Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 34 35 36 ... 139 140 141
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Anonymous - Sb marca 26, 2011 02:17 AM, sirwit713 - Pn kwiet 03, 2011 12:43 PM, Doman - Wt May 03, 2011 12:56 PM, sugai - Wt lut 07, 2012 12:24 AM, wujass - Pt czerw 08, 2012 11:28 AM
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8569
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz May 05, 2011 09:22 PM
Reply with quote

Raven wrote:
Quote::
Nigdzie nie jest napisane, że model odcinek od punktu A do punktu B musi pokonać w linii prostej, tylko najkrótszą/najszybszą możliwą trasą.

do tego

Quote::
Model biega/chodzi/lata przodem. Kierunek w którym poruszy się twój model wybierasz na początku fazy.

to w koncu poruszamy sie tylko w linii proste czy podczas ruchu mozemy jednak skręcać?
Jest tak jak napisałem wcześniej, kierunek ruchu wybierasz na początku fazy ruchu i przemieszczasz model najkrótszą/najszybszą możliwą trasą do punktu docelowego.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Rzędzian
Śniący
Śniący

Rzędzian

Offline

Joined: kwiet 22, 2011
Posts: 31
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz May 05, 2011 09:38 PM
Reply with quote

Findar wrote:
Hehe po długości posta widać, że rozważania teoretyczne, bez obrazy.
A co do ubicia zombiego, to jak leży wystarczy przebić jego wytrzymałość. Jak na postać która nigdy nie będzie miała tarczy czy zbroi jest dosyć łatwe. Po prostu żeby szybko się go pozbyć jeden powala drugi wyłącza z akcji. A kiedy tak wcześniej do niego strzelisz (zazwyczaj zombie idą z przodu żeby chronić resztę przed strzałami), to zazwyczaj pierwsza szarża i zombiego nie ma, a jego rola się sprowadza właśnie do żywego mięsa armatniego (wyrażenie nie na miejscu Wink ). 6 zombie to też nie większy problem, szczególnie jeśli postacie rosną w siłę, na początku tylko mogą sprawiać problemy.

Zombie budzą strach, poza tym puszka jeszcze musi zdać sam w walce, także tak łatwo wcale nie ma. Poza tym zapuszkowanie jest drogie i wymaga poświęcenia umiejętności na krzepkiego, więc musi dawać konkretny bonus. Jak zapuszkujesz wszystkich na początku, to będziesz łąził jak mucha w smole i będziesz miał mało stronników, więc bohaterowie będą ginąć częściej. Nie jest tak różowo Wink


_________________
To gorzej niż zbrodnia - to błąd.
Back to top
View user's profile
Raven
Śniący
Śniący

Raven

Offline

Joined: kwiet 22, 2011
Posts: 31
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz May 05, 2011 10:35 PM
Reply with quote

ok oto przykładowa sytuacja



zielone to przeszkody jesli dobrze zrozumiałem to chłopek biegnący z punktu A dotrze do punktu B najpierw obierając nań azymut a potem balansuje w trakcie ruchu miedzy przeszkodami żeby dotrzeć do celu jak najkrótszą drogą

natomiast w sytuacji takiej



ruch jest podobny ale naszło mnie pytanie załóżmy ze chłopek w pozycji B jest przodem skierowanym w dół obrazka, czy szarżujący z punktu A [ zakładamy ze widzi] musi zakończyć szarże będąc skierowanym w tym samym kierunku jak ten na początku szarży czy moze np dostawić się z boku poniewać pójdzie po najkrótsze drodze do celu?

Back to top
View user's profile
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pt May 06, 2011 07:41 AM
Reply with quote

Rzędzian wrote:
[
Zombie budzą strach, poza tym puszka jeszcze musi zdać sam w walce, także tak łatwo wcale nie ma. Poza tym zapuszkowanie jest drogie i wymaga poświęcenia umiejętności na krzepkiego, więc musi dawać konkretny bonus. Jak zapuszkujesz wszystkich na początku, to będziesz łąził jak mucha w smole i będziesz miał mało stronników, więc bohaterowie będą ginąć częściej. Nie jest tak różowo Wink
Nie mówie, że na początku trzeba puszkować wszystkich, mówie, że wraz z rozwojem kampani zombie stoją w miejscu i są coraz łatwiejsze do ubicia, bo ani nie dostają pancerza, ani rozwojów. Więc na początku stanowią zagrożenie, i jeśli rzucasz jednego zapuszkowanego faceta na 6 zombie i dostajsz klepy to Twój problem sory. Póki co gram sporo wampirami i jeszcze ani razu zombie nie wygrały mi gry. Zawsze stanowią raczej ruchome elementy terenu, pozwalające bohaterom szarżować, a nie być za szarżowanym. Bez odpowiedniego wsparcia stanowią darmowe punkty doświadczenia. Jeśli przeciwnik najpierw zmiękczył je ostrzałem, potem doszarżował to nie miał problemów. Jednym słowem granie zombie wymaga umiejętności, eliminowanie ich także. Rzucanie się na nich na pałe i liczenie że wymiecie się do czysta udaje się tylko jeśli grasz ogrami :P.


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8569
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pt May 06, 2011 09:34 AM
Reply with quote

@Raven
To jest bardzo łatwo pokazać, gorzej gdy trzeba o tym pisać. Jest tak jak napisałeś.
Model zaczyna ruch w kierunku w którym go obróciłem na początku fazy ruchu i porusza się do punktu B kończąc ruch ustawiony zgodnie z kierunkiem w którym się poruszał. W trakcie przemieszczania model obraca się zgodnie z tym jak przebiega trasa którą pokonuje. A dostawiasz się do tej krawędzi podstawki, która w momencie rozpoczynania szarży była najbliższa:
Quote::
Model szarżujący wykonując ruch szarży powinien pokonać dystans dzielący go od przeciwnika po najkrótszej możliwej drodze i zakończyć ruch szarży dostawieniem do najbliższej krawędzi podstawki przeciwnika. Jeżeli dostawienie do najbliższej krawędzi jest niemożliwe, na przykład model przeciwnika pozostaje związany walką wręcz z innym modelem, należy dostawić model do kolejnej krawędzi, o ile pozwala na to zasięg szarży.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
sirwit713
Śniący
Śniący

sirwit713

Offline

Joined: marca 15, 2011
Posts: 33

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pt May 06, 2011 04:27 PM
Reply with quote

na samym początku nie zrobisz kawalerzysty saurua z savem na 0+
bo ci kawalerzyści podlegają zasadzie lekka jazda czyli nie dostają +2 pkt pancerza oraz model kawaleryjski nie ma +1pkt pancerza za broń ręczną i tarczę (to przysługuje tylko piechocie)

Back to top
View user's profile
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pt May 06, 2011 08:12 PM
Reply with quote

da się Wink


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
Rzędzian
Śniący
Śniący

Rzędzian

Offline

Joined: kwiet 22, 2011
Posts: 31
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pt May 06, 2011 10:49 PM
Reply with quote

Ano owszem, ale mówiliśmy o teoretycznej sytuacji, 6 zombie na jedną puszkę. To prawda, że zombie się nie rozwijają i nikt nie neguje tego, że służą jako przynęta, w czym zresztą są niezłe, bo tanie Razz Więc może tak: Puszka szarżuje na jednego zombika, a potem dostaje w czapę od wampira, którego też można zresztą zapakować w zbroję. Co jest miłą odmianą po mordheimie, w którym pancerze się umiarkowanie opłacały.


_________________
To gorzej niż zbrodnia - to błąd.
Back to top
View user's profile
Quintus
Przytomny
Przytomny

Quintus

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 85
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Errata do wersji 0.12
Posted: Cz May 19, 2011 05:04 AM
Reply with quote

Czy sztandar Stratego działa nie zależnie od umiejętności strateg?
Czy inżynier pogromca ma jakieś dedykowane umiejętności?


_________________
A.Ś.
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8569
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Errata do wersji 0.12
Posted: Cz May 19, 2011 05:35 AM
Reply with quote

1. Nie.
2. Nie.

Po erracie umiejętności Strateg, mechanizm działa następująco:
Quote::
Mechanizm stratega
Działanie mechanizmu zdaje się wspomagać niestrudzoną natura Krasnoludów, która pozwala im na marsz dzień i noc. Działanie mechanizmu stratega jest tak silne, że często ciężko ów marsz zatrzymać!

KOSZT: 60 ZK
DZIAŁANIE: stałe
EFEKT: Po rozstawieniu, ale przed rzutem ustalającym komu przypadnie pierwsza tura, każdy ze sprzymierzonych modeli (za wyjątkiem Żyrokoptera) w odległości do 6” od mechanicznego sztandaru może natychmiast wykonać ruch, ale nie może biegać oraz latać i nie może szarżować. Taki ruch modelu uznawany będzie za ruch na potrzeby strzelania w najbliższej turze.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3 ... 34 35 36 ... 139 140 141
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 6, 7, 8 ]
117 quidamcorvus 7655 Pytania i odpowiedzi.....
 Sb czerw 29, 2019 03:15 PM 
Blumstein View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 2939 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 34308 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 128935 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 180765 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Ragnarsson
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 453

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 35
_BBOT: 0
Razem: 35
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
Tematy
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
Linkowisko
ForumsPro
Moje konto
Powiadom znajomych
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
13 %13 %13 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 169
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy