Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy






























_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Taktyki & Strategie [Warheim FS] › LIZAKi
LIZAKi
Czyli co zrobić, żeby zarobić i się nie narobić.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
View previous topic :: View next topic
Author Message
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1109
Filia Śląska

Post Post subject: LIZAKi
Posted: Wt marca 15, 2011 06:10 PM
Reply with quote

Taka rozpiska mi się klaruje po testach:

Szef: 90gc
-tarcza
-hełm
-dmuchawka
-LA
-Miecz

Kapłan: 50gc

Saurus: 75gc
-hełm
-włócznia
-tarcza
-LA
-broń wielka

Saurus: 75gc
-hełm
-włócznia
-tarcza
-LA
-broń wielka

3 x
Kameleon: 36gc
-dmuchawka
-2 x buława

Kameleon 33gc
-dmuchawka
-buława

3 x
Skink: 23gc
-dmuchawka
-buława

Po kolei:
Skinki(zwykłe) -> żywe tarcze,modele do poświęcania, nigdy się nie spisują, przetrzymują pierwszą rundę CC z pojedynczym przeciwnikiem i tyle Wink coś tam poplują ... w krytycznych sytuacjach daje ich zjeść i się rozbijam

Kameleony-> tutaj liczymy na rozwój w postaci : Kolega ma talent Very Happy bo banda ta ma od początku spore problemy finansowe(dlatego bohaterowie troszkę obładowani od pierwszych potyczek). Jednostka dużo lepsza od zwykłasów z kilku powodów:
-większy US, efektywność plucia wzrasta
-kamuflaż, przydatne przy strzelających bandach - 1 do hita Very Happy
-zwiadowca interesujące przy rożnej maści wodnych elementach terenu

Kapłan Rozegrane potyczki wskazują, że jeśli na początku kampanii nie wylosujemy czaru: Wyssanie Magii
(czar ten marnuje potencjał kapłana), to jednostka ta, jest bardzo użyteczna ze względu na mocne czary ze swojej domeny Cool
U mnie startuje bez EQ trzyma się z tyłu, takie ma zadanie:P

Saurus tankerzy dobrze trzymają grupki śmieci ze względu na swój imponujący AS od pierwszej potyczki Very Happy
Jeśli rozwoje dobrze wejdą są to solidne maszynki. Z EQ mają dodane GW żeby mogli solidnie otwierać puszki i kroić innych otwieraczy którzy sami latają z GW. Jednostka ta nie lubi Beastów duża ilość GW szybko modyfikuje im AS trzeba o tym pamiętać i unikać takich starć. Minusy:
-ruch tylko 4, wolni względem reszty bandy.
-inicjatywa na poziomie 1, to drugi argument za GW na początku Cool

Szef Krwiożerczy Skink wyekwipowany żeby zwiększyć AS(przeżywalność), bardzo dobre parametry I i US Very Happy nie boję się nim walczyć 1on1, chociaż można go głupio stracić Klamca Preferuje go tez jako dobijacza żeby przyfarmić PDki Razz

Ogólne Zalety/Wady:
+szybkość bandy(z wyjątkiem Saurusów)
+możliwość grania masówką
+dobra magia
+konkretny AS na kilku jednostkach
+testy LD

-4 bohaterów na start!!!!
-koszta i handel-> pochodna słabego dochodu
-kiepskie WW skinków względem pionków z innych band
-malutkie plujki-> bez multipla, ale już się przyzwyczaiłem Embarassed

Jak ktoś już grał nimi niech podzieli się spostrzeżeniami Wink
Pozdro


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*

Last edited by Doman on Śr marca 23, 2011 11:21 PM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile
Kadzik
Świadomy
Świadomy

Kadzik

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 436
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: LIZAKi
Posted: Śr marca 23, 2011 10:36 PM
Reply with quote

Jak sprawdzają się Saurusy i Kroxigory z Inicjatywą 1? Spojlerując; w KZ Krox dostał I2, bo wyszliśmy z założenia, że w przeciwieństwie do battla ta cecha decyduje nie tylko o kolejności walki.


_________________
Let's start a war. Start a nuclear war. At the gay bar, gay bar, gay bar!
Wow!
At the gay bar!
Back to top
View user's profile
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: LIZAKi
Posted: Śr marca 23, 2011 10:43 PM
Reply with quote

kroxa ini2 Surprised skink z T3 Surprised może dajcie salamandrze 5xzioniecie na turę 0.o

A z moich doświadczeń z skinkami w warheimie mam tyle co nic jedynie kiedy testowałem pare rzeczy, ale to niebyła czysta bitwa, a okolicznościówki.

Z tego co zauważyłem saurus to Czołg (save na 1+ za 10zk :O). trudny do zabicia jest naprawdę irytujący jeśli grasz Slawa vs Salwa z tymi skinolami.

Kolega zamierza nimi zagrać w najbliższej kampanii więc potem zdam raport.


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
Kadzik
Świadomy
Świadomy

Kadzik

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 436
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: LIZAKi
Posted: Śr marca 23, 2011 10:49 PM
Reply with quote

Malakid wrote:
kroxa ini2 Surprised skink z T3 Surprised może dajcie salamandrze 5xzioniecie na turę 0.o
Demagogia. Czym różni się krox z I1 od tego z I2? Że z kraśkami bije się na równi? A we wszelkim fluffie są dość żwawe.

Reszta wynurzeń mnie nie interesuje, bo w Warheim grać nie zamierzam. Chodzi mi jedynie, czy istota z I1 nie potyka się o własne nogi.


_________________
Let's start a war. Start a nuclear war. At the gay bar, gay bar, gay bar!
Wow!
At the gay bar!
Back to top
View user's profile
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: LIZAKi
Posted: Śr marca 23, 2011 11:07 PM
Reply with quote

bardziej chodzi mi o to że Jednostki lizaków dostają dodatkowe up do statów


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
Kadzik
Świadomy
Świadomy

Kadzik

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 436
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: LIZAKi
Posted: Śr marca 23, 2011 11:20 PM
Reply with quote

Malakid wrote:
bardziej chodzi mi o to że Jednostki lizaków dostają dodatkowe up do statów

Up statów? Wszystko zależy od tego, co przyjmiesz za bazę. Przez ponad połowę czasu istnienia Mordheim kroxy w batlu miały siłę 5, dopiero w 2007 im zmniejszono. Widać to zresztą w bandzie lizaków do Lustri. Tak więc jednostki lizaków dostały nerfa Wink Osobiście nie czuję skrępowania przed zmianami w statach, jeśli służą zwiększeniu balansu i różnorodności. Tu się znerfi, tu się da buffa i jest fajnie Smile


_________________
Let's start a war. Start a nuclear war. At the gay bar, gay bar, gay bar!
Wow!
At the gay bar!
Back to top
View user's profile
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1109
Filia Śląska

Post Post subject: Re: LIZAKi
Posted: Śr marca 23, 2011 11:21 PM
Reply with quote

Kadzik wrote:
Jak sprawdzają się Saurusy i Kroxigory z Inicjatywą 1? Spojlerując; w KZ Krox dostał I2, bo wyszliśmy z założenia, że w przeciwieństwie do battla ta cecha decyduje nie tylko o kolejności walki.

niska I zwiększa efektywność GW,jeśli chodzi o walkę
Oczywiście nie robić nic co testuje I, bo to porażka jest
Model w Warheimie nadrabiają początkowym AS
W sumie to I ,jakoś wyrównuje się ze skinkami i ich możliwościami w tej dziedzinie Wink
Quote::

Z tego co zauważyłem saurus to Czołg (save na 1+ za 10zk :O). trudny do zabicia jest naprawdę irytujący jeśli grasz Slawa vs Salwa z tymi skinolami.

Czym te bidne jaszczurki mają do Ciebie salwować? Wink
Albo cie trawią, albo utykają


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7928
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: LIZAKi
Posted: Cz marca 24, 2011 09:12 AM
Reply with quote

Kadzik wrote:
Reszta wynurzeń mnie nie interesuje, bo w Warheim grać nie zamierzam. Chodzi mi jedynie, czy istota z I1 nie potyka się o własne nogi.
Nie potyka się Wink W Warheim aby określić czy Wspinaczka, Skok, Szarża Nurkująca itp zakończyła się sukcesem...
Quote::
...należy wykonać test SIŁY lub INICJATYWY w zależności od tego, który ze współczynników modelu jest większy...
Dzięki temu szanse na powodzenie są wyrównane. Krasnoludy i Kroxigory mogą się wspinać - jeśli nie dzięki swej zręczności i gibkości to dzięki brutalnej sile, itp.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1109
Filia Śląska

Post Post subject: Re: LIZAKi
Posted: Cz marca 24, 2011 01:05 PM
Reply with quote

ze wspinaniem i resztą tych skocznych zbytnio nie ma problemu


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1109
Filia Śląska

Post Post subject: Re: LIZAKi
Posted: Pt kwiet 22, 2011 09:15 PM
Reply with quote

co do rozpy powyżej
3 skinki na mięso i dziękuje i do widzenia Mad

tak na poważnie pograłem z najcięższym metagamingiem dla jaszczurek...
jednostki nie są złe i nie ma co im zarzucać jak kosztują 20 gc +eq
reszta mocniejszych tez daje radę
Magia na + chyba ze w pierwszym losowaniu wpadnie 1-2 Wink
Ekonomia ręce mi opadły w pierwszej potyczce zarobiłem 20gc z groszami, jeden z bohaterów musiał opuścić kolejna potyczkę, startowałem z 3ma...
przy kolejnych stratach trzeba zagrać nową bandą skjnka można zrekrutowac ale żeby mu coś kupić to już lada wyzwanie
po kolejnej grze 2ch bohaterów martwych---> zatem już powstaje nowa kompania... Wielka Żaba przeteleportuje nową ekipę miejmy nadzieje że chociaż Kapłan skończył ekonomie na kursie wysyłkowym


Saurusy bardzo spoko, przy rozwojach wpadają nam albo pkt Żw lub ataki trochę to dziwne, ale jako tanki ze zdolnością Twardziel będą się spisywać

Kameleony spoko na strzelaczy, nie zauważyłem negatywnych cech

Skinki cena/jakość = całkiem całkiem

Kapłan - ofensywne spelle Twisted Evil dobre straszaki

Szefu szybki i zwinny lekko mu Eq zmodyfikuje

pozdro


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: ijon
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 422

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 20
_BBOT: 0
Razem: 20
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 163
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy