Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy


































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział MORDHEIM › Pytania & odpowiedzi [Mordheim] › Coreheim
Coreheim
Tak jak Admin nazwał i Sigmar przykazał.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
View previous topic :: View next topic
Author Message
d.j.
Przebudzony
Przebudzony

d.j.

Offline

Joined: kwiet 19, 2011
Posts: 347
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Coreheim
Posted: Sb list 19, 2011 02:42 PM
Reply with quote

Czy słyszeliście o tym projekcie, a jeżeli tak to jakie są Wasze opinie/doświadczenia z nim związane:

www.coreheim.com/

Nosi on opinię najbardziej rzetelnej, fanowskiej edycji zasad Mordheim.

Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Dwalthrim
Wtajemniczony
Wtajemniczony

Dwalthrim

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 2973
Location: Grodzisk. Maz
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Coreheim
Posted: Sb list 19, 2011 03:48 PM
Reply with quote

Szczerze powiem, ze się jakoś nad tym specjalnie dotąd nie pochylałem. To jakiś odpowiednik Warheima czy modyfikacja zasad do Mordki?

Na Forum_Toma_Boringa, w którymś wątku była dyskusja z twórcą/ami tej kompilacji zasad.


_________________
JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!
Back to top
View user's profile Visit poster's website
d.j.
Przebudzony
Przebudzony

d.j.

Offline

Joined: kwiet 19, 2011
Posts: 347
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Coreheim
Posted: Sb list 19, 2011 03:56 PM
Reply with quote

Z tego co się orientuję i z przeglądania podręcznika, jest to fanowska edycja zasad Mordka.

Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Vercy
Świadomy
Świadomy

Vercy

Offline

Joined: kwiet 23, 2011
Posts: 617
Location: Warshau
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Coreheim
Posted: Pn list 21, 2011 04:43 PM
Reply with quote

Oj przeczytałem dzisiaj i już wiem!

To jest bardzo głęboka modernizacja zasad, z innymi zasadami band, innymi skillami, innymi brońmi i innym wszystkim co nie pasowało nam w mordce. Bardzo chętnie w jakiś wtorek odetnę się z kimś od ogólnej kampanii, aby rozegrać starcie z tymi zasadami.

Polecam gorąco przeczytajcie, tu są zmiany w niemal każdym miejscu i to zdecydowanie na lepsze. Z oryginalnego mordheim niewiele zostało, ale moim zdaniem goście stworzyli nową jakość.


_________________
Mój blogasek, mało w nim o mordheim, ale miodu nie zabraknie Zapraszam:
Back to top
View user's profile
Telchar
Widzący
Widzący

Telchar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1277
Location: Wawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Coreheim
Posted: Pn list 21, 2011 06:08 PM
Reply with quote

Zainteresowaliście mnie. Rzucę okiem w wolnej chwili.

Back to top
View user's profile
d.j.
Przebudzony
Przebudzony

d.j.

Offline

Joined: kwiet 19, 2011
Posts: 347
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Coreheim
Posted: Pn list 21, 2011 08:15 PM
Reply with quote

Z opinii na wiadomym forum wynika, że wprowadzone przez nich zmiany doprowadzają do tego, że Mordek traci swój specyficzny smak. Bandy są tak zbalansowane, że w zasadzie przestają się wiele od siebie różnić. Zasady zostały uproszczone by przyspieszyć rozgrywkę, etc. Cóż, ktoś kto dobrze ogarnia system musiał by to dogłębnie przejrzeć. Zdaje się, że kilku band nie ma w ogóle.

Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
M.T.
Widzący
Widzący

M.T.

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1636
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Coreheim
Posted: Pn list 21, 2011 09:56 PM
Reply with quote

Po prostu ci, którzy zrobili te zasady grają tymi bandami, które mają. Razz

Back to top
View user's profile
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Coreheim
Posted: Pn list 21, 2011 11:19 PM
Reply with quote

Telchar wrote:
Zainteresowaliście mnie. Rzucę okiem w wolnej chwili.
To lepiej Warheim poczytajcie. Zrobione na tej samej zasadzie, tyle że po polsku. Wink


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
d.j.
Przebudzony
Przebudzony

d.j.

Offline

Joined: kwiet 19, 2011
Posts: 347
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Coreheim
Posted: Wt list 22, 2011 07:06 AM
Reply with quote

Tyle że Warheim to już nie Mordheim, nie ta epoka, nie ten fluff.

Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Gabriel_Daco
Świadomy
Świadomy

Gabriel_Daco

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 639
Filia Pomorska

Post Post subject: Coreheim
Posted: Wt list 22, 2011 08:29 AM
Reply with quote

Coreheim to też już nie Mordheim, to ewentualnie gra, która się w Mordheim dzieje, powiedzmy Mordheim 2, ale to już inny system Smile Szczerze polecam Warheim. Dobry fluff i to tony, tony, tooony fluffu, wyważone i klimatyczne bandy, twórca który reaguję na uwagi graczy i robi to szybko, gra co prawda cały czas ewoluuję, ale w dobrą stronę. Wszystko co Ci się nie podoba w Mordheim, jest poprawione w Warheim, nad to- jeśli jakaś zasad jest niejasna, nie musisz zasięgać konsultacji u językoznawcy, wystarczy, że zapytasz na forum i pojawi się nowy, poprawiony, jasny zapis.

I może grać kim chcesz i jest zachowany balans między bandami Wink


_________________
Doman wrote:


Malakid więcej argumentów bo Sister zjada Cie na kolacje :D
Back to top
View user's profile
drachu
Przebudzony
Przebudzony

drachu

Offline

Joined: May 27, 2011
Posts: 305
Location: Gdańsk

Post Post subject: Coreheim
Posted: Wt list 22, 2011 08:44 AM
Reply with quote

Akurat co do tego, że inna epoka to się nie zgodzę. Teoretycznie Mordka działa się 500 lat przed WFRP, WFB czy Warheimem.
Co z tego wynikało? Nic.

Figsy te same, stroje te same (jedna nogawka obcisła, druga bufiasta - klasyk Warhammera), architektura ta sama, ba nawet technika ta sama (w WFRP piszą, że taki np. pistolet pojedynkowy to nowinka, ale w teoretycznie 500 lat wcześniejszym Mordheimie te pistolety już są). Z tego co kojarzę ,to Mordheim był osadzony w 1999 roku KI, bo sama gra była wydawana w 1999 AD i Tuomas robił sobie jaja z milenijnych strachów.

Że fluff inny - aż tak wiele to tego fluffu to nie było w Mordheim Razz

Zresztą - ja gram w Warheim tylko scenariusze miejskie i choć wiele elementów rozgrywki uległo zmianom, to przecież nie nastrój, klimat, czy jak go tam zwał.

Back to top
View user's profile Visit poster's website
d.j.
Przebudzony
Przebudzony

d.j.

Offline

Joined: kwiet 19, 2011
Posts: 347
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Coreheim
Posted: Wt list 22, 2011 04:20 PM
Reply with quote

Zasadnicza różnica: kolegia magiczne. Te zostały wprowadzone za późnego Karla Frantza, w czasach gorączki w Mordheim takowych nie było jeszcze. Masz jednak rację, różnica jest skromna. Faktem jest, że ja wolę świat z 1ed, w którym czuło się ten niepokój, ciszę przed burzą, jakby się siedziało na beczce z prochem, a strach był nieznany, nienazwany. W 2ed grasz już po wielkim finale, zło zostało nazwane, zdefiniowane, już po wszystkim, można odetchnąć i zacząć leczyć rany, całe napięcie szlag trafił. Tak ja to czuję, ale prawdą jest, że taki świat po wojnie, gdy w koło jeszcze szaleją maruderzy a pozbawione ochrony wojska osady stają się łupem dla wszelkiej maści zwierzoludzi czy bandytów do Warheima pasuje idealnie. W pierwszej chwili chciałem nawet w ogóle zrezygnować z Mordka i grać z miejsca w Warheim, niestety czytając dyskusję apropo tego systemu na forum i kolejne wersje band przy cały czas zarzucanej stronniczości twórców zasad do danej grupy, stwierdziłem że całość jest póki co zbyt niestabilna.

Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Inkq
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 437

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 29
_BBOT: 0
Razem: 29
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 164
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy