Azylium  
_TOGGLE   Zarejestruj się
_TOGGLE ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
     
Menu główne
 

Polecamy

































 

Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.
 

Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 134 135 136 ... 139 140 141
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Anonymous - Sb marca 26, 2011 02:17 AM, sirwit713 - Pn kwiet 03, 2011 12:43 PM, Doman - Wt May 03, 2011 12:56 PM, sugai - Wt lut 07, 2012 12:24 AM, wujass - Pt czerw 08, 2012 11:28 AM
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8138
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz paźdź 18, 2012 02:47 PM
Reply with quote

Tak. A zaraz potem żąda zapłaty za swe usługi.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
drachu
Przebudzony
Przebudzony

drachu

Offline

Joined: May 27, 2011
Posts: 305
Location: Gdańsk

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pt paźdź 19, 2012 08:19 AM
Reply with quote

Okej, mam pytanie. Chodzi o sforę i falę szczurów.

W tekście jest coś takiego, że model psa/szczura stojący za innym modelem psa/szczura związanym walką wręcz może atakować i być atakowany. Ale czy to sprawia, że również jest związany walką wręcz? Krótko mówiąc czy można do niego dostawić jeszcze kolejnego (trzeciego, czwartego etc.) szczura/burka? Czy też dwa to maksimum?

Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8138
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pt paźdź 19, 2012 08:25 AM
Reply with quote

Zasada dotyczy tylko modelu stojącego bezpośrednio za związanym walką wręcz modelem - więc maksimum to dwa modele.

Oba modele zostają związane walką wręcz. Drugi model także szarżuje tyle, że nie dostawia się do podstawki przeciwnika, a staje bezpośrednio za pierwszym modelem podlegającym zasadzie sfora.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Rollnik
Przytomny
Przytomny

Rollnik

Offline

Joined: stycz 04, 2012
Posts: 99
Location: Bydgoszcz
Filia Kujawsko-Pomorska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pt paźdź 19, 2012 01:16 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
Zasada dotyczy tylko modelu stojącego bezpośrednio za związanym walką wręcz modelem - więc maksimum to dwa modele.

Oba modele zostają związane walką wręcz. Drugi model także szarżuje tyle, że nie dostawia się do podstawki przeciwnika, a staje bezpośrednio za pierwszym modelem podlegającym zasadzie sfora.

Czyli wspierać może tylko jeden model? I musi stać za? Nie może z bocznej krawedzi podstawki wspierać? Powiedz ze nie może Wink ukróce pawergemerów Twisted Evil

Back to top
View user's profile AIM Address
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1465
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pt paźdź 19, 2012 01:28 PM
Reply with quote

Czy Łowca Nagród w związku z tym, że nosi ciężki pancerz ma obniżone współczynniki Sz i I? Czy też należy mu je obniżyć?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8138
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pt paźdź 19, 2012 01:47 PM
Reply with quote

Rollnik wrote:
Czyli wspierać może tylko jeden model? I musi stać za? Nie może z bocznej krawedzi podstawki wspierać? Powiedz ze nie może Wink ukróce pawergemerów Twisted Evil
Model wspierającymusi stać bezpośrednio za modelem, który jest związany walką wręcz.

Pepe wrote:
Czy Łowca Nagród w związku z tym, że nosi ciężki pancerz ma obniżone współczynniki Sz i I? Czy też należy mu je obniżyć?
W obecnej edycji modyfikatory nie zostały uwzględnione i należy je odjąć. Jednak, w kolejnej edycji Łowca nagród będzie podlegał zasadzie Krzepki.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
drachu
Przebudzony
Przebudzony

drachu

Offline

Joined: May 27, 2011
Posts: 305
Location: Gdańsk

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb paźdź 20, 2012 11:33 AM
Reply with quote

Okej, pytanie może głupie, ale zawsze grałem na miejskich, ciasnych stołach i na rydwanach, potworach, wierzchowcach i machinach się nie znam.

Czy jako Wysoki Elf mogę kupić sobie lwa, ale nie po to by na nim jeździć, a by sobie biegał luzem i rozflaczał frajerów?

Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8138
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb paźdź 20, 2012 12:05 PM
Reply with quote

Nie. Lwy bojowe są ekwipunkiem (jakkolwiek by to nie brzmiało) i muszą być używane przez bohaterów. Czy to jako wierzchowce, czy to jako zwierzęta pociągowe.

Jedynie zwierzaki-stronnicy mogą biegać luzem.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1465
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn paźdź 21, 2012 09:22 PM
Reply with quote

Jeżeli Skrytobójcy dokupimy Średni Pancerz, a on zginie po potyczce, to czy przepada pancerz czy nie?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8138
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn paźdź 21, 2012 09:27 PM
Reply with quote

Pepe wrote:
Jeżeli Skrytobójcy dokupimy Średni Pancerz, a on zginie po potyczce, to czy przepada pancerz czy nie?
Dokupiony ekwipunek ląduje w skarbcu drużyny.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3 ... 134 135 136 ... 139 140 141
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
36 quidamcorvus 1345 Pytania i odpowiedzi.....
 Pn paźdź 15, 2018 06:56 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 1965 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 14743 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 70137 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 134994 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

 

Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 164
Komentarzy: 0
 

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy

.: FiSubSilver shadow by Daz :: ported by Norseman/Jamin :: upgraded by Phoenix :.