Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)

All Posts
<
1 2 3 ... 130 131 132 ... 139 140 141
>
Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]

#1301: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: Dulix , Location: Rzeszów Post Posted: Pn paźdź 08, 2012 09:23 AM
    ----
To niby kto w tej kompanii jest słaby? Dregowie mają normalne ludzkie charakterystyki, ghuli słabymi bym nie nazwał. Nekromanta jak zwykły czarodziej (nie odstaje w żadną stronę) zombi, których nie mozna powalic na ziemię i wyłączyć tylko na 6. Uważam że reszta drużyny nie jest słaba, naprawdę to ta jedna umiejętność tak mi sie widzi daje za duże możliwości wampirowi.

#1302: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn paźdź 08, 2012 09:31 AM
    ----
Większość stronników w kompanii Nieumarłych nie zdobywa doświadczenia, co oznacza, że ciężko zdobyć szóstego bohatera. Ghule nie mogą używać oręża i uzbrojenia, a sam ekwipunek jest droższy zaś przychód z racji zasady Incognito mniejszy.

Zamiast kombinować nad przycięciem potencjały przeciwnika skoncentruj się nad tym, co możesz zrobić ze swoją kompanią. Może źle ustawiasz modele na stole, wystawiając się na atak przeciwnika, może nie wykorzystujesz potencjału swojej kompanii - a Krasnoludy go mają.

Wcześniej, nawet w tym temacie, toczyły się podobne dyskusje, których powodem było to, że gracze nie potrafili wykorzystać siły kompanii którą grali.

Wampir jest silny, ale nie jest niepokonany - jest łatwopalny, boi się czosnku, rani go święcona woda. Wystarczy pokombinować i poszukać odpowiedniego oręża. Skoro strachliwym i miękkim Reiklandem (w porównaniu z Krasnoludami) potrafiłem wygrywać wielokrotnie z Nieumarłymi to można to zrobić też Krasnoludami właśnie.

#1303: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: Rollnik , Location: Bydgoszcz Post Posted: Pn paźdź 08, 2012 12:17 PM
    ----
Dulix wrote:
To niby kto w tej kompanii jest słaby? Dregowie mają normalne ludzkie charakterystyki, ghuli słabymi bym nie nazwał. Nekromanta jak zwykły czarodziej (nie odstaje w żadną stronę) zombi, których nie mozna powalic na ziemię i wyłączyć tylko na 6. Uważam że reszta drużyny nie jest słaba, naprawdę to ta jedna umiejętność tak mi sie widzi daje za duże możliwości wampirowi.

Nie marudz, to nie krasnoludowe Razz zombiaki da sie obejść zeby cie nie blokowały, ostrzelaj człeczyny szczególnie nekromante, wykożystaj pogromców, wampirowi podsyłaj stronników no i masz runy/mechanizmy. Pograj krasiami przeciwko Pogromcą to zobaczysz co to jest mieć przerąbane Rolling Eyes

#1304: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: drachu , Location: Gdańsk Post Posted: Pn paźdź 08, 2012 01:34 PM
    ----
Ciekawe, bo kraśki są dobrą na bandą na Wampiry. Na każdego w zasadzie. Powaga - to potwory są jakieś. A jeszcze jak ten poj...any inżynier wyskoczy z US 5 i krasnoludzkim muszkietem i trudnym do zabicia - no kurde, żadna banda na świecie nie powinna strzelać się z kraśkami. Nawet leśnymi elfami zebrałem taki wpierdziel na dystans, że aż wstyd.

Powiem tak - jeśli obsiadłeś Wampira 4 - ma kraśkami z 5 bitwami za sobą, to to że dotrwał do własnej fazy magii to nie jest jakieś przesadnie częste, chociaż jasne, będzie się czasami zdarzać. Tak samo Wampir samotnie szarżujący na kraśka i zabijający go w pierwszej rundce nie jest codziennością. Wiadomo - nawet jak zrani, to raczej skończy się na wywalonym/oszołomionym brodaczu. Więc spoko - shit happens, ale Twój przeciwnik nie powinien się przyzwyczajać do takiej sytuacji. Raz wyjdzie, a za drugim razem już czapa.

Ogólnie wampirze bandy, co ciekawe, nie są jakoś przesadnie mocne. Dobry szef (chociaż 1 atak trochę boli) i trochę średniaków/cieniasów. Ogólnie bady to taki trochę bardziej rozbudowany kamień/nożyce/papier. Wampiry zostaną rozjechane przez elfy, elfy dostaną łomot od skavenów, a skavenów zeżrą nieumarli - każda banda ma swoje słabe strony.

PS. Chociaż ta zamiana w nietoperze to bardzo dobry skill. Wynagradza Carsteinowi, że nie jest tak fajny, jak Krwawy Smok Smile

#1305: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: Dulix , Location: Rzeszów Post Posted: Pn paźdź 08, 2012 01:38 PM
    ----
Rollnik wrote:
Dulix wrote:
To niby kto w tej kompanii jest słaby? Dregowie mają normalne ludzkie charakterystyki, ghuli słabymi bym nie nazwał. Nekromanta jak zwykły czarodziej (nie odstaje w żadną stronę) zombi, których nie mozna powalic na ziemię i wyłączyć tylko na 6. Uważam że reszta drużyny nie jest słaba, naprawdę to ta jedna umiejętność tak mi sie widzi daje za duże możliwości wampirowi.

Nie marudz, to nie krasnoludowe Razz zombiaki da sie obejść zeby cie nie blokowały, ostrzelaj człeczyny szczególnie nekromante, wykożystaj pogromców, wampirowi podsyłaj stronników no i masz runy/mechanizmy. Pograj krasiami przeciwko Pogromcą to zobaczysz co to jest mieć przerąbane Rolling Eyes

Nie marudzę tylko poddaję pod dyskusje temat (w tym temacie chyba o to chodzi:)). Potencjał mojej drużyny znam. Nie licząć QC wypowadali się narazie (przynajmniej tak mi się wydaje) Ci, którzy nie grali przeciw nieumarłym. Zresztą nie pytam jak pokonać wampira czy drużynę nieumarłych tylko co sądzicie o tej zdolności. Jeśli chce się ktoś podzielić swoimi przemyśleniami to niech to zrobi Smile a jak nie to nie Smile

Drachu napisałeś w chwili pisania tego posta

#1306: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: Rollnik , Location: Bydgoszcz Post Posted: Pn paźdź 08, 2012 01:49 PM
    ----
Dulix wrote:
Rollnik wrote:
Dulix wrote:
To niby kto w tej kompanii jest słaby? Dregowie mają normalne ludzkie charakterystyki, ghuli słabymi bym nie nazwał. Nekromanta jak zwykły czarodziej (nie odstaje w żadną stronę) zombi, których nie mozna powalic na ziemię i wyłączyć tylko na 6. Uważam że reszta drużyny nie jest słaba, naprawdę to ta jedna umiejętność tak mi sie widzi daje za duże możliwości wampirowi.

Nie marudz, to nie krasnoludowe Razz zombiaki da sie obejść zeby cie nie blokowały, ostrzelaj człeczyny szczególnie nekromante, wykożystaj pogromców, wampirowi podsyłaj stronników no i masz runy/mechanizmy. Pograj krasiami przeciwko Pogromcą to zobaczysz co to jest mieć przerąbane Rolling Eyes

Nie marudzę tylko poddaję pod dyskusje temat (w tym temacie chyba o to chodzi:)). Potencjał mojej drużyny znam. Nie licząć QC wypowadali się narazie (przynajmniej tak mi się wydaje) Ci, którzy nie grali przeciw nieumarłym. Zresztą nie pytam jak pokonać wampira czy drużynę nieumarłych tylko co sądzicie o tej zdolności. Jeśli chce się ktoś podzielić swoimi przemyśleniami to niech to zrobi Smile a jak nie to nie Smile

Wampira ciężko nazwać słabym, jego zdolności są silne a statsy dobre, ale nie jest przegięty bo swoje kosztuje. Podpalasz cwaniaka, napychasz mordke czosnkiem, doprawiasz świeconą wodą i masz obiad Wink O wiele gorsze dla krasnali jest połącznie w wrogim modelu zasad rajtar, lekka kawaleria i danie cwaniakowi konia Evil or Very Mad Wampa w końcu dopadniesz a taki ci ucieka i strzela upierdliwie.

#1307: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Pn paźdź 08, 2012 01:51 PM
    ----
Gram osobiście Krasnoludami i rozegrałem kilka potyczek z nieumarłymi tyle, że Krwawymi Smokami. I muszę powiedzieć, że wszystko zależy od złożenia bandy przez gracza nieumarłych. Jeżeli ma sporo zombiech to krasnoludami rzeczywiście ciężko jest to przepchnąć biorąc pod uwagę, że brodaczy z reguły nie jest dużo, natomiast jeżeli gracz nieumarłych inwestował w inne jednostki to jakoś sobie radziłem.
Ogólnie rzecz biorąc grałem ostatnio swoimi krasnoludami którzy są po 3 potyczkach na świeżutkie leśne elfy, ładna pogoda, mam trzech strzelców z US4, inżyniera z US6 i pewnym strzałem, ładna pogoda - wydawało mi się, że pójdzie gładko, a tu ZONK! Co prawda wygrałem ale niewiele brakowało, a wyciąłby mnie w pień. To tylko gra w hipki przy pomocy min kostek które gwałcą system.

#1308: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: Dulix , Location: Rzeszów Post Posted: Pn paźdź 08, 2012 01:55 PM
    ----
No to znam juz sposoby polowania na wampiry Smile myślę że teraz powinno pójść łatwiej Smile

#1309: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: Kusiowaty Post Posted: Pn paźdź 08, 2012 01:56 PM
    ----
Dulix wrote:
To niby kto w tej kompanii jest słaby? Dregowie mają normalne ludzkie charakterystyki, ghuli słabymi bym nie nazwał. Nekromanta jak zwykły czarodziej (nie odstaje w żadną stronę) zombi, których nie mozna powalic na ziemię i wyłączyć tylko na 6. Uważam że reszta drużyny nie jest słaba, naprawdę to ta jedna umiejętność tak mi sie widzi daje za duże możliwości wampirowi.

Dregowie - Na 3 potyczki 0 wyłączonych z akcji modeli,

Ghoule - dobrzy stronnicy, ale nie mogą parować! i 0 pancerza wyłączył 1 model na 3 potyczki

Nekromanta - od drugiej bitwy bierze udział, a w 3 potyczce wyłączył już model

Zombie - mięso armatnie, przez nich tak szybko testuje się CP oczywiście 0 wyłączonych modeli

Wampir - cały ciężar rozgrywki spoczywa na nim, ale jak żywotność spada do 1 zaczyna się nerwówka.

Transformacja - fajna umiejętność Wink

#1310: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: Rollnik , Location: Bydgoszcz Post Posted: Pn paźdź 08, 2012 02:11 PM
    ----
Dulix wrote:
No to znam juz sposoby polowania na wampiry Smile myślę że teraz powinno pójść łatwiej Smile

Tylko pamietaj, trzymaj sie zdala od zombiaków, broda od nich śmierdzi a topór rdzewieje Wink można super koksem utknąć w tym ścierwie na całą gre Mad



Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]
<
1 2 3 ... 130 131 132 ... 139 140 141
>
Page 131 of 141