Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)

All Posts
<
1 2 3 ... 28 29 30 ... 92 93 94
>
Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]

#431: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: sirwit713 Post Posted: Sb sierp 13, 2011 09:05 AM
    ----
Albo mierz się z krasnoludzkimi pogromcami nawet bandą strikte strzelającą mamy kłopot bo tamci nie dość że wszyscy trudni do zabicia to jeszcze mają pistolety pojedynkowe nawet na stronnikach!!! i w wymianie ognia są najlepszą bandą (w terenach miejskich czyli 50% scenariuszy chyba że gra się tylko w mieście jak ja wtedy 100% bo wtedy zasięg 12" to jedyny słuszny zasięg bo a to murek a to kamieniczka blokują większy)

#432: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Sb sierp 13, 2011 12:32 PM
    ----
Pogromcy mają erratę:
1. Nie mogą wynajmować żadnych Najemnych Ostrzy.
2. Kaper ma zwykły pistolet.

#433: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn sierp 14, 2011 01:24 PM
    ----
Mr_Fisq wrote:
Czy można strzelać do walczących w wypadku gry wieloosobowej, gdy żaden z modeli
walczących nie jest modelem sojuszniczym?
Zasady temu przeczą IMHO, natomiast uzasadnienie już nie.
Można, zgodnie z zasadami dotyczącymi gry wieloosobowej:
Quote::
Strzelanie do walki:
Modele uzbrojone w broń dystansową w trakcie rozgrywania potyczki wieloosobowej w trybie WSZYSCY NA WSZYSTKICH, w przeciwieństwie do gier jeden na jednego, mają prawo strzelać do wrogich modeli związanych walką wręcz pod warunkiem, że strzelający model nie należy do żadnej z kompanii, której modele pozostają związane walką wręcz. Należy zauważyć, że model uzbrojony w broń dystansową nadal musi strzelać do najbliższego wroga - chyba, że inne zasady pozwalają na wybór celu. Po ustaleniu liczby trafień należy rozdzielić je losowo pomiędzy związane walką wręcz modele.



Mr_Fisq wrote:
str. 30
Czy trafienie krytyczne bronią naturalną przy rzucie 1-2, celowo nie powoduje żadnych
efektów poza koniecznością ponownego przeprowadzenia ataku?
Quote::
Tfu... To być niedobre. Postać trafia w zbroję/fragment ekwipunku lub
gryzie przeciwnika w mało apetyczną część ciała, choć cios nie zadaje
przeciwnikowi obrażeń, to wytrąca go z równowagi. Należy ponownie wykonać
rzut na trafienie i ewentualne zranienie modelu.
Czy może w wytrąceniu z równowagi chodziło np. o powalenie na ziemię?
Celowo, to 'negatywny' krytyk.

#434: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: Valantir , Location: Mysłowice Post Posted: Pn sierp 15, 2011 09:20 PM
    ----
a czy można strzelić do walki jeśli przeciwnik leje się z postaciami ze zdarzenia losowego ????

#435: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn sierp 15, 2011 09:24 PM
    ----
Valantir wrote:
a czy można strzelić do walki jeśli przeciwnik leje się z postaciami ze zdarzenia losowego ????
Tak.

#436: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn sierp 22, 2011 05:24 PM
    ----
Quintus wrote:
a co z tym losowaniem z pt. kampanii może po prostu w punktach których nie mogą spełniać czyli np: nie mogą mieć najemnych a wypada bonus kompania najemników automatycznie wybieramy 2 możliwość?
Można to rozważyć, choć jest kilka bonusów, które w przypadku niektórych kompanii się powtarzają.

#437: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: Eledin Post Posted: Śr wrz 14, 2011 02:56 PM
    ----
Mam pytanie jak działa kropierz w wypadku pegaza? Jeździec dostaje bonus +2 do pancerza czy jako, że jest to potwór pegaz otrzymuje ochronę z pancerza?

#438: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Śr wrz 14, 2011 03:06 PM
    ----
Eledin wrote:
Mam pytanie jak działa kropierz w wypadku pegaza? Jeździec dostaje bonus +2 do pancerza czy jako, że jest to potwór pegaz otrzymuje ochronę z pancerza?
Pegaz jest potworem, więc jeździec nie otrzymuje dodatkowej ochrony pancerza.
Kropierz daje pegazowi ochronę na 5+.

#439: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: Quintus , Location: Katowice Post Posted: Cz wrz 29, 2011 04:50 AM
    ----
Myślałeś już nad dodaniem modyfikatorów do kolejnych testów rozbicia?

#440: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Cz wrz 29, 2011 07:50 AM
    ----
Quintus wrote:
Myślałeś już nad dodaniem modyfikatorów do kolejnych testów rozbicia?
Osobiście nie widzę konieczności ich wprowadzania, ale pojawi się w kolejnej edycji jako zasada opcjonalna - do wyboru przez graczy.

#441: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: Quintus , Location: Katowice Post Posted: Cz wrz 29, 2011 10:19 AM
    ----
O dobry pomysł, czasem się przydaje, szczególnie gdy kompanie są już bardzo zaawansowane.

#442: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: sirwit713 Post Posted: Sb paźdź 01, 2011 09:03 AM
    ----
czy można zejść z ochroną pancerza poniżej 0+ ?

(elf w gromlilowym pancerzu z tarczą na lwie bojowym z kropierzem i jeszcze płaszcz ze skóry lwa- pancerz przeciw strzelaniu na -3+)

#443: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Sb paźdź 01, 2011 09:13 PM
    ----
sirwit713 wrote:
czy można zejść z ochroną pancerza poniżej 0+ ?

(elf w gromlilowym pancerzu z tarczą na lwie bojowym z kropierzem i jeszcze płaszcz ze skóry lwa- pancerz przeciw strzelaniu na -3+)
Nie.

Quote::
Maksymalna ochrona:
Najlepsza ochrona podana w TABELI OCHRONY PANCERZA wynosi 1+, ale istnieje możliwość uzyskania lepszej ochrony do maksymalnego poziomu 0+. Magiczne, czy gromrilowe zbroje mogą być jednym ze sposobów na poprawienie Ochrony Pancerza. Jednak wynik rzutu równy 1 zawsze oznacza porażkę, więc nawet model o Ochronie Pancerza na 1+ czy nawet lepszej, zostanie zraniony, jeśli w rzucie na Ochronę Pancerza wypadnie 1. Zaletą ochrony na 0+ jest lepsza ochrona przeciwko broni modyfikującej Ochronę Pancerza.

#444: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Śr paźdź 26, 2011 10:36 AM
    ----
Propozycje zmian:

Quote::
Tarcza (walka wręcz):
Tarcza służy do blokowania wrogich ciosów, a czasem do uderzenia lub odepchnięcia przeciwnika. Nie istnieje jeden, ustalony wzór tarczy. Wykonuje się tarcze okrągłe, owalne lub w kształcie zaokrąglonego prostokąta. Niektóre mają nawet wycięcie, dzięki któremu łatwiej można walczyć włócznią, nie rezygnując jednocześnie z osłony.

W walce wręcz cios okutą tarczą może powalić na ziemię niemal równie skutecznie jako cios maczugą. W walce wręcz Tarcza posiada cechy oręża LEKKI oraz NIE ZADAJE TRAFIEŃ KRYTYCZNYCH i UDERZA JAKO OSTATNI.

ZASADY: broń ręczna, lekki, nie zadaje trafień krytycznych, uderza jako ostatni.
TRAFIENIA KRYTYCZNE: brak.
CENA: 5 zk; DOSTĘPNOŚĆ: Powszechna.

Puklerz (walka wręcz):
Puklerze to małe, często okrągłe tarcze zaprojektowane do parowania lub odbijania ciosów. Puklerze wykuwa się ze stali tak by wytrzymały potężne ciosy zadawane w walce wręcz.

W walce wręcz cios puklerzem może powalić na ziemię niemal równie skutecznie jak pchnięcie sztyletem. W walce wręcz Puklerz posiada cechy oręża LEKKI oraz NIE ZADAJE TRAFIEŃ KRYTYCZNYCH, PARUJĄCY i UDERZA JAKO OSTATNI.

ZASADY: broń ręczna, lekki, nie zadaje trafień krytycznych, parujący, uderza jako ostatni.
TRAFIENIA KRYTYCZNE: brak.
CENA: 3 zk; DOSTĘPNOŚĆ: Powszechna.

#445: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: drachu , Location: Gdańsk Post Posted: Śr paźdź 26, 2011 11:41 AM
    ----
Okej, dwa pytania.

1. Mam Kult Ducha Czałosu. Rozpisuję sobie bandę i mój kapitan podczas losowania znamienia Człaosu Niepodzielnego rzucił 44. Sklonował się, mam dwóch magów na dzień dobry (tylko się cieszyć). Obaj mają cechę dowódca? Ale rozumiem, że tak naprawdę dowódcą bandy (na potrzeby wybierania skilli i tak dalej) jest tylko oryginał? Czy obaj moga brać umiejętności tylko dla dowódcy? I kto dostaje dodatkowy punkt doświadczenia dla dowódcy za wygranie bitwy?

2. Rozumiem, że jak Ogr tym swoim automatycznym hitem z szarży wywala wroga, to nie może sobie automatycznie dobić, tylko dalej musi trafić, zranić i tak dalej?
Last edited by drachu on Śr paźdź 26, 2011 11:42 AM; edited 1 times in total



Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]
<
1 2 3 ... 28 29 30 ... 92 93 94
>
Page 29 of 94