Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)

All Posts
<
1 2 3 ... 73 74 75 ... 139 140 141
>
Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]

#731: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: sugai , Location: Lublin/Łęczna Post Posted: Śr kwiet 04, 2012 02:06 PM
    ----
Gram tak sobie skaveńskim klanem Moulder i myślę, że ciałokształtowanie jest lekko przegięte. Jeśli dobrze rozumiem to mogę mutować mojego ratogra ile razy chcę. Może to w końcu doprowadzić do potworka z np. 10 punktami Żyw i 12 Wt. Byłbym za tym, żeby to lekko przyciąć np w ten sposób że pojedynczy wynik na tabelkę można uzyskać jednokrotnie.

#732: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: Pogodyn Post Posted: Śr kwiet 04, 2012 02:16 PM
    ----
No i ja tak myślę , już teraz przy 6 tafa i 4 woundach koles jest ekstremalnie ciężki do ubicia... nie wiem co będzie dalej , będzie nieśmiertelny... za mocny ten koleś

#733: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Śr kwiet 04, 2012 09:23 PM
    ----
sugai wrote:
Gram tak sobie skaveńskim klanem Moulder i myślę, że ciałokształtowanie jest lekko przegięte. Jeśli dobrze rozumiem to mogę mutować mojego ratogra ile razy chcę. Może to w końcu doprowadzić do potworka z np. 10 punktami Żyw i 12 Wt. Byłbym za tym, żeby to lekko przyciąć np w ten sposób że pojedynczy wynik na tabelkę można uzyskać jednokrotnie.

Pogodyn wrote:
No i ja tak myślę , już teraz przy 6 tafa i 4 woundach koles jest ekstremalnie ciężki do ubicia... nie wiem co będzie dalej , będzie nieśmiertelny... za mocny ten koleś

Nie zauważyłem, żeby to była zbyt przegięte zdolność. Za każdym razem, żeby w ogóle myśleć o mutowaniu trzeba poświęcić tyle Spaczenia ile wynosi wartość Wt modelu. Czyli zwykle po wyjątkowo udanej fazie eksploracji wystarczy na mutowanie, ale nie starczy na nic innego albo na niewiele więcej.
Potem jest rzut 2K6, którego wynik można zmodyfikować poświęcając kolejne bryłki Spaczenia.
I proszę bardzo, możesz mutować stworka do woli (a właściwie do maksymalnych wartości współczynników czyli 10), ale po pierwsze kompania nie będzie rozwijała się w innych aspektach, a i ryzyko porażki jest spore.

W tym czasie przeciwnik wydaje zk na ekwipunek i modele. A zabić stwora z 6 WT i 4 Żw, to nie jest nadzwyczaj trudne, jeśli odpowiednio uzbroić modele.

EDIT:
Zapomniałem dodać, że zmieniły się nieco zasady wymiany Łupów! na Spaczeń:

Quote::
Spaczeń:
SPOILER! Click here to read.
Jeżeli Mistrz Mutator lub Mistrz Ciałokształtowania nie został Wyłączony z akcji! gracz, w czasie rozgrywania sekwencji po potyczce może próbować pozyskać Spaczeń wymieniając Łupy! na Upioryt. Za każdy Łup! należy wykonać rzut K6. Wynik 1-4 oznacza, że udało się wymienić Łup! na jedną bryłkę Czarnoskału. Rezultat 5+ oznacza, że model wymienił jeden Łup! na K2 kawałki Kamienia Przemian, które mogą zostać wykorzystane w procesie ciałokształtowania
Ponadto, Mistrz Mutator lub Mistrz Ciałokształtowania który poświęca się wymianie Łupów! na Upioryt nie generuje Kostki Eksploracji w czasie rozgrywania sekwencji po potyczce oraz nie może brać udziału w Handlu.

#734: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: sugai , Location: Lublin/Łęczna Post Posted: Śr kwiet 04, 2012 10:34 PM
    ----
To ostatnie rzeczywiście ograniczy bardziej zdobywanie spaczenia. Jednak nadl uważam, że jest to mocne. Złapanie 11+- na 2d6 przy ciałokształtowaniu wcale nie jest takie trudne. To tak naprawdę 10 spaczenia (przy ratogrze) i zdolność Mistrza, o ile dobrze pamiętam, chirurgia.
Zabić jest go trudno, bo żeby go uszkodzić to potrzeba się uzbroić w dwuraka coby dokoksować się na Siłę. To znowu powoduje, że chłopaki biją ostatni albo przy szarży po inicjatywie. A mój milusiński ma 5 Inicjatywy, czyli praktycznie bije pierwszy. Siła 6 czyli kasuje pancerze. Mały s...czybyk z niego.
Poza tym jest jeszcze jeden feler ratorowi nie skacze rating. Cały czas jest na 25 (20 za duży cel i 5 za figurkę) co niezbyt oddaje jego moc. Myślę, że takiego beastmana załóżmy z 30 kilkoma punktami doświadczenia to zjada na śniadanie i to po jednej mutacji Very Happy

#735: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: Pogodyn Post Posted: Cz kwiet 05, 2012 06:19 AM
    ----
Własnie o tym mówiłem , koleś jest juz teraz nieśmiertelny i nikt o zdrowych zmysłach nie chce go atakować - dlaczego , bo są małe szanse że ktoś z atakujacych przeżyje. Troche szkoda ryzykowwać życie 3 czy 4 herosów zeby próbować zabić ratogra, bijesz ostatni i nie ma sz pancerza.
Człowiek zastanowi sie pare razy nim zaryzykuje strate swojej bandy , która z takim trudem wychodował... Smile .
Z doprowadzeniem do rozbicia tez nie jest łatwo , skaweny to horda i wybicie odpowiedniej ilosci modeli jest czasochłonne , tym bardziej , że niewolnicy liczą się za połowe... .
Last edited by Pogodyn on Cz kwiet 05, 2012 07:57 PM; edited 1 times in total

#736: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Cz kwiet 05, 2012 08:55 AM
    ----
@sugai

Ile Łupów! poświęciłem na udoskonalenie Szczurogra i ile razy go udoskonalałeś?

#737: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: sugai , Location: Lublin/Łęczna Post Posted: Cz kwiet 05, 2012 10:36 AM
    ----
Myślę że ok 6-7. Rozwinąłem go raz tylko przy maksymalnym wyniku na kościach.
Quote::

11+ Większy, siło-lepszy! Współczynniki WALKA WRĘCZ, SIŁA, WYTRZYMAŁOŚĆ oraz INICJATYWA i ŻYWOTNOŚĆ obiektu zostają zwiększony o +1. Ponadto model zyskuje zdolność NIEZŁOMNY oraz jedną, wybraną przez gracza umiejętność SIŁOWĄ.
Przy wybraniu bodajże Twardziela dostaje 6 WT podczas walki wręcz.

#738: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Cz kwiet 05, 2012 10:51 AM
    ----
Ok. Grajcie dalej i daj znać jak pójdą kolejne ulepszenia.
I poszukajcie też sposobów na unieszkodliwienie Szczurogra, bo jest ich wiele, nie tylko Broń Wielka Smile

Grając Moulder, czy przeciwko Szczuroludziom inwestowanie jedynie w Szczurogra nie opłacało się na dłuższą metę, szczególnie przy przeciwniku, który umie rozsądnie wydać zarobione zk.
Ale czekam na wasze opinie, z pewnością będę brał je pod uwagę. Smile

A Wt 6 w walce w przypadku kilku kompanii to po pewnym czasie dość powszechna wartość.

#739: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: sugai , Location: Lublin/Łęczna Post Posted: Cz kwiet 05, 2012 11:58 AM
    ----
Zobaczymy, co prawda narazienie zamierzam nic w ratogra pompować, ale będę teoretycznie zbierał spaczeń.

#740: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: drachu , Location: Gdańsk Post Posted: Śr kwiet 11, 2012 05:51 AM
    ----
Okej - pytanko proste. O broń skrytobójczą.
Czy figurka trafiona, zraniona i ogłuszona/powalona przez broń z cechą oręża "skrytobójczy" ma prawo wykonywać test I, by wykryć strzelca?



Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]
<
1 2 3 ... 73 74 75 ... 139 140 141
>
Page 74 of 141