Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Taktyki & Strategie [Warheim FS] › Wampiry
Wampiry
Czyli co zrobić, żeby zarobić i się nie narobić.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 4 5 6 7 8 9
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Wampiry
Posted: Śr marca 23, 2011 11:42 AM
Reply with quote

nadal jestem za ghulem bo może zbierać expa:)
ma 4T Wink


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Wampiry
Posted: Śr marca 23, 2011 12:37 PM
Reply with quote

Zostawiam jednego Ghula więcej kupie najwyżej po pierwszej/drugiej bitwie
choć bardziej mnie interesuje uzbrojenie herosów niż ghule Razz

SPOILER! Click here to read.
Mam teraz niby w rozpisce 2 Postacie które w Hth mogą mieć szanse z Grasantami, o ile z ogrami jeśli nie poranie ich łukami mogę mieć ciężko to na początku 1Zyw Grasantami liczę że coś zwojuje.


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"

Last edited by Malakid on Śr marca 23, 2011 12:44 PM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Wampiry
Posted: Śr marca 23, 2011 12:42 PM
Reply with quote

Jestem na komputerze w pracy i nie mam dostępu do podręcznika, nie wiem czy masz dostęp w tej bandzie do łamacza mieczy(nie ma minusów z drugiej ręki, 5-6niszczy miecz przeciwnika), ale wolałbym go na gwardziście zamiast drugiego miecza, nawet kosztem hełmu, a jeszcze lepiej kosztem kostura na wampirze ;p.

Back to top
View user's profile
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Wampiry
Posted: Śr marca 23, 2011 12:48 PM
Reply with quote

właśnie nie wiem co z tym kosturem bo niby nigdzie nie pisze że nie można sprzedać eq z początku (bo wampir ma ten kostur za free) to wynikało by iż moja banda na upartego zaczyna z 510pkt Smile

I niestety nie mam Łamacza mieczy w zestawie ;( a przydał by się


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Wampiry
Posted: Śr marca 23, 2011 12:49 PM
Reply with quote

Malakid wrote:
właśnie nie wiem co z tym kosturem bo niby nigdzie nie pisze że nie można sprzedać eq z początku
Nie możesz sprzedać, bo handlować można w czasie sekwencji po potyczce, a ta nastąpi dopiero po pierwszej rozgrywce.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Wampiry
Posted: Śr marca 23, 2011 01:27 PM
Reply with quote

wracając do sprawy duchów których brakuje Razz

SPOILER! Click here to read.


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Wampiry
Posted: Śr marca 23, 2011 01:41 PM
Reply with quote

Malakid wrote:
Co do trudności zdjęcia ducha to zgon wampira normuje zasadę eteryka moim zdaniem a po za tym każda banda ma maga lub duchownego, duchowny pozwala na zakup świętych pocisków które ranią eteryków a magowie zazwyczaj mają czar ofensywny.
Idea eteryków w szeregach drużyny wciąć do mnie nie przewania. Poniżej tylko dwa z wielu powodów:
  • A co jeśli mag nie wylosuje czaru ofensywnego albo drużyny kapłana nie będzie stać na 'Błogosławione kule' lub w ogóle nie posiada broni prochowej? Duch jest nie do pokonania.
  • Co więcej z takim duchem można zrobić fajne kombo: wystawiam go do przodu i wszystkie modele wyposażone w broń strzelecką muszą do niego strzelać w pierwszej kolejności - tyle, że nie są w stanie mu nic zrobić.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Wampiry
Posted: Śr marca 23, 2011 01:50 PM
Reply with quote

Jeśli nie wylosuje czaru ofensywnego zaczyna sie polowanie na wampira.
Eteryk na początku na pewno się nie pojawi bo najpierw trzeba kogoś zabić a potem jest 50% szans że sie pojawi wiec mag pewnie za leweluje.

Z tym Kombem można dać zasadę eterykowy "Przeźroczysty" strzelcy ignorują go jeśli nie są wstanie go zranić. I co do tego Koba wampiry moga na genku to zrobić T6+twardziel i jeśli nie ma siły 4 to to strzały się marnują.

Dobra a mam pytanie pojawi się Hellsteed? W końcu Tarradon jest Razz a hellsteed ma podobne staty a nawet z mojego punktu widzenia terradon lepszy. Dać jeszcze mu zasadę że Tylko wampir może go dosiadać i nie będzie porno Flyaingów


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Wampiry
Posted: Śr marca 23, 2011 01:55 PM
Reply with quote

Malakid wrote:
Dobra a mam pytanie pojawi się Hellsteed? W końcu Tarradon jest Razz a hellsteed ma podobne staty a nawet z mojego punktu widzenia terradon lepszy.
Nie planuję. Tak, tylko na terradonach latają skinki.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Wampiry
Posted: Śr marca 23, 2011 02:07 PM
Reply with quote

;/ skinki tylko latają,a le latają plus Bretończycy mają Pegaza więc lataczy Bohaterów jest trochę. baaa chaos ma mutacje skrzydła więc jest tego od licha, Ludzie mają te mechaniczne skrzydła....

Mi fluffowo nawet ten kościaniec Koń nie pasuje, żaden Wampir (uważający się za kogoś wyższego ala szlachcic u ludzi) nie siadał na tych szkapach tak więc czegoś brakuje.

hellsteed
Fluff:
Piekielne Rumaki są niezwykle krwiożercze i dzikie i Wampiry
o odpowiednio silnym umyśle dosłownie uwielbiają podporządkowywać
je swojej woli. W bitwie Piekielne Rumaki
dostają szału od zapachu śmierci i wszechobecnej walki
i wręcz palą się by szarpać, ciąć i pożerać żywe ciało.

Mv 8 WW3 US0 S4 T4 W1 In2 A1 Cp3
Nieumarły, Lot, Głód Krwi,WIERZCHOWIEC

Zasady:
Podporządkowanie: Te Krwiożercze Nieumarłe rumaki są na tyle dzikie i złe iż pozwalają się dosiadać jedynie Wampirom.

Koszt wedle twórcy:P


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Wampiry
Posted: Śr marca 23, 2011 02:12 PM
Reply with quote

Wampiry też mogą latać - czy to dzięki zaklęciu "Wiedźmi lot" czy umiejętności - Von Carstein.
Poza tym nigdzie w opisie "Nieumarłego konia" nie ma wzmianki, że to jest szkielet konia - więc twoje "fluffowe" obawy są całkowicie nieuzasadnione.

W trakcie testów latający wierzchowiec dla wampirów był brany pod uwagę ale odpadł, między innymi na fakt, że wampiry same w sobie są dość potężne.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Wampiry
Posted: Śr marca 23, 2011 02:32 PM
Reply with quote

Quote::
Wampiry też mogą latać - czy to dzięki zaklęciu "Wiedźmi lot" czy umiejętności - Von Carstein.
Poza tym nigdzie w opisie "Nieumarłego konia" nie ma wzmianki, że to jest szkielet konia - więc twoje "fluffowe" obawy są całkowicie nieuzasadnione.
Są i to wpełni bo Ów mary mają S4 i T4 ponad to
fluff:
Quote::
SPOILER! Click here to read.

A więc to dwa różne umarlaki.
Piekielna Mara to specjalna odmiana tego Plugawego rumaka.

Choas jest równie potężny z mutacjami i Zbroją chaosu i ma latanie pff 24" teleportacje.


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Wampiry
Posted: Śr marca 23, 2011 02:36 PM
Reply with quote

Wiem jaka jest różnica Smile Tyle, że jak już wspominałem potężna Piekielna Mara zbyt wzmacniała potężnego już wampira, dlatego nie została wprowadzona do Warheim.
Co nie wyklucza, że w przyszłości pojawi się jako potwór, wraz z innymi gryfami, itd.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Wampiry
Posted: Śr marca 23, 2011 02:40 PM
Reply with quote

Piekielna Mara ma statystyki rumaka chaosu z tą różnica że ma skrzydła... Więc jako potwór bym jej nie widział. a ten lot na 16" to nie taki przepak jak teleportacja 3xodrzuconych z 3+k3 ataków z S4+1 z szarzy a jednak chaos ma takie cuda. A teleportacje nie problem zdobyć chaos dość łatwo w dłuższym przeciągu czasu zbiera fundusze i może sobie pozwolić na wymienianie odrzuconych aż do teleportacji. Już taką sytuacje mieliśmy 2 razy Razz w 2 kampaniach.


PS: chciałem dodać ze wampiry z ich finansowymi minusami i dostępnością mogą się nie doczekać tego rumaka nawet jak będzie.


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Wampiry
Posted: Śr marca 23, 2011 02:44 PM
Reply with quote

No to poluj na Wiedźmi lot, albo graj Von Carsteinem - wtedy będziesz mógł latać.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3 4 5 6 7 8 9
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy