Azylium  
_TOGGLE   Zarejestruj się
_TOGGLE ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
     
Menu główne
 

Polecamy

































 

Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.
 

Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 130 131 132 ... 139 140 141
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Anonymous - Sb marca 26, 2011 01:17 AM, sirwit713 - Pn kwiet 03, 2011 12:43 PM, Doman - Wt May 03, 2011 12:56 PM, sugai - Pn lut 06, 2012 11:24 PM, wujass - Pt czerw 08, 2012 11:28 AM
Dulix
Przebudzony
Przebudzony

Dulix

Offline

Joined: stycz 15, 2012
Posts: 199
Location: Rzeszów
Filia Podkarpacka

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn paźdź 08, 2012 09:23 AM
Reply with quote

To niby kto w tej kompanii jest słaby? Dregowie mają normalne ludzkie charakterystyki, ghuli słabymi bym nie nazwał. Nekromanta jak zwykły czarodziej (nie odstaje w żadną stronę) zombi, których nie mozna powalic na ziemię i wyłączyć tylko na 6. Uważam że reszta drużyny nie jest słaba, naprawdę to ta jedna umiejętność tak mi sie widzi daje za duże możliwości wampirowi.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8278
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn paźdź 08, 2012 09:31 AM
Reply with quote

Większość stronników w kompanii Nieumarłych nie zdobywa doświadczenia, co oznacza, że ciężko zdobyć szóstego bohatera. Ghule nie mogą używać oręża i uzbrojenia, a sam ekwipunek jest droższy zaś przychód z racji zasady Incognito mniejszy.

Zamiast kombinować nad przycięciem potencjały przeciwnika skoncentruj się nad tym, co możesz zrobić ze swoją kompanią. Może źle ustawiasz modele na stole, wystawiając się na atak przeciwnika, może nie wykorzystujesz potencjału swojej kompanii - a Krasnoludy go mają.

Wcześniej, nawet w tym temacie, toczyły się podobne dyskusje, których powodem było to, że gracze nie potrafili wykorzystać siły kompanii którą grali.

Wampir jest silny, ale nie jest niepokonany - jest łatwopalny, boi się czosnku, rani go święcona woda. Wystarczy pokombinować i poszukać odpowiedniego oręża. Skoro strachliwym i miękkim Reiklandem (w porównaniu z Krasnoludami) potrafiłem wygrywać wielokrotnie z Nieumarłymi to można to zrobić też Krasnoludami właśnie.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Rollnik
Przytomny
Przytomny

Rollnik

Offline

Joined: stycz 04, 2012
Posts: 99
Location: Bydgoszcz
Filia Kujawsko-Pomorska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn paźdź 08, 2012 12:17 PM
Reply with quote

Dulix wrote:
To niby kto w tej kompanii jest słaby? Dregowie mają normalne ludzkie charakterystyki, ghuli słabymi bym nie nazwał. Nekromanta jak zwykły czarodziej (nie odstaje w żadną stronę) zombi, których nie mozna powalic na ziemię i wyłączyć tylko na 6. Uważam że reszta drużyny nie jest słaba, naprawdę to ta jedna umiejętność tak mi sie widzi daje za duże możliwości wampirowi.

Nie marudz, to nie krasnoludowe Razz zombiaki da sie obejść zeby cie nie blokowały, ostrzelaj człeczyny szczególnie nekromante, wykożystaj pogromców, wampirowi podsyłaj stronników no i masz runy/mechanizmy. Pograj krasiami przeciwko Pogromcą to zobaczysz co to jest mieć przerąbane Rolling Eyes

Back to top
View user's profile AIM Address
drachu
Przebudzony
Przebudzony

drachu

Offline

Joined: May 27, 2011
Posts: 305
Location: Gdańsk

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn paźdź 08, 2012 01:34 PM
Reply with quote

Ciekawe, bo kraśki są dobrą na bandą na Wampiry. Na każdego w zasadzie. Powaga - to potwory są jakieś. A jeszcze jak ten poj...any inżynier wyskoczy z US 5 i krasnoludzkim muszkietem i trudnym do zabicia - no kurde, żadna banda na świecie nie powinna strzelać się z kraśkami. Nawet leśnymi elfami zebrałem taki wpierdziel na dystans, że aż wstyd.

Powiem tak - jeśli obsiadłeś Wampira 4 - ma kraśkami z 5 bitwami za sobą, to to że dotrwał do własnej fazy magii to nie jest jakieś przesadnie częste, chociaż jasne, będzie się czasami zdarzać. Tak samo Wampir samotnie szarżujący na kraśka i zabijający go w pierwszej rundce nie jest codziennością. Wiadomo - nawet jak zrani, to raczej skończy się na wywalonym/oszołomionym brodaczu. Więc spoko - shit happens, ale Twój przeciwnik nie powinien się przyzwyczajać do takiej sytuacji. Raz wyjdzie, a za drugim razem już czapa.

Ogólnie wampirze bandy, co ciekawe, nie są jakoś przesadnie mocne. Dobry szef (chociaż 1 atak trochę boli) i trochę średniaków/cieniasów. Ogólnie bady to taki trochę bardziej rozbudowany kamień/nożyce/papier. Wampiry zostaną rozjechane przez elfy, elfy dostaną łomot od skavenów, a skavenów zeżrą nieumarli - każda banda ma swoje słabe strony.

PS. Chociaż ta zamiana w nietoperze to bardzo dobry skill. Wynagradza Carsteinowi, że nie jest tak fajny, jak Krwawy Smok Smile

Back to top
View user's profile Visit poster's website
Dulix
Przebudzony
Przebudzony

Dulix

Offline

Joined: stycz 15, 2012
Posts: 199
Location: Rzeszów
Filia Podkarpacka

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn paźdź 08, 2012 01:38 PM
Reply with quote

Rollnik wrote:
Dulix wrote:
To niby kto w tej kompanii jest słaby? Dregowie mają normalne ludzkie charakterystyki, ghuli słabymi bym nie nazwał. Nekromanta jak zwykły czarodziej (nie odstaje w żadną stronę) zombi, których nie mozna powalic na ziemię i wyłączyć tylko na 6. Uważam że reszta drużyny nie jest słaba, naprawdę to ta jedna umiejętność tak mi sie widzi daje za duże możliwości wampirowi.

Nie marudz, to nie krasnoludowe Razz zombiaki da sie obejść zeby cie nie blokowały, ostrzelaj człeczyny szczególnie nekromante, wykożystaj pogromców, wampirowi podsyłaj stronników no i masz runy/mechanizmy. Pograj krasiami przeciwko Pogromcą to zobaczysz co to jest mieć przerąbane Rolling Eyes

Nie marudzę tylko poddaję pod dyskusje temat (w tym temacie chyba o to chodzi:)). Potencjał mojej drużyny znam. Nie licząć QC wypowadali się narazie (przynajmniej tak mi się wydaje) Ci, którzy nie grali przeciw nieumarłym. Zresztą nie pytam jak pokonać wampira czy drużynę nieumarłych tylko co sądzicie o tej zdolności. Jeśli chce się ktoś podzielić swoimi przemyśleniami to niech to zrobi Smile a jak nie to nie Smile

Drachu napisałeś w chwili pisania tego posta

Back to top
View user's profile
Rollnik
Przytomny
Przytomny

Rollnik

Offline

Joined: stycz 04, 2012
Posts: 99
Location: Bydgoszcz
Filia Kujawsko-Pomorska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn paźdź 08, 2012 01:49 PM
Reply with quote

Dulix wrote:
Rollnik wrote:
Dulix wrote:
To niby kto w tej kompanii jest słaby? Dregowie mają normalne ludzkie charakterystyki, ghuli słabymi bym nie nazwał. Nekromanta jak zwykły czarodziej (nie odstaje w żadną stronę) zombi, których nie mozna powalic na ziemię i wyłączyć tylko na 6. Uważam że reszta drużyny nie jest słaba, naprawdę to ta jedna umiejętność tak mi sie widzi daje za duże możliwości wampirowi.

Nie marudz, to nie krasnoludowe Razz zombiaki da sie obejść zeby cie nie blokowały, ostrzelaj człeczyny szczególnie nekromante, wykożystaj pogromców, wampirowi podsyłaj stronników no i masz runy/mechanizmy. Pograj krasiami przeciwko Pogromcą to zobaczysz co to jest mieć przerąbane Rolling Eyes

Nie marudzę tylko poddaję pod dyskusje temat (w tym temacie chyba o to chodzi:)). Potencjał mojej drużyny znam. Nie licząć QC wypowadali się narazie (przynajmniej tak mi się wydaje) Ci, którzy nie grali przeciw nieumarłym. Zresztą nie pytam jak pokonać wampira czy drużynę nieumarłych tylko co sądzicie o tej zdolności. Jeśli chce się ktoś podzielić swoimi przemyśleniami to niech to zrobi Smile a jak nie to nie Smile

Wampira ciężko nazwać słabym, jego zdolności są silne a statsy dobre, ale nie jest przegięty bo swoje kosztuje. Podpalasz cwaniaka, napychasz mordke czosnkiem, doprawiasz świeconą wodą i masz obiad Wink O wiele gorsze dla krasnali jest połącznie w wrogim modelu zasad rajtar, lekka kawaleria i danie cwaniakowi konia Evil or Very Mad Wampa w końcu dopadniesz a taki ci ucieka i strzela upierdliwie.

Back to top
View user's profile AIM Address
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1478
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn paźdź 08, 2012 01:51 PM
Reply with quote

Gram osobiście Krasnoludami i rozegrałem kilka potyczek z nieumarłymi tyle, że Krwawymi Smokami. I muszę powiedzieć, że wszystko zależy od złożenia bandy przez gracza nieumarłych. Jeżeli ma sporo zombiech to krasnoludami rzeczywiście ciężko jest to przepchnąć biorąc pod uwagę, że brodaczy z reguły nie jest dużo, natomiast jeżeli gracz nieumarłych inwestował w inne jednostki to jakoś sobie radziłem.
Ogólnie rzecz biorąc grałem ostatnio swoimi krasnoludami którzy są po 3 potyczkach na świeżutkie leśne elfy, ładna pogoda, mam trzech strzelców z US4, inżyniera z US6 i pewnym strzałem, ładna pogoda - wydawało mi się, że pójdzie gładko, a tu ZONK! Co prawda wygrałem ale niewiele brakowało, a wyciąłby mnie w pień. To tylko gra w hipki przy pomocy min kostek które gwałcą system.

Back to top
View user's profile
Dulix
Przebudzony
Przebudzony

Dulix

Offline

Joined: stycz 15, 2012
Posts: 199
Location: Rzeszów
Filia Podkarpacka

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn paźdź 08, 2012 01:55 PM
Reply with quote

No to znam juz sposoby polowania na wampiry Smile myślę że teraz powinno pójść łatwiej Smile

Back to top
View user's profile
Kusiowaty
Przytomny
Przytomny

Kusiowaty

Offline

Joined: stycz 31, 2012
Posts: 67
Filia Podkarpacka

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn paźdź 08, 2012 01:56 PM
Reply with quote

Dulix wrote:
To niby kto w tej kompanii jest słaby? Dregowie mają normalne ludzkie charakterystyki, ghuli słabymi bym nie nazwał. Nekromanta jak zwykły czarodziej (nie odstaje w żadną stronę) zombi, których nie mozna powalic na ziemię i wyłączyć tylko na 6. Uważam że reszta drużyny nie jest słaba, naprawdę to ta jedna umiejętność tak mi sie widzi daje za duże możliwości wampirowi.

Dregowie - Na 3 potyczki 0 wyłączonych z akcji modeli,

Ghoule - dobrzy stronnicy, ale nie mogą parować! i 0 pancerza wyłączył 1 model na 3 potyczki

Nekromanta - od drugiej bitwy bierze udział, a w 3 potyczce wyłączył już model

Zombie - mięso armatnie, przez nich tak szybko testuje się CP oczywiście 0 wyłączonych modeli

Wampir - cały ciężar rozgrywki spoczywa na nim, ale jak żywotność spada do 1 zaczyna się nerwówka.

Transformacja - fajna umiejętność Wink

Back to top
View user's profile
Rollnik
Przytomny
Przytomny

Rollnik

Offline

Joined: stycz 04, 2012
Posts: 99
Location: Bydgoszcz
Filia Kujawsko-Pomorska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn paźdź 08, 2012 02:11 PM
Reply with quote

Dulix wrote:
No to znam juz sposoby polowania na wampiry Smile myślę że teraz powinno pójść łatwiej Smile

Tylko pamietaj, trzymaj sie zdala od zombiaków, broda od nich śmierdzi a topór rdzewieje Wink można super koksem utknąć w tym ścierwie na całą gre Mad

Back to top
View user's profile AIM Address
<
1 2 3 ... 130 131 132 ... 139 140 141
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 4, 5, 6 ]
78 quidamcorvus 3929 Pytania i odpowiedzi.....
 Wt stycz 22, 2019 02:31 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 2420 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 25034 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 02:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 102483 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 158189 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: RafalMaj
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 445

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 26
_BBOT: 0
Razem: 26
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Strona główna
Strona główna
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!
 

Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 167
Komentarzy: 0
 

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy

FiSubBrownsh phpbb2 style by Lorkan Themes • Original FiSubBrownsh Shadow by Daz • DragonflyCMS version by Phoenix Resourcez