Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 70 71 72 ... 92 93 94
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Anonymous - Sb marca 26, 2011 02:17 AM, sirwit713 - Pn kwiet 03, 2011 12:43 PM, Doman - Wt May 03, 2011 12:56 PM, sugai - Wt lut 07, 2012 12:24 AM, wujass - Pt czerw 08, 2012 11:28 AM
Rollnik
Przytomny
Przytomny

Rollnik

Offline

Joined: stycz 04, 2012
Posts: 99
Location: Bydgoszcz
Filia Kujawsko-Pomorska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb sierp 25, 2012 11:58 AM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
Rollnik wrote:
A 8 przedmiotów to bonusowe trzy miejsca na specjalny ekwipunek względem tego co ma pieszy model, QC lepiej ci to wyjaśni.
Nie, kucyk zwiększa o 8 a nie do 8. Co oznacza, że bohater może mieć 4 przedmioty z ekwipunku specjalnej, 5 miejsce zajmuje Kucyk a na kucyku dodatkowe 8 przedmiotów.

Tak to jest jak 5 osób na szybko czyta zasady Embarassed ,ale dodatkowe 8 miejsc, łącznie 12 Shocked , nie sądzisz ze to za dużo? Ciężarówka się robi Very Happy

A jak w wypadku kawalerzysty skarby liczyć do udźwigu?

Back to top
View user's profile AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb sierp 25, 2012 12:00 PM
Reply with quote

Rollnik wrote:
A jak w wypadku kawalerzysty skarby liczyć do udźwigu?
Jeśli pytasz o znaczniki kosztowności - to nie wliczają się do limitu ekwipunku, gdyż nie są ekwipunkiem.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Rollnik
Przytomny
Przytomny

Rollnik

Offline

Joined: stycz 04, 2012
Posts: 99
Location: Bydgoszcz
Filia Kujawsko-Pomorska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb sierp 25, 2012 07:10 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
Rollnik wrote:
A jak w wypadku kawalerzysty skarby liczyć do udźwigu?
Jeśli pytasz o znaczniki kosztowności - to nie wliczają się do limitu ekwipunku, gdyż nie są ekwipunkiem.

O to pytałem:) wiem ze to nie ekwipunek, bardziej mi chodzi czy jakoś to ograniczyłeś. Oby nie Wink

Back to top
View user's profile AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb sierp 25, 2012 07:10 PM
Reply with quote

Nie ma ograniczeń.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Rollnik
Przytomny
Przytomny

Rollnik

Offline

Joined: stycz 04, 2012
Posts: 99
Location: Bydgoszcz
Filia Kujawsko-Pomorska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb sierp 25, 2012 07:41 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
Nie ma ograniczeń.

Dzięki:)

Stronnika jeśli nie ma startowo wierzchowca to nie można na niego wsadzi? Pewnie nie, ale wole się upewnić Smile

Back to top
View user's profile AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb sierp 25, 2012 08:25 PM
Reply with quote

Rollnik wrote:
Stronnika jeśli nie ma startowo wierzchowca to nie można na niego wsadzi? Pewnie nie, ale wole się upewnić Smile
Nie. Bo wierzchowiec to ekwipunek specjalny, którego stronnicy nie mogą używać.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Rollnik
Przytomny
Przytomny

Rollnik

Offline

Joined: stycz 04, 2012
Posts: 99
Location: Bydgoszcz
Filia Kujawsko-Pomorska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb sierp 25, 2012 09:02 PM
Reply with quote

tak właśnie myślałem, a już widziałem klocek krasiowej kawalerii Very Happy

Back to top
View user's profile AIM Address
Dulix
Przebudzony
Przebudzony

Dulix

Offline

Joined: stycz 15, 2012
Posts: 199
Location: Rzeszów
Filia Podkarpacka

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn sierp 26, 2012 11:55 AM
Reply with quote

1. Czy wolno użyć łapacza na walczący model w celu unieruchomienia go?
2. Na stronie 478 w opisie sekwencji po potyczce jest napisane w pkt 3 że:
Quote::
Kompanie, które przeżyły rozgrywkę zdobywają Punkty Kampanii. Drużyna
zawsze otrzymuje +1 Punkt Kampanii za każdy rozegrany scenariusz. Ponadto,
kompanie otrzymują także +1 Punkt Kampanii za każdą potyczkę, którą
wygrała realizując cel rozgrywki.
Czy to oznacza, że zawsze dostaje się jeden pkt i przydziela się go do wybranej grupy punktów kampanii np. gniewu?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn sierp 26, 2012 04:57 PM
Reply with quote

1. Tak. Łapacz to oręż do walki wręcz.

2. TUTAJ masz odpowiedź.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Dulix
Przebudzony
Przebudzony

Dulix

Offline

Joined: stycz 15, 2012
Posts: 199
Location: Rzeszów
Filia Podkarpacka

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn sierp 26, 2012 06:40 PM
Reply with quote

1. Czyli żeby złapać kogoś łapaczem muszę być z nim w kontakcie i walczyć?
2. Czy obowiązuje w przypadku tej broni w sytuacji wyrzucenia 1 na trafienie samoistne schwytanie się?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn sierp 26, 2012 07:42 PM
Reply with quote

1. W przypadku łapacza - tak.
2. Tak - dotyczy to każdej broni z cechą oręża unieruchamiający.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
krecik_77
Śniący
Śniący

krecik_77

Offline

Joined: lip 31, 2012
Posts: 25

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn sierp 27, 2012 06:12 AM
Reply with quote

krecik_77 wrote:


Druga sprawa - mechanizmy i runy na przedmiotach liczą się do prestiżu jak magiczne bronie?

Podbijam, bo nie dostałem odpowiedzi.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn sierp 27, 2012 08:07 AM
Reply with quote

krecik_77 wrote:
krecik_77 wrote:


Druga sprawa - mechanizmy i runy na przedmiotach liczą się do prestiżu jak magiczne bronie?

Podbijam, bo nie dostałem odpowiedzi.
Tak.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Wt sierp 28, 2012 07:03 AM
Reply with quote

Jak zawsze dzięki za szybkie odpowiedzi!!!

I kilka kolejnych pytań:
1. Czy Czosnek który posiada bohater się w jakiś sposób zużywa?
2. Kucharska Księga aby działała musi byś w ekwipunku bohatera czy wystarczy, że jest w skarbcu?
3. Czy Wiedźmie Mydło po użyciu znika z ekwipunku?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Wt sierp 28, 2012 07:24 AM
Reply with quote

Pepe wrote:
Jak zawsze dzięki za szybkie odpowiedzi!!!

I kilka kolejnych pytań:
1. Czy Czosnek który posiada bohater się w jakiś sposób zużywa?
2. Kucharska Księga aby działała musi byś w ekwipunku bohatera czy wystarczy, że jest w skarbcu?
3. Czy Wiedźmie Mydło po użyciu znika z ekwipunku?
1. Nie.
2. Musi byc w ekwipunku bohatera. W kolejnej edycji pojawi sie prawdopodobnie uscislenie, ze w ekwipinku dowodcy.
3. Nie mam teraz dostepu do podrecznika ale jesli nie ma takiego zapisu to nie jest to przedmiot jednorazowy.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3 ... 70 71 72 ... 92 93 94
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
129 quidamcorvus 19612 Pytania i odpowiedzi.....
 Wt sierp 27, 2019 09:03 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 4661 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 46165 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 150335 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 202762 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Gutek
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 460

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 17
_BBOT: 0
Razem: 17
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy