Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 37 38 39 ... 92 93 94
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Anonymous - Sb marca 26, 2011 02:17 AM, sirwit713 - Pn kwiet 03, 2011 12:43 PM, Doman - Wt May 03, 2011 12:56 PM, sugai - Wt lut 07, 2012 12:24 AM, wujass - Pt czerw 08, 2012 11:28 AM
Bysior
Przebudzony
Przebudzony

Bysior

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 179
Location: Katowice-Ligota/Bytom
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb grud 17, 2011 12:51 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:

Testowali wariant, w którym gracz generował Kostki Rozproszenia raz na turę ale trudno to było jakoś sensownie zapisać (albo ja tego nie potrafię).

Ciężka sprawa, bo wtedy ciężej jest rzucić czar im więcej ma się przeciwników.


_________________
Invest in Malden
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb grud 17, 2011 01:06 PM
Reply with quote

Bysior wrote:
Ciężka sprawa, bo wtedy ciężej jest rzucić czar im więcej ma się przeciwników.
Zgadza się. Z jednej strony to logiczne, ale...
Jak w miarę sensownie zapisać, że gracz generuje jedną pulę rozproszenia na całą rundę?


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Bysior
Przebudzony
Przebudzony

Bysior

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 179
Location: Katowice-Ligota/Bytom
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn grud 18, 2011 02:47 PM
Reply with quote

Gracz generuje kostki rozproszenia RAZ na rundę bez względu na ilość graczy i rozdysponowuje je dowolnie w fazach magii przeciwnika.

Jeśli ktoś zrozumie różnicę tura-runda to nie będzie problemu..chyba.
Inaczej mój kapłan reiklandzki dużó by nie poczarował Razz


_________________
Invest in Malden
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn grud 18, 2011 02:49 PM
Reply with quote

Bysior wrote:
Gracz generuje kostki rozproszenia RAZ na rundę bez względu na ilość graczy i rozdysponowuje je dowolnie w fazach magii przeciwnika.
No OK, ale kiedy je generuje? Wszyscy gracze na raz? A co z magicznymi przedmiotami albo zasadami specjalnymi (ja na przykład w przypadku Orków)?


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Marat
Śniący
Śniący

Marat

Offline

Joined: marca 10, 2011
Posts: 42
Location: siemce
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Wt grud 20, 2011 06:10 PM
Reply with quote

Naszły mnie dwa pytania, jedno do upewnienia się:

1. Czy w kulcie pogromców wszyscy bohaterowie korzystają z listy ekwipunku bohaterów czy tez część korzysta z nieprecyzowanej listy pogromców?

2. Jak dokładnie działa teraz umiejętność felczer:
a) Drugi wynik jest ostateczny
b) przerzuca się aż do uzyskania innego wyniku niż te wymienione w opisie
c) zachowuje się oba wyniki i z nich wybiera

??

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Wt grud 20, 2011 06:28 PM
Reply with quote

Marat wrote:
1. Czy w kulcie pogromców wszyscy bohaterowie korzystają z listy ekwipunku bohaterów czy tez część korzysta z nieprecyzowanej listy pogromców?
Bohaterowie korzystają z ekwipunku bohaterów. Jednak ci z bohaterów, którzy podlegają zasadzie Fanatyk ograniczeni są zapisem:

Quote::
Ponadto, modele podlegające zasadzie specjalnej fanatyk nigdy nie mogą używać pancerzy i mogą korzystać wyłącznie z własnej listy ekwipunku. Co więcej, jeżeli model stronnika podlegający zasadzie specjalnej fanatyk w rzucie na TABELĘ ROZWOJU uzyska wynik Chłopak ma talent! gracz określając dostępne dla bohatera LISTY UMIEJĘTNOŚCI nie może wybrać UMIEJĘTNOŚCI STRZELECKICH oraz AKADEMICKICH.

Co oznacza, że nie mogą korzystać z pancerzy, hełm i tarcz.

Marat wrote:
2. Jak dokładnie działa teraz umiejętność felczer:
a) Drugi wynik jest ostateczny
b) przerzuca się aż do uzyskania innego wyniku niż te wymienione w opisie
c) zachowuje się oba wyniki i z nich wybiera
??
Wynik drugiego rzutu jest ostateczny. Poprawiłem zapis.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Marat
Śniący
Śniący

Marat

Offline

Joined: marca 10, 2011
Posts: 42
Location: siemce
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Wt grud 20, 2011 06:35 PM
Reply with quote

Ok, dzięki za wyjaśnienia.

A to jeszcze jedno:

Umiejętność siłacz neguje blokadę na pancerze tak?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Wt grud 20, 2011 06:42 PM
Reply with quote

Marat wrote:
Ok, dzięki za wyjaśnienia.

A to jeszcze jedno:

Umiejętność siłacz neguje blokadę na pancerze tak?
Tak, ale zasada Fanatyk jest nadrzędna:
Quote::
modele podlegające zasadzie specjalnej fanatyk nigdy nie mogą używać pancerzy


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Marat
Śniący
Śniący

Marat

Offline

Joined: marca 10, 2011
Posts: 42
Location: siemce
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Wt grud 20, 2011 06:49 PM
Reply with quote

Ehem czyli u nich nie działa. Dzięki.

Back to top
View user's profile
Bysior
Przebudzony
Przebudzony

Bysior

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 179
Location: Katowice-Ligota/Bytom
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn stycz 02, 2012 10:48 PM
Reply with quote

Parę pytań co do mutacji.
1. Jeśli mój Opętany przy rekrutacji zmienia się w Pomiot Chaosu(niestety przy Nurglu mi się to zdarzyło, dużo mutacji obniżajacych Wt..) to mogę później zarekrutowac kolejnego Opętanego?

2. Jak się zmieniają statystyki Opętnego jesli najpierw wylosuje Dodatkowa Kończyna, a potem Czworonożny/dwunożny

3. Wylosowałem same negatywne mutacje dla moich bohaterów, czy jest możliwosć, żebym zresetował bandę przed pierwsza potyczką i powtórzył wszystkie rzuty?


_________________
Invest in Malden
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn stycz 02, 2012 11:33 PM
Reply with quote

Bysior wrote:
Parę pytań co do mutacji.
1. Jeśli mój Opętany przy rekrutacji zmienia się w Pomiot Chaosu(niestety przy Nurglu mi się to zdarzyło, dużo mutacji obniżajacych Wt..) to mogę później zarekrutowac kolejnego Opętanego?

2. Jak się zmieniają statystyki Opętnego jesli najpierw wylosuje Dodatkowa Kończyna, a potem Czworonożny/dwunożny

3. Wylosowałem same negatywne mutacje dla moich bohaterów, czy jest możliwosć, żebym zresetował bandę przed pierwsza potyczką i powtórzył wszystkie rzuty?

1. Nie, nie możesz zrekrutować kolejnego Opętanego. W twojej bandzie nadal jest Opętany, tyle że zmieniony w Pomiot Chaosu i jest stronnikiem.
Podobnie sprawa wygląda w przypadku stronników awansujących na bohaterów. Dalej wliczani są do limitu np. 0-3 czy 0-5.

2. Jako, że 'dodatkowa kończyna' nie ma wpływu na statystyki, pod uwagę brana jest tylko mutacja 'Czworonożny/dwunożny'.

3. To kwestia dogadania się z przeciwnikiem. Ja bym się nie zgodził. No bo, gdybyś wylosował same pozytywne, wylosowałbyś ponownie gdyby przeciwnik tego chciał?


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Bysior
Przebudzony
Przebudzony

Bysior

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 179
Location: Katowice-Ligota/Bytom
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Wt stycz 03, 2012 12:24 AM
Reply with quote

Co do punktu trzeciego to ofkoz bym się zastosował, dał przeciwnikowi łatwe zwycięstwo i zresetował bandę. Taka średnia przyjemnosc z gry kiedy zarekrutowany na początku Troll Chaosu ma Myslącą Narośl i musi testowac swoje CP, żeby wziąc udział w walce ;p
Ale taka uroda grania Chaosem.


_________________
Invest in Malden
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Wt stycz 03, 2012 12:27 AM
Reply with quote

Każdy Stygmat jest znakiem Łaski Panów Chaosu Twisted Evil


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Bysior
Przebudzony
Przebudzony

Bysior

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 179
Location: Katowice-Ligota/Bytom
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Wt stycz 03, 2012 12:29 AM
Reply with quote

Mysląca narośl jest fajna do Rpg przy trollu, do skirmisha średnio mi się przyda Razz


_________________
Invest in Malden
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Wt stycz 03, 2012 12:32 AM
Reply with quote

Bysior wrote:
Mysląca narośl jest fajna do Rpg przy trollu, do skirmisha średnio mi się przyda Razz
Niewierny Czaszka!

Mimo wszystko wydaje mi się, że podział mutacji na pozytywne, neutralne i negatywne dobrze oddaje kapryśną łaskę bogów Chaosu Twisted Evil


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3 ... 37 38 39 ... 92 93 94
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
129 quidamcorvus 19311 Pytania i odpowiedzi.....
 Wt sierp 27, 2019 09:03 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 4626 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 45820 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 149770 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 202031 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: AreMas
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 459

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 20
_BBOT: 1
Razem: 21
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
 _BBOT:
Google > ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy