
Menu główne
Opcje użytkownika Forum Strona główna Zasady Społeczność Szukaj Web
Newsletter Pro

Polecamy

Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.
|
ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › [Warsztat] Drużyny
[Warsztat] Drużyny
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic:
Brak
View previous topic :: View next topic
|
Author |
Message |
Dwalthrim
Wtajemniczony
Joined: marca 07, 2011
Posts: 2999
Location: Grodzisk. Maz
Filia Mazowiecka
|
Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Cz list 03, 2011 01:57 PM
|
|
Co do bandy Zabójców to aż się prosi, aby wsadzić tam kapłana Grimnira, jako szefa albo zamiast kowala run.
_________________ JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!
|
|
Back to top
|
|
 |
drachu
Przebudzony
Joined: May 27, 2011
Posts: 305
Location: Gdańsk
|
Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Cz list 03, 2011 07:16 PM
|
|
Okej, przejrzałem... co do zwykłych orków nie mam uwag.
Ale dzikie orki... to gorzej niż szaleństwo, gorzej nawet niż Sparta. To Sparta opita magicznym napojem Galów. Po raz pierwszy widzę kogoś, przy kim Grasanci i Zwierzoludzie to pikusie.
Kalkulator mówi mi, że dam radę wystawić na dzień dobry 11 kolesi z 4Wt i Furią (komplet herosów + 7 chopaków). Już kij tam z tatuażami, ale 11 furiatów na dzień dobry zajedzie każdą bandę i nie ma, że wampir-srampir, każdego bez wyjątku. Z rembakami wyciągają 2 ataki z 5 Siły. Każdy (poza szefem, bo ten wyciąga dwa ataki z S6).
Nie umiem zwizualizować sobie bandy ludzi, skavenów czy elfów skutecznie stawiającej im czoła. 9 długouchych kontra 11 takich monsterów. Dwóch - trzech może zastrzelą, ale co z resztą? Animozja ich nie zatrzyma. Większa szybkość? Może i tak, ale z Łomotem chopaki nieźle szarżują.
Druga sprawa - drobna. Pająk jest trochę za fajny na 150zk
Okej - banda jest zarąbista jeśli idzie o fluff i czekałem na nią od dawna. Ale zrobiłbym tak:
1.Zdjął furię ze stronników.
2. Wszystkim pozostałym furiatom dołożyłbym berserka
3. Pojechał im trochę po CP (na pewno chopakom zjechałbym do 6) - pewnie dzikusy są mniej zorganizowane,niż zwykłe orki.
4. Pająk 180zk - 3Żw, i 3 zatrute ataki mają swoją cenę.
5. Ograniczyłbym ich maks ilość w bandzie - mogą być liczni jak skaveni. Gdzie anemicznym szczurkom do tych tanków? Zrobiłbym, że może być ich max 15, ale gobasy i pajonki liczą się za pół (jak do routa).
PS. Tych plastikowych małych pająków GW pewnie już nigdzie nie ma, co?
|
|
Back to top
|
|
 |
Doman
Widzący
Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska
|
Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Cz list 03, 2011 07:38 PM
|
|
podobne odczucia
zasady specjalne powinny dotyczyć bohaterów
a nie wszystkich stronników
_________________ Smitowanie wydłuża ptaka:*
|
|
Back to top
|
|
 |
quidamcorvus
o. Założyciel
Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska
|
Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Cz list 03, 2011 11:45 PM
|
|
drachu wrote: |
Co Ty na taką zmianę? |
Wymieniłeś plusy i jeden minus - nie zdobywa doświadczenia. Nie może używać oręża i pancerzy i
Quote:: |
Modele latające nie mogą latać, lądować i startować z lasu oraz budynków. Jeżeli chcą wejść do lasu lub budynku, muszą wylądować na jego skraju i wejść do niego w kolejnej turze, korzystając z przysługującego im ruchu po ziemi. Należy zwrócić uwagę, że zasada ta będzie obowiązywać w stosunku do wszystkich elementów terenu, w których LOT, zgodnie z umową graczy, jest zabroniony (dobrym pomysłem wydaje się by gracze omówili tę kwestię jeszcze przed rozpoczęciem gry). |
Co w przypadku stołu miejskiego o dużej liczbie budynków ma znaczenie. Pozostają też zdarzenia losowe, pogoda, zaklęcia, przedmioty magiczne które uniemożliwiają lot. Więc harpia wcale nie jest taka dobra jak ją przedstawiasz i w szerszej perspektywie Grabieżca jest równie ciekawą alternatywą.
Dwalthrim wrote: |
Co do bandy Zabójców to aż się prosi, aby wsadzić tam kapłana Grimnira, jako szefa albo zamiast kowala run. |
Niby tak, tyle że krasnoludzcy kapłani zgodnie w fluffem nie dysponują żadnymi mocami. A Tan pogromców dobrze się sprawdza jako dowódca.
drachu wrote: |
Ale dzikie orki... |
Dzikie Orki zostały zmienione w następujący sposób. Cena wszystkich Dzikich Orków została zwiększona o 5 zk, Wielkiego Pająka podobnie jak sugerujesz do 180 zk. Innych zmian póki co nie będzie.
A co do umiejętności Furia to została obcięta i w 0.14 edycji nie będzie dawała +1 do Siły.
Poza tym furia może zostać wykorzystana przez przeciwnika do wyciągana w zasięg szarży wrogich modeli.
drachu wrote: |
PS. Tych plastikowych małych pająków GW pewnie już nigdzie nie ma, co? |
Na Allegro czasem bywają, a inne firmy też mają ciekawe alternatywy. Póki co też się za nimi rozglądam.
Doman wrote: |
zasady specjalne powinny dotyczyć bohaterów
a nie wszystkich stronników |
Wtedy połowę band trzeba by zmodyfikować.
_________________
|
|
Back to top
|
|
 |
drachu
Przebudzony
Joined: May 27, 2011
Posts: 305
Location: Gdańsk
|
Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pt list 04, 2011 08:26 AM
|
|
Okej, potestuję wkrótce taką furię (chociaż teraz Lupenir zrobił sie słaby - już po erracie stał się niepewny) i zobaczymy jak to będzie działać. Kurcze, flagusa to ciepnie - znów jeden atak, a 6 czy 7 siły to żadna różnica. Może nienawiść na osłodę?
Z wyciągeniem do szarży to nie jest taki pewny biznes, bo trzeba kogoś podłożyć, a nie każda banda może sobie na to pozwolić.
Co do Harpii - nie zgodze się. Ja gram tylko scenariusze miejskie i dalej nie polecam łupieżców (w sensie - kupienie ungora z łukiem wychodzi prawie tak samo finansowo i daje bardzo podobne efekty taktyczne i dalej masz wolne sloty na harpie). Nie wspomne co te latające pindy robią w przypadku scenariuszy z mostami.
W mieście harpie rządzą najbardziej - strach wyleźć z budynku, więc strzelcy siedzą pozamykani, a bestioludzie spokojnie realizują sobie cele scenariusza. Zresztą - harpia nawet jak nie lata, to walczy dość dobrze, żeby nastukać frajerowi broniącemu schodków. Nawet jakby nie latała, to te 35 zk jest warta.
I jeszcze coś - takie akcje też są masakryczne - gość wychodzi z budynku, harpie są za innym domkiem, ale widzą zioma przez okno. I co? 16 cali wystarcza, żeby oblecieć budynek dookoła i wsiąść wrogowi na plecy.
Wygrywałem z harpiami w mieście, ale tylko dlatego, ze siedziałem zamknięty w budynkach i brałem wroga na przeczekanie.
Że nie mają eq - to też nie problem. W sensie - są stronnikami, więc i tak jakoś szalenie w ich eq się nie ładuje. Poza tym - lista eq zwierzoludzi nie jest przesadnie bogata, a samo eq drogie.
Ja wiem, ze pogoda przycina lot (ale wtedy przycina też strzelanie zwykle, więc żadna radość, bo i tak nie odstrzelisz sobie tej harpii z bezpiecznego zacisza).
|
|
Back to top
|
|
 |
quidamcorvus
o. Założyciel
Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska
|
Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pt list 04, 2011 09:05 AM
|
|
drachu wrote: |
Okej, potestuję wkrótce taką furię (chociaż teraz Lupenir zrobił sie słaby - już po erracie stał się niepewny) i zobaczymy jak to będzie działać. Kurcze, flagusa to ciepnie - znów jeden atak, a 6 czy 7 siły to żadna różnica. Może nienawiść na osłodę? |
Ale Furia dalej daje +1 do Ataku. Nie będzie +1 do Siły.
drachu wrote: |
... Co do Harpii - nie zgodze się. |
Hmm... U nas Harpie (czy to u graczy Zwierzoludzi czy Mrocznych Elfów) nie sieją takiego postrachu, a w walce rzadko przeważały szalę zwycięstwa.
_________________
|
|
Back to top
|
|
 |
drachu
Przebudzony
Joined: May 27, 2011
Posts: 305
Location: Gdańsk
|
Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pt list 04, 2011 09:49 AM
|
|
Hmmm... źle Cię przeczytałem zatem.
Tylko w tej sytuacji dzikie orki są dalej za mocne, nawet za 40 zk od łba, bo to chodziło o tą morderczą szarżę z dwoma (albo i trzema, jeśli mamy też lewą łapkę) atakami. Trzeba się liczyć z tym, że zaszarżowana ofiara w najlepszym wypadku leży na ziemi.
I nie zrozum mnie źle - oni są do pobicia, ale jest to znacznie cięższe niż przy innych bandach. Trochę jak zwierzoludzie w Mordce - da się, ale jeśli przeciwnik jest tak samo cwany jak Ty, to ma większe szanse. Zwłaszcza jeśli wróg szybko przemyśli sprawę i zrozumie, że nie ma co się bać wyciągania do szarży, tylko grać tak ofensywnie, żeby to nie przeszkadzało.
|
|
Back to top
|
|
 |
Valantir
Przytomny
Joined: marca 14, 2011
Posts: 91
Location: Mysłowice
Filia Śląska
|
Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pt list 04, 2011 12:20 PM
|
|
przecież w furii +1s jest tylko w pierwszej fazie walki nie wiem czy jest to aż tak dużo a na dodatek można zawsze sparować ciosy a koleś z furią parować niestety nie może
|
|
Back to top
|
|
 |
drachu
Przebudzony
Joined: May 27, 2011
Posts: 305
Location: Gdańsk
|
Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pt list 04, 2011 12:36 PM
|
|
Ile Wam wychodzi parowań na partię? Mój rekord to 3. Ale 2 jest już nieźle.
A furia daje też bonusy do ataków (w przyszłości tylko do ataków). I jest potężna - testowałem Lupeniry, flagusów i tym podobne. Furia jest mega gonzo
|
|
Back to top
|
|
 |
Doman
Widzący
Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska
|
Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pt list 04, 2011 12:48 PM
|
|
mi tam średnio leży robienie takich band
już wolałbym normalna bandę orków
a z savage zrobić jakiegoś klimatycznego HR z kilkoma zasadami specjalnymi  tylko dla zielonych
_________________ Smitowanie wydłuża ptaka:*
Last edited by Doman on Pt list 04, 2011 12:51 PM; edited 1 times in total
|
|
Back to top
|
|
 |
Malakid
Przebudzony
Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin
|
Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pt list 04, 2011 12:50 PM
|
|
Parowanie jest wprost przegięte  Jesli pytasz się ile na partie nie liczyłem, ale Wybraniec parował w każdej turze, zaś wojownicy no może raz na 3 parowanie wpuszczali...
Ja się ciesze gdy przeciwnik ma furie, ale może to z tego powodu że gram Wampami  dobre rostawienie i snajper na dachu i rozgrywka zwykle była taka czy zdążę zjeść Grasantom 2 Herosow Dragon Ogrów.
Ja nadal jestem zdania że Chaos ma najbardziej przegięte Bandy i bez jakiejs rozkminy zasięgowej walka z nim to samobójstwo.
_________________ \"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
|
|
Back to top
|
|
 |
quidamcorvus
o. Założyciel
Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska
|
Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pn list 07, 2011 06:49 PM
|
|
drachu wrote: |
I nie zrozum mnie źle - oni są do pobicia, ale jest to znacznie cięższe niż przy innych bandach. |
Trudniej niż z klanem Pestilens? Nie dość, że trudni do zabicia, to jeszcze mają furię? (szeregowe Skaveny od początku, a bohaterowie dzięki umiejętności)
Zakończyłem wstępne prace nad Nieumarłym zastępem z Nehekhary. Kompania rozegrała kilka potyczek z różnymi przeciwnikami, w różnych konfiguracjach. Ale wiadomo, ilu graczy tyle sposobów. Dlatego zwracam się z prośbą do państwa-draństwa o przetestowania Nieumarłych. A wszelkie uwagi proszę zamieszczać TUTAJ.
Nieumarły zastęp z Nehekhary to bodajże jedyna kompania, w której wszystkie modele to Nieumarli. Wynika z tego kilka rzeczy: stronnicy nie zdobywają doświadczenia i nie rozwijają się - żaden nie awansuje także na bohatera i kompania nigdy nie będzie liczyła sześciu bohaterów.
Z drugiej strony cała kompania jest odporna na psychologię, a umiejętności bohaterów wspierające stronników oraz zasada animacji to silna strona tej drużyny.
_________________
|
|
Back to top
|
|
 |
Doman
Widzący
Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska
|
Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pn list 07, 2011 07:22 PM
|
|
jak dla mnie szkoda że nie ma wypisanych magicznych przedmiotów które wnoszą do gry i z których mogą korzystać.... daje to większy ogląd
Magia mi nie leży, lepiej byłoby coś ala modlitwy,,, które byłby buffami dla nieumarłych którzy nie zdobywają doświadczenia  dużo supportu
dwie modlitwy na lvl licza...
_________________ Smitowanie wydłuża ptaka:*
|
|
Back to top
|
|
 |
quidamcorvus
o. Założyciel
Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska
|
Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pn list 07, 2011 08:54 PM
|
|
Doman wrote: |
jak dla mnie szkoda że nie ma wypisanych magicznych przedmiotów które wnoszą do gry i z których mogą korzystać.... daje to większy ogląd |
Nie ma nic nowego, adaptowałem już przedmioty istniejące. W większości są to przedmioty podobne do tych, których mogą używać inni Nieumarli.
Doman wrote: |
Magia mi nie leży, lepiej byłoby coś ala modlitwy,,, które byłby buffami dla nieumarłych którzy nie zdobywają doświadczenia dużo supportu
dwie modlitwy na lvl licza... |
Modlitw jest 6, poza tym jedynie Ludzie (żywi) posiadają kapłanów. Żadna inna rasa nie ma duchownych.
_________________
|
|
Back to top
|
|
 |
Doman
Widzący
Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska
|
Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pn list 07, 2011 09:15 PM
|
|
jak dla mnie powinni bazować na Bound Spellach , na inkantacjach czy co oni tam mieli
zawsze łamałoby to trochę standard band opartych na magach
po prostu większa oryginalność bandy:wink:
_________________ Smitowanie wydłuża ptaka:*
|
|
Back to top
|
|
 |
|
Topics |
Replies |
Author |
Views |
Last Post |
Normal
|
|
Galeria - Figurki
|
[Warsztat] Zwiadowcze stado klanu Eshin.
Szczuroludzie do Warheim FS.
[
Go to page:
1, 2 ]
|
25 |
quidamcorvus |
20023 |
[Warsztat] Zwiadowcze ... Śr wrz 04, 2019 04:18 PM quidamcorvus  |
|
Dyskusja ogólna [Warheim FS]
|
[Warsztat] Magiczne przedmioty
[
Go to page:
1 ... 7, 8, 9 ]
|
123 |
quidamcorvus |
58487 |
[Warsztat] Magiczne pr... Pn sierp 18, 2019 03:45 PM quidamcorvus  |
|
Dyskusja ogólna [Warheim FS]
|
[Warsztat] Machiny wojenne.
|
0 |
quidamcorvus |
5622 |
[Warsztat] Machiny woj... Cz lip 18, 2019 09:19 AM quidamcorvus  |
|
Dyskusja ogólna [Warheim FS]
|
[Warsztat] Magia...
...nowe zaklęcia.
[
Go to page:
1 ... 4, 5, 6 ]
|
75 |
Repentia.Vlk |
78832 |
Re: [Warsztat] Magia..... Pt May 24, 2019 09:24 AM quidamcorvus  |
|
Dyskusja ogólna [Warheim FS]
|
[Warsztat] Trucizny, mikstury & Narkotyki
|
2 |
quidamcorvus |
4037 |
[Warsztat] Trucizny, m... Cz marca 21, 2019 07:54 PM quidamcorvus  |
|
|
|
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum
|
|

O użytkowniku
|