Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)

All Posts

1 2 3 ... 92 93 94
>
Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]

#1: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn marca 06, 2011 11:08 PM
    ----
Kurtyna Last edited by quidamcorvus on Śr lut 08, 2012 12:00 AM; edited 1 times in total

#2: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: Bysior , Location: Katowice-Ligota/Bytom Post Posted: Pn marca 07, 2011 07:41 AM
    ----
Kontynuując, ponieważ nikt mi nie odpowiedział na starym forum Razz

Wiem, że większość uważa Beastmenów za bande 'przegiętą',
ale czy rozważaliście wprowadzenie umiejętności dla bohetarów, która pojawiła się w którejś erracie TC do mordheimowej bandy zwierzoludzi:

Monstrous Size- bohater może nosić bronie dwuręczne w jednej ręce

(z ta umiejętnością to była cała historia czy jest, czy jej nie ma, bo była wydrukowana ze zła nazwą w ver 1 bandy, potem jej nie było, potem jednak twórcy potwierdzili, że jest)

#3: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: Findar , Location: Katowice Post Posted: Pn marca 07, 2011 09:59 AM
    ----
Hmmm bestigor z dwoma dwuręcznymi toporami szarżujący na ludzkiego bohatera (+umiejętność siłacz ignorująca zasadę uderza ostatni)?
Jako gracz zwierzoludzi powiem, ależ oczywiście, że to klimatyczna i niezbędna umiejętność Cool .
A tak serio, to myśle, że to trochę jednak przegięte, chociaż jako jakaś losowa mutacja chaosu... Wink

#4: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: Malakid Post Posted: Pn marca 07, 2011 10:18 AM
    ----
z Wielką bronią uderza jako ostatni nawet podczas szarży?

i drugie pytanie:
Czy Pistolety mogę kupić wykonane z Gromlilu i Mithrilu ?
I jak podliczamy w tedy dostępność ów np: pistoletu pojedynkowego?

#5: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: Sigmar Post Posted: Pn marca 07, 2011 10:31 AM
    ----
Witam Smile

test rozbicia wykonuje się tylko raz na całą grę?
Czy co turę od kod straciło się 25%?

#6: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: Doman Post Posted: Pn marca 07, 2011 10:57 AM
    ----
co ture

#7: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: szczery-do-bolu , Location: Katowice/Ruda Śląska Post Posted: Pn marca 07, 2011 11:00 AM
    ----
Witam wszystkich Very Happy
/na tym forum postaram się być grzeczniejszy i bardziej wyrozumiały w stosunku co do niektórych Wink Ci co wiedzą o co chodzi, wiedzą o co chodzi :P/

Może będę mógł pomóc jeśli o chodzi o ostatnie pytania.

Jeśli chodzi o szarże, to tutaj zasada broni wielkiej - uderza ostatni- nie obowiązuje. Jeśli zaś postać przyjmująca szarżę posiada zasadę "uderza jako pierwszy", to kolejność uderzeń przyjmuje się w zgodzie z współczynnikiem INICJATYWA, a jeśli są one równe, to należy rzucić kością K6 w celu ustalenia kolejności.

Jeśli chodzi o testy rozbicia, wykonuje się je na początku każdej kolejnej tury tego gracza od momentu utracenia 25% i więcej modeli.
Należy pamiętać również o tym, ze sprawa ta dotyczy sytuacji, w której z jakiegoś powodu banda nie gra w komplecie.
Dajmy na to scenariusz, w którym to, jak wiele modeli pojawi sie na polu bitwy, zależy od wyniku na kostkach. Załóżmy, że zamiast kompletu 12 wojowników na stole pojawiło się zaledwie połowa. Pech chciał, że w tym momencie zginęlo z rąk modeli nieprzyjaciela 2 spośród tych sześciu, co daje 33%. Niestety czeka nas już test rozbicia. /Poprawcie nie jeśli się mylę ;)/

#8: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: Dwalthrim , Location: Grodzisk. Maz Post Posted: Pn marca 07, 2011 11:05 AM
    ----
He-he, wszystkie te pytania były już bodajże wałkowane na starym forum.
Jak na mój gust nadają się bardziej do działu "Uściślenie Zasad" Wink

Można by się za to zastanowić nad wprowadzeniem krótkich łuków dla ungorów skoro już są figurki GW Wink

#9: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: Doman Post Posted: Pn marca 07, 2011 11:10 AM
    ----
Maja dostęp zarówno do krótkiego i zwykłego Wink

#10: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn marca 07, 2011 11:36 AM
    ----
Malakid wrote:
i drugie pytanie:
Czy Pistolety mogę kupić wykonane z Gromlilu i Mithrilu ?
I jak podliczamy w tedy dostępność ów np: pistoletu pojedynkowego?
Z Gromrilu i Mithrilu można wykonać tylko oręż do walki wręcz, a uściślając taki, który jest wymieniony w podrozdziale Broń używana do walki wręcz.

Ponieważ pistolety są wyszczególnione w w/w podrozdziale, teoretycznie możesz zakupić wykonane z tego metalu pistolety, ale właściwości konkretnego metalu będą działały tylko w walce wręcz.
Dostępność będzie 9.

#11: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: Dwalthrim , Location: Grodzisk. Maz Post Posted: Pn marca 07, 2011 11:43 AM
    ----
Doman wrote:
Maja dostęp zarówno do krótkiego i zwykłego Wink

Pewnie w Warheimie (zasad jeszcze dobrze nie znam), myślałem ze pytanie dotyczyło bandy mordkowej Wink

#12: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: Malakid Post Posted: Pn marca 07, 2011 01:46 PM
    ----
Czyli mój wampir już ma rozplanowane wydatki na eq Very Happy

#13: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: Malakid , Location: Lublin Post Posted: Pt marca 11, 2011 09:13 PM
    ----
czy rykoszet może uderzyć w walke? to znaczy czy jak strzelam we wroga i wyrzucę kryta rykoszet a obok walczy mój model z przeciwnikiem to czy trafiam w tą walkę?

#14: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: szczery-do-bolu , Location: Katowice/Ruda Śląska Post Posted: Pt marca 11, 2011 09:37 PM
    ----
Moim zdaniem tak. Tylko należy pamiętać o odpowiednim przydzieleniu tego trafienia. Jest to chyba w rozdziale o strzelaniu. Wink

#15: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Sb marca 12, 2011 08:24 AM
    ----
Malakid wrote:
czy rykoszet może uderzyć w walke? to znaczy czy jak strzelam we wroga i wyrzucę kryta rykoszet a obok walczy mój model z przeciwnikiem to czy trafiam w tą walkę?
Zgodnie z tym co napisano:
Quote::
Rykoszet. Jeżeli w odległości do 6” od trafionego i zranionego modelu znajduje się jakakolwiek inna wroga postać to zostaje ona także trafiona. Należy wykonać rzut na zranienie dla drugiego modelu i wykonać ewentualne rzuty na Ochronę Pancerza lub Ochronę Magiczną.
Trafiasz najbliższy wrogi model znajdujący się w odległości do 6" od pierwszego celu. Nie ma znaczenia czy jest on w walce, czy nie. Podobnie, jeśli w odległości do 6" nie ma wrogiego modelu a jedynie twoje modele, to nie zostają one trafione.



Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]

1 2 3 ... 92 93 94
>
Page 1 of 94