Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział OGÓLNY › Inne systemy › Neuroshima Tactics
Neuroshima Tactics
...czyli nie samym Mordheim człowiek żyje. Warheim zresztą też...
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 ... 7 8 9 ... 15 16 17
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
Panda
Przebudzony
Przebudzony

Panda

Offline

Joined: marca 11, 2011
Posts: 280
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Neuroshima Tactics
Posted: Pn grud 26, 2011 03:52 PM
Reply with quote

przecież mówiłeś, że hegemonią...

tylko weź nie molochem bo jest najmocniejszy :/

Back to top
View user's profile
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Neuroshima Tactics
Posted: Pn grud 26, 2011 04:00 PM
Reply with quote

z gildii wiem mają teraz spoko promocje i modele tez Razz
np te : gildianajemnikow.pl/in...oducent=13

co do samopałów testowałem, zauważyłem że w broni półdystansowej strzelba, pistolety i PM.. rzadko kończy się amunicja prędzej nie zdamy budowy i mamy kaplice.. lub w tych 8 calach wystrzelamy co chcemy
u mnie BA z 6 ammo spokojnie dogrywają do końca
to samo gangerzy z 4 ammo... nawet jak masz kogoś w dobrym miejscu i dużo strzela to masz amunicje oddziałową
dlatego olałbym samopały i wrzucił ten bimber, zawsze możesz po wypiciu zaryzykować z +3 do wszystkich współczynników

Bizona widziałem tylko gdy współgra z lokacją : stanowisko strzeleckie
rozkłada CKM przycelowywuje i pruje długa seria.. teoretycznie osłania jakiś obszar... ale musisz mieć ją(lokacje) po swojej stronie stołu.. zawsze to straszak że jedna serią ściągniesz połowę oddziału...
Ja próbowałbym nim dobrze kampić w lokacji, a jak nie da rady.. to niech łapie kulki... pancerz 15 bd-> ale i tak ludzie będą po nim pruć

Jeśli chcesz pobawić się w CC, a trudno do tego doprowadzić bez pomysłu i dobrego zaplanowania... słusznym wyborem jest niepozorny Spider,
a dlatego że jest miotaczem ma 14 ZR, granat do ręki, do tego dymny, dwa noże... przy takiej zręczności jest to jedyna jednostka u Borgo która rzuca pewnie zasłonę dymna( zdasz lepiej test spory przeciwnik traci zadeklarowane ammo, a nie zbierasz hitów Wink ) w reakcji na zmasowany ostrzał... Mutki nie są wstanie tego zrobić bo musisz aktywować cały oddział a to od 3 do 4 pkt reakcji ( punkt reakcji liczymy od modelu, nawet przy jednoczesnej aktywacji)... Do tego spider biega po ścianach może jakiegoś gambla zawsze wepchać przy rozstawianiu na ruinkę 4 calowa i wiesz że tylko Ty jest wstanie szybko go zgarnąć Razz
Lokacja radiostacja, tez możesz pod niego dać ją w dziwnym miejscu( czyt. piętro Razz )
Ja w Hegemoni gram na jednym miotaczu, ale staram się wrzucać teraz dwóch do rozpiski Very Happy

Chyba że zamiast najemnika bierzesz gladiatora na miotacza, co jest dobrym wyjcie bo gram na tym panu, do tego 2 x noże do rzucania i mamy kolesia który rzuca w 8 calach i zazwyczaj miedzy oczy, miota granatami i doskonale bawi się w kombacie:D np wtedy wskakuje Ci bizon ze specjali

Spider jest dobrym rozwiązanie po przeanalizowaniu kilku rzeczy i będzie lekceważony, Bizon z CKM ściąga większą uwagę


@Techlar
z tego co widzę na forum(składanie rozpisek i pomysły) Posterunek ma warzywnych graczy, przydałby się im ktoś dobry Very Happy
Dużego wyboru nie ma są tylko 4 frakcje Razz


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
Telchar
Widzący
Widzący

Telchar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1277
Location: Wawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Neuroshima Tactics
Posted: Pn grud 26, 2011 08:41 PM
Reply with quote

Panda wrote:
przecież mówiłeś, że hegemonią...

tylko weź nie molochem bo jest najmocniejszy :/

Nie nie Hegemonia zostaje (przynajmniej póki co) - chodziło mi o rozpiskę. A Moloch ma tak niemożebnie obsysające modele, że brak mi słów. Za darmo bym tego gówna nie chciał.

Hegemonia ma modele znośne, czasem nawet fajnie znośne.

Back to top
View user's profile
Panda
Przebudzony
Przebudzony

Panda

Offline

Joined: marca 11, 2011
Posts: 280
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Neuroshima Tactics
Posted: Pn grud 26, 2011 11:34 PM
Reply with quote

@Doman:

Dajesz mi dużo do myślenia. Spidera też mam możliwość załatwienia w miarę tanio.

Co do bizona to podoba mi się model, ale nie widzę jego zastosowania. Odwrotnie ze Spiderem. Wygląda typ jak popierdółka, ale fakt, że śmiga jak zwierz.

Może to i racja, że bimber lepszy. Potestuję. Dobrze, że zwróciłeś mi uwagę na te sporne testy co do granacisza dymnego.

Masz jakąś dobrą ekipę do NST?

@Telchar:

No! Szrama jest zajebisty i panczury. Mają klimat panowie.

Back to top
View user's profile
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Neuroshima Tactics
Posted: Wt grud 27, 2011 01:00 AM
Reply with quote

Test sporny to podstawa, w każdej akcjo-reakcji jest test Wink
Spidera boli 11 BD, ale przecież to niegłówna siła uderzeniowa i kosztuje najmniej ze specjali. Wrzucając dymny granat na spidera może Ci zaburzyć Limity na granatach mutkowych... chyba że po prostu mu przekazujesz od mutków dwa jajka niespodzianki w czasie gry w pierwszej turze. Trzeba pamiętać że Spider to nie game breaker, tylko sapport, który trzeba dobrze poprowadzić.

Ja bimbruje Gangerów, ten płyn daje radę z średnich statów dostaje na jedną turę staty elity, dobra synchronizacja działań, chłopaki zaskakują samych siebie.

Bizon tez mi jakoś nie leży, pewno do czasu az spotkam go na stole w takiej sytuacji że nie będzie dał się go zjeść, wtedy zmienię zdanie. Ostatnio tak miałem z Anilihatorem(z modułem sensorycznym->widzi przez dym). Koleś pakował go do stanowiska strzeleckiego, rzucał granat dymny pod nogi, rozkładał CKM, dopalał akcje na przycelowanie i prół z 5 kości. Mocne to było,... ale trzeba było uświadomić przeciwnika że dym po sensorach to przesłona -3 ST... ale i tak nie zjadłem mu tego dziadostwa


Wracają do Borgo ogólnie w FaQ wyszło , że z lokacji Kanały można wyskakiwać na piętrach, coś ala szyb wentylacyjny.

Panda wrote:

Masz jakąś dobrą ekipę do NST?
Ja tam gram z jednym znajomym, ale wyciskamy z tego all co się da... ostatnio grałem na turnieju, powiem tak, ogranie dużo robi.. i pełna znajomość zasad Razz reszta to własny styl gry i to na co przeciwnik pozwala Wink


Panda wrote:

No! Szrama jest zajebisty i panczury. Mają klimat panowie.

Ja tam wole Maczetę, Blach Angelsów i Gangerów... punki potrafią zrobić wygar z tej dodatkowej kostki.. ale na małe pkt dyskwlifikuje ich minimalna liczba wystawienia przynajmniej u mnie Razz
Szrama tylko do chorego komba z Pyzą, ale marne to jest... Szrama mógłby z boostowac Maczetę.. ale brak na niego pkt przynajmniej u mnie
Po za tym ma ohydny model Very Happy


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8569
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Neuroshima Tactics
Posted: Wt grud 27, 2011 04:15 PM
Reply with quote

Bizon wrote:
Hello wrzucam zaległe ludziki z NST
Hybrydy



Szpony




Jak zawsze komentarze mile widziane!

Gdyby ktoś chciał komentować to TUTAJ jest oryginalny post.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Panda
Przebudzony
Przebudzony

Panda

Offline

Joined: marca 11, 2011
Posts: 280
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Neuroshima Tactics
Posted: Wt grud 27, 2011 04:41 PM
Reply with quote

hybrydy - takie sobie, o szponach się wypowiadałem. No, ale nie o to chodzi...

@Doman czytałem o ciekawych kombosach

Mutki chlające bimber i pierdzące w jakimś zaciszu i później rzut granatem na oślep i trafiasz do 19 Wink

Drugie równie proste i chyba też obgadywane. Szczur z bombą Smile Z jego skradaniem podbiegamy drugim bohaterem odpalamy (bo szczur na to za pacyfistyczny) i obserwujemy fajerwerki Smile

Back to top
View user's profile
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Neuroshima Tactics
Posted: Wt grud 27, 2011 08:34 PM
Reply with quote

Szczur jest godny uwagi, kosztuje raptem z kanapkami 35 pkt Razz
Feromony dla mnie sa na tyle bonusowe że bimber wrzuciłbym na coś innego Wink


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
wielebny_Rafael
Przytomny
Przytomny

wielebny_Rafael

Offline

Joined: marca 18, 2011
Posts: 120
Filia Kujawsko-Pomorska

Post Post subject: Neuroshima Tactics
Posted: Śr grud 28, 2011 01:48 PM
Reply with quote

Rozmowa bardzo fajna, miło się czyta, nawet czuć lekki powiem klimatu. Przyglądam się z dużym zainteresowaniem.
Doman siedzisz tam głębiej, czy modele takie fest maszkarony ma Portal w planie w przyszłości zamienić? Czy figurki proxy z Twojego blogu pasują idealnie w skalę do oryginałów NST?


_________________


IA! IA!
KUTULU ZI KUR
IA! IA!
___________________________________
Scenariusze do Mordheim
Luźne blogowanie
Back to top
View user's profile
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Neuroshima Tactics
Posted: Śr grud 28, 2011 07:32 PM
Reply with quote

podobno do modeli oddziałowych maja dochodzić nowe wzory.. czyli w oddziałach powinno dać rade uniknąć słabych modeli
Portal oficjalnie nie wypowiedział się czy będzie zmieniał w przyszłości modele bohaterów i specjali.. zawsze te największe porażki można zastąpić alternatywą i przejdzie to na oficjalnych portalowych turniejach( bodajże 25% modeli może być z poza linii NST)

proxy pasują skala 28 mm, nie odstają może są ciut bardziej przysadziste, ale nie ma źle, tak jak mówię u mnie NST nadrabia dynamizmem ... Z czasem chce zastępować tylko bohaterów i specjali... wszystko zależy jak system będzie się rozwijał


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
Panda
Przebudzony
Przebudzony

Panda

Offline

Joined: marca 11, 2011
Posts: 280
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Neuroshima Tactics
Posted: Cz grud 29, 2011 12:05 PM
Reply with quote

do mnie akurat doszły trzy modele do potraktowania Gsem kolejno:

dwa cyborgi:




mutek:


trochę GSu i będą jak ta lala Smile

Back to top
View user's profile
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Neuroshima Tactics
Posted: Cz grud 29, 2011 12:57 PM
Reply with quote

Z tego pierwszego można sporo wycisnąć, fajny model Very Happy


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
d.j.
Przebudzony
Przebudzony

d.j.

Offline

Joined: kwiet 19, 2011
Posts: 347
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Neuroshima Tactics
Posted: Cz grud 29, 2011 07:35 PM
Reply with quote

A ja się tak zapytam: po kiego grzyba męczyć się z obrzydliwymi modelami i oficjalnymi turniejami? Przecież jako gracze możecie stworzyć społeczność NST, która przyćmi wszelkie "oficjalne" społeczności i nie będziecie musieli podporządkowywać się jakimś tam idiotycznym zasadom nastawionym na wyciśniecie z Was ostatniego grosza. Tak zrobiła np polska społeczność LotRa i żadna inna "oficjalna" nie może się z nią równać, tak możecie zrobić i Wy, gracze w NsT. Jakiś tam boks obrzydliwych, oficjalnych figurek dla zwycięzcy oficjalnego turnieju to raczej mała zachęta do poddania się temu portalowemu molochowi.

Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Neuroshima Tactics
Posted: Cz grud 29, 2011 08:48 PM
Reply with quote

Fajnie zagrać na oficjalnych MPkach z nagrodami portalowymi fantami Twisted Evil
ja organizuje turnieje u siebie, ale nie proszę Portal o saport więc dopuszczam wszystko co nie nagina TLOSa... na terenie lokalnym można wszystko, do tego Barda ma dobra politykę nagrodową... więc nawet nie chciałbym żeby Portal robił z małego lokala oficjala

Panda, masz oryginalnego najemnika? jak ten modele się prezentuje bo na zdjęciach daje radę Wink


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
d.j.
Przebudzony
Przebudzony

d.j.

Offline

Joined: kwiet 19, 2011
Posts: 347
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Neuroshima Tactics
Posted: Cz grud 29, 2011 09:35 PM
Reply with quote

Stary, zobacz sam, tworzysz społeczność, stronę, forum, zrzeszasz użytkowników z całego kraju. Organizujesz turnieje, z czasem, jak całość się rozkręca, pobierasz opłaty za udział w turnieju celem opłacenia lokalu, nagród etc i możesz zrobić imprezę znacznie bardziej pr0 niż jakakolwiek portalowa, a do tego ludzie chętniej będą brali udział, bo nikt nie będzie ich zmuszał do spełniania wizji artystycznych Karolka.

Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
<
1 2 3 ... 7 8 9 ... 15 16 17
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Ragnarsson
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 453

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 41
_BBOT: 1
Razem: 42
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Statystyki
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
 _BBOT:
Google > Statystyki

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
13 %13 %13 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 169
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy