Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział MORDHEIM › Taktyki & Strategie [Mordheim] › Jasiowe przemyslunki
Jasiowe przemyslunki
Dyskusje na temat taktyki & strategii zbrojnych kompanii.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

1 2 3 4
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic nahar - Pn lut 16, 2015 10:27 PM
JochnyWalker
Przytomny
Przytomny

JochnyWalker

Offline

Joined: list 16, 2011
Posts: 96
Location: Gdynia
Filia Pomorska

Post Post subject: Jasiowe przemyslunki
Posted: Sb list 19, 2011 12:25 AM
Reply with quote

Czesc!

Chcialbym zaczac zabawe w Mordheim, mam juz sporo modeli do Imperium, wiec zdecydowalem sie na Mercenaries. Jako ze w wyzej wspomnianym systemie chce malowac wojakow na Ostenmark, wiec postanowilem , ze moi mordheimowcy tez beda nosic barwy tej prowincji, mam juz ogolny zarys fluffu, w wolnej chwili ujme go w slowa i wrzuce tutaj

Pomyslalem, ze doktrynalnie Ostenmark najbardziej przypasuje sie w Reikland i na zasadach tej wlasnie bandy bede grac, oto moja pierwsza rozpa

-kapitan 60gc
-free dagger
-sword 10gc
-bucklet 5gc
-crossbow 25gc

Champion 35gc
-sword 10gc
-dagger

Champion 35gc
-sword 10gc
-dagger

Warrior 1 25gc
-sword 10gc
-dagger

Warrior 2 25gc
-sword 10gc
-dagger

Warrior 3 25gc
-mace 3gc
-dagger

Warrior 4 25gc
-mace 3gc
-dagger


Marksmen 1 25gc
-mace 3gc
-crossbow 25gc
-free dagger

Marksmen 2 25gc
-mace 3gc
-crossbow 25gc
-free dagger

Marksmen 3 25gc
-mace 3gc
-crossbow 25gc
-free dagger

Youngblood 15gc
-mace 3gc
-free dagger


Docelowo bedzie jeszcze road warden...

Co o tym myslicie?

Back to top
View user's profile AIM Address
Telchar
Widzący
Widzący

Telchar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1277
Location: Wawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Jasiowe przemyslunki
Posted: Sb list 19, 2011 12:32 AM
Reply with quote

Czemu tylko 1 youngblood? Bohaterowie to podstawa w bandzie -dzięki nim zarabia się kasę. Poza tym młodzicy niezykle szybko łapią poziomy i są świetnym wsparciem.

Back to top
View user's profile
JochnyWalker
Przytomny
Przytomny

JochnyWalker

Offline

Joined: list 16, 2011
Posts: 96
Location: Gdynia
Filia Pomorska

Post Post subject: Jasiowe przemyslunki
Posted: Sb list 19, 2011 12:53 AM
Reply with quote

jakbym zrzucil 2 miecze i wetknzl mlodego z palka, to byloby lepiej?

Co myslisz o wardenie? Kiedy warto go dodac?

PS moim glownym rywalem beda truposze

PS 2: wybaczcie pisownie, ale pisanie polskich znakow na moim telefonie to jakis skandal....

Back to top
View user's profile AIM Address
Dwalthrim
Wtajemniczony
Wtajemniczony

Dwalthrim

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 2999
Location: Grodzisk. Maz
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Jasiowe przemyslunki
Posted: Sb list 19, 2011 11:25 AM
Reply with quote

Wywaliłbym miecze warriorom, kusze zamieniłbym na longbowy ew. zostawił 1 i pomyślałbym nad blunderbussem. Na pewno dorzuciłbym 2go youngblooda i ew. swordsmana.


_________________
JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!
Back to top
View user's profile Visit poster's website
d.j.
Przebudzony
Przebudzony

d.j.

Offline

Joined: kwiet 19, 2011
Posts: 347
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Jasiowe przemyslunki
Posted: Sb list 19, 2011 11:59 AM
Reply with quote

Po pierwsze: Witam serdecznie na forum i życzę dużo wyśmienitej zabawy przy Mordheim.

Proponuję Ci zajrzeć tu:

azylium.vot.pl/ForumsP...art=0.html

Już na pierwszej stronie zaczyna się dyskusja na temat rozpiski mojej bandy Reiklandczyków. Tak jak napisał Telchar, zawsze, absolutnie ZAWSZE bierz wszystkich dostępnych bohaterów, unikaj zwierząt i dużych bestii na początku (choć to chłopców z Reiklandu średnio dotyczy). Z zasady lepiej jeżeli postacie walczące wręcz mają po dwie bronie inne niż sztylet, więc bardziej opłaca Ci się dać wojownikom topór i np pałkę niż miecz, puklerz dla Kapitana to też raczej fetysz. Rozważ Garłacz o którym wspomniał Dwalthrim (albo dwa).

Co do najemnych mieczy są dwie szkoły: pierwsza radzi by brać ich na samym początku, ażeby jak najszybciej zaczęli zdobywać XP, druga radzi zaczekać z wynajęciem najemnika do czasu aż nie oszczędzisz złota, nie będziesz miał już niezbędnego ekwipunku etc. żeby wynajęcie siepacza nie spowodowało braku płynności finansowej bandy.

Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Vercy
Świadomy
Świadomy

Vercy

Offline

Joined: kwiet 23, 2011
Posts: 618
Location: Warshau
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Jasiowe przemyslunki
Posted: Pn list 20, 2011 05:33 PM
Reply with quote

Jak dla mnie wystarzczy po jednej broni i sztylecie, można w ten sposób zaoszczędzić na poczatku na dodatkowego typka, a poza krytykiem pałka niczym nie różni sie od daggera


_________________
Mój blogasek, mało w nim o mordheim, ale miodu nie zabraknie Zapraszam:
Back to top
View user's profile
d.j.
Przebudzony
Przebudzony

d.j.

Offline

Joined: kwiet 19, 2011
Posts: 347
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Jasiowe przemyslunki
Posted: Pn list 20, 2011 05:37 PM
Reply with quote

Mój podręcznik do Mordka twierdzi inaczej, sztylet daje przeciwnikowi +1 do rzutu obronnego lub rzut obronny 6+ jeżeli nie posiada pancerza. Pałka jest lepsza niż sztylet.

Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
drachu
Przebudzony
Przebudzony

drachu

Offline

Joined: May 27, 2011
Posts: 305
Location: Gdańsk

Post Post subject: Jasiowe przemyslunki
Posted: Pn list 20, 2011 06:02 PM
Reply with quote

Rozpiska fajna, wiem bo grałem podobną - chociaż komplet bohaterów to must have. Jesli zadamy sobie pytanie - kusza czy długi łuk, ta sam nie wiem co odpowiedzieć - lubię mieć w bandzie dwóch takich i dwóch takich. Co do kapitana - buckler możesz wywalić, straszna chała.

Road warden fajny koleś - zwłaszcza na umarlaki, bo te nie wystawią kontrstrzelca (no, chyba że assasin albo warlock). Ja bym brał typa jak tylko się da.

Back to top
View user's profile Visit poster's website
M.T.
Widzący
Widzący

M.T.

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1637
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Jasiowe przemyslunki
Posted: Pn list 20, 2011 08:00 PM
Reply with quote

d.j. wrote:
Mój podręcznik do Mordka twierdzi inaczej, sztylet daje przeciwnikowi +1 do rzutu obronnego lub rzut obronny 6+ jeżeli nie posiada pancerza. Pałka jest lepsza niż sztylet.

Model z S4 pomija powyższą zasadę Smile
Ponadto biorąc pod uwagę, że większość modeli w bandzie przeciwnika (albo i cała banda) nie nosi zbroi, to save na 6+ szału nie robi.
Inna sprawa, że jednym z ogólnie przyjętych HR w Polsce jest to, że trafienie krytyczne ze sztyletu pozbawia tego dodatkowego save'a, bądź też sztylet nie zadaje w ogóle trafień krytycznych. Tak więc inne bronie mają o wiele ciekawsze krytyki Smile

Back to top
View user's profile
d.j.
Przebudzony
Przebudzony

d.j.

Offline

Joined: kwiet 19, 2011
Posts: 347
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Jasiowe przemyslunki
Posted: Pn list 20, 2011 08:37 PM
Reply with quote

W Reiklandzie, o którym tu mowa, S4 w początkowej rozpisce nie występuje. Przy warszawskich HR istnieje całkiem spora szansa, że jednak pancerz mieć będzie. Przynajmniej tarczę.

Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
M.T.
Widzący
Widzący

M.T.

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1637
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Jasiowe przemyslunki
Posted: Pn list 20, 2011 08:42 PM
Reply with quote

To wtedy będzie miał 1 atak w walce wręcz. Smile

Back to top
View user's profile
d.j.
Przebudzony
Przebudzony

d.j.

Offline

Joined: kwiet 19, 2011
Posts: 347
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Jasiowe przemyslunki
Posted: Pn list 20, 2011 08:56 PM
Reply with quote

Eh... Dobrze wiesz, że nie ma nic lepszego niż dwa ataki i o to mi chodzi.

Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
JochnyWalker
Przytomny
Przytomny

JochnyWalker

Offline

Joined: list 16, 2011
Posts: 96
Location: Gdynia
Filia Pomorska

Post Post subject: Jasiowe przemyslunki
Posted: Sb stycz 07, 2012 07:32 PM
Reply with quote

Capitain 60gc
-sword 10gc
-crossbow 25gc

Champion 35gc
-sword 10gc

Champion 35gc
-sword 10gc

Youngbood 15gc
-mace 3gc

Youngblood 15gc
-mace 3gc

Marksmen 25gc
-crossbow 25gc
-mace 3gc

Marksmen 25gc
-crossbow 25gc
-mace 3gc

Marksmen 25gc
-long bow 15gc
-mace 3gc

Marksmen 25gc
-long bow 15gc
-mace 3gc

Warrior 25gc
-hammer 3gc

Warrior 25gc
-mace 3gc

Warrior 25gc
-axe 5gc

Total 499gc
Models 12

Back to top
View user's profile AIM Address
Gabriel_Daco
Świadomy
Świadomy

Gabriel_Daco

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 639
Filia Pomorska

Post Post subject: Jasiowe przemyslunki
Posted: Sb stycz 07, 2012 08:22 PM
Reply with quote

Cóż, mnie wychowano na dwóch atakach na każdym człowieku Smile Wymień jednego wariora na pałki/topory dla wszystkich i będzie pięknie Smile


_________________
Doman wrote:


Malakid więcej argumentów bo Sister zjada Cie na kolacje :D
Back to top
View user's profile
drachu
Przebudzony
Przebudzony

drachu

Offline

Joined: May 27, 2011
Posts: 305
Location: Gdańsk

Post Post subject: Jasiowe przemyslunki
Posted: Sb stycz 07, 2012 08:46 PM
Reply with quote

No to są dwa ataki u każdego - zauważ, że rozpiska nie obejmuje darmowych sztyletów, ale one tam są i dźgają.

Back to top
View user's profile Visit poster's website

1 2 3 4
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy