
Menu główne
Opcje użytkownika Forum Strona główna Zasady Społeczność Szukaj Web
Newsletter Pro

Polecamy

Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.
|
ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic:
Brak
View previous topic :: View next topic
|
Author |
Message |
The following users give thanks for this topic |
Anonymous - Sb marca 26, 2011 02:17 AM, sirwit713 - Pn kwiet 03, 2011 12:43 PM, Doman - Wt May 03, 2011 12:56 PM, sugai - Wt lut 07, 2012 12:24 AM, wujass - Pt czerw 08, 2012 11:28 AM |
quidamcorvus
o. Założyciel
Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska
|
|
Back to top
|
|
 |
Malakid
Przebudzony
Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin
|
Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn grud 05, 2011 09:41 PM
|
|
ja raczej bym widział 2 skinole 1 saurus i szaman ;p
_________________ \"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
|
|
Back to top
|
|
 |
quidamcorvus
o. Założyciel
Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska
|
Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn grud 05, 2011 10:27 PM
|
|
Malakid wrote: |
8 WS 5S na start plus Zabieranie ataków, jako jedyny może mieć ciężkie zbroje |
Ciężkie zbroje ma jeszcze świta von Carsteina, a teraz także orszak Lahmi.
Malakid wrote: |
Saurus ma więcej od skink cheefa LD więc on genkuje, |
Ale dopiero po śmierci dowódcy. Skinki pełnią nadrzędną rolę nad Saurusami, pomimo, że ci mają większe CP.
_________________
|
|
Back to top
|
|
 |
Doman
Widzący
Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska
|
Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Śr grud 07, 2011 02:52 PM
|
|
grzebiecie w tych zasadach i produkt staje się "warheimo podobny"
dwórki w HA? jak dla mnie kiepsko
kusza z AP? średnio
_________________ Smitowanie wydłuża ptaka:*
|
|
Back to top
|
|
 |
quidamcorvus
o. Założyciel
Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska
|
Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Śr grud 07, 2011 04:05 PM
|
|
Doman wrote: |
grzebiecie w tych zasadach i produkt staje się "warheimo podobny"
dwórki w HA? jak dla mnie kiepsko
kusza z AP? średnio |
Skoro jest zapotrzebowanie na takie zmiany, to widać nie wszyscy uważają tak jak ty  Zresztą mechanika jest już w większości ograna i zmiany są nieliczne i często polegają na uściśleniu zapisu. Co do drużyn, to tutaj jeszcze trochę zmian może być.
A poza tym jak Warheim może być "warheimo podobny"?
_________________
|
|
Back to top
|
|
 |
drachu
Przebudzony
Joined: May 27, 2011
Posts: 305
Location: Gdańsk
|
Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Śr grud 07, 2011 04:09 PM
|
|
Mi tam akurat WH nie wydawali się jakoś kosmicznie mocni - tak, dwóch kapłanów to ich największy plus, ale ani nie jest ich wielu, ani nie mają jakichś mega mocnych jednostek (poza flagusami), zaś rozpraszanie ich modlitw jest w miare proste. Z czasem jak obaj kapłani mają po dwie modlitwy to można poszaleć, ale do tego czasu wróg ma niezłego maga + ewentualne itemy dające rozproszenie.
Poza tym jednak ich herosi i większość zwykłasów to jelonki na strzała  Każda banda ma coś fajnego (poza Reiklandem - to uboższa wersja DoW :P), więc tutaj jest ich przewaga modlitewna.
Najgorszy syf jest taki, że jak wrogowi wejdzie czar pozostający w grze, to WH już go nie zdejmą. Natomiast zdjęcie ichnich modlitw pozostających w grze jest proste.
Jakbym miał wskazać Top 5 silnych band, to chyba żadna ludzka by się nie załapała do zestawienia. No a jeśli już którakolwiek, to na pewno nie Nuln ani WH. Prędzej SoS, albo Middenheim, ale i to wątpliwe.
Pograłem trochę umarlakami (okej, Strzygoniów i TK nie ruszałem) i jakoś mega różnic w ich molziwościach nie widziałem. I akurat to, że kapitanowie nie czarują uważam za całkiem niezły plus - bo kapitana robisz na maksymalnego rzeźnika wtedy (akurat najwięcej kosił u mnie Carstein z rapierem, chociaż to mógł być zbieg okoliczności), a nekromantę na estra maga. Specjalizacja jest ważna.
Zaś co do pieszczenia Smoków - miałem straszny zgryz ze strzelającymi bandami. Ale naprawdę straszny. Taki mi robiły odsiew, że bania mała. I goń ich zombiakami.
Spoko - są bandy łatwiejsze i trudniejsze, ale jakichś mega plewnych nie odnotowałem. Są kolesie silni na dzień dobry, ale tracący w trakcie (elfiści na ten przykład), są tacy którzy pazur pokazują w miarę rozwoju kampanii (kultyści), są cholerne harpie (osobisty uraz), ale nie ma kefu na miarę WH z Mordki ani przegięć jak Mordkowi zwierzoludzie.
PS. Co do modyfikowania zasad - to trochę taki wyścig zbrojeń. Jeśli wzmocnisz obecnych słabiaków, to kto inny będzie najgorszy i jego też trzeba będzie wzmocnić. I tak w nieskończoność. Na razie jest git, a mówię to grając obecnie słabiakami z Reiklandu (co jak już mówiłem jest zubożoną wersją DoW) i daję radę (chociaż jak Szwagru znowu złoży kraski, to kwieciście nie będzie).
|
|
Back to top
|
|
 |
quidamcorvus
o. Założyciel
Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska
|
Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Śr grud 07, 2011 04:50 PM
|
|
drachu wrote: |
PS. Co do modyfikowania zasad - to trochę taki wyścig zbrojeń. Jeśli wzmocnisz obecnych słabiaków, to kto inny będzie najgorszy i jego też trzeba będzie wzmocnić. I tak w nieskończoność. Na razie jest git, a mówię to grając obecnie słabiakami z Reiklandu (co jak już mówiłem jest zubożoną wersją DoW) i daję radę (chociaż jak Szwagru znowu złoży kraski, to kwieciście nie będzie). |
Mi też się Reiklandem fajnie gra, chłopaki mają dobrych strzelców, 12" dowodzenia, sporo Najemników do wyboru i kupę (w miarę tanich) magicznych przedmiotów z których mogą korzystać.
Ogólnie staram się, żeby bandy były w miarę zbalansowane (bo idealnie nigdy nie będzie), ale też trzeba szukać możliwości konkretnej kompanii - Najemne Ostrza, magiczne przedmioty, ekwipunek, Punkty Kampanii, itd.
_________________
|
|
Back to top
|
|
 |
Malakid
Przebudzony
Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin
|
Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Śr grud 07, 2011 06:28 PM
|
|
Po testowałem jak obiecałem 5 bitew rozegranych 3 w plecy 2 na plus.
Banda Lahmi nadal jest na dnie w umarlakach, po tych zmianach niby trochę lepiej się nimi gra, ale to nie te lahmie które kochałem i zrobiona banda ląduje na półce by ją kurz pokrył.
Nie mam sił już pokazywać co tu nie gra bo skutek jest taki że za nieco wzmocnienie (nijakie) odbija się na klimacie, może i jestem PG z natury, ale przede wszystkim klimaciarzem.
Ps: Mała zagadka co to jest: lata, ma save na 2+ bez zbroi i jest niemożliwie ściekły, flaki ma na wierzchu i T7 nader wszystko nie da sie go zabić gdyż posiada regenke niże bym na to narzekał, bo ten gościu dał mi dzisiaj niezły ubaw jak połkną Ogra
_________________ \"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Last edited by Malakid on Cz grud 08, 2011 08:40 AM; edited 1 times in total
|
|
Back to top
|
|
 |
Doman
Widzący
Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska
|
|
Back to top
|
|
 |
Bysior
Przebudzony
Joined: marca 07, 2011
Posts: 179
Location: Katowice-Ligota/Bytom
Filia Śląska
|
Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb grud 17, 2011 09:27 AM
|
|
Chciałbym spytać czy dobrze interpretuje zasadę, nigdy jeszcze nie grałem wierzchowcem.
Jeśli mój elf(I:6) na zimnokrwistym otrzyma zranienie to najpierw rzucam na test jeździectwa i po ew niezdaniu przez wyrzucenie tylko i wyłącznie 6, rzucam na tabelę 'Stój Szalony'?
Pytam, bo wtedy wychodzi na to, ze bardzo ciężko jest wyeliminować taki model. Śr zbroja, tarcza i łuskowa skóra plus tylko i wyłącznie możliwość wyeliminowania na 6....no no
_________________ Invest in Malden
|
|
Back to top
|
|
 |
quidamcorvus
o. Założyciel
Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska
|
Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb grud 17, 2011 09:36 AM
|
|
_________________
|
|
Back to top
|
|
 |
Bysior
Przebudzony
Joined: marca 07, 2011
Posts: 179
Location: Katowice-Ligota/Bytom
Filia Śląska
|
Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb grud 17, 2011 09:44 AM
|
|
W takim razie jeszcze jedno pytanko mi wpadło, Zimnokrwiste podlegają głupocie i maja zasadę zimnokrwisty(test CP 3k6). Rozumiem, że testuje się CP jeźdzca...ale co z tym 3k6?
_________________ Invest in Malden
|
|
Back to top
|
|
 |
quidamcorvus
o. Założyciel
Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska
|
Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb grud 17, 2011 09:51 AM
|
|
Bysior wrote: |
W takim razie jeszcze jedno pytanko mi wpadło, Zimnokrwiste podlegają głupocie i maja zasadę zimnokrwisty(test CP 3k6). Rozumiem, że testuje się CP jeźdzca...ale co z tym 3k6? |
Rzuca 3K6 na CP kawalerzysty i odrzuca kostkę z najwyższym wynikiem.
_________________
|
|
Back to top
|
|
 |
Bysior
Przebudzony
Joined: marca 07, 2011
Posts: 179
Location: Katowice-Ligota/Bytom
Filia Śląska
|
Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb grud 17, 2011 11:39 AM
|
|
Zawsze kiedy nadchodzi czas gry wieloosobowej troche sie kłócimy o bardzo noobową kwestię, więc raz na zawsze chce to rozwiązać
Czy gracz generujący 2 kostki mocy i 2 kostki rozproszenia w swojej turze nie generuje już więcej kostek w reszcie rundy i fazach magii innych graczy?
Tzn jeśli gracz A wykorzysta 2 kostki rozproszenia w trakcie fazy magii gracza B to nie będzie miał możliwości rozproszyć czaru gracza C.
Czy w trakcie szarży Minotaura(3A) gracza A na wojownika(1A) gracza C, po rozpatrzeniu ataków w fazie walki gracza A, modele związane walką nadal atakują w fazie walki gracza C?
Tzn. zakładając, ze się nie trafiają Minotaur ma na całą rundę 6A, a wojownik 2A, bo walczą w turze fazy walki gracza A i gracza C.
Uff. Mam nadzieję, ze zrozumiale to napisałem. Przez tura rozumiem sekwencję pojedynczego gracza, przez rundę kompletne tury graczy A, B i C
_________________ Invest in Malden
|
|
Back to top
|
|
 |
quidamcorvus
o. Założyciel
Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska
|
Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb grud 17, 2011 12:22 PM
|
|
Bysior wrote: |
Czy gracz generujący 2 kostki mocy i 2 kostki rozproszenia w swojej turze nie generuje już więcej kostek w reszcie rundy i fazach magii innych graczy?
Tzn jeśli gracz A wykorzysta 2 kostki rozproszenia w trakcie fazy magii gracza B to nie będzie miał możliwości rozproszyć czaru gracza C. |
Zgodnie z zasadami opisanymi w rozdziale "Gra Wieloosobowa - Wszyscy na wszystkich" gdy gracz rozgrywający turę generuje Kostki Mocy, to jego przeciwnicy generują Pulę Kostek Rozproszenia, co oznacza, że gracz może wielokrotnie w trakcie rundy generuje Kostki Rozproszenia.
Testowali wariant, w którym gracz generował Kostki Rozproszenia raz na turę ale trudno to było jakoś sensownie zapisać (albo ja tego nie potrafię).
Bysior wrote: |
Czy w trakcie szarży Minotaura(3A) gracza A na wojownika(1A) gracza C, po rozpatrzeniu ataków w fazie walki gracza A, modele związane walką nadal atakują w fazie walki gracza C?
Tzn. zakładając, ze się nie trafiają Minotaur ma na całą rundę 6A, a wojownik 2A, bo walczą w turze fazy walki gracza A i gracza C. |
O ile dobrze zrozumiałem to tak. Modele walczą w turze gracza A, a następnie w turze gracza C. Ale tak samo jest w przypadku walki 1 na 1.
_________________
|
|
Back to top
|
|
 |
|
Topics |
Replies |
Author |
Views |
Last Post |
Sticky
|
|
Dyskusja ogólna [Warheim FS]
|
Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[
Go to page:
1 ... 7, 8, 9 ]
|
129 |
quidamcorvus |
58878 |
Pytania i odpowiedzi..... Wt sierp 27, 2019 09:03 AM quidamcorvus  |
|
Frostgrave
|
Pytania
|
7 |
Staś |
9617 |
Pytania Śr sierp 10, 2016 01:28 PM drachu  |
Normal
|
|
Dyskusja ogólna [Warheim FS]
|
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[
Go to page:
1 ... 18, 19, 20 ]
|
296 |
quidamcorvus |
118125 |
Dyskusja ogólna (pyta... Pn stycz 15, 2018 03:09 PM quidamcorvus  |
|
Dyskusja ogólna [Warheim FS]
|
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[
Go to page:
1 ... 64, 65, 66 ]
|
983 |
quidamcorvus |
363846 |
Re: Dyskusja ogólna (... Śr czerw 21, 2017 03:20 PM quidamcorvus  |
|
Pytania & odpowiedzi [Mordheim]
|
Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[
Go to page:
1 ... 26, 27, 28 ]
|
407 |
Izwor |
349223 |
Pytania różne Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM M.T.  |
|
|
|
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum
|
|

O użytkowniku
|