Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)

All Posts
<
1 2 3 ... 37 38 39 ... 92 93 94
>
Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]

#556: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: Bysior , Location: Katowice-Ligota/Bytom Post Posted: Sb grud 17, 2011 12:51 PM
    ----
quidamcorvus wrote:

Testowali wariant, w którym gracz generował Kostki Rozproszenia raz na turę ale trudno to było jakoś sensownie zapisać (albo ja tego nie potrafię).

Ciężka sprawa, bo wtedy ciężej jest rzucić czar im więcej ma się przeciwników.

#557: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Sb grud 17, 2011 01:06 PM
    ----
Bysior wrote:
Ciężka sprawa, bo wtedy ciężej jest rzucić czar im więcej ma się przeciwników.
Zgadza się. Z jednej strony to logiczne, ale...
Jak w miarę sensownie zapisać, że gracz generuje jedną pulę rozproszenia na całą rundę?

#558: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: Bysior , Location: Katowice-Ligota/Bytom Post Posted: Pn grud 18, 2011 02:47 PM
    ----
Gracz generuje kostki rozproszenia RAZ na rundę bez względu na ilość graczy i rozdysponowuje je dowolnie w fazach magii przeciwnika.

Jeśli ktoś zrozumie różnicę tura-runda to nie będzie problemu..chyba.
Inaczej mój kapłan reiklandzki dużó by nie poczarował Razz

#559: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn grud 18, 2011 02:49 PM
    ----
Bysior wrote:
Gracz generuje kostki rozproszenia RAZ na rundę bez względu na ilość graczy i rozdysponowuje je dowolnie w fazach magii przeciwnika.
No OK, ale kiedy je generuje? Wszyscy gracze na raz? A co z magicznymi przedmiotami albo zasadami specjalnymi (ja na przykład w przypadku Orków)?

#560: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: Marat , Location: siemce Post Posted: Wt grud 20, 2011 06:10 PM
    ----
Naszły mnie dwa pytania, jedno do upewnienia się:

1. Czy w kulcie pogromców wszyscy bohaterowie korzystają z listy ekwipunku bohaterów czy tez część korzysta z nieprecyzowanej listy pogromców?

2. Jak dokładnie działa teraz umiejętność felczer:
a) Drugi wynik jest ostateczny
b) przerzuca się aż do uzyskania innego wyniku niż te wymienione w opisie
c) zachowuje się oba wyniki i z nich wybiera

??

#561: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Wt grud 20, 2011 06:28 PM
    ----
Marat wrote:
1. Czy w kulcie pogromców wszyscy bohaterowie korzystają z listy ekwipunku bohaterów czy tez część korzysta z nieprecyzowanej listy pogromców?
Bohaterowie korzystają z ekwipunku bohaterów. Jednak ci z bohaterów, którzy podlegają zasadzie Fanatyk ograniczeni są zapisem:

Quote::
Ponadto, modele podlegające zasadzie specjalnej fanatyk nigdy nie mogą używać pancerzy i mogą korzystać wyłącznie z własnej listy ekwipunku. Co więcej, jeżeli model stronnika podlegający zasadzie specjalnej fanatyk w rzucie na TABELĘ ROZWOJU uzyska wynik Chłopak ma talent! gracz określając dostępne dla bohatera LISTY UMIEJĘTNOŚCI nie może wybrać UMIEJĘTNOŚCI STRZELECKICH oraz AKADEMICKICH.

Co oznacza, że nie mogą korzystać z pancerzy, hełm i tarcz.

Marat wrote:
2. Jak dokładnie działa teraz umiejętność felczer:
a) Drugi wynik jest ostateczny
b) przerzuca się aż do uzyskania innego wyniku niż te wymienione w opisie
c) zachowuje się oba wyniki i z nich wybiera
??
Wynik drugiego rzutu jest ostateczny. Poprawiłem zapis.

#562: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: Marat , Location: siemce Post Posted: Wt grud 20, 2011 06:35 PM
    ----
Ok, dzięki za wyjaśnienia.

A to jeszcze jedno:

Umiejętność siłacz neguje blokadę na pancerze tak?

#563: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Wt grud 20, 2011 06:42 PM
    ----
Marat wrote:
Ok, dzięki za wyjaśnienia.

A to jeszcze jedno:

Umiejętność siłacz neguje blokadę na pancerze tak?
Tak, ale zasada Fanatyk jest nadrzędna:
Quote::
modele podlegające zasadzie specjalnej fanatyk nigdy nie mogą używać pancerzy

#564: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: Marat , Location: siemce Post Posted: Wt grud 20, 2011 06:49 PM
    ----
Ehem czyli u nich nie działa. Dzięki.

#565: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: Bysior , Location: Katowice-Ligota/Bytom Post Posted: Pn stycz 02, 2012 10:48 PM
    ----
Parę pytań co do mutacji.
1. Jeśli mój Opętany przy rekrutacji zmienia się w Pomiot Chaosu(niestety przy Nurglu mi się to zdarzyło, dużo mutacji obniżajacych Wt..) to mogę później zarekrutowac kolejnego Opętanego?

2. Jak się zmieniają statystyki Opętnego jesli najpierw wylosuje Dodatkowa Kończyna, a potem Czworonożny/dwunożny

3. Wylosowałem same negatywne mutacje dla moich bohaterów, czy jest możliwosć, żebym zresetował bandę przed pierwsza potyczką i powtórzył wszystkie rzuty?

#566: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn stycz 02, 2012 11:33 PM
    ----
Bysior wrote:
Parę pytań co do mutacji.
1. Jeśli mój Opętany przy rekrutacji zmienia się w Pomiot Chaosu(niestety przy Nurglu mi się to zdarzyło, dużo mutacji obniżajacych Wt..) to mogę później zarekrutowac kolejnego Opętanego?

2. Jak się zmieniają statystyki Opętnego jesli najpierw wylosuje Dodatkowa Kończyna, a potem Czworonożny/dwunożny

3. Wylosowałem same negatywne mutacje dla moich bohaterów, czy jest możliwosć, żebym zresetował bandę przed pierwsza potyczką i powtórzył wszystkie rzuty?

1. Nie, nie możesz zrekrutować kolejnego Opętanego. W twojej bandzie nadal jest Opętany, tyle że zmieniony w Pomiot Chaosu i jest stronnikiem.
Podobnie sprawa wygląda w przypadku stronników awansujących na bohaterów. Dalej wliczani są do limitu np. 0-3 czy 0-5.

2. Jako, że 'dodatkowa kończyna' nie ma wpływu na statystyki, pod uwagę brana jest tylko mutacja 'Czworonożny/dwunożny'.

3. To kwestia dogadania się z przeciwnikiem. Ja bym się nie zgodził. No bo, gdybyś wylosował same pozytywne, wylosowałbyś ponownie gdyby przeciwnik tego chciał?

#567: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: Bysior , Location: Katowice-Ligota/Bytom Post Posted: Wt stycz 03, 2012 12:24 AM
    ----
Co do punktu trzeciego to ofkoz bym się zastosował, dał przeciwnikowi łatwe zwycięstwo i zresetował bandę. Taka średnia przyjemnosc z gry kiedy zarekrutowany na początku Troll Chaosu ma Myslącą Narośl i musi testowac swoje CP, żeby wziąc udział w walce ;p
Ale taka uroda grania Chaosem.

#568: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Wt stycz 03, 2012 12:27 AM
    ----
Każdy Stygmat jest znakiem Łaski Panów Chaosu Twisted Evil

#569: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: Bysior , Location: Katowice-Ligota/Bytom Post Posted: Wt stycz 03, 2012 12:29 AM
    ----
Mysląca narośl jest fajna do Rpg przy trollu, do skirmisha średnio mi się przyda Razz

#570: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Wt stycz 03, 2012 12:32 AM
    ----
Bysior wrote:
Mysląca narośl jest fajna do Rpg przy trollu, do skirmisha średnio mi się przyda Razz
Niewierny Czaszka!

Mimo wszystko wydaje mi się, że podział mutacji na pozytywne, neutralne i negatywne dobrze oddaje kapryśną łaskę bogów Chaosu Twisted Evil



Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]
<
1 2 3 ... 37 38 39 ... 92 93 94
>
Page 38 of 94