Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy


































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział OGÓLNY › Inne systemy › Neuroshima Tactics
Neuroshima Tactics
...czyli nie samym Mordheim człowiek żyje. Warheim zresztą też...
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 ... 6 7 8 ... 15 16 17
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
Telchar
Widzący
Widzący

Telchar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1277
Location: Wawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Neuroshima Tactics
Posted: Wt grud 20, 2011 09:08 AM
Reply with quote

Adasko wrote:
Panda wrote:
Taki Portal, na przykład, podobny jest do Karola...
A już liczyłem na jakąś dyskusję na poziomie... Rolling Eyes

Panda i poziom? Seriously? Razz

Co do tego tematu to skoro nikt nie grał można go zamienić jedynie w ciągłe narzekanie jaki to portal jest be. Ale powiem szczerze nabrałem ochoty w zagranie to w chociażby na proxach. W SDK mamy nawet fajne makiety do 40k/postapo, więc sklepie w to Pandę i opowiem wam jak było. Ale to w przyszłym roku.

Ma ktoś w Wawie do porzyczenia figsy z Necromundy albo gwardie do 40k?

Back to top
View user's profile
Panda
Przebudzony
Przebudzony

Panda

Offline

Joined: marca 11, 2011
Posts: 280
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Neuroshima Tactics
Posted: Wt grud 20, 2011 11:00 AM
Reply with quote

Adasko wrote:
Panda wrote:
Taki Portal, na przykład, podobny jest do Karola...
A już liczyłem na jakąś dyskusję na poziomie... Rolling Eyes

Przepraszam, że Cię zawiodłem. Serio i bez jadu, ale odnośnie osoby Twojego znajomego mój poziom jest bardzo pionowy.

Wyzwanie przyjmę Telcharze. Mam całą bandę Van Sarów do Necromundy to sklepię Ci pupę. Pewnie będą robić za posterunek, no bo jak inaczej Wink

Z necromundy na hegemonię najbardziej nadają się Goliaci, a kosztują niewiele.

Back to top
View user's profile
Telchar
Widzący
Widzący

Telchar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1277
Location: Wawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Neuroshima Tactics
Posted: Wt grud 20, 2011 11:04 AM
Reply with quote

Chyba tak, ostatecznie Hegemonia... Jak będziesz miał czas w Świeta, obadaj podręcznik to może przed Sylwestrem zagramy jakoś.

Back to top
View user's profile
Panda
Przebudzony
Przebudzony

Panda

Offline

Joined: marca 11, 2011
Posts: 280
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Neuroshima Tactics
Posted: Wt grud 20, 2011 11:12 AM
Reply with quote

Widzisz, już Cię tak znam, że wiedziałem, co będziesz chciał zbierać Wink

Back to top
View user's profile
Telchar
Widzący
Widzący

Telchar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1277
Location: Wawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Neuroshima Tactics
Posted: Pt grud 23, 2011 07:54 PM
Reply with quote

No dobra przeczytałem (prawie) całe zasady i jako, że naszła mnie ochota na zwierzenia to napiszę kilka słów.

Od razu zaznaczę że jestem fanem gier Portalu i namiętnie grałem/gram w NS:Hex, Zombiaki, niedawno sprawiłem sobie Nową Erę.

Nie wiem na ile zasady Tacticsa są zerżnięte z Infinity (i szczerze mam to w dupie, byleby się fajnie grało), nie wiem też na ile moje wyobrażenia po przeczytaniu instrukcji pokryją się z rzeczywistością, ale muszę przyznać że jest naprawdę nieźle.

To co mi się najbardziej podoba to to ilość 3 akcji w turze, które można dowolnie mieszać ze sobą, a w oddziałach dodatkowo odpalać je jednocześnie tworząc różnorakie "kombosy". Do tego istnieje możliwość tego że przeciwnik w mojej turze może odpowiadać na moje akcje. Zapowiada się naprawdę spora kombinatoryka i taktyka zdaje się faktycznie być ważna.

Wydaje się że w grze jest sporo testowania wszelakich umiejętności i trochę na początku ciężko to spamiętać, ale czy jest faktycznie wyjdzie w praniu. Do tego na karcie bandy/drużyny/ekipy czy jak to tam nazwać trzeba na bieżąco zaznaczać punkty, rany, ilość amunicji - obawiam się że w ogniu walki może to być to lekko upierdliwe.

To co trochę wkurzało mnie przy czytaniu podręcznika to "fluffowy" opis zasad z dużym nagromadzeniem lekko czerstwych tekstów. Może dam małą próbkę:
Quote::
Ile Ran wytrzymają twoi podopieczni? Podstawowa zasada jest taka, że trzecia Rana automatycznie kończy grę modelu (tak jak oblany test Budowy przy ciężkich Obrażeniach). Z jedną Raną kolo jeszcze coś podziała – trudniej mu zdawać testy, nie może hasać jak zmutowany zajączek, ale ciągle pozostaje funkcjonalną jednostką.
Myślę że przebijanie się przez tego typu rzeczy przy którymśtam przeszukiwaniu zasad będzie męczące.

To są oczywiście tylko pierdoły przy podstawowej wadzie systemu jaką są paskudne figurki. Nie wiem jakim cudem Portal, który wyprodukował naprawdę fajną linię gier spod znaku NS, które graficznie wyglądają co najmniej przyzwoicie (może nie jest to światowy poziom, ale wiochy na pewno nie ma) pozwolił sobie na coś takiego?!?

Nie można było wyprodukować chociażby czegoś takiego:


Zamiast:


Tak czy inaczej kupiłem dziś trzy kostki K20...

Back to top
View user's profile
Panda
Przebudzony
Przebudzony

Panda

Offline

Joined: marca 11, 2011
Posts: 280
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Neuroshima Tactics
Posted: Sb grud 24, 2011 11:34 AM
Reply with quote

Porządny elaborat.

W związku, że teraz siedzęw mieście o uroczej nazwie Legnitz, to w momentach, kiedy teściowa nie każe mi mieszać ciasta zupy, sałatki, cokolwiek, a teściu nie wyciąga an fajka mogłem poczytać dogłębnie zasady, fora i artykuły dotyczące NST.

Konkluzja jest podobna jak u Telchara. Tyle, że postanowiłem poświęcić się i zakupić starter borgo, ze względu na to, co Telcharowi wydało się męczące, a mi odpowiada (to tak jak u kochanków if ju noł łod aj min ;)) mianowicie fluff.

Świat Neuroshimy jaki jest każdy widzi dlatego wybrałem najbardziej popapraną organiczną nację by braki w rzeźbie usprawiedliwić promieniowaniem gamma. Poza tym przebywając na różnych forach trochę się opatrzyłem i takie mutki, beton czy inny bizon już mnie w oczy nie kłują, to jednak szpony i spidera odpuszczę sobie chyba na amen.

Summa summarum. Tylko krowa i królewna Niedajka zdania nie zmienia. Ja swoje zmieniłem ze względu na zasady niejako rozwijające Necromundę, no i świetny moim zdaniem fluff. Podobnież jak Telchar zacytuję: "...cyborgi to pewniak - jeśli posyłasz ich na pozycje, wiesz, że
cie nie zawiodą. Gdyby wszyscy żołnierze Borgo byli tacy, Zasrane Stany już dawno zmieniłyby nazwę na Mutkowo... Z jajami ze stali byle rana cyborgom jest nie straszna. Biorą ją po prostu na klatę i działają dalej..."

Jeszcze jedna rzecz na sam koniec wyliczanki. Pierwotnie jak przeczytałem oficjalne zasady dotyczące proxów w tej grze byłem zniesmaczony. Odsetek 'obcych figurek' może być taki jak ilość modeli potrzebnych do routa w mordheim i tak sobie to tłumacząc zdałem sobie sprawę, że: 'kuźwa przecież to nie mało'.

Ktoś chyba dobrze nad tym pomyślał ponieważ to oddziały stanowią o sile gangu/oddziału/watahy, a te mają swoje ograniczenia ilościowe, żeby wziąć specjala trzeba się solidnie nagłówkować, a bohatera tym bardziej (mimo, że pierwszy gratis jak u dealera Wink ). Także jeśli zastępować modele planowanie będzie można zrobić fajną ekipę bez klonów. A o to chyba chodzi, nie?

Tyle mojego. Po pierwszej potyczce z Telcharem powiem jak spisują się podstawowe zasady.

Back to top
View user's profile
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1111
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Neuroshima Tactics
Posted: Sb grud 24, 2011 12:11 PM
Reply with quote

Telchar wrote:

Wydaje się że w grze jest sporo testowania wszelakich umiejętności i trochę na początku ciężko to spamiętać, ale czy jest faktycznie wyjdzie w praniu. Do tego na karcie bandy/drużyny/ekipy czy jak to tam nazwać trzeba na bieżąco zaznaczać punkty, rany, ilość amunicji - obawiam się że w ogniu walki może to być to lekko upierdliwe.
Odejmowanie ammo po strzale, to jedna z ważniejszych rzeczy, gdy każda pestka jest na wagę złota... warto pilnować przeciwnika zwłaszcza gdy używa karabinów

Telchar wrote:

Tak czy inaczej kupiłem dziś trzy kostki K20...
Minimum 5-6 kostek jeśli masz zamiar bawić się hegemonią, oddziałowo będziesz miał sytuacje gdzie będziesz pruł najmniej 6 kostkami

Panda wrote:
mnie w oczy nie kłują, to jednak szpony i spidera odpuszczę sobie chyba na amen.
warto zagrać sobie spamem szponów + bohater... przeciwnik nie jest wstanie tego wystrzelać, bo nie ma tyle ammo Twisted Evil


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
Telchar
Widzący
Widzący

Telchar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1277
Location: Wawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Neuroshima Tactics
Posted: Sb grud 24, 2011 12:28 PM
Reply with quote

Doman wrote:

Telchar wrote:

Tak czy inaczej kupiłem dziś trzy kostki K20...
Minimum 5-6 kostek jeśli masz zamiar bawić się hegemonią, oddziałowo będziesz miał sytuacje gdzie będziesz pruł najmniej 6 kostkami

A już się zajarałem że mam chociaż jedną rzecz skompletowaną...

Liczę na to że lepsze malowanie poprawi beznadzieję tych figurek... bo w sumie warto by było mieć możliwość pogrania na turnieju bo klepanie się z Panda ( Razz ) jest fajne ale fajnie też czasem innych oklepać.

Back to top
View user's profile
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1111
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Neuroshima Tactics
Posted: Sb grud 24, 2011 12:37 PM
Reply with quote

Telchar wrote:
Doman wrote:

Telchar wrote:

Tak czy inaczej kupiłem dziś trzy kostki K20...
Minimum 5-6 kostek jeśli masz zamiar bawić się hegemonią, oddziałowo będziesz miał sytuacje gdzie będziesz pruł najmniej 6 kostkami

A już się zajarałem że mam chociaż jedną rzecz skompletowaną...

Liczę na to że lepsze malowanie poprawi beznadzieję tych figurek... bo w sumie warto by było mieć możliwość pogrania na turnieju bo klepanie się z Panda ( Razz ) jest fajne ale fajnie też czasem innych oklepać.

w wargamerze macie chyba w styczniu na startery czy coś, gdzieś mi się informacja taka przewinęła Wink


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
Panda
Przebudzony
Przebudzony

Panda

Offline

Joined: marca 11, 2011
Posts: 280
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Neuroshima Tactics
Posted: Sb grud 24, 2011 01:15 PM
Reply with quote

Doman wrote:

Panda wrote:
mnie w oczy nie kłują, to jednak szpony i spidera odpuszczę sobie chyba na amen.
warto zagrać sobie spamem szponów + bohater... przeciwnik nie jest wstanie tego wystrzelać, bo nie ma tyle ammo Twisted Evil

No, ale sorry nie dam rady na nie patrzeć w międzyczasie Wink

Wiem, wiem. Są fajne i tłuką się lepiej niż niektórzy bohaterowie. Gamble też zbierają solidnie, ale rzeźba mnie odrzuca. No nie dam rady po prostu Wink

Back to top
View user's profile
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1111
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Neuroshima Tactics
Posted: Pn grud 25, 2011 12:23 PM
Reply with quote

Panda, Twój zarys?
Quote::
Najemnik (darmo)

4 x Mutek

3 x Cyborg

Beton

Kaznodzieja


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
Panda
Przebudzony
Przebudzony

Panda

Offline

Joined: marca 11, 2011
Posts: 280
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Neuroshima Tactics
Posted: Pn grud 25, 2011 08:34 PM
Reply with quote

Ano, mój Wink

Nie grałem to nie wiem jaki sprzęt im dodać, ale myślę, że jak na pancernych typów walczących na średnim zasięgu i ew w cc to dadzą radę.

Obawiam się jednak, że jak w Neuro Hex Borgo byli po prostu najlepis to tutaj będą obskakiwać baty - wystarczy popatrzeć na frekwencję turniejową.

Posterunek i Moloch strzelają. Tyle, że Moloch jest pancerny, ale powolny, a Posterunek kica jak zając i trudno go utrafić.

Hegemonia strzela na średnim z PMek i strzelb, ale w cc spuszcza łomot - wystarczy popatrzeć na standardowe jednostki.

No a borgo oprócz tego, że mają większą średnią budowę niż reszta to tak sobie mogą średnio radzić. Brak PMów, w większości strzelby ww mniejsze niż u Hegemonii.

Nie demonizuję po prostu trzeba będzie się nauczyć nimi grać. No poza tym mutki to moi ulubieńcy. Łopata w ekwipunku na start Smile

Back to top
View user's profile
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1111
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Neuroshima Tactics
Posted: Pn grud 25, 2011 11:05 PM
Reply with quote

Moim zdaniem Borgo jest świetne najlepsze BD i zasady specjalne Very Happy
PM nie są dobre(ale nie mają pojedynczego trybu strzału... Ja wole 2 X pistolet(mamy do zwarcia +3 ST, w 8 calach tez +3, do tego możliwość krótkiej serii) .. Nawet strzelba, bardzie niz mi podchodzi niz PM(a to tylko dodatkowa kostka)... wiadomo Karabin rlz... ale półdystansowcy jak hegemonia i Borgo go nie mają.. Niby WW hegemonia ma lepsze... ale Borgo pewniej podchodzi do strzelaczy.. co do łomotu zależy od EQ CC można wymaksować sprzętem
Moloch bardzo mocny w strzelaniu, wybacza błędy.. hybrydy muszą się wypstrykać i uważać na łowcę... przyznam ciężko się z nimi gra
Co do posterunku grałem tylko z takimi ludźmi którzy nie umieli wykorzystywać swoich atutów. Luneta srogi... dużo dymu w CC spadają dość szybko. Ale szturmowcy potrafią namieszać

Z sprzętu granaty dymne na mutki... rzucasz z feromonów, poleci tam gdzie tego oczekujesz
2 x noże na cyborgi, ja wciskam po dwa noże na każdy oddział( 3 do WW i dodatkowa kostka za 20 pkt, wchodzę w to Very Happy )
można medykamnety na cyborgi( albo bimber Cool z przerzutami z kaznodzieją znoszą największe uszkodzenia )
wędki godne zastanowienia

Jednostki specjalne Borgo są dziwne niby twarde... ale ja bym sobie je olał
Najemnik niby jak kopie w kalendarz to zabiera ze sobą jednego przeciwnika
Kaznodzieja muss
HMM, ja bym to widział tak, biorąc pod uwagę pełen przekrój

3 X Mutek
3 X Cyborg
3 X Szpon
Szczur z bombą
Kaznodzieja
Bohater według uznania

ale jak szpony są BE Cool

co do EQ widziałbym to jakoś tak:
Najemnik
4 x Mutek 4 x Granaty dymne(25) pistolety (40)
3 x Cyborg 2 x noże(20) tarcze(10) w pierwszej turze mamy 16 WW i dwa ataki każdy, do tego kość parowania Razz nie dość ze możemy anulować kolesiowi akcje, to nożami kroimy go w dzwonki
Beton
Kaznodzieja
zostaje 30 na EQ według uznania albo granat(na najemnika), bimber lub medykamenty(medykamenty zjedzą Ci jednego dymnego bo to limit: B) na cyborgach Wink )


a tu ta chora rozpa o której wspominałem
Kaznodzieja
3 Szpon Tarcza Granaty dymne
3 Szpon Tarcza Granat
3 Szpon Tarcza Nóż do rzucania
3 Szpon Tarcza
3 Szpon Tarcza
Szczur z bomba
Pamiętać żeby w pierwszej turze każdy Szpon podniósł Cegłę(miotamy na 8 cali z 13 ZR) i jazda, szczur obładowany C4 Skrada się do przodu, ale nie na pałę kosztuje 35 pkt, a może ściągnąć cały oddział Very Happy
W sumie żeby zrobić to bardziej uniwersalne wywalić 2x 3 Szpony wrzucić Cyborgi i wcisk Gwizdze


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
Panda
Przebudzony
Przebudzony

Panda

Offline

Joined: marca 11, 2011
Posts: 280
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Neuroshima Tactics
Posted: Pn grud 26, 2011 01:35 AM
Reply with quote

Dzięki za pomoc - panowie z tamtego forum nawet nie raczyli się odesrać na mojego posta Wink

Ta rozpa bez szponów najbardziej mi leży. Za te 30 co zostały zakupię cyborgom jeszcze samopały. Tania sztuczka na dodatkowy pocisk do strzelby Wink

Fajny patent na zrobienie z cyborgów ciapaczy do cc - nie wpadłbym na to. Te 13 w WW szkoda marnować, a tu za bezcen dobra ekipa się z nich robi.

No poza tym na 'dzińdybry' mają śmieciozbroję. A to nie w kij pierdział.

Masz pomysł jak sensownie wykorzystać bizona? Bo jakoś go nie widzę w tej grze. Ani się nie schowa, ani nie postrzela, ani nie wypatrzy a 140 przeciwnikowi za frajer dać to smutna opcja. Nawet ten CKM na starcie go nie ratuje o młoteczku nie wspomnę. Szkoda.

Telchar znalazł w sieci fajne modele uzupełniające za pół darmo jako trzeciego i czwartego cyborga i czwartego mutka. Co prawda trochę zabawy z GSem mnie czeka, ale cena za 7,5 zeta za figurkę przy spoko rzeźbie to nawet w ciemno wziąłem Wink

a oto i link:

gildianajemnikow.pl/in...23,savages

Może Ci się przyda. Oprócz typów, którzy ewidentnie nadają się do borgo znajdzie się parę modeli idealnie do hegemonii, a w innej kategorii do posterunku.

no poza tym na forum udało mi się wyhaczyć podstawkę za śmieszne pieniądze - ostateczny powód do zakupu NST Wink

jeszcze tylko blisterek z kaznodzieją, cyborgami i można pykać. Nawet na sreberkach Wink

Back to top
View user's profile
Telchar
Widzący
Widzący

Telchar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1277
Location: Wawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Neuroshima Tactics
Posted: Pn grud 26, 2011 11:42 AM
Reply with quote

Kurde czuje się zapóżniony bo ja nawet nie pomyślałem czym mógłbym grać. Chyba czas złapać się za podręcznik.

Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 6 7 8 ... 15 16 17
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 164
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy