Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Taktyki & Strategie [Warheim FS] › Wampiry
Wampiry
Czyli co zrobić, żeby zarobić i się nie narobić.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 4 5 6 7 8 9
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Wampiry
Posted: Śr marca 23, 2011 03:55 PM
Reply with quote

Quote::
No to poluj na Wiedźmi lot, albo graj Von Carsteinem - wtedy będziesz mógł latać.
Wiedźmi lot to słaby czar szkoda go rzucać z wielu przyczyn, 1.Odparcie czary 2. Szansa na przekleństwo 3. lepiej czarować pociski.

Von Carstein to najsłabszy wampir pod względem umiejętności.

Lahmia-> diminacja + uwodzenie, czaruje jak sie trafi to co trzeba naprawdę groźna.
Smok-> Zabiera Ataki
Strygoi-> regeneracja (dla mnie najsilniejszy wampir patrząc od początku gry)
Nekrarch-> magia u nich jest porządna bo mogą brać ta magie niebios plus +1 do casta/dispella.

Von Carstein -Spojrzenie mało daje baa jak już się jest tak blisko to zamiast spojrzenia lepiej szarżować. Lot ma też Strygoi co go czyni odpowiedniejszym wyborem jesli chce się grać na walke a Von Carstein przeciecz tylko do tego ma predyspozycje. Wilki Drogie i niedorobione w porównaniu do Psów chaosu a nawet zwykłych psów Imperialnych 0.o S4=/=S3

Gram lahmiami bo nie umiem wczuć się w postać inną niż Maga a Nekrach ma za bardzo jednolity Rozwój dlatego u mnie odpadł, lubię wszechstronne postacie;p

Ja bym dał tego rumaka za 100zk+5k6 i plus by były te koszta wampirze czyli w sumie 100zk+8k6 więc moim zdaniem to by była górnolotna inwestycja zważywszy że najpierw lepiej kupić karoce.


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Wampiry
Posted: Śr marca 23, 2011 04:16 PM
Reply with quote

Malakid wrote:
Wilki Drogie i niedorobione w porównaniu do Psów chaosu a nawet zwykłych psów Imperialnych 0.o S4=/=S3
No jeśli porównujesz tylko siłę, to tak. Ale wilki Carsteina mają Sz 9, wzbudzają Strach i są nieumarłe, a to cechy, którymi można napsuć krwi przeciwnikowi.

Wydaje mi się, że za bardzo się skupiasz na tym co jeszcze byś chciał mieć a nie na tym co masz, a co możesz wykorzystać. Ożywieńcy to specyficzna kompania, z jednej strony niemal nie rozwijający się stronnicy - typowe mięso armatnie, z drugiej dość silni bohaterowie z potężnym wampirem na czele.
Jedyne co bym zmieniła do to, żeby ghule zaczynają z A2 - w końcu nie mogą walczyć dwoma brońmi jak inni stronnicy.

Ewentualnie, jeszcze zmieniłabym to:
Quote::
Nieumarli stronnicy nie mogą biegać o ile w momencie rozpoczęcia ich ruchu w odległości do 6” nie ma sprzymierzonego modelu bohatera podlegającego zasadzie DOWÓDCA. Należy pamiętać, że zasada ta nie ma zastosowania w przypadku, gdy bohater jest Oszołomiony!, został Powalony na ziemię! lub Ucieka!.
Tak, żeby stronnicy mogli biegać jeśli znajdują się w zasięgu dowodzenia a nie w 6".

IMO wyposażenie ożywieńców w Hellsteada zbytnio wzmocniłoby wampiry, nawet biorąc pod uwagę cenę jaką proponujesz.


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Wampiry
Posted: Śr marca 23, 2011 04:22 PM
Reply with quote

Sister_of_Mercy wrote:
Jedyne co bym zmieniła do to, żeby ghule zaczynają z A2 - w końcu nie mogą walczyć dwoma brońmi jak inni stronnicy.
Findar z Domanem o tym wspominali, jeśli dobrze kojarzę.

Sister_of_Mercy wrote:

Quote::
Nieumarli stronnicy nie mogą biegać o ile w momencie rozpoczęcia ich ruchu w odległości do 6” nie ma sprzymierzonego modelu bohatera podlegającego zasadzie DOWÓDCA. Należy pamiętać, że zasada ta nie ma zastosowania w przypadku, gdy bohater jest Oszołomiony!, został Powalony na ziemię! lub Ucieka!.
Tak, żeby stronnicy mogli biegać jeśli znajdują się w zasięgu dowodzenia a nie w 6".
To dobry pomysł Mysli Carstein i sygnaliści zyskaliby na popularności Wink


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Wampiry
Posted: Śr marca 23, 2011 04:28 PM
Reply with quote

Quote::
z drugiej dość silni bohaterowie z potężnym wampirem na czele.
akurat tylko wampir jest silnym Bohaterem reszta to mięso armatnie równe szkieletowi. Mi bardziej chodzi o balans co druga Armia ma Bohaterów z możliwością Lot a chaos ma teleportacje, przy dobrym wykorzystaniu relikwi na bohaterze plus teleportacja taki Wybraniec rozwala całe ułożenie defensa. I jak już mówiłem Odrzuceni tez mogą Mieć teleportacje Surprised co kończy się brakiem możliwości gry defensem przeciw temu. Mi nie chodzi o samo to że Hellsteeda chce a o klimat bo jak chce mieć Save dopakowanego i Mounta z Walnięciem Biorę Białego Lwa.

Hehe chciałem tez zauważyć Że chaos ma fajną Specyficzną Jednostkę "Smoczy Ogr" Ów jednostka tez może mieć Teleportacje Baa po co ma 14/16" biegu. więc Mutacja dająca mu +1Wyt/ -1 do trafień w niego i inne tego typu robią z niego potwora, jak Trafi się mu chłopak ma talent i kupi się mu Zbroje chaosu Surprised i Szumiejkę twardziel + Unik w walce Smile Zabij go Ktoś Very Happy

250zk dla Chaosu to nic Razz nie wiem jakim cudem 0.o ale chaos coś dziwnie łatwo zarabia z tymi 4 bohaterami Surprised może z tego względu że scenariusze najbardziej zarobkowe są nastawione na walkę w zwarciu a ja mam słaby kontakt z tym. Grasanci kupili Ogra po 3 Bitwie (tak dla podkreślenia)

Quote::
Jedyne co bym zmieniła do to, żeby ghule zaczynają z A2
Jak by tak było nawet bym pomyślał nad Ghulami jako trzonie.


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Wampiry
Posted: Śr marca 23, 2011 04:41 PM
Reply with quote

Szanse na 'Teleportację' są takie same jak na 'Wywrócony na wierzch' czy 'Garba' więc wypada jedynie twojemu koledze pogratulować szczęścia w kościach, podobnie jak szczęścia w eksploracji.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Wampiry
Posted: Śr marca 23, 2011 04:50 PM
Reply with quote

ma farta to wiem Smile jak juz zrani to nigdy mi modelu nie przewraca a zdejmuje Razz a gramy na tych samych kościach. tego Ogra Pokazałem jako przykład bo podobno Piekielna Mara jest za silna a Smoczy Ogr który może zostać Bohaterem to nie 0.o ponad to Wampir to Najlepszy bohater to przyznam pod względem możliwości statystyk maksymalnych, ale jest tylko jeden, a Ogry mają Bohaterów silnych i mogą ich mieć 6! Co prawda tępy je trochę powstrzymuje przed totalną Zawieruchą, ale chce tu tylko pokazać że Głupi lot za ponad 130zk to nic w porównaniu z tym co mogą mieć inne Bandy.

Wampir silny za 150zk bez praktycznie niczego więc zabiera punkty na bandę za ta samą kasę Kolega robi Wybrańca z full eq.

A jak już tego Fly nie dacie to chociaż Zwykła Nocną mare da rade?


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Wampiry
Posted: Śr marca 23, 2011 04:52 PM
Reply with quote

Jak już pisałem wcześniej, obecnie nie planuję wprowadzenie Hellsteeda dla Wampirów.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Wampiry
Posted: Śr marca 23, 2011 04:53 PM
Reply with quote

Ja się Pytam o Nightmare a nie hellsteeda teraz Razz To taki Rumak chaosu w zasadzie.


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Wampiry
Posted: Śr marca 23, 2011 04:55 PM
Reply with quote

Zrubsza zgadzam się z tym, że póki co hellsteed w porównaniu z bandami chaosu czy ogrami nie był by przegięciem, gorzej z ludźm ;p
Wymienianie zasady nieumarły jako zalety jest kontrowersyjne - główną cechą jaką daje, to wrażliwość na wszystkie przedmioty pozwalające z łatwością ubijać nieumarłych, lub uprzykrzać im życie. Wody święcone, czosnek, grobowe korzenie etc.
Myśle, że gdyby tylko Carsteinowie mieli dostęp do tego wierzchowca, to patrząc całościowo na balans gry, nie było by to przegięciem. W momencie w którym byłoby na niego stać, każda inna banda miałaby czas żeby zakupić chodźby te wody święcone ;).

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Wampiry
Posted: Śr marca 23, 2011 04:59 PM
Reply with quote

Dodatkowych wierzchowców nie będzie Nie
Wprowadziłem zmiany:

quidamcorvus wrote:
Quote::
Nieumarły:
Wszystkie stworzenia ze zdolnością specjalną NIEUMARŁY podlegają następującym zasadom:
- Nieumarli są ODPORNI NA PSYCHOLOGIĘ.
- Nieumarli stronnicy nigdy nie zdobywają doświadczenia.
- Nieumarli są odporni na wszelkie zaklęcia działające na umysł oraz niepodatni na choroby i trucizny – za wyjątkiem grobowego korzenia.
- Ożywieńcy są całkowicie odporni na ból, w grze odzwierciedla to zasada według której wynik rzutu Powalony na ziemię! w TABELI EFEKT ZRANIENIA, należy traktować jako Oszołomiony!. Ponadto, w przypadku ożywieńców nie stosuje się zasady OGŁUSZAJĄCY.
- Nieumarli stronnicy nie mogą biegać o ile w momencie rozpoczęcia ruchu nie znajdują się w zasięgu dowodzenia modelu bohatera podlegającego zasadzie DOWÓDCA. Należy pamiętać, że zasada ta nie ma zastosowania w przypadku, gdy bohater jest Oszołomiony!, został Powalony na ziemię! lub Ucieka!.
- Nieumarli stronnicy w ramach reakcji na szarżę mogą tylko trzymać pozycję.

Quote::
Ghoule zaczynają z A2.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Re: Wampiry
Posted: Śr marca 23, 2011 05:01 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
Dodatkowych wierzchowców nie będzie Nie
Wprowadziłem zmiany:

quidamcorvus wrote:
Quote::
Nieumarły:
Wszystkie stworzenia ze zdolnością specjalną NIEUMARŁY podlegają następującym zasadom:
- Nieumarli są ODPORNI NA PSYCHOLOGIĘ.
- Nieumarli stronnicy nigdy nie zdobywają doświadczenia.
- Nieumarli są odporni na wszelkie zaklęcia działające na umysł oraz niepodatni na choroby i trucizny – za wyjątkiem grobowego korzenia.
- Ożywieńcy są całkowicie odporni na ból, w grze odzwierciedla to zasada według której wynik rzutu Powalony na ziemię! w TABELI EFEKT ZRANIENIA, należy traktować jako Oszołomiony!. Ponadto, w przypadku ożywieńców nie stosuje się zasady OGŁUSZAJĄCY.
- Nieumarli stronnicy nie mogą biegać o ile w momencie rozpoczęcia ruchu nie znajdują się w zasięgu dowodzenia modelu bohatera podlegającego zasadzie DOWÓDCA. Należy pamiętać, że zasada ta nie ma zastosowania w przypadku, gdy bohater jest Oszołomiony!, został Powalony na ziemię! lub Ucieka!.
- Nieumarli stronnicy w ramach reakcji na szarżę mogą tylko trzymać pozycję.

Quote::
Ghoule zaczynają z A2.

teraz Ghule są Ok i zacznę ich używać Razz tak grałem na 5 herosach ;p
Jak nie będzie dodatkowego wierzchowca to mój wampir będzie jeździł na Białym Lwie Razz


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Wampiry
Posted: Śr marca 23, 2011 05:11 PM
Reply with quote

Malakid wrote:
Jak nie będzie dodatkowego wierzchowca to mój wampir będzie jeździł na Białym Lwie Razz
Jest to jakiś pomysł Wink


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Wampiry
Posted: Śr marca 23, 2011 07:03 PM
Reply with quote

Pytanko techniczne
Co to za spoiler shit-> trzeba to ciągle klikać żeby się wyświetliło?


Nightmare powinien być wprowadzone bo wampiry nie jeżdżą na kościakach, a zwykłe konie są zbyt lękliwe Cool

Pamiętajcie jeśli Ghul 2 ataki, to Ghast 3A Wink Bo wtedy to nie ghast tylko ghul o innej ksywce



Dla Eterycznych jednostek w kompaniach Wink

Dziwnie podchodzicie do porównania band nieumarłych moim zdaniem , jedna jest zbyt silna reszta trzyma poziom pomiędzy sobą Very Happy


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Wampiry
Posted: Śr marca 23, 2011 07:07 PM
Reply with quote

albo ghast, może zaczynać z większym WW, wtedy się wyróżnai i nie jest przegięty na początek

Back to top
View user's profile
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Wampiry
Posted: Śr marca 23, 2011 07:08 PM
Reply with quote

Findar wrote:
albo ghast, może zaczynać z większym WW, wtedy się wyróżnai i nie jest przegięty na początek

w sumie racja bo już pierdyliony tych ataków na początku jest


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
<
1 2 3 4 5 6 7 8 9
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 40
_BBOT: 1
Razem: 41
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Newsletter Pro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
 _BBOT:
YANDEX > Strona główna

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy