Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 50 51 52 ... 92 93 94
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Anonymous - Sb marca 26, 2011 02:17 AM, sirwit713 - Pn kwiet 03, 2011 12:43 PM, Doman - Wt May 03, 2011 12:56 PM, sugai - Wt lut 07, 2012 12:24 AM, wujass - Pt czerw 08, 2012 11:28 AM
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8621
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn kwiet 30, 2012 11:08 AM
Reply with quote

Pogodyn wrote:
A widzisz , teraz jasne , jakoś o tym nie pomyślałem , w takim razie dzięki i poprosiłbym o rozszarzenie tego akapitu o te własnie wyjaśnienia , pozwoli to uniknąć spięć przy bitwie , a kolegów mam nerwowych... Very Happy
Można zmienić, na przykład na taki:

Quote::
Czary 'pozostające w grze':

Większość zaklęć rzucanych jest natychmiast, a ich działanie rozpatruje się od razu. Na przykład, rzucony magiczny pocisk uderza w cel i rozpatruje się zadane obrażenia. W takim przypadku zaklęcie nie przynosi dalszych efektów trwających do zakończenia bitwy czy choćby do końca fazy magii.
Niektóre zaklęcia opisane są jako 'pozostające w grze', a ich działanie trwa dłużej niż w powyższym przykładzie. Po rzuceniu zaklęcia takie działają, póki nie zostaną rozproszone, MAG zdecyduje się zakończyć ich działanie (co może zrobić w dowolnym momencie własnej fazy magii), zostanie Oszołomiony!, Powalony na ziemię! czy Wyłączony z akcji! lub będzie Uciekał!. Oczywiście, póki zaklęcie 'pozostaje w grze', ten sam MAG nie może rzucić go ponownie.
Należy zauważyć, że MAG może rzucić tyle różnych czarów 'pozostających w grze', bez rozpraszania rzuconych wcześniej zaklęć, ile posiada poziomów. Jeżeli MAG spróbuje rzucić więcej różnych zaklęć ‘pozostających w grze’, to każda taka próba rozproszy czar ‘pozostający w grze’, który był rzucony jako pierwszy.

Pogodyn wrote:
Czy możliwość posiadania przez kroxigora tarczy to nie pomyłka?
Nie. Ale w kolejnej edycji będzie podlegał zasadzie specjalnej ŁUSKOWATA SKÓRA (4+).

Pogodyn wrote:
I jeszcze jedna rzecz , bo mi się właśnie przypomniało.

Chodzi o przedmioty z Arkanów magii , piszesz , że można mieć jeden przedmiot np. jakąś różdzkę i dodatkowo kamień mocy , czy zwój rozproszenia , ale na początku rozdziału we wstępnych objaśnieniach , nie ma o tym mowy ( nie sprawdzałem w edycji wip - patrzyłem na ostatnia edycje) wyjaśnienie jest w opisie kamienia mocy , prosiłbym o wyraźne zaznaczenie tego faktu , chyba , ze coś źle zrozumiałem.

Ilość poszczególnych magicznych przedmiotów jakie posiada bohater jest określona na początku rozdziału Magiczne przedmioty.

Quote::
Arkanów używać mogą jedynie MAGOWIE i DUCHOWNI, a żaden bohater nie może mieć więcej niż jeden tego typu przedmiot.

Oraz na początku kolejnych podrozdziałów dotyczących konkretnych przedmiotów.

Natomiast Kamień Mocy czy Zwój Rozproszenia to specjalna Arkana co zostało przedstawione w ich opisie. Mag może posiada ich więcej, ale po każdym użyciu zostają zniszczone i trwale usunięte z Karty Drużyny.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1518
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz May 03, 2012 04:35 AM
Reply with quote

HA! Pierwsze koty za płoty. W końcu udało mi się zagrać i mimo, że dziewicza rozgrywka trwała 4,5 godziny do 1:30 w nocy i dostałem po tyłku od Krwawych Smoków szwagra to i tak jestem zadowolony. Ale teraz mam masę pytań bo nie wszystko udało mi się odnaleźć w RB.

1. Miałem zapytać do daje zasada szermierz bo nie mogłem jej wczoraj znaleźć ale już znalazłem, btw mógłbyś ją QC wpisać do spisu treści.

2. Jak się ma do siebie czar z domeny nekromancji Mrok i zagłada:
Zaklęcie może zostać rzucone na dowolny model przeciwnika znajdujący się w odległości do 18" i w polu widzenia MAGA. Po udanym rzuceniu zaklęcia model spowija całun rozpaczy. Do początku następnej fazy magii nekromanty model przeprowadzając test oparty na współczynniku CP wykonuje rzut 3K6 odrzucając kostkę z najniższym wynikiem. Zaklęcie nie działa na modele podlegające zasadzie specjalnej ODPORNOŚĆ NA PSYCHOLOGIĘ.
do zdolności Długobrodego: MĘSTWO PRZODKÓW: Długobrody przeprowadzając test oparty na współczynniku CP wykonuje rzut 3K6 odrzucając kostkę z najwyższym wynikiem.

3. Czy walcząc bronią ręczną i tarczą ma się dodatkowy pkt Sv? Tzn mając średni pancerz+tarczę to w walce wręcz Sv jest 3+?

4. Rozgrywaliśmy scenariusz Starcie gdzie nagrodą były:
+1 za przeżycie. Jeżeli bohater lub grupa stronników przeżyje potyczkę to otrzymują +1 PD.
+1 za zwycięstwo. Dowódca drużyny, która osiągnęła cel rozgrywki otrzymuje +1 PD.
+1 za przeciwnika Wyłączonego z akcji!. Każdy bohater otrzymuje +1 PD za każdy Wyłączony z akcji! wrogi model.


I tutaj pytanie czy przegrany również otrzymuje PD za przeżycie oraz za zabicie przeciwnika?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8621
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz May 03, 2012 05:05 AM
Reply with quote

Kim grałeś? Jak wrażenia?

2. Model poddany działaniu zaklęcia, działa zgodnie z opisem czaru. A Długobrody rzuca 3K6 i odrzuca kostkę z najniższym wynikiem.

3. Tak.

4. Tak.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1518
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz May 03, 2012 05:33 AM
Reply with quote

Grałem Krasnoludami, co do wrażeń to hmm... fajnie się grało ale jeszcze nie ogarniamy zasad i stąd rozgrywka trwała 4,5 godziny. Osobiście gram w WFB od 6ed i część zasad jest dla mnie oczywista mimo, że się musiałem przestawić na 8ed i sporo już zapomniałem z poprzednich edycji.
Kolejne pytania:
1. Jeden z moich modeli został zwerbowany na arenę i jak to rozegrać? W opisie jest odniesienie do rozdziału XIIII: Ekwipunek - ale tam nic na ten temat nie znalazłem. Czy sam rzut na szarżę kończy tą walkę?

2. Walcząc z zombie: trafiam gościa, a później tylko wynik 6 powoduje, że on ginie, czy też inny wyniki (dopuszczalny) powoduje, że zombie zostaje trafiony, a dopiero kolejny rzut na tabelę efekt zranienia o wyniku 6 eliminuje go z gry?

3. Rzut na test rozbicia wykonuje się na początku SWOJEJ tury?

4. Czy model który był oszołomiony/powalony w momencie nie zdania rzutu rozbicia uważa się za wyłączony z akcji?

5. Czy jest sens w rozgrywaniu ucieczki po nieudanym teście rozbicia jeżeli drużyna która została na stole nie ma żadnych zadań do wykonania?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8621
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz May 03, 2012 10:29 AM
Reply with quote

1. W zapis wkradł się błąd. Powinno być odniesienie do Rodziału XV: Najemne Ostrza - tam jest charakterystyka Gladiatora. Po rzucie określającym kto szarżuje, należy rozegrać zwykłą walkę między Gladiatorem a zwerbowanym na arenę bohaterem.

2. Jeśli chodzi o Wyłączenie z akcji! Zombie, to sprawa ma się tak jak z Krasnoludami. W obu przypadkach jedynie 6 w rzucie na Efekt zranienia oznacza Wyłączenie z akcji!. A więc najpierw jest rzut na Trafienie, następnie rzut na Zranienie i jako ostatni rzut na Efekt Zranienia.

3. Tak.

4. Jeżeli model był związany walką wręcz z przeciwnikiem, to może zostać Wyłączony z akcji! przez przeciwnika - jeżeli przeciwnik goni taki model, to automatycznie Wyłącza go z akcji!.

Jeżeli model nie był związany walką wręcz - czyli nikt nie może go gonić, to nie zostaje Wyłączony z akcji!.

5. Nie.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Rollnik
Przytomny
Przytomny

Rollnik

Offline

Joined: stycz 04, 2012
Posts: 99
Location: Bydgoszcz
Filia Kujawsko-Pomorska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz May 03, 2012 07:16 PM
Reply with quote

Wypada się przywitać przed pierwszym postem. Cześć wszystkim Smile

A teraz nasz dylemat moralny Very Happy Zdarza się ze po ograbieniu przeciwnika trafia się fant, którego nasza banda niema na liście ekwipunku albo cudzy magiczny przedmiot. Co z takimi przedmiotami? Pozostaje tylko sprzedać czy jest jakaś opcja na używanie? Broń to pewnie dzięki Fechmistrzowi czy Strzelcowi można użyć, a co z innymi rzeczami? I co z magicznymi przedmiotami normalnie nie dostępnymi?

Back to top
View user's profile AIM Address
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1518
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz May 03, 2012 07:28 PM
Reply with quote

No to jeszcze to co mnie nurtuje:
1. Czy model może być zmuszony do ucieczki jeżeli jest związany walką wręcz z przeciwnikiem, tzn czy jest coś w podobnym stylu do WFB jak wynik starcia?

2. Napisałeś, że model powalony/oszołomiony który był związany walką z przeciwnikiem w momencie kiedy jego drużyna nie zdała testu rozbicia MOŻE zostać wyłączony z gry. Tzn może czy też jest wyłączony?

3. Jeżeli chodzi jeszcze o zombie. To powiedzmy, że trafiam, ranię ale nie na 6 i rzucam na efekt zranienia wynik poniżej 6 to co się dzieje z zombie? jest oszołomiony lub powalony?
Jeżeli oszołomiony lub powalony to czy można go wyłączyć z akcji atakując kolejnym modelem? I wtedy z automatu w przypadku jeżeli jest powalony w wyniku ataku drugiego modelu ginie, a w przypadku gdy jest oszołomiony jak zranię zombie choćby na 2 to też ginie?

4. Czy modele trudne do zabicia mogą otrzymać trafienie krytyczne? Bo:

Trafienia krytyczne:
Jeżeli w rzucie na zranienie wypadnie niemodyfikowane 6 to miało miejsce Trafienie Krytyczne. Należy ponownie wykonać rzut K6 i porównać wynik z TABELĄ TRAFIENIE KRYTYCZNE.
Wyjątkiem od tej sytuacji jest fakt, gdy atakujący musi wyrzucić niemodyfikowane 6 aby w ogóle zranić cel. Taki cios nie może zadać Trafienia Krytycznego – przeciwnik jest zbyt twardy, aby zostać poważnie zranionym przez tak cherlawe stworzenie!
Ponadto należy zauważyć, że każdy model może zadać tylko jedno Trafienie Krytyczne na fazę walki wręcz, a więc jeżeli postać posiada kilka ATAKÓW to jedynie pierwsza 6 w rzucie na zranienie będzie traktowana jako Trafienie Krytyczne.

Czy to oznacza, że takiego zombie nie można potraktować krytykiem?

5. Czy model powalony/oszołomiony może się obrócić/wstać tylko w swoje turze ruchu?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8621
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz May 03, 2012 07:49 PM
Reply with quote

Rollnik wrote:
Wypada się przywitać przed pierwszym postem. Cześć wszystkim Smile

Cześć Smile
Rollnik wrote:
A teraz nasz dylemat moralny Very Happy Zdarza się ze po ograbieniu przeciwnika trafia się fant, którego nasza banda niema na liście ekwipunku albo cudzy magiczny przedmiot. Co z takimi przedmiotami? Pozostaje tylko sprzedać czy jest jakaś opcja na używanie? Broń to pewnie dzięki Fechmistrzowi czy Strzelcowi można użyć, a co z innymi rzeczami? I co z magicznymi przedmiotami normalnie nie dostępnymi?
Jeżeli kompania w drodze Grabieży pozyska oręż, którego nie ma na liście ekwipunku, to bohaterowie mogą go używać po poznaniu umiejętności Fechmistrz/Strzelec.

Jeśli wejdzie w posiadanie przedmiotu magicznego, którego normalnie nie może kupić to o ile jest to oręż/pancerz stosuje się zasady jak do oręża/pancerza właśnie - przy takich przedmiotach w nawiasie opisane jest co to za oręż/pancerz.

Inne przedmioty mogą być używane zgodnie z przeznaczeniem i opisem.

Drużyny, nie mogą nabyć określonych przedmiotów, ale jeśli wejdą w posiadanie takich artefaktów w inny sposób, to bohaterowie mogą ich używać.

Pepe wrote:
No to jeszcze to co mnie nurtuje:
1. Czy model może być zmuszony do ucieczki jeżeli jest związany walką wręcz z przeciwnikiem, tzn czy jest coś w podobnym stylu do WFB jak wynik starcia?

2. Napisałeś, że model powalony/oszołomiony który był związany walką z przeciwnikiem w momencie kiedy jego drużyna nie zdała testu rozbicia MOŻE zostać wyłączony z gry. Tzn może czy też jest wyłączony?

3. Jeżeli chodzi jeszcze o zombie. To powiedzmy, że trafiam, ranię ale nie na 6 i rzucam na efekt zranienia wynik poniżej 6 to co się dzieje z zombie? jest oszołomiony lub powalony?
Jeżeli oszołomiony lub powalony to czy można go wyłączyć z akcji atakując kolejnym modelem? I wtedy z automatu w przypadku jeżeli jest powalony w wyniku ataku drugiego modelu ginie, a w przypadku gdy jest oszołomiony jak zranię zombie choćby na 2 to też ginie?

4. Czy modele trudne do zabicia mogą otrzymać trafienie krytyczne? Bo:

Trafienia krytyczne:
Jeżeli w rzucie na zranienie wypadnie niemodyfikowane 6 to miało miejsce Trafienie Krytyczne. Należy ponownie wykonać rzut K6 i porównać wynik z TABELĄ TRAFIENIE KRYTYCZNE.
Wyjątkiem od tej sytuacji jest fakt, gdy atakujący musi wyrzucić niemodyfikowane 6 aby w ogóle zranić cel. Taki cios nie może zadać Trafienia Krytycznego – przeciwnik jest zbyt twardy, aby zostać poważnie zranionym przez tak cherlawe stworzenie!
Ponadto należy zauważyć, że każdy model może zadać tylko jedno Trafienie Krytyczne na fazę walki wręcz, a więc jeżeli postać posiada kilka ATAKÓW to jedynie pierwsza 6 w rzucie na zranienie będzie traktowana jako Trafienie Krytyczne.

Czy to oznacza, że takiego zombie nie można potraktować krytykiem?

5. Czy model powalony/oszołomiony może się obrócić/wstać tylko w swoje turze ruchu?

1. Jeżeli nie zda testu Sam w walce, to Ucieka!.

2. Jeżeli przeciwnik goni taki model, to wyłącza go automatycznie. Ale może próbować oszczędzić przeciwnika.

3. Rzut na zranienie i rzut na efekt zranienia to różne rzutu i nie wiążą się. Jeżeli zranisz Zombie (nawet minimalnym wynikiem) to dopiero kolejnym rzutem ustalasz co się dzieje z przeciwnikiem - to właśnie jest rzut na efekt zranienie.

Quote::
TRUDNY DO ZABICIA: Zombie to wyjątkowo twardzi ożywieńcy, którzy walczą nawet rozczłonkowani. Zombie zostaje Wyłączony z akcji! jedynie przy wyniku 6 w rzucie na TABELĘ EFEKT ZRANIENIA. Wynik 1-5 traktowany jest jako Oszołomiony!.

Zombie może zostać tylko Oszołomiony!, więc drugim modelem możesz go wyłączyć zgodnie z normalnymi zasadami, czyli musisz zranić Zombie. Nie wykonujesz już rzutu na Efekt Zranienia.

4. Jak pisałem powyżej rzut na zranienie i rzut na efekt zranienia to różne rzuty. A więc Zombie może dostać krytyka.

5. Tak.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1518
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz May 03, 2012 08:01 PM
Reply with quote

No to dowiaduje się coraz to nowych rzeczy. Nie myśl sobie, że nie czytałem podręcznika bo pytam o tak błahe sprawy. Czytałem ale dopiero podczas gry człowiek się najwięcej uczy i wtedy rodzą się pytania i wątpliwości.

Jeszcze jedno czy modele band wampirów również zdają test sam w walce?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8621
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz May 03, 2012 08:09 PM
Reply with quote

Nieumarli (podobnie jak Demony) automatycznie zdają test Sam w walce.

Przy okazji, zauważyłem, że nie ma tego w opisie Zasady Specjalnej Demon i Nieumarły - co uzupełnię w następnej edycji.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
wujass
Przytomny
Przytomny

wujass

Offline

Joined: kwiet 19, 2012
Posts: 118

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz May 03, 2012 09:57 PM
Reply with quote

Witam.
Mam kolejne pytanie Smile
Czy w fazie strzeleckiej deklaruje strzelenie każdym symultanicznie ,czy mogę strzelać po kolei ,bez wcześniejszej deklaracji. Co prowadzi do kwestii ,czy jeśli jeden strzelec powali na ziemię/oszołomi mój model z broni strzeleckiej ,to kolejny strzelec wroga w tej samej rundzie może zabić go automatycznym trafieniem.

I czy kiedy powaliłem w swojej rundzie wroga na ziemię/oszołomiłem ,czy nadal jestem w walce ? Tj. czy można do mnie strzelać ?
Pozdrawiam


_________________
Jako żywo !
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8621
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz May 03, 2012 10:08 PM
Reply with quote

Strzelanie wrote:
Gracz powinien wyznaczyć do strzału jedną ze swych jednostek i wybrać jeden z modeli wroga na cel ostrzału. Po wyznaczeniu celu należy odmierzyć zasięg i rozpatrzyć strzelanie zgodnie z podanymi zasadami. Następnie należy przejść do kolejnej postaci strzeleckiej i postępować jak poprzednio. Należy kontynuować strzelanie, póki nie wystrzelą wszystkie wyznaczone do strzału modele uzbrojone w broń dystansową.
Czyli strzelasz po kolei.

Model nadal pozostaje związany walką wręcz.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1518
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pt May 04, 2012 04:43 AM
Reply with quote

A kiedy można wyjść z walki? Czy np walcząc dwoma modelami z jednym który jest oszołomiony/powalony można opuścić walkę przynajmniej jednym z tych dwóch?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8621
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pt May 04, 2012 10:20 AM
Reply with quote

Pepe wrote:
A kiedy można wyjść z walki? Czy np walcząc dwoma modelami z jednym który jest oszołomiony/powalony można opuścić walkę przynajmniej jednym z tych dwóch?
W takim przypadku model Oszołomiony! (o ile przeciwnik walczy jeszcze z przynajmniej jednym modelem) może odejść na 2".

Model walczący nie może dobrowolnie opuścić walki z przeciwnikiem, który walczy.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1518
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pt May 04, 2012 05:50 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:

Quote::
TRUDNY DO ZABICIA: Zombie to wyjątkowo twardzi ożywieńcy, którzy walczą nawet rozczłonkowani. Zombie zostaje Wyłączony z akcji! jedynie przy wyniku 6 w rzucie na TABELĘ EFEKT ZRANIENIA. Wynik 1-5 traktowany jest jako Oszołomiony!.

Zombie może zostać tylko Oszołomiony!, więc drugim modelem możesz go wyłączyć zgodnie z normalnymi zasadami, czyli musisz zranić Zombie. Nie wykonujesz już rzutu na Efekt Zranienia.

Tzn, że model trudny do zabicia można wyłączyć z akcji tylko na te dwa sposoby: 1. 6 w T.E.Z. i jeżeli jest oszołomiony rzucając wynik pozwalający na zranienie go niekoniecznie 6.

Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 50 51 52 ... 92 93 94
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
126 quidamcorvus 9098 Re: Pytania i odpowied...
 Śr lip 31, 2019 09:22 AM 
Asmodian View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 3107 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 36562 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 134986 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 185191 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: warhir
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 455

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 29
_BBOT: 0
Razem: 29
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
Strona główna
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
13 %13 %13 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 171
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy