Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy


































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 36 37 38 ... 92 93 94
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Anonymous - Sb marca 26, 2011 02:17 AM, sirwit713 - Pn kwiet 03, 2011 12:43 PM, Doman - Wt May 03, 2011 12:56 PM, sugai - Wt lut 07, 2012 12:24 AM, wujass - Pt czerw 08, 2012 11:28 AM
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8137
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn grud 05, 2011 09:32 PM
Reply with quote

Doman wrote:
jak z tym 3cim saurusem nie wiem czy go malować? Wink
Maluj, będziesz miał w zapasie Wink


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn grud 05, 2011 09:41 PM
Reply with quote

ja raczej bym widział 2 skinole 1 saurus i szaman ;p


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8137
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn grud 05, 2011 10:27 PM
Reply with quote

Malakid wrote:
8 WS 5S na start plus Zabieranie ataków, jako jedyny może mieć ciężkie zbroje
Ciężkie zbroje ma jeszcze świta von Carsteina, a teraz także orszak Lahmi.

Malakid wrote:
Saurus ma więcej od skink cheefa LD więc on genkuje,
Ale dopiero po śmierci dowódcy. Skinki pełnią nadrzędną rolę nad Saurusami, pomimo, że ci mają większe CP.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1111
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Śr grud 07, 2011 02:52 PM
Reply with quote

grzebiecie w tych zasadach i produkt staje się "warheimo podobny" Razz
dwórki w HA? jak dla mnie kiepsko
kusza z AP? średnio


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8137
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Śr grud 07, 2011 04:05 PM
Reply with quote

Doman wrote:
grzebiecie w tych zasadach i produkt staje się "warheimo podobny" Razz
dwórki w HA? jak dla mnie kiepsko
kusza z AP? średnio
Skoro jest zapotrzebowanie na takie zmiany, to widać nie wszyscy uważają tak jak ty Wink Zresztą mechanika jest już w większości ograna i zmiany są nieliczne i często polegają na uściśleniu zapisu. Co do drużyn, to tutaj jeszcze trochę zmian może być.
A poza tym jak Warheim może być "warheimo podobny"?


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
drachu
Przebudzony
Przebudzony

drachu

Offline

Joined: May 27, 2011
Posts: 305
Location: Gdańsk

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Śr grud 07, 2011 04:09 PM
Reply with quote

Mi tam akurat WH nie wydawali się jakoś kosmicznie mocni - tak, dwóch kapłanów to ich największy plus, ale ani nie jest ich wielu, ani nie mają jakichś mega mocnych jednostek (poza flagusami), zaś rozpraszanie ich modlitw jest w miare proste. Z czasem jak obaj kapłani mają po dwie modlitwy to można poszaleć, ale do tego czasu wróg ma niezłego maga + ewentualne itemy dające rozproszenie.
Poza tym jednak ich herosi i większość zwykłasów to jelonki na strzała Smile Każda banda ma coś fajnego (poza Reiklandem - to uboższa wersja DoW :P), więc tutaj jest ich przewaga modlitewna.
Najgorszy syf jest taki, że jak wrogowi wejdzie czar pozostający w grze, to WH już go nie zdejmą. Natomiast zdjęcie ichnich modlitw pozostających w grze jest proste.

Jakbym miał wskazać Top 5 silnych band, to chyba żadna ludzka by się nie załapała do zestawienia. No a jeśli już którakolwiek, to na pewno nie Nuln ani WH. Prędzej SoS, albo Middenheim, ale i to wątpliwe.

Pograłem trochę umarlakami (okej, Strzygoniów i TK nie ruszałem) i jakoś mega różnic w ich molziwościach nie widziałem. I akurat to, że kapitanowie nie czarują uważam za całkiem niezły plus - bo kapitana robisz na maksymalnego rzeźnika wtedy (akurat najwięcej kosił u mnie Carstein z rapierem, chociaż to mógł być zbieg okoliczności), a nekromantę na estra maga. Specjalizacja jest ważna.
Zaś co do pieszczenia Smoków - miałem straszny zgryz ze strzelającymi bandami. Ale naprawdę straszny. Taki mi robiły odsiew, że bania mała. I goń ich zombiakami.

Spoko - są bandy łatwiejsze i trudniejsze, ale jakichś mega plewnych nie odnotowałem. Są kolesie silni na dzień dobry, ale tracący w trakcie (elfiści na ten przykład), są tacy którzy pazur pokazują w miarę rozwoju kampanii (kultyści), są cholerne harpie (osobisty uraz), ale nie ma kefu na miarę WH z Mordki ani przegięć jak Mordkowi zwierzoludzie.

PS. Co do modyfikowania zasad - to trochę taki wyścig zbrojeń. Jeśli wzmocnisz obecnych słabiaków, to kto inny będzie najgorszy i jego też trzeba będzie wzmocnić. I tak w nieskończoność. Na razie jest git, a mówię to grając obecnie słabiakami z Reiklandu (co jak już mówiłem jest zubożoną wersją DoW) i daję radę (chociaż jak Szwagru znowu złoży kraski, to kwieciście nie będzie).

Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8137
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Śr grud 07, 2011 04:50 PM
Reply with quote

drachu wrote:
PS. Co do modyfikowania zasad - to trochę taki wyścig zbrojeń. Jeśli wzmocnisz obecnych słabiaków, to kto inny będzie najgorszy i jego też trzeba będzie wzmocnić. I tak w nieskończoność. Na razie jest git, a mówię to grając obecnie słabiakami z Reiklandu (co jak już mówiłem jest zubożoną wersją DoW) i daję radę (chociaż jak Szwagru znowu złoży kraski, to kwieciście nie będzie).
Mi też się Reiklandem fajnie gra, chłopaki mają dobrych strzelców, 12" dowodzenia, sporo Najemników do wyboru i kupę (w miarę tanich) magicznych przedmiotów z których mogą korzystać.
Ogólnie staram się, żeby bandy były w miarę zbalansowane (bo idealnie nigdy nie będzie), ale też trzeba szukać możliwości konkretnej kompanii - Najemne Ostrza, magiczne przedmioty, ekwipunek, Punkty Kampanii, itd.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Śr grud 07, 2011 06:28 PM
Reply with quote

Po testowałem jak obiecałem 5 bitew rozegranych 3 w plecy 2 na plus.
Banda Lahmi nadal jest na dnie w umarlakach, po tych zmianach niby trochę lepiej się nimi gra, ale to nie te lahmie które kochałem i zrobiona banda ląduje na półce by ją kurz pokrył.
Nie mam sił już pokazywać co tu nie gra bo skutek jest taki że za nieco wzmocnienie (nijakie) odbija się na klimacie, może i jestem PG z natury, ale przede wszystkim klimaciarzem.

Ps: Mała zagadka co to jest: lata, ma save na 2+ bez zbroi i jest niemożliwie ściekły, flaki ma na wierzchu i T7 Very Happy nader wszystko nie da sie go zabić gdyż posiada regenke Razz niże bym na to narzekał, bo ten gościu dał mi dzisiaj niezły ubaw jak połkną Ogra


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"

Last edited by Malakid on Cz grud 08, 2011 08:40 AM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1111
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Śr grud 07, 2011 10:50 PM
Reply with quote

nie pisać ta mała czcionka nie chce mi się tego, do pól w przeglądarce wklejać Rolling Eyes


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
Bysior
Przebudzony
Przebudzony

Bysior

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 179
Location: Katowice-Ligota/Bytom
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb grud 17, 2011 09:27 AM
Reply with quote

Chciałbym spytać czy dobrze interpretuje zasadę, nigdy jeszcze nie grałem wierzchowcem.
Jeśli mój elf(I:6) na zimnokrwistym otrzyma zranienie to najpierw rzucam na test jeździectwa i po ew niezdaniu przez wyrzucenie tylko i wyłącznie 6, rzucam na tabelę 'Stój Szalony'?

Pytam, bo wtedy wychodzi na to, ze bardzo ciężko jest wyeliminować taki model. Śr zbroja, tarcza i łuskowa skóra plus tylko i wyłącznie możliwość wyeliminowania na 6....no no Smile


_________________
Invest in Malden
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8137
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb grud 17, 2011 09:36 AM
Reply with quote

Bysior wrote:
Chciałbym spytać czy dobrze interpretuje zasadę, nigdy jeszcze nie grałem wierzchowcem.
Jeśli mój elf(I:6) na zimnokrwistym otrzyma zranienie to najpierw rzucam na test jeździectwa i po ew niezdaniu przez wyrzucenie tylko i wyłącznie 6, rzucam na tabelę 'Stój Szalony'?
Tak. Fajnie jest być kawalerzystą Twisted Evil

Bysior wrote:
Pytam, bo wtedy wychodzi na to, ze bardzo ciężko jest wyeliminować taki model. Śr zbroja, tarcza i łuskowa skóra plus tylko i wyłącznie możliwość wyeliminowania na 6....no no Smile
Nie martw się. 6 w testach jeździectwa wypadają częściej niż w rzucie na zranienie Wink Czaszka!


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Bysior
Przebudzony
Przebudzony

Bysior

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 179
Location: Katowice-Ligota/Bytom
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb grud 17, 2011 09:44 AM
Reply with quote

W takim razie jeszcze jedno pytanko mi wpadło, Zimnokrwiste podlegają głupocie i maja zasadę zimnokrwisty(test CP 3k6). Rozumiem, że testuje się CP jeźdzca...ale co z tym 3k6?


_________________
Invest in Malden
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8137
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb grud 17, 2011 09:51 AM
Reply with quote

Bysior wrote:
W takim razie jeszcze jedno pytanko mi wpadło, Zimnokrwiste podlegają głupocie i maja zasadę zimnokrwisty(test CP 3k6). Rozumiem, że testuje się CP jeźdzca...ale co z tym 3k6?

Rzuca 3K6 na CP kawalerzysty i odrzuca kostkę z najwyższym wynikiem.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Bysior
Przebudzony
Przebudzony

Bysior

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 179
Location: Katowice-Ligota/Bytom
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb grud 17, 2011 11:39 AM
Reply with quote

Zawsze kiedy nadchodzi czas gry wieloosobowej troche sie kłócimy o bardzo noobową kwestię, więc raz na zawsze chce to rozwiązać

Czy gracz generujący 2 kostki mocy i 2 kostki rozproszenia w swojej turze nie generuje już więcej kostek w reszcie rundy i fazach magii innych graczy?
Tzn jeśli gracz A wykorzysta 2 kostki rozproszenia w trakcie fazy magii gracza B to nie będzie miał możliwości rozproszyć czaru gracza C.

Czy w trakcie szarży Minotaura(3A) gracza A na wojownika(1A) gracza C, po rozpatrzeniu ataków w fazie walki gracza A, modele związane walką nadal atakują w fazie walki gracza C?

Tzn. zakładając, ze się nie trafiają Minotaur ma na całą rundę 6A, a wojownik 2A, bo walczą w turze fazy walki gracza A i gracza C.

Uff. Mam nadzieję, ze zrozumiale to napisałem. Przez tura rozumiem sekwencję pojedynczego gracza, przez rundę kompletne tury graczy A, B i C


_________________
Invest in Malden
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8137
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb grud 17, 2011 12:22 PM
Reply with quote

Bysior wrote:
Czy gracz generujący 2 kostki mocy i 2 kostki rozproszenia w swojej turze nie generuje już więcej kostek w reszcie rundy i fazach magii innych graczy?
Tzn jeśli gracz A wykorzysta 2 kostki rozproszenia w trakcie fazy magii gracza B to nie będzie miał możliwości rozproszyć czaru gracza C.
Zgodnie z zasadami opisanymi w rozdziale "Gra Wieloosobowa - Wszyscy na wszystkich" gdy gracz rozgrywający turę generuje Kostki Mocy, to jego przeciwnicy generują Pulę Kostek Rozproszenia, co oznacza, że gracz może wielokrotnie w trakcie rundy generuje Kostki Rozproszenia.

Testowali wariant, w którym gracz generował Kostki Rozproszenia raz na turę ale trudno to było jakoś sensownie zapisać (albo ja tego nie potrafię).

Bysior wrote:
Czy w trakcie szarży Minotaura(3A) gracza A na wojownika(1A) gracza C, po rozpatrzeniu ataków w fazie walki gracza A, modele związane walką nadal atakują w fazie walki gracza C?

Tzn. zakładając, ze się nie trafiają Minotaur ma na całą rundę 6A, a wojownik 2A, bo walczą w turze fazy walki gracza A i gracza C.
O ile dobrze zrozumiałem to tak. Modele walczą w turze gracza A, a następnie w turze gracza C. Ale tak samo jest w przypadku walki 1 na 1.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3 ... 36 37 38 ... 92 93 94
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
36 quidamcorvus 1332 Pytania i odpowiedzi.....
 Pn paźdź 15, 2018 06:56 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 1964 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 14686 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 70015 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 134871 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Inkq
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 437

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 18
_BBOT: 0
Razem: 18
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Strona główna

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 164
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy