Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 64 65 66 ... 92 93 94
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Anonymous - Sb marca 26, 2011 02:17 AM, sirwit713 - Pn kwiet 03, 2011 12:43 PM, Doman - Wt May 03, 2011 12:56 PM, sugai - Wt lut 07, 2012 12:24 AM, wujass - Pt czerw 08, 2012 11:28 AM
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8569
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb lip 07, 2012 05:29 PM
Reply with quote

MORFI wrote:
moje pytanie czy mogę skoczyć z budynku na postać stojącą 3 cale od budynku tak żeby ją zaszarżować
Możesz zeskoczyć z budynku i wykonać ruch po ziemi.
Aby wykonać szarżę nurkująca muszą być spełnione poniższe warunki:

Szarża nurkująca wrote:
Może się zdarzyć, że gracz będzie chciał zaszarżować modelem wrogą postać znajdującą się pod balkonem czy kładką, na której znajduje się model. Gracz może zadeklarować szarżę nurkującą jeżeli wroga postać znajduje się nie dalej niż 2” od miejsca lądowania modelu, który z kolei nie może znajdować się wyżej niż 6” nad miejscem lądowania. Następnie należy wykonać test SIŁY lub INICJATYWY w zależności od tego, który ze współczynników modelu jest większy, za każde pełne 2” wysokości. Jeśli testy zakończą się powodzeniem, model zgrabnie ląduje na ziemi i uderza w przeciwnika. Jeżeli któryś z testów zakończy się niepowodzeniem postać spada i otrzymuje obrażenia tak jak opisano to w ROZDZIALE IIII: RUCH w podrozdziale UPADEK.
Model któremu udało się wykonać szarżę nurkującą UDERZA JAKO PIERWSZY, a ciosy kończące szarżę nurkującą wykonywane są z premią +2 do testu trafienia oraz +1 do testu zranienia przeciwnika.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
MORFI
Nieświadomy
Nieświadomy

MORFI

Offline

Joined: May 05, 2012
Posts: 18

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn lip 08, 2012 11:22 AM
Reply with quote

wszystko w temacie wielkie dzięki

Back to top
View user's profile AIM Address
MORFI
Nieświadomy
Nieświadomy

MORFI

Offline

Joined: May 05, 2012
Posts: 18

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn lip 08, 2012 02:20 PM
Reply with quote

mogę tak? zaszarżować ?(moja postać ma 6 cali SZ)i chodzi mi o szarże nurkującą a nie o zeskok z budynku i bieganie, tylko skok na 5 cali i w 2 calach jest postać przeciwnika

Back to top
View user's profile AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8569
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn lip 08, 2012 04:36 PM
Reply with quote

Nie. Szarża nurkująca polega na zeskoku na przeciwnika, który znajduje się niemal bezpośrednio pod twoim modelem - gdzie niemal oznacza do 2" od miejsca lądowania.
A skok (w poziomie) służy do przeskakiwania nad jakimiś szczelinami, rozpadlinami itd.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
MORFI
Nieświadomy
Nieświadomy

MORFI

Offline

Joined: May 05, 2012
Posts: 18

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn lip 08, 2012 05:44 PM
Reply with quote

no ale logicznie rzecz biorąc powinna być opcja użycia tego do szarży nurkującej ....

Back to top
View user's profile AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8569
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn lip 08, 2012 07:45 PM
Reply with quote

MORFI wrote:
no ale logicznie rzecz biorąc powinna być opcja użycia tego do szarży nurkującej ....
Wiem, o co ci chodzi ale to nie RPG, nie szukaj też logiki.

Gry bitewne to bardziej zaawansowane szachy, tam pionek porusza się o jedno pole a konik skacze po "L", i nikt się nie czepia że to nie logiczne Wink Tutaj jest podobnie - choć Warheim i tak daje sporo możliwości.

Takie są zasady, a szarżę nurkującą można wykonać w ściśle określonych warunkach.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
MORFI
Nieświadomy
Nieświadomy

MORFI

Offline

Joined: May 05, 2012
Posts: 18

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn lip 09, 2012 12:35 AM
Reply with quote

spoko rozumiem
czy jeśli ranie na 5 + to czy mogę mieć krytyka jeśli mam krytyki na 5 +

Back to top
View user's profile AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8569
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn lip 09, 2012 12:41 AM
Reply with quote

Tak.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1508
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn lip 09, 2012 01:38 PM
Reply with quote

Czy MR się kumuluje? Przykładowo Krasnoludy mają MR2 i co się dzieje jeżeli będą kontrolowały jakiś obszar dający też MR np. Magiczny Krąg?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8569
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn lip 09, 2012 04:52 PM
Reply with quote

Pepe wrote:
Czy MR się kumuluje? Przykładowo Krasnoludy mają MR2 i co się dzieje jeżeli będą kontrolowały jakiś obszar dający też MR np. Magiczny Krąg?
Nie. Pod uwagę brana jest większa wartość.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
wujass
Przytomny
Przytomny

wujass

Offline

Joined: kwiet 19, 2012
Posts: 118

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn lip 09, 2012 07:55 PM
Reply with quote

Witam.
Mój Opętany otrzymał mutację chaosu niepodzielnego "bezrozumny". Czyli otrzymuję głupotę jeśli na początku tury nie znajduje się w walce wręcz. Moje pytanie jest nastepujące: czy jest jakikolwiek sposób aby to zanegować, czy do końca istnienia będzie miał głupotę i nic na to nie mogę poradzić ?


_________________
Jako żywo !
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8569
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn lip 09, 2012 07:59 PM
Reply with quote

Niektóre przedmioty magiczne mogą pomóc.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
wujass
Przytomny
Przytomny

wujass

Offline

Joined: kwiet 19, 2012
Posts: 118

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn lip 09, 2012 08:15 PM
Reply with quote

Wybacz ignorancję ,ale przeczytałem ekwipunek zwykł i magiczny i po prostu nie widzę nic ,co kultyści mogli by dostać ,aby sprawe zanegować, bądź chociaż złagodzić Sad


_________________
Jako żywo !
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8569
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn lip 09, 2012 08:20 PM
Reply with quote

Przedmioty zwiększające CP lub pozwalające na przerzut nieudanego testu powinny pomóc. Jeśli twoja kompania nie ma dostępu do nich, to można spróbować zabrać je przeciwnikowi - jeśli takowe posiada.

Poza tym każda mutacja jest znakiem błogosławieństwa Bogów Chaosu i dziwi mnie, że nie chcesz by twój model cieszył się łaską Mrocznych Potęg Twisted Evil Wink


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
wujass
Przytomny
Przytomny

wujass

Offline

Joined: kwiet 19, 2012
Posts: 118

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn lip 09, 2012 08:26 PM
Reply with quote

Ale przy mutacji jest napisane ,że automatycznie nie zdaję testów głupoty jeżeli nie walczę Very Happy Po za tym jest to całkiem sympatyczne rozdwojony Opętany z 5 atakimi 7 siły i radośnie pląsający w ten i nazad Very Happy


_________________
Jako żywo !
Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 64 65 66 ... 92 93 94
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 6, 7, 8 ]
117 quidamcorvus 7490 Pytania i odpowiedzi.....
 Sb czerw 29, 2019 03:15 PM 
Blumstein View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 2911 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 34052 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 128716 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 180418 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Ragnarsson
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 453

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 26
_BBOT: 0
Razem: 26
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
13 %13 %13 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 169
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy