Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)

All Posts
<
1 2 3 4 ... 139 140 141
>
Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]

#21: Re: Errata do wersji 0.12 Author: Findar , Location: Katowice Post Posted: Sb marca 12, 2011 07:46 PM
    ----
hehe z QC zawsze tak jest, że trzeba 5 razy pokazać że cos nie działa za nim zmieni...nie mówie, że to źle, ale czekam na szkieliety z UW 3:D

#22: Re: Errata do wersji 0.12 Author: Doman Post Posted: Sb marca 12, 2011 08:42 PM
    ----
QC musi na własnej skórze odczuć Wink
BTW szkielet z 2 UW to będzie kupa, bo wiele jednostek czeka na taki UPDATE np. skinki, zealoci, wiesniaki, wiec UW 2 u nich jest dobre Razz
Prędzej zastanawiałbym się na obniżeniu kosztów kupna

#23: Re: Errata do wersji 0.12 Author: Findar , Location: Katowice Post Posted: Sb marca 12, 2011 10:23 PM
    ----
pozostali zdobywają exp:P

#24: Re: Errata do wersji 0.12 Author: Doman Post Posted: Sb marca 12, 2011 11:11 PM
    ----
twoi maja nice eq na start Wink
jak już szkieletom obniżyć koszt

#25: Re: Errata do wersji 0.12 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn marca 13, 2011 07:02 AM
    ----
Obniżenia ceny szkieletów nie będzie, bo raz że posiadają odpowiednie zasady specjalne to jeszcze są całkiem nieźle wyposażone na start.
Ewentualnie można pomyśleć, nad dodaniem do kompanii nieumarłych "żywych" stronników, na przykład niewolników - służących jednocześnie za trzodę dla wampirów, zdobywaliby doświadczenie ale nie mogliby zostać bohaterami.

#26: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: Findar , Location: Katowice Post Posted: Pn marca 13, 2011 10:02 AM
    ----
Hm pomysł z "trzodą" mi się podoba.

#27: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: Doman Post Posted: Pn marca 13, 2011 12:11 PM
    ----
e tam za bardzo na siłe,
Findar pamiętaj o całkiem fajnych HS którzy normalnie expia

#28: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: Malakid , Location: Lublin Post Posted: Pn marca 13, 2011 01:06 PM
    ----
A dlaczego by nie wprowadzić milicji?
czy jak to ładnie nazwać "sługi" w końcu Sylvania to nie tylko truposze, ale też wsie i małe miasteczka. Sylvania jest zamieszkałą przez dysydentów lub odciętych od świata wieśniaków. Dysydenci z pewnością chcieli by stać się wampirami, a wampir nie tworzy od tak dregów, więc na zatrudnia sługi wykorzystując ich pragnienia zarazem nie mając chęci tworzyć z nich dregów manipuluje takimi ludźmi.

Sługa/dysytent: koszt: 25
Sz4 WW3 US3 S3 Wyt3 Zw1 In3 A1 Cp6
Sz5 WW6 US6 S4 Wyt4 Zw3 In6 A4 Cp8
Początkowe wyposażenie: sztylet
Zasady specjalne:
Zmanipulowany: gdy podczas rozwoju wypadnie chłopak ma talent należny przerzucić. (w końcu wampir sam wybiera sobie Dregów, a nie te namolne robaki)

Coś takiego Smile

#29: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: Doman Post Posted: Pn marca 13, 2011 01:19 PM
    ----
jeszcze trochę to tam w ogóle undeadów nie będzie Very Happy

#30: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: Findar , Location: Katowice Post Posted: Pn marca 13, 2011 01:31 PM
    ----
eh niestety Doman masz rację, no nic potestuje jakieś najemne ostrza, ale tak czy siak jak chce grać Krwawymi Smokami na upiorach, skazuje się na 5 bohaterów do końca...zobaczymy, na razie jestem do przodu z bandą, więc mogę sprawdzać różne opcje Smile



Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]
<
1 2 3 4 ... 139 140 141
>
Page 3 of 141