Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 109 110 111 ... 139 140 141
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Anonymous - Sb marca 26, 2011 02:17 AM, sirwit713 - Pn kwiet 03, 2011 12:43 PM, Doman - Wt May 03, 2011 12:56 PM, sugai - Wt lut 07, 2012 12:24 AM, wujass - Pt czerw 08, 2012 11:28 AM
Dulix
Przebudzony
Przebudzony

Dulix

Offline

Joined: stycz 15, 2012
Posts: 199
Location: Rzeszów
Filia Podkarpacka

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pt sierp 31, 2012 05:19 AM
Reply with quote

Mam pytanie odnośnie ukrycia. Chcę ukryć bohatera za załomem budynku, wykonuję ruch (nie bieg) i chowam go przed wrogiem tak że jest niewidoczny (kładę znacznik wówczas jest ukryty).

1. Jeśli nie wykonując ruchu wrogi model podejdzie na odległość większą niż jego inicjatywa i wdzi mój model częściowo to czy ukrywająca sie postać nadal jest ukryta?

2. Jeśli nie wykonując ruchu wrogi model podejdzie na odległość większą niż jego inicjatywa i widzi mój model całkowicie to czy ukrywająca się postać nadal jest ukryta?

3. Nie wiem czy mi się coś pomyliło z 7 ed WFB czy w Warheim jest również taka zasada, że walcząc bronią ręczną i tarczą jest dodatkowy pkt pancerza?

4. W scenariuszu zaginiona córka kupac i zaginiony syn kupca w jakiej max odległości od postaci eskortującego musi pozostać eskortowany?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8531
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pt sierp 31, 2012 03:55 PM
Reply with quote

Dulix wrote:
Mam pytanie odnośnie ukrycia. Chcę ukryć bohatera za załomem budynku, wykonuję ruch (nie bieg) i chowam go przed wrogiem tak że jest niewidoczny (kładę znacznik wówczas jest ukryty).

1. Jeśli nie wykonując ruchu wrogi model podejdzie na odległość większą niż jego inicjatywa i wdzi mój model częściowo to czy ukrywająca sie postać nadal jest ukryta?

2. Jeśli nie wykonując ruchu wrogi model podejdzie na odległość większą niż jego inicjatywa i widzi mój model całkowicie to czy ukrywająca się postać nadal jest ukryta?

3. Nie wiem czy mi się coś pomyliło z 7 ed WFB czy w Warheim jest również taka zasada, że walcząc bronią ręczną i tarczą jest dodatkowy pkt pancerza?

4. W scenariuszu zaginiona córka kupac i zaginiony syn kupca w jakiej max odległości od postaci eskortującego musi pozostać eskortowany?

Dulix wrote:
Jeśli nie wykonując ruchu wrogi model podejdzie na odległość...
He? Mysli

Ukrywanie się: wrote:
Model pozostaje Ukryty, dopóki znajduje się za osłoną (zobacz ROZDZIAŁ VI: STRZELANIE)...
[...]
Model zostanie dostrzeżony lub usłyszany bez względu na to jak dobrze Ukryje się. Postacie automatycznie wykrywają przeciwników, próbujących Ukrywać się, w promieniu ich INICJATYWY liczonej w calach.

Osłona: wrote:
Model jest za osłoną, jeżeli w polu widzenia strzelającego znajduje się MNIEJ NIŻ POŁOWA celu. Jeżeli pojawią się problemy z podjęciem takiej decyzji, należy rozstrzygnąć wątpliwość za pomocą rzutu K6.

1. Jeżeli model znajduje się za osłoną, patrz cytaty wyżej, to nie zostaje odkryty.

2. Model widoczny całkowicie, nie znajduje się za osłoną, a więc nie może się ukrywać i zostaje odkryty.

3. Tak. Za kombinację broni ręcznej i tarczę ochrona pancerza zwiększona jest o 1.

4.
Quote::
Syn kupca przyłączy się do dowolnego bohatera oraz tych stronników, którzy nie podlegają zasadzie specjalnej NIEUMARŁY, ISTOTA ETERYCZNA, LEŚNY DUCH oraz DEMON lub ZWIERZĘ, które na końcu fazy ruchu znajdą się w odległości do 1” od zagubionego.
W odległości 1".


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1506
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb wrz 01, 2012 03:24 PM
Reply with quote

Takie pytanka:

Czar nr 1 z magii bestii. Przywołanie wilków.

1. Jeżeli takowy wilk wyłączy model przeciwnika to czy liczy się to do pkt gniewu?

Zdarzenie losowe w którym pojawiają się wilki.

Quote::
(25) WATAHA WILKÓW
Zwabiona zapachem krwi i odgłosami walki wataha 2K3 wilków pojawia się na polu bitwy. Głodne zwierzęta będą biegły najszybciej jak to możliwe w stronę najbliższego modelu, szarżując jeśli to możliwe. Jeśli wilki Wyłączą z akcji! dowolny model to zostanie on pożarty jeśli nie otrzyma pomocy od swych sojuszników. Sprzymierzeńcy mogą uratować wyłączony z akcji! model zbliżając się w następnej turze na odległość do 6” od miejsca w którym leży ofiara watahy. Podobnie jeśli wataha psów nie zda testu ROZBICIA to zwierzęta uciekną z pola bitwy porzucając Wyłączony z akcji! model. Pożarte modele należy wykreślić z KARTY DRUŻYNY, a posiadany przez postać ekwipunek należy umieścić w formie znaczników obok pożartego modelu. Przedmioty mogą zostać podniesione w czasie rozgrywania potyczki w fazie ruchu w czasie wykonywania pozostałych ruchów przez dowolny model bohatera, którego podstawka pozostaje w kontakcie ze znacznikiem. Jednocześnie należy pamiętać, że postać posiadająca komplet ekwipunku (zobacz ROZDZIAŁ XIIII: EKWIPUNEK), która weszła w posiadanie kolejnych przedmiotów, musi natychmiast odrzucić ekwipunek, którego nie jest w stanie unieść. Które z przedmiotów zostaną odrzucone, zależy wyłącznie od decyzji gracza.

Wilki pojawiają się, biegną do najbliższego modelu, szarżują go i wyłączają z akcji.

1. I co się z nimi dalej dzieje? Będą szarżować/biegnąć do najbliższego modelu itd?
2. Czy jeżeli model który chce ocalić od pożarcia model ze swojej bandy rzeczywiście musi w następnej turze podejść na odległość 6", czy też może to nastąpić w 3, 4... turze itd?
3. Jest Ctr C Ctr V z opisu swora psów i nie pozmieniałeś sobie wszystkiego.
4. Czy modele wchodzące na stół w wyniku zdarzenia losowego też zdają test rozbicia?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8531
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb wrz 01, 2012 06:27 PM
Reply with quote

1. Tak.

Wilki.
1. Tak. Będą szukały kolejnego, najbliższego celu.
2. Tak. Zgodnie z zapisem, Wyłączony z akcji! model można uratować przed pożarciem, tylko w następnej własnej turze poprzez podejście na minimum 6".
3. Ok. Dzięki, poprawiłem.
4. Jeśli tak zaznaczono w opisie.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1506
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb wrz 01, 2012 06:28 PM
Reply with quote

Dzięki.

Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1506
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb wrz 01, 2012 06:34 PM
Reply with quote

A jeszcze jedno. Czy wierzchowiec podnosi limit modeli w drużynie?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8531
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb wrz 01, 2012 06:37 PM
Reply with quote

Zależy.

Jeżeli jest to potwór (Wielki Orzeł, Wielki Pajonk czy Pegaz) i klasyfikuje się go jako stronnika, to tak, wlicza się do limitu modeli.

Jeżeli jest to wierzchowiek (koń bojowy, dzik) to liczy się jako ekwipunek i nie jest wliczany do limitu modeli.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Dulix
Przebudzony
Przebudzony

Dulix

Offline

Joined: stycz 15, 2012
Posts: 199
Location: Rzeszów
Filia Podkarpacka

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb wrz 01, 2012 07:32 PM
Reply with quote

No trochę nie po polsku napisałem Smile ale dzięki za odpowiedź wszystko jest jasne Smile

1. Gdzie znajduje się informacja na temat psiej łapki Smile
2. Czy jeśli zginął mi Tan mogę rekrutować kolejnego?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8531
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb wrz 01, 2012 07:37 PM
Reply with quote

Rozdział: Magiczne przedmioty.

Paragraf: Magiczne talizmany.

Quote::
Psia Łapka:
Łapa psa o trzech nogach podobno odwraca pecha.

Model używający psiej łapki może w czasie rozgrywania potyczki przerzucić dowolny rzut. Jeżeli psia łapka nie zostanie wykorzystana w czasie potyczki, przerzut można wykorzystać w czasie rozgrywania sekwencji po potyczce.

UWAGI: Psia łapka jest dostępna wyłącznie dla modeli należących do Muszkieterów z Nuln, Piechoty Morskiej z Marienburga, Strażników dróg z Averlandu, Zbrojnej kompanii z Ostlandu, Zbrojnych z Middenheim, Żołnierzy z Reiklandu oraz Rycerzy Graala, Zbrojnej chorągwi z Kisleva, Piratów z Sartosy i Psów Wojny.
CENA: 20+K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 8.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Dulix
Przebudzony
Przebudzony

Dulix

Offline

Joined: stycz 15, 2012
Posts: 199
Location: Rzeszów
Filia Podkarpacka

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb wrz 01, 2012 07:42 PM
Reply with quote

Dziękuję Smile napisz proszę jeszcze co z tym Tanem czy po śmierci jednego można przyjąć do drużyny następnego.

Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 109 110 111 ... 139 140 141
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 6, 7, 8 ]
110 quidamcorvus 7056 Pytania i odpowiedzi.....
 Pt czerw 21, 2019 10:06 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 2859 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 33675 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 127903 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 179270 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Gwardzista
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 452

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 20
_BBOT: 0
Razem: 20
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Statystyki
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
13 %13 %13 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 169
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy