Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy




























_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 30 31 32 ... 92 93 94
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Anonymous - Sb marca 26, 2011 02:17 AM, sirwit713 - Pn kwiet 03, 2011 12:43 PM, Doman - Wt May 03, 2011 12:56 PM, sugai - Wt lut 07, 2012 12:24 AM, wujass - Pt czerw 08, 2012 11:28 AM
Valantir
Przytomny
Przytomny

Valantir

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 91
Location: Mysłowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Śr paźdź 26, 2011 06:46 PM
Reply with quote

to niech dopisze jeszcze ze jest to broń improwizowana

Back to top
View user's profile
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 475
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Śr paźdź 26, 2011 07:04 PM
Reply with quote

Valantir wrote:
to niech dopisze jeszcze ze jest to broń improwizowana
Z tego co widzę, to tarcza w walce wręcz działałaby na podobnych zasadach jak pistolety, więc nie widzę powodu, żeby dopisywać do zasad że to broń improwizowana.
Szczególnie, że zasady dla broni improwizowanych mają inne zastosowanie.


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1097
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Śr paźdź 26, 2011 07:48 PM
Reply with quote

Valantir wrote:
to niech dopisze jeszcze ze jest to broń improwizowana

nie ma potrzeby zasady broni improwizowanej są wpisane w zasady tarczy, znaczy tak mi się zdaje nie che mi się sprawdzać Wink


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
drachu
Przebudzony
Przebudzony

drachu

Offline

Joined: May 27, 2011
Posts: 305
Location: Gdańsk

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn paźdź 31, 2011 08:20 AM
Reply with quote

Czy strike firsty i strike lasty się kumulują? Juz tłumaczę pytanie - jeśli koleś z mieczem szarżuje na włócznika to ich "uderza jako pierwszy" nawzajem się znoszą.
Ale co jesli włócznik szarżuje na włócznika? Szarżujący ma "uderza jako pierwszy" z szarży i włóczni, zaś obrońca ma "uderza jako pierwszy" tylko z włóczni. Kto tłucze zatem jako pierwszy? Szarżujący (bo ma jednego strike firsta przewagi), czy po inicjatywce?

Skryba - jesli przed bitwą wyturlasz 5, to dostajesz k3 receptury alchemiczne, które, jak mniemam, wyleciały z podręcznika między edycjami. Czym zastąpić ten wpis?

Czy Skaven z mieczem w prawicy, tarczą w lewicy i mieczem w ogonie otrzymuje bonsy zarówno za walkę dwiema broniami ręcznymi i za broń reczną + tarczę?

Tak z innej beczki (to tylko dywagacje, nie pytanie) posmęce sobie jak ten stary dziod - z góry uprzedzam.
Cały cyrk z nieopłacającymi się tarczami, dwurakami itp. i idącymi za tym wiecznymi próbami naprawy sytuacji zapoczątkowało samo GW dając możliwość walki dwiema brońmi. Bo w ten sposób pała + sztylet będzie się zawsze bardziej opłacać niż jeden atak z dwuraka, czy save z tarczy. Kiedyś (jeszcze na gołej Mordce) testowaliśmy zakaz walki lewa ręką i po począkowych zgrzytach (żal odddawać walnięcie dwiema włóćzniami - a zgodnie z zasadami Mordki było to możliwe) działało to idealnie - każda broń do walki wręcz miałą tyle samo plusów co minusów.
Wiem, że czegoś takiego w Warheim wprowadzić się nie da - bo ten atak z lewej łapy wszedł nam w krew, tak się nauczyliśmy grać, takie mamy bandy posklejane i (co najważniejsze) nie lubimy, jak ktoś psuje nam fajnego kombosa.
Ale jakby dało się zresetować sytuację, bez naszych nawyków, to pierwsze co bym zrobił, to wprowadził walkę dwiema brońmi jako specjalną umiejętność.

Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7292
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn paźdź 31, 2011 09:29 AM
Reply with quote

drachu wrote:
Czy strike firsty i strike lasty się kumulują? Juz tłumaczę pytanie - jeśli koleś z mieczem szarżuje na włócznika to ich "uderza jako pierwszy" nawzajem się znoszą.
Ale co jesli włócznik szarżuje na włócznika? Szarżujący ma "uderza jako pierwszy" z szarży i włóczni, zaś obrońca ma "uderza jako pierwszy" tylko z włóczni. Kto tłucze zatem jako pierwszy? Szarżujący (bo ma jednego strike firsta przewagi), czy po inicjatywce?
Nie kumulują się. Model nie może podlegać 2+ razy tej samej zasadzie w jednej chwili. A w przypadku włóczników uderzać będą po Inicjatywie, tyle, że szarżujący ma bonusy wynikające z szarży.

drachu wrote:
Skryba - jesli przed bitwą wyturlasz 5, to dostajesz k3 receptury alchemiczne, które, jak mniemam, wyleciały z podręcznika między edycjami. Czym zastąpić ten wpis?

Następującym:
Quote::
5 GLEJTY. Wśród zwojów najmita odnajduje wystawione przez Gildię Kupców glejty dzięki którym w czasie rozgrywania najbliższej sekwencji po potyczce Skryba w imieniu bohaterów, może kupować przedmioty Rzadkie płacąc za nie jedynie cenę podstawową.

drachu wrote:
Czy Skaven z mieczem w prawicy, tarczą w lewicy i mieczem w ogonie otrzymuje bonsy zarówno za walkę dwiema broniami ręcznymi i za broń reczną + tarczę?
W tym sensie, że potrafi władać bronią ręczną ogonem i z tej racji otrzymuje dodatkowy +1 Atak.

drachu wrote:
Tak z innej beczki (to tylko dywagacje, nie pytanie) posmęce sobie jak ten stary dziod - z góry uprzedzam.
Cały cyrk z nieopłacającymi się tarczami, dwurakami itp. i idącymi za tym wiecznymi próbami naprawy sytuacji zapoczątkowało samo GW dając możliwość walki dwiema brońmi. Bo w ten sposób pała + sztylet będzie się zawsze bardziej opłacać niż jeden atak z dwuraka, czy save z tarczy. Kiedyś (jeszcze na gołej Mordce) testowaliśmy zakaz walki lewa ręką i po począkowych zgrzytach (żal odddawać walnięcie dwiema włóćzniami - a zgodnie z zasadami Mordki było to możliwe) działało to idealnie - każda broń do walki wręcz miałą tyle samo plusów co minusów.
Wiem, że czegoś takiego w Warheim wprowadzić się nie da - bo ten atak z lewej łapy wszedł nam w krew, tak się nauczyliśmy grać, takie mamy bandy posklejane i (co najważniejsze) nie lubimy, jak ktoś psuje nam fajnego kombosa.
Ale jakby dało się zresetować sytuację, bez naszych nawyków, to pierwsze co bym zrobił, to wprowadził walkę dwiema brońmi jako specjalną umiejętność.
W naszych lokalnych rozgrywkach modele w drugiej łapie równie często mają tarczę co drugą broń. U mnie zwykle jest to tarcza. W broń wielką także uzbrajam modele.
W Warheim atak z drugiej ręki wykonywany jest z -1 do trafienia i zranienia. Sztylety nie zadają krytyków. Tarcza z bronią ręczna daje Ochronę Pancerza na 5+ lub zwiększa ochronę o +2. Uderza jako ostatni można zniwelować umiejętnością.
Wydaje mi się, że to wyrównuje plusy i minusy posiadania tarczy lub drugiej broni.

Poza tym usunąłbym jeszcze podrozdział wpływ pancerza, bez tego kupowanie drogich pancerzy byłoby już całkiem opłacalne.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn paźdź 31, 2011 09:32 AM
Reply with quote

drachu wrote:

Tak z innej beczki (to tylko dywagacje, nie pytanie) posmęce sobie jak ten stary dziod - z góry uprzedzam.
Cały cyrk z nieopłacającymi się tarczami, dwurakami itp. i idącymi za tym wiecznymi próbami naprawy sytuacji zapoczątkowało samo GW dając możliwość walki dwiema brońmi. Bo w ten sposób pała + sztylet będzie się zawsze bardziej opłacać niż jeden atak z dwuraka, czy save z tarczy. Kiedyś (jeszcze na gołej Mordce) testowaliśmy zakaz walki lewa ręką i po począkowych zgrzytach (żal odddawać walnięcie dwiema włóćzniami - a zgodnie z zasadami Mordki było to możliwe) działało to idealnie - każda broń do walki wręcz miałą tyle samo plusów co minusów.
Wiem, że czegoś takiego w Warheim wprowadzić się nie da - bo ten atak z lewej łapy wszedł nam w krew, tak się nauczyliśmy grać, takie mamy bandy posklejane i (co najważniejsze) nie lubimy, jak ktoś psuje nam fajnego kombosa.
Ale jakby dało się zresetować sytuację, bez naszych nawyków, to pierwsze co bym zrobił, to wprowadził walkę dwiema brońmi jako specjalną umiejętność.

Akurat tutaj ja się nie zgadzam, z kolegami po prostu wzięliśmy porozdzielaliśmy GW na miecze, topory, maczugi i 90% naszych wojowników ma GW, bo właśnie według kalkulacji (tzw. Zimny kalkulacji)
wyszło ze GW miecz jest opłacalniejszy niż tarcza cze mizerny atak drugą rękę, jedynym eq jaki najrzadziej był używany w kampanii to wymieniona przez ciebie włócznia, ASF w pierwszej rundzie guzik dawał po tej małej korekcie bo taki Wybraniec z Grasantów z WW5 parował ten jeden atak po czym odwijał. Co prawda GW nie jest na długie walki, szybko wszystko jest rozwikłane w tym bo +1 to hit z szarży i druzgocący przy +2 daje większe szanse za zabicie/obalenie wroga.


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
drachu
Przebudzony
Przebudzony

drachu

Offline

Joined: May 27, 2011
Posts: 305
Location: Gdańsk

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn paźdź 31, 2011 10:21 AM
Reply with quote

Hej Smile

Dzięki za odpowiedzi.

Jeśli by całkiem wyrównywało, to nie rozważałbyś wprowadzenia ciosu tarczą Smile
A tak na poważnie - od kiedy Mordka Mordką cały czas pojawiają się HRy jak te tarcze i dwuraki ufajnić, żeby stanowiły konkurencję dla dwóch broni. Warheim jest i tak najlepszym znanym mi zbiorem zasad wyrownującym szanse (we wszystkich kategoriach, od czasu gdy zrobiłeś Warheim przestałem zupełnie w zwykłą Mordkę grać). Co do tego zgoda.
Ale to nie chodzi o to, że dwuraki i tarcze są za mało fajne. Tu chodzi o to, że atak lewą ręką był za fajny. I to od początku było źródłem problemu.

Mówię, to tylko dywagacje - nie propozycje zmian, ani nie zarzuty, ale ja mam tak, że lubię sobie o tym Mordheim/Warheim pogadać. Gadanie o hobby, to dla mnie wazny element hobby Smile Lubię powymieniać poglądy.

Mal - to zależy. W Warheim jeszcze dwuraka czasem wezmę (albo dostanę w pakiecie - u HE dwuraki rządzą). W Mordce tylko jak mam 2A i strongmana.
A atak drugą bronią słaby nie jest - tzn. zalezy kim i w kogo. Jesli masz 3S, a wróg 4WT, to ten drugi atak się zwyczajnie nie opłaca. Ale w innych wypadkach? No kurcze Razz

PS. Apropos wyrównywania szans - dałoby radę wrowadzić tańsze szkielety bez eq?

Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7292
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn paźdź 31, 2011 10:28 AM
Reply with quote

drachu wrote:
PS. Apropos wyrównywania szans - dałoby radę wrowadzić tańsze szkielety bez eq?
Być może w Nieumarłym zastępie z Khemri nad którym obecnie pracuję.
Ale to, że jednostka zaczyna z ekwipunkiem jest jedną z głównych zasad Warheim i nie będę tego zmieniał u innych band.

Edit:
No i na cenę szkieletu składają się także zasady specjalne.

A co do ekwipunku to w czasach, w których ginęły tarcza i włócznia były popularnym orężem Wink


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..

Last edited by quidamcorvus on Pn paźdź 31, 2011 10:29 AM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn paźdź 31, 2011 10:40 AM
Reply with quote

Quote::
Nieumarłym zastępie z Khemri

Tak z ciekawości kto w tej bandzie prócz herosów będzie łapał PD? Smile bo z tego co pamiętam nieumarli stronnicy nie łapią PD, a w khermi nie ma żywych istot ^^


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 475
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn paźdź 31, 2011 10:42 AM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
Poza tym usunąłbym jeszcze podrozdział wpływ pancerza, bez tego kupowanie drogich pancerzy byłoby już całkiem opłacalne.
Szczególnie, że sporo graczy i tak zapomina o modyfikatorach ujemnych za noszenie pancerza Wink

drachu wrote:
A atak drugą bronią słaby nie jest - tzn. zalezy kim i w kogo. Jesli masz 3S, a wróg 4WT, to ten drugi atak się zwyczajnie nie opłaca.
W sumie to jest kwintesencja całego sporu nad przewagą dodatkowego ataku na tarczą.
IMO przeciwko przeciwnikom o sile 3/4 tarcza plus pancerz to świetna sprawa, większość uderzeń po prostu wybronimy. Ale to wszystko zależy i to też mi się podoba, bo trzeba dobierać uzbrojenie do konkretnego przeciwnika - a kampania na to pozwala.
A wszystko zalezy kim i w kogo Wink


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7292
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn paźdź 31, 2011 10:45 AM
Reply with quote

Malakid wrote:
Quote::
Nieumarłym zastępie z Khemri

Tak z ciekawości kto w tej bandzie prócz herosów będzie łapał PD? Smile bo z tego co pamiętam nieumarli stronnicy nie łapią PD, a w khermi nie ma żywych istot ^^
Najemne ostrza są żywe Wink

Ale taka jest specyfika nieumarłych kompanii, w których stronnicy to głównie mięso armatnie.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1097
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn paźdź 31, 2011 10:49 AM
Reply with quote

obciąć skinki do 2T i dać normalne plujki Wink


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7292
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn paźdź 31, 2011 10:52 AM
Reply with quote

Doman wrote:
obciąć skinki do 2T i dać normalne plujki Wink
A dmuchawka z 12" S3 (przebicie pancerza, skrytobójczy, zatruty atak; nie zadaje trafień krytycznych) to mało?


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1097
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn paźdź 31, 2011 11:02 AM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
Doman wrote:
obciąć skinki do 2T i dać normalne plujki Wink
A dmuchawka z 12" S3 (przebicie pancerza, skrytobójczy, zatruty atak; nie zadaje trafień krytycznych) to mało?

skinek z 3T to dużo:p
dmuchawka ma S1 tak mi się zdaje:wink:


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 475
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn paźdź 31, 2011 11:10 AM
Reply with quote

Doman wrote:
skinek z 3T to dużo:p
dmuchawka ma S1 tak mi się zdaje:wink:
Dmuchawka ma 3, gdzieś w erratach czytałam. Tylko nie wiem, czy na forum czy na emailu.

A Skinki z Wt 2 nie są grywalne, giną od byle ostrzału, o walce wręcz nie wspominając.


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 30 31 32 ... 92 93 94
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 867 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1, 2 ]
26 quidamcorvus 422 Dyskusja ogólna (pyta...
 Cz sierp 10, 2017 09:18 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 26061 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 80794 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
No new posts Kostnica Pytania i odpowiedzi [AoS]
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
42 Staś 2427 Pytania i odpowiedzi [...
 Śr marca 22, 2017 02:12 PM 
wellofeternity View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: alobanova9
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 398

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 31
_BBOT: 2
Razem: 33
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
Ankiety
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Ankiety
ForumsPro
ForumsPro
Ankiety
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
 _BBOT:
Yahoo > ForumsPro
Majestic-12 > Moje konto

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
65 %65 %65 %
Nie
13 %13 %13 %
Czasami
21 %21 %21 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 160
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy