Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Home Rules [Warheim FS] › Propozycje innowacji
Propozycje innowacji
Sala natchnionych, mniej i bardziej...
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 ... 9 10 11 ... 14 15 16
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Anonymous - Wt marca 29, 2011 09:23 PM
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Propozycje innowacji
Posted: Pn grud 05, 2011 01:14 PM
Reply with quote

Malakid wrote:
czemu? wiele kampanii ma 4 i więcej jak się postarają.
Tak, ale inne są do tego przeznaczone, taki mają styl walki. W Lahmii Strzelanie może być dodatkiem, nie główną siłą.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Propozycje innowacji
Posted: Pn grud 05, 2011 01:19 PM
Reply with quote

nawet z 4 bohaterami nie widzę zbytnio opcji by to była ich główna siła zwłaszcza że u nich strzelający stronnicy to ehh szkoda słów ;p poza tym kto będzie marnował wampira na strzelca? kiedy jest Dominacja lub strzał.
Lepiej z takim wampirem zrobić pancernego maga i w turze salwy kogoś próbować przejąć niż wykonać strzał. lub bym proponował w takim razie zabrać wampirowi US.


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Propozycje innowacji
Posted: Pn grud 05, 2011 01:32 PM
Reply with quote

Najpierw pograj proponowanym przeze mnie zestawieniem, to co w PDF + UStrzeleckie dla Dwórek (bez zmiany ceny), Sister_of_Mercy i kilka innych osób też przetestuje tą wersję.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Propozycje innowacji
Posted: Pn grud 05, 2011 01:37 PM
Reply with quote

mogę po testować. Ale gdy zostanie nekros na pewną nie będę grał tą bandą kampanii. ( Z nekrosem jest po prostu rzecz czysto poglądowa, nie akceptuje wampira nie maga ;p)


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Propozycje innowacji
Posted: Pn grud 05, 2011 01:44 PM
Reply with quote

Twoja wola, jest jeszcze Nekrarcha - Mag-Wampir.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Propozycje innowacji
Posted: Pn grud 05, 2011 02:34 PM
Reply with quote

Nekrarchy w kampanii już są zajęte więc nie będę mógł ich wziąć.
Ogólnie teraz z gadam z kumplami i wezmę HE lub dowalimy errate Lubelską do warheima.


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
Bysior
Przebudzony
Przebudzony

Bysior

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 179
Location: Katowice-Ligota/Bytom
Filia Śląska

Post Post subject: Propozycje innowacji
Posted: Pn grud 05, 2011 04:01 PM
Reply with quote

chyba rokosz lubelski Razz


_________________
Invest in Malden
Back to top
View user's profile
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Propozycje innowacji
Posted: Pn grud 05, 2011 05:03 PM
Reply with quote

po prostu pozmieniamy to co nam nie pasuje jak sam qc powiedział gra ma sprawiać przyjemność a nie męczarnie.

Uwielbiam VC i DE, ale muszę się wczuć w klimaty bandy i w skórę genka bo bez tego na starcie odchodzę od planszy ;p a w warheimie najlepsza bandą pod tym względem były lahmie teraz to osłabiona wersja Von Cansteinów to co qc pozmieniał. skończyłem z kumplem grac 2 bitwy lahmie vs Von Canstein oraz lahmie vs Sybaryci.

Pomine fakt że miałem czar 1-2, bitwy na stracie byłem w plecy, da się wygrywać bo wygrałem z Von Cansternami, ale tylko dlatego że mój Gwardzista na Włóczni rzucił kryta z odepchnięciem i wrzuciłem wampa do rzeki. Z sybarytami przegrałem i to boleśnie mutacje kumpel miał wyważone więc to nie wina ich, a różnicy siły.


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Propozycje innowacji
Posted: Pn grud 11, 2011 12:58 PM
Reply with quote

Mroczne Elfy z Naggaroth

1. Egzekutor
Zmiana tego pana na Czarnego Strażnika

koszt: 65zk
Broń startowa: sztylet, Halabarda
Statystyki: Mv5 WS5 BS4 S3 T3 W1 In6 A1 LD9
Zasady: Elitarny Wojownik (przerzuty trafień w każdej turze walki), nienawiść, żywa tarcza
Umiejętności: Bojowe, Siłowe, Akademickie, Szybkościowe, Specjalne

2. Wieszczka Khaina Razz czepiam się ale dla mnie poprawniej by było ją nazwać Czarodziejką z Wierz.

3. Wiedźmom zabrać Zabójczy cios w zamian nową jednostkę 0-3 Egzekutor za 50zk z Zabójczym ciosem (z balansowało by to trochę wiedźmy które są zbyt oczywistym wyborem bo kusze można dać wojownikom i ma się strzelanie)

4. Kusze powtarzalne dla Herosów (eh HE mają długie łuki itp a tu ledwie pistolet strzałkowy 0o)

5. Może czarodziejce dać Umiejkę na specjalnych Kamienna dusza? jako jedyny mag nie ma czym chronić się przed Miscastem a De to jedne s potężniejszych ras magicznych. (skink priest powinien mieć chyba Pradawnych i Niebios a nie Wszystkie lore)

(planowane są dodatkowe rozszerzenia HE i DE? typu Sea patrol czy Cult slaanesha?)


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Propozycje innowacji
Posted: Pn grud 11, 2011 01:04 PM
Reply with quote

Malakid wrote:
(planowane są dodatkowe rozszerzenia HE i DE? typu Sea patrol czy Cult slaanesha?)
Nie.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Bysior
Przebudzony
Przebudzony

Bysior

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 179
Location: Katowice-Ligota/Bytom
Filia Śląska

Post Post subject: Propozycje innowacji
Posted: Pn grud 11, 2011 05:55 PM
Reply with quote

Wiedźmy nie są oczywistym wyborem, bo wojownik z kuszą powtarzalną kosztuje 10 zk drożej i nie ma zwiadowcy lub zasadzki.
Bardzo fajna sprawa jak sobie możesz 5 wojowników ustawić gdzie chcesz.

HE też nie mają phoenix guarda..wiec też by ich trzeba było wzmocnić, no nie?

Fajny ten black guard, taki powergamerski Razz

IMO DE są bardzo mocna bandą, która boryka się tylko z małą liczbą drużyny i brakiem najemników.


_________________
Invest in Malden
Back to top
View user's profile
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Propozycje innowacji
Posted: Pn grud 11, 2011 06:23 PM
Reply with quote

Quote::
HE też nie mają phoenix guarda..wiec też by ich trzeba było wzmocnić, no nie?
ok jeśli DE dasz też na start 600zk Smile i maga z 2 czarami co level


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Propozycje innowacji
Posted: Pn grud 12, 2011 07:00 AM
Reply with quote

Bysior wrote:
Fajny ten black guard, taki powergamerski Razz
Jakoś mnie to nie dziwi Wink

Malakid wrote:
Quote::
HE też nie mają phoenix guarda..wiec też by ich trzeba było wzmocnić, no nie?
ok jeśli DE dasz też na start 600zk Smile i maga z 2 czarami co level


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
Bysior
Przebudzony
Przebudzony

Bysior

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 179
Location: Katowice-Ligota/Bytom
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Propozycje innowacji
Posted: Pn grud 12, 2011 11:01 AM
Reply with quote

Malakid wrote:
Quote::
HE też nie mają phoenix guarda..wiec też by ich trzeba było wzmocnić, no nie?
ok jeśli DE dasz też na start 600zk Smile i maga z 2 czarami co level

Wiec chodzi o to, żeby wszystkie bandy miały po równo tak? Aż by sie poflejmować chciało:/

Wychodzę z założenia, że są bandy słabsze i mocniejsze. I duża przyjemność jest w tym kiedy ludźmi pokona się chaos, albo ogry. W grach komputerowych gdzie masz do wyboru kilka stron konliktu nikt nie ma 'po równo', wiec jestem za tym, zeby granie niektórymi bandami było poziomem easy a niektórymi very hard. Byleby tylko usuwać totalnie zaburzające balans rzeczy.

Jak dla mnie Malakidzie dążysz do tego, żeby żadna banda nie zaskakiwała i na każdą przydatną umiejętność była kontra. Kierowany doświadczeniem mówię, że gra wtedy będzie mdła i bandy różniące się fluffem, modelami i dwoma-trzema zasadami specjalnymi nie zachęcają mnie do gry.

Natomiast brakuje mi w DE balisty powtarzalnej. Zastanawiam się czemu jej tam nie ma.


_________________
Invest in Malden
Back to top
View user's profile
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Propozycje innowacji
Posted: Pn grud 12, 2011 01:17 PM
Reply with quote

Quote::
Fajny ten black guard, taki powergamerski Razz
Jakoś mnie to nie dziwi Wink

jeśli to jest PG to dla mnie jesteście ślepi .... przestane się odzywać bo to już szkoda czasu jak lubicie tylko wygrywać i żeby tylko dobre armie miały na + (powodzenia).

Quote::
Wiec chodzi o to, żeby wszystkie bandy miały po równo tak? Aż by sie poflejmować chciało:/

Wychodzę z założenia, że są bandy słabsze i mocniejsze. I duża przyjemność jest w tym kiedy ludźmi pokona się chaos, albo ogry. W grach komputerowych gdzie masz do wyboru kilka stron konliktu nikt nie ma 'po równo', wiec jestem za tym, zeby granie niektórymi bandami było poziomem easy a niektórymi very hard. Byleby tylko usuwać totalnie zaburzające balans rzeczy.

Jak dla mnie Malakidzie dążysz do tego, żeby żadna banda nie zaskakiwała i na każdą przydatną umiejętność była kontra. Kierowany doświadczeniem mówię, że gra wtedy będzie mdła i bandy różniące się fluffem, modelami i dwoma-trzema zasadami specjalnymi nie zachęcają mnie do gry.

Natomiast brakuje mi w DE balisty powtarzalnej. Zastanawiam się czemu jej tam nie ma.
Szkoda mi słów z mojedo doświadczenia wiem że jak czytam tą księge to tu jest tak stronnicze rostawienie bonów że ehh dobra to mój ostatni post tu bo szkoda mi gadać z ludźmi który widzą czubek własnego nosa i nic więcej.


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 9 10 11 ... 14 15 16
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Warsztat [Figurki] Propozycje i inspiracje do bandy Ostlanders 5 Dwalthrim 9059 Re: [Figurki] Propozyc...
 Pt marca 07, 2014 10:27 AM 
Dwalthrim View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 21
_BBOT: 1
Razem: 22
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
 _BBOT:
Google > ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy