Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy


































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział OGÓLNY › Inne systemy › Neuroshima Tactics
Neuroshima Tactics
...czyli nie samym Mordheim człowiek żyje. Warheim zresztą też...
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 ... 12 13 14 15 16 17
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1111
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Neuroshima Tactics
Posted: Śr lut 01, 2012 09:19 PM
Reply with quote

odtłuszczałeś?
bo jak tak, to strasznie dziwne że podkład nie trzyma


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
Telchar
Widzący
Widzący

Telchar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1277
Location: Wawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Neuroshima Tactics
Posted: Śr lut 01, 2012 09:32 PM
Reply with quote

Doman wrote:
odtłuszczałeś?

No raczej, siedzę już w tym biznesie trochę czasu. Wystarczyło że figurka mi się przewróciła (na gazetę!) i sporo się starło.

Mam dwie teorie:
- za słabo płynem do mycia naczyń wypucowałem;
- figurki są z d...

Potestuję na następnych.

Back to top
View user's profile
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1111
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Neuroshima Tactics
Posted: Sb lut 04, 2012 02:29 PM
Reply with quote

Ja ostatnio pograłem z Borgo i Posterunkiem na format starterowy, przyjemne partie zabójca bardzo dobry, lekka piechota powyżej moich oczekiwań, są dobrzy. Lokacja posterunkowa, strasznie mocna zwłaszcza gdy skampi przy niej model z grantem wybuchowym, który odnawia sobie w lokacji Crying or Very sad
Dla Borgo I Hegemoni jak na razie musowa lokacja to kotłownia Very Happy

Jako że Kaznodzieja jest suaby, nic poza przerzutami.... w kluczowym momencie przerzucałem 5 razy żeby uzyskać 7, oczywiście nie udało się i zmarnowałem wszystkie przerzuty... nie gram na tym pierniku starym
Zbyt usztywnia rozpiskę moim zdaniem. .... Za to będę testował ZŁODZIEJA Very Happy 15 percepcji, dobra zręczność i 3 cale skradania powinny namieszać. Głównie chodzi o wygrywanie zaczynania, strony. Możliwe ze będę wystawiał go z drugim pistoletem, żeby mógł ugryź to i owo w tych 8 calach Razz


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1111
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Neuroshima Tactics
Posted: Wt lut 07, 2012 01:13 PM
Reply with quote









_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
Telchar
Widzący
Widzący

Telchar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1277
Location: Wawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Neuroshima Tactics
Posted: Wt lut 07, 2012 02:15 PM
Reply with quote

Jest ok.

Back to top
View user's profile
Panda
Przebudzony
Przebudzony

Panda

Offline

Joined: marca 11, 2011
Posts: 280
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Neuroshima Tactics
Posted: Wt lut 07, 2012 04:25 PM
Reply with quote

Jaj nie urywają. Normalne figsy. I dlaczego tak od początku nie było? Rolling Eyes

Back to top
View user's profile
Telchar
Widzący
Widzący

Telchar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1277
Location: Wawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Neuroshima Tactics
Posted: Wt lut 07, 2012 04:40 PM
Reply with quote

Ciekawe czy kiedykolwiek nastąpi w Tacticsie moment: Łaaał zajebista figurka - muszę ją mieć!

Jak na razie jest - ooo figsa na którą nie rzygam jak na nią patrzę! - jak kupię to nie będę sobie tak bardzo pluł w brodę że wyrzucam pieniądze na chałowe figurki!

Back to top
View user's profile
d.j.
Przebudzony
Przebudzony

d.j.

Offline

Joined: kwiet 19, 2011
Posts: 347
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Neuroshima Tactics
Posted: Wt lut 07, 2012 06:45 PM
Reply with quote

Jak dla mnie wciąż mają na sobie za dużo badziewia. Po co te bmx-owe ochraniacze? Bardziej pasowało by nieco znoszone wyposażenie wojskowe, tu i ówdzie dziurawe, postrzępione, podreperowane taśmą izolacyjną, dyktą i parakordem Very Happy Wydaje się, że chłopaki wreszcie wiedzą, że dzwonią, tylko wciąż nie wiedzą, w którym kościele.

Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1111
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Neuroshima Tactics
Posted: Wt lut 07, 2012 06:46 PM
Reply with quote

jako jednostka w full armorze, dobrze że mają te płytki
modele są ok,oby więcej takich Wink


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1111
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Neuroshima Tactics
Posted: Wt lut 14, 2012 10:47 AM
Reply with quote





_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
Telchar
Widzący
Widzący

Telchar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1277
Location: Wawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Neuroshima Tactics
Posted: Wt lut 14, 2012 12:32 PM
Reply with quote

Łoo jest improvement. Jak w figurkach będzie to samo to naprawdę zacznę lubić ten system.

Back to top
View user's profile
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1111
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Neuroshima Tactics
Posted: Wt lut 14, 2012 06:59 PM
Reply with quote

Ciekawe czy Koksu spowoduje odejście od twardego realizmu modeli którego trzyma się NST... dla mnie były to zwrot w dobrą stronę
Teraz czekać tylko na efekty rzeźbiarza.. po ostatnich modelach jestem dobrej myśli


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
d.j.
Przebudzony
Przebudzony

d.j.

Offline

Joined: kwiet 19, 2011
Posts: 347
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Neuroshima Tactics
Posted: Wt lut 14, 2012 07:47 PM
Reply with quote

Koksu wymiata! Co do kapitana, co... on... ma... na... kolanach???

Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Telchar
Widzący
Widzący

Telchar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1277
Location: Wawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Neuroshima Tactics
Posted: Wt lut 14, 2012 09:59 PM
Reply with quote

Doman wrote:
Ciekawe czy Koksu spowoduje odejście od twardego realizmu modeli którego trzyma się NST... dla mnie były to zwrot w dobrą stronę
Teraz czekać tylko na efekty rzeźbiarza.. po ostatnich modelach jestem dobrej myśli
Nom dokładnie - ja bym wolał zamiast realizmu klimat taki jaki mają figurki z na ten przykład Mad Puppet Miniatures (tyle że drogie w cholerę :/ ).
www.madpuppetminiature...&cat=2

Back to top
View user's profile
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1111
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Neuroshima Tactics
Posted: Pt lut 17, 2012 09:10 PM
Reply with quote

odebrałem swój starter
maczeta kaznodziei pęknięta, ale jakoś wyprostowałem i nie odpadła
co do kozaka ma defekt odlewu na twarzy ale dodaje mu to charakteru(ale pozę ma kosmiczną Rolling Eyes )
babka mi się podoba gdyby nie zbyt szerokie buty
jakość modeli pod względem odlania jest słaba, z rzeźb może uda się coś wyciągnąć malowaniem
skala ta sama co przy moich zamiennikach EM4, mi może zamienniki nie mają wybitnych detali, ale są dopracowane, wygładzone, brak obszarpanych fragmentów itp
Miałem dziś szturmowćów w rękach.... dobre modele, ten co patrzy w dół moim zdaniem dużo lepszy, kolejnych ich plus dodatkowe bitsy( wypadające łuski z karabinu oraz kupka łusek w sam raz na podstawkę;P)


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 12 13 14 15 16 17
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 167
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy