Postanowiłem napisać coś o wampirach s koro nimi gram w warheima.
Wybór padł na Wampiry Lahmi
Głównie z powodów fabularnych według flaffu większość Wampirów z tej linii krwi to Kobiety, lecz zdarzają się wyjątki (niezmiernie rzadko) I właśnie Mój wampir jest ów wyjątkiem. Nie będę tu wypisywał historii Bandy a moje doświadczenia.
Wampir- ogólnie na początku ma średnie statystyki jak na bandy z którymi gram. Jego zaletą Jest Dominacja która nie kiedy w kulminacyjnym momencie może tak zamieszać że z przegranej potyczki wychodzimy zwycięsko.
Przy dobrym rzucie na Czar wampir może siać grozę w szczególności gdy wylosujemy 6.
Gwardzista- Dobra postać, 4 siły od początku, miecznik to sporo, polecam zaopatrzyć go w Wielki Miecz S6 (przerzuty podczas szarzy na trafienie) Zwykle ranimy na 2+ i zasadą druzgocący.
Dwórka- Bohater, tyle mogę na początku o nich powiedzieć, lecz postawiłem na Strzelanie na nich i powiem że się opłacało, uzbrojone w długie łuki/strzelby krasnoludzie(umiejętność strzelec) i nawet ogry wahają się podchodzić gdy dwórki trzymają się razem i dam im do ściągania zombiaka ;p
Ghul- po kilku bitwach z nim stwierdzam że to była słaba inwestycja, lecz trzeba liczyć ze wylosuje chłopak ma talent bo inaczej o 6 herosów można marzyć ;/
Szkielet- Nie używał stwierdziłem ze zombiak lepszy
Zombie- chyba najlepszy zapychacz jaki miałem przy mojej taktyce strzeleckiej są nie ocenione potrafią zatrzymać cały tabun Bandy Grasantów tak iż gdy dochodzi do walki pff może cudem dojdzie do walki.
Gnilec- ten pan opłacał się na początku, lecz po kilku rozgrywkach gdzie moi przeciwnicy dobili sobie eq ten pan szybko mi padał. choć z szarży był groźny, to jak się zatrzymał szybka kanapka i po nim. a to 180pkt!
PS: w przed ostatniej bitwie go straciłem ;(
czarna karoca- Zacząłem zbierać na ów wózek by wampir miał bezpieczniejsze rzuty głównie dla tego.
Moja rozpiska po 8 bitwach.
Wampir
+1CP, nienawidzi wszystkich Grasantów chaosu
+1 Czar (mam Zombiaki i 6) czyli 2 lvl maga

Chowaniec czarnoksiężnik (mogę nosić zbroje jako mag)
Strzelec
Eq: Miecz, tarcza, średni pancerz, pistolet pojedynkowy, łuk, elixir życia
Gwardzista (odkupiony po 6 bitwie bo w 3 potyczce stracił oboje oczu ;p)
+1WW
eq: Wielki Miecz, Tarcza, Średni Pancerz, Miecz, hełm
Dwórka (Alicja hawkeye)
+2US, Strzelec, +1Żyw.
eq: lekki pancerz, Krasnoludzki muszkiet, tarcza, sztylet, Łuk
Dwórka
Błyskawiczne Przeładowanie
eq: lekki pancerz, tarcza, sztylet, Długi Łuk
Dwórka
+1PC +1Żyw odporna na strach
eq: lekki pancerz, tarcza, sztylet, Łuk
Zombi
dla wielu może wydawać się słaba ale brałem rozpiski z forum by sprawdzić używalność mojej bandy i nie miałem większych problemów z żadną z band no może z łowcami Czarownic bo wylosowałem ze zdarzenia Wielkiego pająka i to blisko mnie wypadł ;/.