Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Hohlik Drócarsky ver. 0.14
Hohlik Drócarsky ver. 0.14
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

1 2 3
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Hohlik Drócarsky ver. 0.14
Posted: Cz grud 01, 2011 09:54 PM
Reply with quote

Kurtyna


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Hohlik Drócarsky ver. 0.14
Posted: Sb grud 03, 2011 06:11 PM
Reply with quote

Lizardy:

Jeździec terradonów nie ma zasady lot.
Kameleon brak zasady zimnokrwisty


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Hohlik Drócarsky ver. 0.14
Posted: Sb grud 03, 2011 07:11 PM
Reply with quote

W zasadach specjalnych wymienione zostały zasady jakim podlega Jeździec Terradonów. Zasady Terradona (w tym LOT) znajdują się w rozdziale Zwierzęta & transport.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Hohlik Drócarsky ver. 0.14
Posted: Pn grud 11, 2011 12:01 PM
Reply with quote

Przy czarach Pradawnych jest podany skink mag bez zasady trudny do zabicia (literówka)

to samo przy czarach elfów z Ulthuanu podany mag ma Umiejętności strzeleckie a przy liście bandy nie.


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Hohlik Drócarsky ver. 0.14
Posted: Pn grud 11, 2011 12:08 PM
Reply with quote

Malakid wrote:
Przy czarach Pradawnych jest podany skink mag bez zasady trudny do zabicia (literówka)

to samo przy czarach elfów z Ulthuanu podany mag ma Umiejętności strzeleckie a przy liście bandy nie.
Dzięki. Poprawione.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Hohlik Drócarsky ver. 0.14
Posted: Śr stycz 04, 2012 06:02 AM
Reply with quote

Jeżeli literówki też poprawiasz to poniżej masz tekst [str 17]:

Szarża niemożliwa:
Nie wszystkie modele mogą szarżować. Najczęściej modele nie mogą szarżować,
ponieważ są już związane walką wręcz, ale istnieją też inne powody, takie jak Ucieczka!,
czy skutek działania jakiejś zasady specjalnej.
Ponadto, model nie może zadeklarować 'szarży niemożliwej' - takiej, której nie
da się wykonać, czy to z powodu tego, że wrogi model znajduje się w sposób
oczywisty poza zasięgiem szarży, czy też z powodu przeszkody uniemożliwiającej
wejście z kontakt z przeciwnikiem. Należy zauważyć, że przeszkodą może być też
inny model i jeśli istnieje szansa, że blokujący drogę model usunie się, zanim szarża
zostanie wykonana, szarża jest 'możliwa', a co za tym idzie może być zadeklarowana.

Opis wielkiego orła[str155]:
ZWIERZĘ: Pegaz nigdy nie zdobywa doświadczenia.

Back to top
View user's profile
Gabriel_Daco
Świadomy
Świadomy

Gabriel_Daco

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 639
Filia Pomorska

Post Post subject: Hohlik Drócarsky ver. 0.14
Posted: Śr stycz 04, 2012 09:20 AM
Reply with quote

Quote::
Hohlik Drócarsky
Wygląda jakby było po czesku Wink sorry za OT


_________________
Doman wrote:


Malakid więcej argumentów bo Sister zjada Cie na kolacje :D
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Hohlik Drócarsky ver. 0.14
Posted: Śr stycz 04, 2012 09:39 AM
Reply with quote

Pepe dzięki, poprawione.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Hohlik Drócarsky ver. 0.14
Posted: Wt stycz 10, 2012 02:56 PM
Reply with quote

Będę sukcesywnie wrzucał to co mi się nie będzie podobało poniżej mała literówka [634 str]:

Należy pamiętać, że gracz nie musi rozpraszać każdego zaklęcia, którzy przeciwnik
rzuca na modele – prawdę mówiąc i tak najprawdopodobniej nie starczy do tego
kostek. Pamiętając o tym, gracz powinien wybierać rozpraszanie tych zaklęć, które
naprawdę zagrażają dowodzonej przez gracza drużynie. Jeżeli kompania nie jest w
ciężkich tarapatach, dowódca może pozwolić sobie na ryzyko utraty stronnika,
zamiast narażać swojego bohatera na unieruchomienie czy osłabienie.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Hohlik Drócarsky ver. 0.14
Posted: Wt stycz 10, 2012 03:51 PM
Reply with quote

Dzięki. Poprawione.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Hohlik Drócarsky ver. 0.14
Posted: Śr stycz 11, 2012 02:09 PM
Reply with quote

Literówki i takie tam co znalazłem:

[str 636]
BURSZTYNOWE LARWY
RZUCONY NA 8+, POZOSTAJE W GRZE
Mag przyzywa moc wiatru Ghur z którego kształtuje duże bursztynowe larwy, kłębiące się
pod nogami wrogów.
Zaklęcie Bursztynowe Larwy może być rzucone na dowolny obszar w odległości do 24”
i w polu widzenia MAGA. Udane rzucenie czaru sprawa, że z ziemi wyłaniają się tłuste
czerwie i larwy.
Należy użyć 3” okrągłego wzornika i przykryć nim wyznaczony obszar.
Wszystkie modele (wrogie i sprzymierzone), których podstawki są całkowicie
przykryte wzornikiem, zostają automatycznie objęte działaniem zaklęcia, te modele,
których podstawki są częściowo przykryte, dostają się pod wpływa zaklęcia na 4+. Do
końca trwania zaklęcia, teren przykryty wzornikiem należy traktować jako teren bardzo
trudny. Ponadto wszystkie modele (wrogie i sprzymierzone), objęte działaniem zaklęcia
nie mogą rzucać czarów, strzelać oraz atakować w fazie walki wręcz.

SKRZYDLA SOKOLA
RZUCONY NA 8+
Magister Bursztynu przyzywa moc Ghur która tworzy eteryczne skrzydła sokoła, na których
mag może szybować niczym ptak.
Mag Bestii może rzucić zaklęcie na samego siebie lub dowolny sprzymierzony model
bohatera lub stronnika w odległości do 8”, nawet jeśli go nie widzi. Zaklęcie można
rzucić na model wielkości człowieka lub mniejszy (czar nie będzie zatem działał na
modele na podstawkach 40x40 mm i większych), również związany walką wręcz.
Udane rzucenie czaru oznacza, że model może wykonać zwykły ruch LOTU
na 16”, który może być również ruchem szarży (szarża ta podlegać będzie wszystkich
zasadom szarży). Model może nawet, jeśli gracz sobie tego życzy, przerwać walkę, w
której brała udział, ale w takim wypadku nie będzie mógł szarżować.

[str 637]
Magister Ulgu:
Po zrzuceniu przebrań, codzienne stroje czarodziei Cienia są utrzymane w tonacjach
szarości. Magistrowie Kolegium Cienia noszą obszerne szaty z głębokimi kapturami i
szarfami, którymi zasłaniają twarze. Ciała Magistrów Cienia są zazwyczaj żylaste i
chude, zmęczone dalekimi podróżami i nieustannym życiem w skrajnym napięciu.
Symbolem Tradycji Cienia jest miecz, symbolizujący niewzruszoną
sprawiedliwość. Większość Szarych Czarodziei nosi przypięte do pasa bądź sprytnie
ukryte miecze i umie się nimi posługiwać.
Starsi Magistrowie Cienia wspierają się
niekiedy na poskręcanych drewnianych laskach.

[str 638]
TANIEC ROZPACZY
RZUCONY NA 10+, POZOSTAJE W GRZE
Magister Cienia przyzywa moc Ulgu którą oplata ciała i umysły swych przeciwników.
Taniec Rozpaczy może zostać rzucony na dowolny model przeciwnika znajdujący się w
odległości do 24” od MAGA, nawet jeśli Magister Cienia nie widzi celu. Ofiara zaklęcia
w na początku każdej tury w fazie rozpoczęcia tury musi wykonać test CP. Powodzenie
oznacza, że może udało się jej czasowo przezwyciężyć efekty zaklęcia i może działać
normalnie. Nieudany test CP oznacza, że ofiara zaklęcia zaczyna się kołysać i fazie
ruchu zaczyna pląsać do słyszanej tylko przez siebie makabrycznej muzyki (ofiara
zaklęcia nie może robić nic innego). Model porusza się o K3” w losowo określonym
kierunku (w przypadku gdy na Kostce Rozrzutu wypadnie wynik TRAFIENIE!, kierunek
ruchu wybiera kierujący MAGIEM gracz). Jeżeli uzyskany dystans i kierunek ruchu
oznaczałby wejście w kontakt z wrogim modelem, należy zatrzymać dotkniętą
działaniem zaklęcia postać 1” od wrogiego modelu.

WEJSCIE W CIEN
RZUCONY NA 13+
Magister oplata swe ciało pasmami szarego Wiatru Magii, które pozwalają mu podróżować
między wymiarami.
Mag Cienia może rzucić zaklęcie na samego siebie lub dowolny sprzymierzony model
bohatera lub stronnika w odległości do 8”, nawet jeśli go nie widzi. Zaklęcie można
rzucić na model wielkości człowieka lub mniejszy (czar nie będzie zatem działał na
modele na podstawkach 40x40 mm i większych), również związany walką wręcz.
Udane rzucenie czaru oznacza, że model może w natychmiast wykonać ruch,
ale nie bieg w ramach którego może wejść w cień i wyjść z innego cienia znajdującego
się w odległości do 16”, jeżeli wykonany ruch wystarcza do osiągnięcia pozycji wroga,
uznaje się, że model zadeklarował szarżę i następnie stosuje się wszystkie zwykłe
zasady dotyczące szarży. Postać może nawet, jeśli gracz sobie tego życzy, przerwać
walkę, w której brała udział, ale w takim wypadku nie będzie mogła szarżować.

Wiem, że nie jest to odpowiednie miejsce na zadawanie pytań ale co oznacza wejście w cień i wyjście z cienia? tzn że fizycznie jeżeli jest cień na stole do gry to można w niego wejść i wyjść w innym miejscu?

SZYB TARNUSA
RZUCONY NA 14+
Ziemia rozstępuje się pod stopami wroga, a przerażeni wojownicy, krzycząc w niebogłosy,
spadają w bezdenną otchłań cieni, z których dobywa się nieustające zawodzenie tych,
którzy zamieszkują pod powierzchnią.
Szyb Tarnusa może być rzucona na dowolny obszar w odległości do 24” i w polu
widzenia MAGA. Udane rzucenie sprawa, że ziemia rozstępuje się pod nogami
nieszczęsnych przeciwników.
Należy użyć 3” okrągłego wzornika i przykryć nim wyznaczony obszar.
Wszystkie modele (wrogie i sprzymierzone) których podstawki są całkowicie
przykryte wzornikiem, zostają objęte działaniem zaklęcia automatycznie, te modele,
których podstawki są częściowo przykryte, dostają się pod działanie zaklęcia na 4+.
Objęte działaniem zaklęcia modele muszą natychmiast wykonać test SIŁY lub
INICJATYWY w zależności od tego, który ze współczynników modelu jest większy.
Udany test oznacza, że model zdołał ustrzec się upadku z bezdenną rozpadlinę.
Niepowodzenie oznacza, że model zostaje pochłonięty przez ziemię - model zostaje
natychmiast Wyłączony z akcji!, niezależnie od ochrony, jaką dysponuje czy zasad
specjalnych, którym podlega. Następnie ziemia zasklepia się, a Szyb Tarnusa ginie bez
śladu.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Hohlik Drócarsky ver. 0.14
Posted: Śr stycz 11, 2012 05:13 PM
Reply with quote

Dzięki. Poprawiłem.

Pepe wrote:
Większość Szarych Czarodziei nosi przypięte do pasa bądź sprytnie
ukryte miecze i umie się nimi posługiwać.
Poproszę jaśniej, bo nie widzę błędu Mysli

Pepe wrote:
Wiem, że nie jest to odpowiednie miejsce na zadawanie pytań ale co oznacza wejście w cień i wyjście z cienia? tzn że fizycznie jeżeli jest cień na stole do gry to można w niego wejść i wyjść w innym miejscu?
Tak. Dokładnie. Smile


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Hohlik Drócarsky ver. 0.14
Posted: Śr stycz 11, 2012 06:05 PM
Reply with quote

A zapędziłem się chyba Smile

Back to top
View user's profile
Gabriel_Daco
Świadomy
Świadomy

Gabriel_Daco

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 639
Filia Pomorska

Post Post subject: Hohlik Drócarsky ver. 0.14
Posted: Śr stycz 11, 2012 06:22 PM
Reply with quote

Brzmi to trochę kulawo, ale jest poprawnie.


_________________
Doman wrote:


Malakid więcej argumentów bo Sister zjada Cie na kolacje :D
Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Hohlik Drócarsky ver. 0.14
Posted: Śr stycz 11, 2012 06:55 PM
Reply with quote

Może tak brzmiałoby to lepiej:
Symbolem Tradycji Cienia jest miecz, symbolizujący niewzruszoną
sprawiedliwość którym większość Szarych Czarodziei biegle umie się posługiwać. Zazwyczaj jest on przypięty do pasa ale równie często bywa sprytnie ukryty przez Czarodzieja za pomocą iluzji myląc w ten sposób wroga. Natomiast Starsi Magistrowie Cienia wspierają się
na poskręcanych drewnianych laskach będących równie niebezpieczną bronią w ich dłoniach co miecz.

Decyzja należy do Ciebie QC.

Back to top
View user's profile

1 2 3
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Hohlik Drócarsky ver. 0.5
...czyli błędy i literówki.
6 quidamcorvus 7879 Hohlik Drócarsky ver....
 Wt lut 25, 2014 10:45 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Hohlik Drócarsky ver. 0.15
...czyli błędy i literówki.
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
31 quidamcorvus 23707 Hohlik Drócarsky ver....
 Pn sierp 25, 2013 07:51 PM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 41
_BBOT: 0
Razem: 41
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy