2011 11:43 AM
Reply with quote

Zakończyłem prace nad zewnętrzną stroną Rezydencji. Wnętrze wymaga jeszcze sporo pracy ale tym zajmę się później, gdy wszystkie moduły będą już gotowe.
Rezydencja była miejscem spotkań Kultystów Chaosu i odprawiania mrocznych rytuałów. Na zewnątrz umieściłem wycięte z aluminiowej blaszki elementy, które mają stylizować Rezydencję na budynek splugawiony przez Chaos. Podczas kolejnych prac postaram się, jeszcze bardziej splugawić Rezydencję.
Obecnie Rezydencja prezentuje się następująco:



A stół, wraz z gotowymi już modułami wygląda tak:


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1098
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Boodova by qc
Posted: Pn paźdź 30, 2011 11:51 AM
Reply with quote

nie boisz się że przy tak monumentalnych elementach terenu rozgrywka będzie się toczyć na poziomie stołu, nikomu nie będzie się chciało biegać po piętrach drapaczy chmur.. bo nie będzie miało to pożytku Wink
brakuje mniej skomplikowanych budowli małe budynki biedoty czy coś Mysli obstawiam że rozgrywka toczyłaby się tylko wokół studni i bazaru Cool
same budynki bez zarzuty przemyślne, doskonale wykonane Very Happy


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7701
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Boodova by qc
Posted: Pn paźdź 30, 2011 11:57 AM
Reply with quote

Zamysł mam taki, żeby Gospoda, Świątynia i Rezydencja były budynkami specjalnymi i rzadko razem pojawiały się na stole (na przykład w scenariuszach typu Obrona). Zrobię kilka makiet więcej, tak by można było zmieniać rodzaj budynków na stole.
Kolejne będą dużo bardziej zrujnowane i dostępne.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..

Last edited by quidamcorvus on Pn paźdź 30, 2011 11:58 AM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Dwalthrim
Wtajemniczony
Wtajemniczony

Dwalthrim

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 2948
Location: Grodzisk. Maz
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Boodova by qc
Posted: Pn paźdź 30, 2011 12:24 PM
Reply with quote

Jak dla mnie przydałoby się miejsce kaźni z szubienica i katowskim pniakiem Twisted Evil , oraz gruzowiska i barykady. Opcje z wchodzeniem do budynków w dużej mierze ułatwiłyby kładki i drabiny.


_________________
JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Kapitan_Hak
o. Techniczny
o. Techniczny

Kapitan_Hak

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1759
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Boodova by qc
Posted: Pn paźdź 31, 2011 03:47 PM
Reply with quote

Od ostatnich fotek jeszcze trudniej oderwać wzrok - raz, że naprawdę jest na co popatrzeć w rezydencji rozłożonej na poszczególne segmenty, dwa, że świetnie prezentuje się cały stół, już na tym etapie WiPów, a co dopiero będzie później Brawo !

Podoba mi się pomysł na moduły niejednakowej wielkości, wymienialnych jednak ze sobą w pewnym stopniu - kombinacji nadal sporo, a nie trzeba się trzymać jednej wielkości modułu.

Jeszcze krótkie pytanie: czy podstawki pod moduły/budynki są podklejone czymś twardszym w rodzaju HDFu, czy jest to sama pianka?


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
<
1 2 3 ... 7 8 9 ... 23 24 25
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Shawass
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 413

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 24
_BBOT: 1
Razem: 25
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
 _BBOT:
Majestic-12 > ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 162
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy