Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Taktyki & Strategie [Warheim FS] › Wampiry
Wampiry
Czyli co zrobić, żeby zarobić i się nie narobić.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 4 5 6 7 8 9
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Wampiry
Posted: Pn grud 04, 2011 11:49 AM
Reply with quote

Malakid wrote:
to że mają UWalki im nic naprawdę nie daje gdy bohater ma staty niewolnika, jeden rzut przeciwnika z minimalnie wyższą wartością niż statystyczna zabija dwórkę.
Dwórka ma statystyki przeciętnego ludzkiego wojownika (bo nim jest), daleko lepsze od współczynników niewolnika. A idąc twoim tokiem rozumowania, można wygrywać jedynie tymi kompaniami, które mają lepsze współczynniki, a to bzdura.

Malakid wrote:
heh a te zombie 1 ns 1 są dobre, ale gdy przeciwnik po myśli to one padają szybko (wystarczy różnica inicjatyw).
To samo można powiedzieć o dowolnej innej kompanii. Wystarczy pomyśleć na taktyką i strategią i można w każdym, każdym wygrać.

Malakid wrote:
Gnilec może na bandy zwykłych ludzi/elfów jeszcze jakoś ma szanse coś zrobić, ale przy bandach walczących (Chaos, Ogry, Saurus(lizaki), inne wampy, kraśki itd.) to pomyłka mieć go w bandzie. Kiedyś nim grałem bo też wydawało mi się że to dobra inwestycja, ale po 3 kampaniach stwierdziłem że więcej od niego robi ghul z zombiakiem.
Trzeba umieć nim grać.

Malakid wrote:
Na warheima poświęciłem tyle samo czasu jak i WFB więc potrafię dziennie i 6 bitew rozegrać i po testować różne warianty dwórka w walce w której przeciwnik ma ostrzał ma 12,6% szans na przeżycie w walce gdzie przeciwnik ma lepsze staty i idzie walczyć ma to 1 ns 1 ma jedyne 8% szans.
Gratuluję, ja w odróżnieniu od ciebie, czy QC nie mam aż takiego doświadczenia. Ale wiem, że bohaterów zwykle osłania się stronnikami (szczególnie Nieumarłymi, po to są) i twoje wyliczenia nie bardzo mnie przekonują.

Malakid wrote:
Więc ich najracjonalniejszą formą jest stanie w tylni szeregu i ostrzał, ale teraz to one idą na śmierć, Blood dragoni mają Vampa który sam kosi a jego dregi to do szarżowanie do Vampa i są bezpieczni, Von Canshtern też lepiej sobie od lahmi radzi w walce, choć tez to nie są dobrze zbalansowane wampy, Nakhary mają Oprychów plus bardziej odpowiednią magie bo mają też magie niebios (przy lahmi albo 5 albo szybki odwrót z pola bitwy w tym momencie jak nie ma ostrzału) Strygoi to wojownik który sobie może szarżować i ryzykować dzięki regence, ponadto też jest niesamowitym wojem więc Lahmi wypada w tym momencie słabiej niż Van Canshteini, o których kiedyś pisałem że są niedopieszczeni.
To graj innymi wampirami, skoro Lahmią nie umiesz. Masz wybór, ja grałam sporo Lahmią z różnymi przeciwnika i raz wygrywałam, raz przegrywałam - podobnie jak innymi drużynami.


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Wampiry
Posted: Pn grud 04, 2011 12:01 PM
Reply with quote

Quote::
Dwórka ma statystyki przeciętnego ludzkiego wojownika (bo nim jest), daleko lepsze od współczynników niewolnika. A idąc twoim tokiem rozumowania, można wygrywać jedynie tymi kompaniami, które mają lepsze współczynniki, a to bzdura.

... tak, ale ludzie mają osłonę salwy, a tu brak.

Quote::
To samo można powiedzieć o dowolnej innej kompanii. Wystarczy pomyśleć na taktyką i strategią i można w każdym, każdym wygrać.

To gratuluje jeśli naprawdę tak myślisz teraz przeglądając z kumplami nową edycje booka znaleźliśmy tyle nie dociągnięć że aż o erraty się prosi.

Quote::
Trzeba umieć nim grać.
nie rozśmieszaj mnie chcesz kisić punkty? wystarczy że ktoś ci pod nos podstawi przeciwnika to albo cofasz się albo szarżujesz w to co chce przeciwnik bo tu salwy brak.....

Quote::
Gratuluję, ja w odróżnieniu od ciebie, czy QC nie mam aż takiego doświadczenia. Ale wiem, że bohaterów zwykle osłania się stronnikami (szczególnie Nieumarłymi, po to są) i twoje wyliczenia nie bardzo mnie przekonują.

Gratuluje a znasz zasadę wysokości? ktoś ci wystawi to co trzeba na pięterku i se osłaniaj

Quote::
To graj innymi wampirami, skoro Lahmią nie umiesz. Masz wybór, ja grałam sporo Lahmią z różnymi przeciwnika i raz wygrywałam, raz przegrywałam - podobnie jak innymi drużynami.

Gdybym chciał ownic to bym grał albo strygoi albo nowymi TK bo 0 balansu te TK mają już tą salwę znaleźliśmy kilka sposobów by wypaczyć dzięki rzeźbiarzowi. Jak grasz z graczami którzy składają rozpy na oklep to wygrywasz. Czasem się zdarzało że jedynie dzięki losowemu zdarzeniu wygrywałem, tak to było uciekanie bo tu Smoczy ogr z teleportem szalał, albo 10 kuszników na dachu z bohaterami.


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Wampiry
Posted: Pn grud 04, 2011 12:10 PM
Reply with quote

Malakid wrote:
... tak, ale ludzie mają osłonę salwy, a tu brak.
Middenheim to wyjątek, ale też nie mają Umiejętności Strzeleckich, a radzą sobie dobrze.

Malakid wrote:
To gratuluje jeśli naprawdę tak myślisz teraz przeglądając z kumplami nową edycje booka znaleźliśmy tyle nie dociągnięć że aż o erraty się prosi.
To napisz w odpowiednim temacie, inaczej QC nie dowie się o błędach.

Malakid wrote:
Gratuluje a znasz zasadę wysokości? ktoś ci wystawi to co trzeba na pięterku i se osłaniaj
To co wy na boisku gracie? Skoro przeciwnik może korzystać z budynków, to ty też.


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Wampiry
Posted: Pn grud 04, 2011 12:58 PM
Reply with quote

hmm tylko kto ma większe szanse łucznik w budynku czy człowiek z mieczem w budynku. (oboje w innym), żadko gram z salwującymi przeciwnikami, u nas sporo jest PG czyli biorą te nie zbalansowane bandy Smile czyli Chaos na Odrzuconych z teleportacja i Smoczych Ograch, Ogry (ta bycza szarża to prawie auto kill 1 W`dowca), Lizaki na Saurusach -2+/-3+ save z GW i skinkach na broni palnej Very Happy Strygoi, Blood dragoni, HE na Magii Razz z +5 do casta itd.


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
Bysior
Przebudzony
Przebudzony

Bysior

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 179
Location: Katowice-Ligota/Bytom
Filia Śląska

Post Post subject: Wampiry
Posted: Pn grud 04, 2011 01:44 PM
Reply with quote

Ciekawa dyskusja, Malakid mówi, że testował i Lahmia jest bardzo, bardzo osłabiona, a Sister of Mercy, ze trzeba umieć tą bandą grać Razz Ani jedna ani druga strona wg mnie nie da się przekonać. Bo tu nie ma racjonalnych argumentów.

Moje 3 grosze:
Gdyby babcia miała wąsy to do kuszy używanej przez dwórki można dokupić lunetę.
To, ze w ekwipunku jest długi łuk może sugerować, ze banda jest nastawiona an strzelanie.
Jest magiczny długi łuk dostepny dla lahmi który daje ceche strzelec wyborowy
Długi łuk sam w sobie jest przewagą nad innymi bandami
Dwórki można teraz trenować na skrytobójczynie np wykupując umiejętność cichociemny, sprint, uniki. Dwórka ukrywa się i strzela plus ma dopakowaną walkę.

Na pewno ciężko się pogodzić ze zmianą, ale podręcznik dopiero się tworzy, moze w nastepnej edycji zostanie to zmienione. Stocz kilkanaście walk ze zrożnicowanym przeciwnikiem i napisz swoje wnioski.


_________________
Invest in Malden
Back to top
View user's profile
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Wampiry
Posted: Pn grud 04, 2011 02:00 PM
Reply with quote

Bysior zakończył tą dyskusje ;p
a to że Lahmia to najsłabsza banda Vampirów to się zgodzę Cool


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Wampiry
Posted: Pn grud 04, 2011 02:17 PM
Reply with quote

Malakid wrote:
hmm tylko kto ma większe szanse łucznik w budynku czy człowiek z mieczem w budynku. (oboje w innym), żadko gram z salwującymi przeciwnikami, u nas sporo jest PG czyli biorą te nie zbalansowane bandy Smile czyli Chaos na Odrzuconych z teleportacja i Smoczych Ograch, Ogry (ta bycza szarża to prawie auto kill 1 W`dowca), Lizaki na Saurusach -2+/-3+ save z GW i skinkach na broni palnej Very Happy Strygoi, Blood dragoni, HE na Magii Razz z +5 do casta itd.
Pamiętam, że o tej Teleportacji już chyba rozmawialiśmy. Ale dla mnie dalej pozostaje to niejasne, bo: Gracz robi rozpiskę, a wszystkie mutacje i zaklęcia losowane są przy przeciwniku przed pierwszą potyczką. I tyle, jeśli wylosuje Teleportację, to brawo Jasiu!. Ma co chciał, ale jeśli nie to gra z tym co wylosował.
W kolejnych potyczkach może korzystać z przedmiotów, umiejętności itd., które pozwalają zmodyfikować wyniki rzutu - no ale, od tego te przedmiotu i umiejętności są. Jeśli resetuje drużynę po każdej pierwszej potyczce, aż do momentu gdy wylosuje to co chciał, też jego sprawa - przeciwnik w tym czasie zdobywa PD.
I dla mnie nie ma możliwości, żeby ktoś przed potyczką losował mutacje/zaklęcia, aż do pożądanego skutku.

Bycza szarża jest niezła, ale Ogry rzadko kiedy mają przewagę liczebną. Dlatego czasem warto poświęcić stronnika, żeby przyjął szarżę, a w następnej rundzie zaatakować ogra. Bycza szarża działa też z odpowiedniej odległości, której też można pilnować.

Co do Jaszczuroludzi, to chyba niedawno Doman narzekał, że są słabe, ty je wymieniasz w czołówce najpotężniejszych kompanii, podobnie jest z Wysokimi Elfami - jedni twierdzą, że są słabe inni, że za silne. A więc wszystko zależy od konkretnego gracza i jego zdolności wykorzystania plusów kompanii.

Skinki na broni palnej? Rozumiem, że chodzi o Wodza Skinków, który nabył umiejętność Strzelec i ewentualnych Skinków Stronników, którzy awansowali na bohaterów i także nabyli umiejętność Strzelec?
Jeśli tak, to co w tym dziwnego? Niemal każda kompania (no, może poza Nieumarłymi) może to zrobić.

A co do Lahmii, to wydaje mi się, że można pozbawić Wampirzycę zdolności Mag i zamiast jednej z Dwórek dać Nekromantę. Wówczas kompania zostanie nieco wzmocniona.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Wampiry
Posted: Pn grud 04, 2011 02:26 PM
Reply with quote

po co podpakowywać Lahmiankę, ściąć inne wampiry Wink

e tam skinki słabe przegrałem raz nimi przez głupi break ; p


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Wampiry
Posted: Pn grud 04, 2011 03:19 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
A co do Lahmii, to wydaje mi się, że można pozbawić Wampirzycę zdolności Mag i zamiast jednej z Dwórek dać Nekromantę. Wówczas kompania zostanie nieco wzmocniona.

Na przykład tak.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Bysior
Przebudzony
Przebudzony

Bysior

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 179
Location: Katowice-Ligota/Bytom
Filia Śląska

Post Post subject: Wampiry
Posted: Pn grud 04, 2011 03:38 PM
Reply with quote

o ile to będzie Nekromantka a nie Nekromanta to w porządku. Damn, tyle zamieszania o umiejętnosci strzeleckie Razz Kto by pomyslał ;]


_________________
Invest in Malden
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Wampiry
Posted: Pn grud 04, 2011 03:45 PM
Reply with quote

Bysior wrote:
o ile to będzie Nekromantka a nie Nekromanta to w porządku.
E tam, przynajmniej Gwardzista będzie miał z kim piwa się napić Wink

Bysior wrote:
Damn, tyle zamieszania o umiejętnosci strzeleckie Razz Kto by pomyslał ;]
Wojny bywały już o mniejsze rzeczy Wink Ale jeśli to ma coś poprawić, to czemu nie.
I co sądzicie o takim orszaku Lahmi.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Bysior
Przebudzony
Przebudzony

Bysior

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 179
Location: Katowice-Ligota/Bytom
Filia Śląska

Post Post subject: Wampiry
Posted: Pn grud 04, 2011 05:15 PM
Reply with quote

To ja zadam pytanie tak: Czym ta banda różni się od innych undeadów teraz, a przed zmianą?

Dla mnie osobiście różnica się trochę zatarła i banda straciła na swojej unikalności...ale niech więcej Lamiowych graczy się wypowie tutaj Smile


_________________
Invest in Malden
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Wampiry
Posted: Pn grud 04, 2011 05:19 PM
Reply with quote

Bysior wrote:
To ja zadam pytanie tak: Czym ta banda różni się od innych undeadów teraz, a przed zmianą?
Umiejętnościami i zasadami specjalnymi Wampirzycy i Gnilcem wśród stronników.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Wampiry
Posted: Pn grud 04, 2011 05:26 PM
Reply with quote

Quote::
Pamiętam, że o tej Teleportacji już chyba rozmawialiśmy. Ale dla mnie dalej pozostaje to niejasne, bo: Gracz robi rozpiskę, a wszystkie mutacje i zaklęcia losowane są przy przeciwniku przed pierwszą potyczką. I tyle, jeśli wylosuje Teleportację, to brawo Jasiu!. Ma co chciał, ale jeśli nie to gra z tym co wylosował.
W kolejnych potyczkach może korzystać z przedmiotów, umiejętności itd., które pozwalają zmodyfikować wyniki rzutu - no ale, od tego te przedmiotu i umiejętności są. Jeśli resetuje drużynę po każdej pierwszej potyczce, aż do momentu gdy wylosuje to co chciał, też jego sprawa - przeciwnik w tym czasie zdobywa PD.
I dla mnie nie ma możliwości, żeby ktoś przed potyczką losował mutacje/zaklęcia, aż do pożądanego skutku.
nie żebym się czepiał, ale pamiętasz jak wspominałem o tym bugu z free expem? gdzie za dostosowanie punktów kampanii tyle PD leciało. To właśnie to pozwala graczom bezkarnie restartować bandę do tego momentu.
Gdy juz wylosuje co chce tak naprawdę wystarcza 3-4 potyczki zwykle by dogonić (nieraz przegonić z PD).

Quote::
Na przykład tak.
Dla mnie zestaw bohaterów był ok, szczerze wybrałem lahmie właśnie dla tego że ten wampir czaruje;p w końcu to 2W mag na starcie. Mi się nie podoba nekromanta ale to tylko z przekonania Wink ale tak czy siak ten nekros nie wiele im pomaga zwłaszcza że jak wylosuje 1-2 to zostaje upośledzony dreg (w tym wypadku mag na wampie lepszy).

Quote::
Moje 3 grosze:
Gdyby babcia miała wąsy to do kuszy używanej przez dwórki można dokupić lunetę.
To, ze w ekwipunku jest długi łuk może sugerować, ze banda jest nastawiona an strzelanie.
Jest magiczny długi łuk dostepny dla lahmi który daje ceche strzelec wyborowy
Długi łuk sam w sobie jest przewagą nad innymi bandami
Dwórki można teraz trenować na skrytobójczynie np wykupując umiejętność cichociemny, sprint, uniki. Dwórka ukrywa się i strzela plus ma dopakowaną walkę.
Bysior prawda mają ten długi łuk na początku banda prezentuje się jak uprzednio co zawsze bolało Razz ale potem dzięki umiejętnościom strzeleckim mogłem zrobić dwórkę na snajpera który z daleko zawsze dziabną jakiegoś rzeźnika nim przychodziła walka, albo zdjąć śmietnik przeciwnika bym mógł działać wedle uznania, a teraz zdolności dwórek zostały sprowadzone na poziomie dregów z tym wyjątkiem że reszta wampków ma do tego przystosowane rzeczy a lahmie nie.

1. Von cansterowie: Wilki ze sforą dasz umiejkę to masz D3 za free, ponadto sam heros ma coś ala latanie "przemiana" co prawda i tak na te wampy narzekałem ale daje większa mobilności niż lahmi.
2. Blood dragoni: sam wampir robi za kosiarke , ma gwieździste jak Lahmie ponadto te wampiry mają jako jedyne ciężkie zbroje i mogą mieć zasadę specjalną krzepki. Więc ci dregowie są lepsi od reszty.
3. Nekrakch:
Ma lepsze zdolności magiczne, ma dwóch oprychów (Gwardzistów) więc wypada w obu punktach lepiej niż lahmia.
4. Strygoi: Wampir rzeźnik z regenką więc duża przeżywalność na polu i brak obaw że zginie. Darmowe ghule D3 za umiejkę, transformacja jak u Von canstejnów, dreg w tej kombinacja lata z włócznią i się nie zastanawia. Bo wamp sam się bawi Wink Ghast jako pomoc przy trzymaniu w ryzach ghuli.

Wymieniłem tu jak postrzegam ów orszaki i z rozrachunku wychodzi że lahmie to nieudany mix wszystkiego. Wcześniej były to wampiry wyróżniające się tym że mają możliwości walki na dystans.
Teraz jedyne co wyróżnia lahmie to owa Dominacja z -LD lecz w późniejszej fazie gry dominacja przepada w zasypie umiejek i zdolności innych. (Odporności na psychologie idt.)

Quote::
Bycza szarża jest niezła, ale Ogry rzadko kiedy mają przewagę liczebną. Dlatego czasem warto poświęcić stronnika, żeby przyjął szarżę, a w następnej rundzie zaatakować ogra. Bycza szarża działa też z odpowiedniej odległości, której też można pilnować.

Co do Jaszczuroludzi, to chyba niedawno Doman narzekał, że są słabe, ty je wymieniasz w czołówce najpotężniejszych kompanii, podobnie jest z Wysokimi Elfami - jedni twierdzą, że są słabe inni, że za silne. A więc wszystko zależy od konkretnego gracza i jego zdolności wykorzystania plusów kompanii.

Skinki na broni palnej? Rozumiem, że chodzi o Wodza Skinków, który nabył umiejętność Strzelec i ewentualnych Skinków Stronników, którzy awansowali na bohaterów i także nabyli umiejętność Strzelec?
Jeśli tak, to co w tym dziwnego? Niemal każda kompania (no, może poza Nieumarłymi) może to zrobić.

owszem można poświęcić stronnika, tylko gracz ogrów nie gra wyłącznie na ograch ma globlary które można zrobić jak ja to nazywam "snajperów" czy stronnicy globlary do odpowiedniej kolejności szarż.


Jedyna wada Lizaków to fundusze, ale po kilku bitwach robią się nie lada przypakami i o to właśnie się rozchodzi teraz Lahmie niby czysto wychodzą, ale późniejszych fazach są cały czas w plecy i dlatego robię taki "raban"

HE- są na tyle przegięte bo wedle zasady Tajemna wiedza z Saphery jest super uniwersalny plus o wiele szybciej zdobywa poziomy magii bo zasada o poziomach mówi że liczy się ilość czarów znanych magowi. i poświęcając 4 umiejki nagle zna 9-10 zaklęć.
Plus jego specjalne umiejki dają mu taki wachlarz do skompletowania iż to głowa mała.

Co do broni palnej uważam że jest mocna lepsza od kuszy czy łuku, ponadto wedle fluffu lizardy to tradycjonaliści nawet wyznają Slanów jako bogów choć wiadomo jak się oni znaleźli na świecie Wink


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Wampiry
Posted: Pn grud 04, 2011 05:33 PM
Reply with quote

Malakid wrote:
czepiał, ale pamiętasz jak wspominałem o tym bugu z free expem? gdzie za dostosowanie punktów kampanii tyle PD leciało. To właśnie to pozwala graczom bezkarnie restartować bandę do tego momentu.
Gdy juz wylosuje co chce tak naprawdę wystarcza 3-4 potyczki zwykle by dogonić (nieraz przegonić z PD).
Przypomnij, bo nie wydaje mi się, żeby różnica w PD kampanii znacząco wpływała na różnicę w Prestiżach. Szczególnie jeśli grasz Nieumarłymi, gdzie większość stronników nie zdobywa PD.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3 4 5 6 7 8 9
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 7
_BBOT: 0
Razem: 7
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy