Azylium  
_TOGGLE   Zarejestruj się
_TOGGLE ForumsPro › Oddział MORDHEIM › Home Rules [Mordheim] › Dwie bronie
     
Menu główne
 

Polecamy

































 

Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.
 

Dwie bronie
... czyli wszystko dla ludzi z nadwyżką potencjału twórczego i skłonnością do grafomanii.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3
View previous topic :: View next topic
Author Message
Telchar
Widzący
Widzący

Telchar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1277
Location: Wawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Dwie bronie
Posted: Pn list 27, 2011 12:39 PM
Reply with quote

No to że rat ogre jest niegrywalny mam tylko jedną odpowiedź - LOL.

Back to top
View user's profile
Panda
Przebudzony
Przebudzony

Panda

Offline

Joined: marca 11, 2011
Posts: 280
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Dwie bronie
Posted: Pn list 27, 2011 09:56 PM
Reply with quote

Jak wyżej. Rat ogre miażdży.

Co do dwóch broni. Nie da się zmienić zasad na tyle kosmetycznie, żeby nie zmienić charakteru samego Mordheima. Przynajmniej w tym temacie.

Back to top
View user's profile
d.j.
Przebudzony
Przebudzony

d.j.

Offline

Joined: kwiet 19, 2011
Posts: 347
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Dwie bronie
Posted: Pn list 28, 2011 06:05 AM
Reply with quote

Hm... Nie zauważyłem, żebym napisał iż Ratogre jest niegrywalny. Wydaje mi się wciąż, że napisałem iż jest mało opłacalny w początkowej rozpisce, gdyż bardziej opłaca się wziąć za niego stado skavenów z pałkami i procami. Dodam jeszcze, że nie jest to tylko moje zdanie. Zrobił nam się tutaj jednak nie lada off top, bardzo proszę o powrót do rozważań nad zasadami użycia dwóch broni.

Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Skavenblight
Widzący
Widzący

Skavenblight

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1457
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Dwie bronie
Posted: Pn list 28, 2011 09:18 AM
Reply with quote

d.j. wrote:
Hm... Nie zauważyłem, żebym napisał iż Ratogre jest niegrywalny.

d.j. wrote:
Rozumiem, ale nie widzę nic złego w tym, że taki Szczuroogr nagle staje się grywalny, gdyż dotychczas nie było dla niego miejsca w początkowych rozpiskach.

Wniosek: Skoro miałby STAĆ SIĘ grywalny, to znaczy, że teraz nie jest Wink

d.j wrote:

Dodam jeszcze, że nie jest to tylko moje zdanie.
Ok. Zauważ, że co do jego grywalności teraz, to też nie jest tylko zdanie jednej osoby. Po prostu zdziwiliśmy się, że dla kogoś duże stwory mogą być nieopłacalne, bo doświadczenie z kampanii i turniejów mówi co innego. Na turnieju jeszcze nie widziałam bandy skavenów bez szczuroogra w początkowej rozpisce. I nie było to nigdy odbierane jako przejaw odwagi i ryzykanctwa czy powiew klimatu, tylko coś oczywistego - szczuroogr jest po prostu mocny, opłaca się go brać, bo zrobi więcej niż stado skavenów z pałkami. Tak samo jest z trollem u orków i minotaurem u beastmenów (choć oni, niezależnie od rozpiski, i tak będą mocni). Duże stwory są opłacalne. Nawet wózek w Karnawale, który nic nie zrobi, ale zasłoni przed ostrzałem resztę bandy.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Telchar
Widzący
Widzący

Telchar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1277
Location: Wawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Dwie bronie
Posted: Pn list 28, 2011 09:38 AM
Reply with quote

Skavenblight wrote:
Na turnieju jeszcze nie widziałam bandy skavenów bez szczuroogra w początkowej rozpisce.

Ja prawie zawsze jak gram skavenami to gram 13 na sprzętach i moim zdaniem to po prostu kwestia preferencji co jest mocniejsze.

Ogr na początku jest supermocny, dopiero z czasem jego pałer spada, więc na turnieju kiedy jest tylko 5 bitew jest naprawdę wymiataczem.


Proponuję zakończyć temat ogra.

Back to top
View user's profile
Skavenblight
Widzący
Widzący

Skavenblight

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1457
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Dwie bronie
Posted: Pn list 28, 2011 09:57 AM
Reply with quote

Widać dawno już po prostu nie grałeś skavenami na turnieju Wink
Ok, wróćmy do tematu.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Dwalthrim
Wtajemniczony
Wtajemniczony

Dwalthrim

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 2975
Location: Grodzisk. Maz
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Dwie bronie
Posted: Pn list 28, 2011 10:18 AM
Reply with quote

Kapitan_Hak wrote:
Osobiście jestem zwolennikiem opcji, by te -1 do walki dwiema brońmi sobie darować, a zamiast tego naprawić poszczególne rodzaje broni oraz tarcze i puklerze, by zwyczajnie były konkurencyjne w stosunku do sztyletu w drugiej łapce. Rozsądnych pomysłów na to trochę jest, a jak pokazuje przykład gier SDKowych, da radę HRami osiągnąć ciekawe efekty, bez stawiania gry na głowie Wink .

O to,to. Dobrze Tomku prawisz, polać mu Bugmana!


_________________
JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Telchar
Widzący
Widzący

Telchar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1277
Location: Wawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Dwie bronie
Posted: Pn list 28, 2011 12:32 PM
Reply with quote

Skavenblight wrote:
Widać dawno już po prostu nie grałeś skavenami na turnieju Wink
Ok, wróćmy do tematu.

Raczej dawno turniejów nie było Razz

Jeśli chodzi o dwie bronie to ja podpisuje się pod zdaniem Tomka. Z resztą myślę że warszawskie HRy sporo załatwiają w tej kwestii więc polecam lekturę.

Back to top
View user's profile
d.j.
Przebudzony
Przebudzony

d.j.

Offline

Joined: kwiet 19, 2011
Posts: 347
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Dwie bronie
Posted: Pn list 28, 2011 03:13 PM
Reply with quote

Warszawskie HR stanowią, że tarcza ma o 1 lepsze AS. Czy to rzeczywiście czyni balans przy wyborze dwie bronie - tarcza? A może z kolei takie w sprawie tarczy postanowienie balans niszczy, czyniąc ją zbyt potężną (szczególnie w połączeniu z płytą z krasnoludzkiego stopu).

Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
M.T.
Widzący
Widzący

M.T.

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1636
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Dwie bronie
Posted: Pn list 28, 2011 03:18 PM
Reply with quote

Biorąc pod uwagę dostępność toporów, halabard, broni dwuręcznych, S4 na modelach, kosztu gromrila, tabeli trafień krytycznych dla poszczególnych broni oraz wszechobecnej losowości twierdzę, że połączenie gromrilowa zbroja+tarcza nie zaburza balansu

Back to top
View user's profile
d.j.
Przebudzony
Przebudzony

d.j.

Offline

Joined: kwiet 19, 2011
Posts: 347
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Dwie bronie
Posted: Pn list 28, 2011 03:22 PM
Reply with quote

Zacnie, jeżeli mówisz z doświadczenia, pogratulować pomysłu, trza to będzie samemu sprawdzić w praktyce.

Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
nahar
Przebudzony
Przebudzony

nahar

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 226
Location: Targówek
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Dwie bronie
Posted: Pn marca 25, 2012 07:48 PM
Reply with quote

Ja kiedyś grałem na -1 do lewej ręki, a potem -1 na obie.
Niestety nawet wtedy bardziej opłaca się mieć 2 bronie niż tarczę i broń ręczną.
Można to policzyć.

Wtedy mi się podobało, ale to był takie gry domowe - 2 do 3 osób i mogliśmy sobie grać jak długo nam się podobało.
A na pewno takie rozwiązanie spowalnia grę.
Kiedyś grałem na pokazie w Konfrontację. Tam były takie zasady, że na koniec był kloc modeli i wszyscy się ze wszystkimi okładali. Bo były właśnie tarcze i zbroje, uniki itp.

Średnio mi się to podobało.

Jeśli bym coś zmienił w naszych HR to ustalił cenę wszystkich broni ręcznych na 10 gc.

Back to top
View user's profile
aniollech
Przebudzony
Przebudzony

aniollech

Offline

Joined: kwiet 01, 2013
Posts: 390
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Dwie bronie
Posted: Pn marca 30, 2015 09:28 PM
Reply with quote

Pomysł na 2hry do tarczy:
1.) Traktujemy tarczę jako broń obuchową której zasadą specjalną jest sejw na 6.
2.) Noszona na plecach dawałaby tylko sejw.


_________________
plus.google.com/u/0/+L...Tarnawczyk
Back to top
View user's profile Visit poster's website Skype
<
1 2 3
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

 

Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 167
Komentarzy: 0
 

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy

FiSubBrownsh phpbb2 style by Lorkan Themes • Original FiSubBrownsh Shadow by Daz • DragonflyCMS version by Phoenix Resourcez