Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)

All Posts
<
1 2 3 ... 12 13 14 ... 92 93 94
>
Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]

#181: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: Malakid , Location: Lublin Post Posted: Sb kwiet 02, 2011 10:23 AM
    ----
więc Wielka Broń z Mithrilu uderza pierwsza?

#182: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Sb kwiet 02, 2011 10:26 AM
    ----
Malakid wrote:
więc Wielka Broń z Mithrilu uderza pierwsza?
Z Ithilmaru, tak.

#183: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: Gabriel_Daco Post Posted: Sb kwiet 02, 2011 11:25 AM
    ----
No to lipa Smile Trudno, trzeba postawić na dwa ataki Wink

#184: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: Malakid , Location: Lublin Post Posted: Sb kwiet 02, 2011 12:01 PM
    ----
ee to Uderza jako pierwszy dla Lahmi jest opłacalny Very Happy z GW taki wampir będzie latał Very Happy a dla innych wampirów Z bojowych a potem dokupić z odpowiedniego stopu broń.

#185: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: Gabriel_Daco Post Posted: Sb kwiet 02, 2011 07:39 PM
    ----
Bursztynowe larwy, s.86 wrote:
Zaklęcie Bursztynowe Larwy moŜe być rzucone na dowolny obszar w odległości do 24”i w polu widzenia MAGA. Udane rzucenie czaru sprawa, Ŝe z ziemi wyłaniają się tłuste czerwie i larwy.

NaleŜy uŜyć 3” okrągłego wzornika i przykryć nim wyznaczony obszar.
Wszystkie modele (wrogie i sprzymierzone), których podstawki są całkowicie
przykryte wzornikiem, zostają automatycznie objęte działaniem zaklęcia, te modele, których podstawki są częściowo przykryte, dostają się pod wpływa zaklęcia na 4+. Do końca trwania zaklęcia, teren przykryty wzornikiem naleŜy traktować jako teren bardzo trudny. Ponadto wszystkie modele (wrogie i sprzymierzone), objęte działaniem zaklęcia nie mogą rzucać czarów, strzelać oraz atakować w fazie walki wręcz.
Jak długo?

gniew niedźwiedzia wrote:
MAG może rzucić to zaklęcie na siebie lub teŜ na dowolnego, sprzymierzonego bohatera lub stronnika w odległości do 8”, nawet jeśli go nie widzi (...) Bohater pozostający pod
wpływem zaklęcia, nie może władać bronią ani używać tarczy.
A Stronnik?
Last edited by Gabriel_Daco on Sb kwiet 02, 2011 07:42 PM; edited 1 times in total

#186: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Sb kwiet 02, 2011 07:53 PM
    ----
Gabriel_Daco wrote:
Jak długo?
Dopóki model pozostaje objęty działaniem zaklęcia - czyli pozostaje na 3" obszarze.

Gabriel_Daco wrote:
gniew niedźwiedzia wrote:
MAG może rzucić to zaklęcie na siebie lub teŜ na dowolnego, sprzymierzonego bohatera lub stronnika w odległości do 8”, nawet jeśli go nie widzi (...) Bohater pozostający pod
wpływem zaklęcia, nie może władać bronią ani używać tarczy.
A Stronnik?
Powinno być model:
Quote::
Model pozostający pod wpływem zaklęcia, nie może władać bronią ani używać tarczy.
Last edited by quidamcorvus on Sb kwiet 02, 2011 07:53 PM; edited 1 times in total

#187: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: wielebny_Rafael Post Posted: Sb kwiet 02, 2011 08:23 PM
    ----
Masz pan w planie jakieś Kraśki Chałasu zmontować?

#188: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Sb kwiet 02, 2011 08:24 PM
    ----
wielebny_Rafael wrote:
Masz pan w planie jakieś Kraśki Chałasu zmontować?
Jak fluff po polsku dostanę.

#189: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: Gabriel_Daco Post Posted: Sb kwiet 02, 2011 08:45 PM
    ----
Dzięki Smile

#190: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: Malakid , Location: Lublin Post Posted: Sb kwiet 02, 2011 09:08 PM
    ----
Czy magia Nurgla to choroby? tzn. Czy Umarlaki są odporne? Razz bo te trądy itp to niby choroby Razz z nazwy.

#191: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Sb kwiet 02, 2011 09:11 PM
    ----
Malakid wrote:
Czy magia Nurgla to choroby?
Tak, efektem magii jest choroba.

Malakid wrote:
tzn. Czy Umarlaki są odporne? Razz
Na choroby - tak. Na magię - nie.
Nieumarli nie są odporni na choroby wywołane Magią Nurgla i odczuwają efekty tak jak każdy inny model na który zaklęcie działa.

Malakid wrote:
bo te trądy itp to niby choroby Razz z nazwy.
Tak.

#192: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: Gabriel_Daco Post Posted: Sb kwiet 02, 2011 09:39 PM
    ----
Slanesh znowu zgwałcił koteczka Wink

#193: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: sirwit713 Post Posted: Pn kwiet 03, 2011 12:32 PM
    ----
Jeszcze wracając do dwuręcznych broni
jak jest w tym przypadku:
middenheimski włócznik szarżuje na mistrza miecza hoteka ze zwykłym dwurakiem (który ma umiejętność high elfów dającą mu first strika)
obaj mają first strika ale mistrz miecza ma wyższą inicjatywę więc to on pierwszy atakuje?
Bo mogłoby być tak, że przy porównywaniu inicjatywy bierzemy pod wgląd że broń dwuręczna atakuje ostatnia i jednak middenheimczyk atakuje pierwszy

#194: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn kwiet 03, 2011 12:37 PM
    ----
sirwit713 wrote:
obaj mają first strika ale mistrz miecza ma wyższą inicjatywę więc to on pierwszy atakuje?
Tak.

#195: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: sirwit713 Post Posted: Pn kwiet 03, 2011 12:42 PM
    ----
czy pawęż może mieć model kawaleryjski?
czy można mieć jednocześnie pawęż i tarczę? daje to wtedy 4+ AS przeciw pociskom?
czy model uzbrojony w pawęż i broń dwuręczną gdy szarżuje może zasłonić się przed pociskami (ze stand and shoot'a w niego wymierzonymi) pawężą po czym ciachać z dwuraka jeśli doszarżuje?



Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]
<
1 2 3 ... 12 13 14 ... 92 93 94
>
Page 13 of 94