Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy


































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › [Warsztat] Drużyny
[Warsztat] Drużyny
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 4 5 6 ... 25 26 27
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
Dwalthrim
Wtajemniczony
Wtajemniczony

Dwalthrim

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 2973
Location: Grodzisk. Maz
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Cz list 03, 2011 01:57 PM
Reply with quote

Co do bandy Zabójców to aż się prosi, aby wsadzić tam kapłana Grimnira, jako szefa albo zamiast kowala run.


_________________
JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!
Back to top
View user's profile Visit poster's website
drachu
Przebudzony
Przebudzony

drachu

Offline

Joined: May 27, 2011
Posts: 305
Location: Gdańsk

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Cz list 03, 2011 07:16 PM
Reply with quote

Okej, przejrzałem... co do zwykłych orków nie mam uwag.

Ale dzikie orki... to gorzej niż szaleństwo, gorzej nawet niż Sparta. To Sparta opita magicznym napojem Galów. Po raz pierwszy widzę kogoś, przy kim Grasanci i Zwierzoludzie to pikusie.
Kalkulator mówi mi, że dam radę wystawić na dzień dobry 11 kolesi z 4Wt i Furią (komplet herosów + 7 chopaków). Już kij tam z tatuażami, ale 11 furiatów na dzień dobry zajedzie każdą bandę i nie ma, że wampir-srampir, każdego bez wyjątku. Z rembakami wyciągają 2 ataki z 5 Siły. Każdy (poza szefem, bo ten wyciąga dwa ataki z S6).

Nie umiem zwizualizować sobie bandy ludzi, skavenów czy elfów skutecznie stawiającej im czoła. 9 długouchych kontra 11 takich monsterów. Dwóch - trzech może zastrzelą, ale co z resztą? Animozja ich nie zatrzyma. Większa szybkość? Może i tak, ale z Łomotem chopaki nieźle szarżują.

Druga sprawa - drobna. Pająk jest trochę za fajny na 150zk

Okej - banda jest zarąbista jeśli idzie o fluff i czekałem na nią od dawna. Ale zrobiłbym tak:
1.Zdjął furię ze stronników.
2. Wszystkim pozostałym furiatom dołożyłbym berserka
3. Pojechał im trochę po CP (na pewno chopakom zjechałbym do 6) - pewnie dzikusy są mniej zorganizowane,niż zwykłe orki.
4. Pająk 180zk - 3Żw, i 3 zatrute ataki mają swoją cenę.
5. Ograniczyłbym ich maks ilość w bandzie - mogą być liczni jak skaveni. Gdzie anemicznym szczurkom do tych tanków? Zrobiłbym, że może być ich max 15, ale gobasy i pajonki liczą się za pół (jak do routa).

PS. Tych plastikowych małych pająków GW pewnie już nigdzie nie ma, co?

Back to top
View user's profile Visit poster's website
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1111
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Cz list 03, 2011 07:38 PM
Reply with quote

podobne odczucia
zasady specjalne powinny dotyczyć bohaterów
a nie wszystkich stronników


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8138
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Cz list 03, 2011 11:45 PM
Reply with quote

drachu wrote:
Co Ty na taką zmianę?
Wymieniłeś plusy i jeden minus - nie zdobywa doświadczenia. Nie może używać oręża i pancerzy i

Quote::
Modele latające nie mogą latać, lądować i startować z lasu oraz budynków. Jeżeli chcą wejść do lasu lub budynku, muszą wylądować na jego skraju i wejść do niego w kolejnej turze, korzystając z przysługującego im ruchu po ziemi. Należy zwrócić uwagę, że zasada ta będzie obowiązywać w stosunku do wszystkich elementów terenu, w których LOT, zgodnie z umową graczy, jest zabroniony (dobrym pomysłem wydaje się by gracze omówili tę kwestię jeszcze przed rozpoczęciem gry).

Co w przypadku stołu miejskiego o dużej liczbie budynków ma znaczenie. Pozostają też zdarzenia losowe, pogoda, zaklęcia, przedmioty magiczne które uniemożliwiają lot. Więc harpia wcale nie jest taka dobra jak ją przedstawiasz i w szerszej perspektywie Grabieżca jest równie ciekawą alternatywą.

Dwalthrim wrote:
Co do bandy Zabójców to aż się prosi, aby wsadzić tam kapłana Grimnira, jako szefa albo zamiast kowala run.
Niby tak, tyle że krasnoludzcy kapłani zgodnie w fluffem nie dysponują żadnymi mocami. A Tan pogromców dobrze się sprawdza jako dowódca.



drachu wrote:
Ale dzikie orki...
Dzikie Orki zostały zmienione w następujący sposób. Cena wszystkich Dzikich Orków została zwiększona o 5 zk, Wielkiego Pająka podobnie jak sugerujesz do 180 zk. Innych zmian póki co nie będzie.

A co do umiejętności Furia to została obcięta i w 0.14 edycji nie będzie dawała +1 do Siły.

Poza tym furia może zostać wykorzystana przez przeciwnika do wyciągana w zasięg szarży wrogich modeli.


drachu wrote:
PS. Tych plastikowych małych pająków GW pewnie już nigdzie nie ma, co?
Na Allegro czasem bywają, a inne firmy też mają ciekawe alternatywy. Póki co też się za nimi rozglądam.

Doman wrote:
zasady specjalne powinny dotyczyć bohaterów
a nie wszystkich stronników
Wtedy połowę band trzeba by zmodyfikować.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
drachu
Przebudzony
Przebudzony

drachu

Offline

Joined: May 27, 2011
Posts: 305
Location: Gdańsk

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pt list 04, 2011 08:26 AM
Reply with quote

Okej, potestuję wkrótce taką furię (chociaż teraz Lupenir zrobił sie słaby - już po erracie stał się niepewny) i zobaczymy jak to będzie działać. Kurcze, flagusa to ciepnie - znów jeden atak, a 6 czy 7 siły to żadna różnica. Może nienawiść na osłodę?

Z wyciągeniem do szarży to nie jest taki pewny biznes, bo trzeba kogoś podłożyć, a nie każda banda może sobie na to pozwolić.

Co do Harpii - nie zgodze się. Ja gram tylko scenariusze miejskie i dalej nie polecam łupieżców (w sensie - kupienie ungora z łukiem wychodzi prawie tak samo finansowo i daje bardzo podobne efekty taktyczne i dalej masz wolne sloty na harpie). Nie wspomne co te latające pindy robią w przypadku scenariuszy z mostami.

W mieście harpie rządzą najbardziej - strach wyleźć z budynku, więc strzelcy siedzą pozamykani, a bestioludzie spokojnie realizują sobie cele scenariusza. Zresztą - harpia nawet jak nie lata, to walczy dość dobrze, żeby nastukać frajerowi broniącemu schodków. Nawet jakby nie latała, to te 35 zk jest warta.
I jeszcze coś - takie akcje też są masakryczne - gość wychodzi z budynku, harpie są za innym domkiem, ale widzą zioma przez okno. I co? 16 cali wystarcza, żeby oblecieć budynek dookoła i wsiąść wrogowi na plecy.
Wygrywałem z harpiami w mieście, ale tylko dlatego, ze siedziałem zamknięty w budynkach i brałem wroga na przeczekanie.
Że nie mają eq - to też nie problem. W sensie - są stronnikami, więc i tak jakoś szalenie w ich eq się nie ładuje. Poza tym - lista eq zwierzoludzi nie jest przesadnie bogata, a samo eq drogie.

Ja wiem, ze pogoda przycina lot (ale wtedy przycina też strzelanie zwykle, więc żadna radość, bo i tak nie odstrzelisz sobie tej harpii z bezpiecznego zacisza).

Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8138
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pt list 04, 2011 09:05 AM
Reply with quote

drachu wrote:
Okej, potestuję wkrótce taką furię (chociaż teraz Lupenir zrobił sie słaby - już po erracie stał się niepewny) i zobaczymy jak to będzie działać. Kurcze, flagusa to ciepnie - znów jeden atak, a 6 czy 7 siły to żadna różnica. Może nienawiść na osłodę?
Ale Furia dalej daje +1 do Ataku. Nie będzie +1 do Siły. Smile

drachu wrote:
... Co do Harpii - nie zgodze się.
Hmm... U nas Harpie (czy to u graczy Zwierzoludzi czy Mrocznych Elfów) nie sieją takiego postrachu, a w walce rzadko przeważały szalę zwycięstwa.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
drachu
Przebudzony
Przebudzony

drachu

Offline

Joined: May 27, 2011
Posts: 305
Location: Gdańsk

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pt list 04, 2011 09:49 AM
Reply with quote

Hmmm... źle Cię przeczytałem zatem.
Tylko w tej sytuacji dzikie orki są dalej za mocne, nawet za 40 zk od łba, bo to chodziło o tą morderczą szarżę z dwoma (albo i trzema, jeśli mamy też lewą łapkę) atakami. Trzeba się liczyć z tym, że zaszarżowana ofiara w najlepszym wypadku leży na ziemi.

I nie zrozum mnie źle - oni są do pobicia, ale jest to znacznie cięższe niż przy innych bandach. Trochę jak zwierzoludzie w Mordce - da się, ale jeśli przeciwnik jest tak samo cwany jak Ty, to ma większe szanse. Zwłaszcza jeśli wróg szybko przemyśli sprawę i zrozumie, że nie ma co się bać wyciągania do szarży, tylko grać tak ofensywnie, żeby to nie przeszkadzało.

Back to top
View user's profile Visit poster's website
Valantir
Przytomny
Przytomny

Valantir

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 91
Location: Mysłowice
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pt list 04, 2011 12:20 PM
Reply with quote

przecież w furii +1s jest tylko w pierwszej fazie walki nie wiem czy jest to aż tak dużo a na dodatek można zawsze sparować ciosy a koleś z furią parować niestety nie może

Back to top
View user's profile
drachu
Przebudzony
Przebudzony

drachu

Offline

Joined: May 27, 2011
Posts: 305
Location: Gdańsk

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pt list 04, 2011 12:36 PM
Reply with quote

Ile Wam wychodzi parowań na partię? Mój rekord to 3. Ale 2 jest już nieźle.

A furia daje też bonusy do ataków (w przyszłości tylko do ataków). I jest potężna - testowałem Lupeniry, flagusów i tym podobne. Furia jest mega gonzo Smile

Back to top
View user's profile Visit poster's website
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1111
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pt list 04, 2011 12:48 PM
Reply with quote

mi tam średnio leży robienie takich band
już wolałbym normalna bandę orków
a z savage zrobić jakiegoś klimatycznego HR z kilkoma zasadami specjalnymi Wink tylko dla zielonych


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*

Last edited by Doman on Pt list 04, 2011 12:51 PM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pt list 04, 2011 12:50 PM
Reply with quote

Parowanie jest wprost przegięte Razz Jesli pytasz się ile na partie nie liczyłem, ale Wybraniec parował w każdej turze, zaś wojownicy no może raz na 3 parowanie wpuszczali...

Ja się ciesze gdy przeciwnik ma furie, ale może to z tego powodu że gram Wampami Very Happy dobre rostawienie i snajper na dachu i rozgrywka zwykle była taka czy zdążę zjeść Grasantom 2 Herosow Dragon Ogrów.

Ja nadal jestem zdania że Chaos ma najbardziej przegięte Bandy i bez jakiejs rozkminy zasięgowej walka z nim to samobójstwo.


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8138
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pn list 07, 2011 06:49 PM
Reply with quote

drachu wrote:
I nie zrozum mnie źle - oni są do pobicia, ale jest to znacznie cięższe niż przy innych bandach.
Trudniej niż z klanem Pestilens? Nie dość, że trudni do zabicia, to jeszcze mają furię? (szeregowe Skaveny od początku, a bohaterowie dzięki umiejętności) Smile


Zakończyłem wstępne prace nad Nieumarłym zastępem z Nehekhary. Kompania rozegrała kilka potyczek z różnymi przeciwnikami, w różnych konfiguracjach. Ale wiadomo, ilu graczy tyle sposobów. Dlatego zwracam się z prośbą do państwa-draństwa o przetestowania Nieumarłych. A wszelkie uwagi proszę zamieszczać TUTAJ.


Nieumarły zastęp z Nehekhary to bodajże jedyna kompania, w której wszystkie modele to Nieumarli. Wynika z tego kilka rzeczy: stronnicy nie zdobywają doświadczenia i nie rozwijają się - żaden nie awansuje także na bohatera i kompania nigdy nie będzie liczyła sześciu bohaterów.
Z drugiej strony cała kompania jest odporna na psychologię, a umiejętności bohaterów wspierające stronników oraz zasada animacji to silna strona tej drużyny.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1111
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pn list 07, 2011 07:22 PM
Reply with quote

jak dla mnie szkoda że nie ma wypisanych magicznych przedmiotów które wnoszą do gry i z których mogą korzystać.... daje to większy ogląd

Magia mi nie leży, lepiej byłoby coś ala modlitwy,,, które byłby buffami dla nieumarłych którzy nie zdobywają doświadczenia Wink dużo supportu
dwie modlitwy na lvl licza...


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8138
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pn list 07, 2011 08:54 PM
Reply with quote

Doman wrote:
jak dla mnie szkoda że nie ma wypisanych magicznych przedmiotów które wnoszą do gry i z których mogą korzystać.... daje to większy ogląd
Nie ma nic nowego, adaptowałem już przedmioty istniejące. W większości są to przedmioty podobne do tych, których mogą używać inni Nieumarli.


Doman wrote:
Magia mi nie leży, lepiej byłoby coś ala modlitwy,,, które byłby buffami dla nieumarłych którzy nie zdobywają doświadczenia Wink dużo supportu
dwie modlitwy na lvl licza...
Modlitw jest 6, poza tym jedynie Ludzie (żywi) posiadają kapłanów. Żadna inna rasa nie ma duchownych.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1111
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pn list 07, 2011 09:15 PM
Reply with quote

jak dla mnie powinni bazować na Bound Spellach , na inkantacjach czy co oni tam mieli Cool
zawsze łamałoby to trochę standard band opartych na magach
po prostu większa oryginalność bandy:wink:


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
<
1 2 3 4 5 6 ... 25 26 27
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Podziemia jako opcjonalny segment gry
Dungeon Adventures
6 Krnabrny 660 [Warsztat] Podziemia j...
 Pt wrz 07, 2018 11:54 AM 
Krnabrny View latest post
No new posts Home Rules [Warheim FS] [warsztat] jednostki dodatkowe
czy jak ktos woli specjalne
[ Go to pageGo to page: 1 ... 3, 4, 5 ]
70 Malakid 32432 [warsztat] jednostki d...
 Sb sierp 18, 2018 07:53 PM 
Zgłębiczart View latest post
No new posts Galeria - Makiety Makietowy warsztat Dwalthrima
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3, 4 ]
56 Dwalthrim 30331 Makietowy warsztat Dwa...
 Śr May 16, 2018 08:57 PM 
adrenalbooster View latest post
No new posts Galeria - Figurki [Warsztat] Zwiadowcze stado klanu Eshin.
Szczuroludzie do Warheim FS.
8 quidamcorvus 759 [Warsztat] Zwiadowcze ...
 Cz May 10, 2018 09:25 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Prestiż Drużyny... 5 Repentia.Vlk 1148 [Warsztat] Prestiż Dr...
 Pn marca 12, 2018 12:27 AM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Inkq
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 437

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 25
_BBOT: 0
Razem: 25
Kto gdzie jest:
 Goście:
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Archiwum artykułów
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 164
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy