Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 88 89 90 ... 139 140 141
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Anonymous - Sb marca 26, 2011 02:17 AM, sirwit713 - Pn kwiet 03, 2011 12:43 PM, Doman - Wt May 03, 2011 12:56 PM, sugai - Wt lut 07, 2012 12:24 AM, wujass - Pt czerw 08, 2012 11:28 AM
Rollnik
Przytomny
Przytomny

Rollnik

Offline

Joined: stycz 04, 2012
Posts: 99
Location: Bydgoszcz
Filia Kujawsko-Pomorska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Wt czerw 12, 2012 04:09 PM
Reply with quote

dwa pytania:)

Czy woźnica może strzelać? Pewnie nie, ale nie rzuciło mi się w oczy żeby było to dosłownie na pisane.

Czy wyniki rzutów na tabele kampanii się sumują na zasadzie np. 2x kontakty handlowe dają +2 dostępności czy sumę togo co pisze (np. +1 i +2 da +3)?

Back to top
View user's profile AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8569
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Wt czerw 12, 2012 10:13 PM
Reply with quote

Pogodyn wrote:
W swojej turze wyłączam z akcji wrogi model. Rabować mogę dopiero w kolejnej swojej turze w ruchach pozostałych.

Czyli wychodzi na to , że całą turę - wroga i swoją - stoje przy rabowanym modelu wroga - dobrze rozumiem?

Quote::
W najbliższej własnej turze w fazie ruchu w czasie wykonywania pozostałych ruchów zwycięzca OGRABIA wrogi Wyłączony z akcji! model z jednego wybranego przedmiotu.
Ruch możesz wykonać normalnie. Ale nie możesz już szarżować.

Pogodyn wrote:
Jeżeli tak , to co się dzieje jeżeli zostanę zaatakowany w turze wroga - przerywam rabunek?
Tak.

Pogodyn wrote:
Ile modeli moge rabować w ten sposób - jeden czy więcej - jednocześnie?
Jeden.

Pogodyn wrote:
Jedna z kart akcji , wykorzystywana jako dodatek do rozgrywanego scenariusza umożliwia otrzymanie K3 dodatkowych punktów doświadczenia jeżeli podczas całej potyczki nie będę dobijał wroga a tylko rabował.
Co się dzieje jeżeli w trakcie rabowania wróg nie zda testu rozbicia i ucieka automatycznie , te modele są obrabowane , czy nie zdążę tego uczynić? I czy dostaję wspomniane punkty doświadczenia , jeżeli wróg ucieknie w trakcie rabunku?
Jeżeli przeciwnik w swojej turze wszystkimi modelami zdoła uciec ze stołu to nie dojdzie do grabieży. Jeżeli jednak nie zrobi tego w ciągu jednej tury, to model zostaje ograbiony.
PD dostajesz za zrealizowane zadanie.

Rollnik wrote:
Czy woźnica może strzelać? Pewnie nie, ale nie rzuciło mi się w oczy żeby było to dosłownie na pisane.

Czy wyniki rzutów na tabele kampanii się sumują na zasadzie np. 2x kontakty handlowe dają +2 dostępności czy sumę togo co pisze (np. +1 i +2 da +3)?
Może strzelać.

Sumuje się.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1508
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Śr czerw 13, 2012 06:26 AM
Reply with quote

Podepnę się pod pytanie Pogodyna odnośnie Karty zadań specjalnych. Co się dzieje jeżeli jedynym modelem który został wyłączony z akcji jest model nie posiadający oręża np ghoul? Dostaję pkt doświadczenia czy też nie?

Grabić mogą tylko bohaterowie i tylko modele które osobiście wyłączą z akcji - tak?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8569
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Śr czerw 13, 2012 07:19 AM
Reply with quote

Pepe wrote:
Podepnę się pod pytanie Pogodyna odnośnie Karty zadań specjalnych. Co się dzieje jeżeli jedynym modelem który został wyłączony z akcji jest model nie posiadający oręża np ghoul? Dostaję pkt doświadczenia czy też nie?

Grabić mogą tylko bohaterowie i tylko modele które osobiście wyłączą z akcji - tak?

Jeżeli warunkiem zdobycia PD była grabież, to nie dostajesz PD. Bo nie masz z czego ograbić przeciwnika.

Tak, tylko bohaterowie. I tak, tylko te modele które osobiście wyłączą z akcji!.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1508
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Śr czerw 13, 2012 01:45 PM
Reply with quote

Jak działa umiejętność FELCZER? Tzn chodzi mi o to czy stosuje się ją po rozpatrzeniu wszystkich rzutów na Tabelę Poważnych Obrażeń i wybiera się model dla którego można przerzucić wynik, czy też używa się tej umiejętności w trakcie rzutów i decyduje się czy ją już użyć czy też zachować na ewentualne późniejsze rzuty?

Back to top
View user's profile
wertex
Nieświadomy
Nieświadomy

wertex

Offline

Joined: May 27, 2012
Posts: 11

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Śr czerw 13, 2012 08:53 PM
Reply with quote

Czy mag wysokich elfów zdobywający nową umiejętność, uczy się zaklęcia z wybranej szkoły magii i czy dodatkowo uczy się czaru z wysokiej magii? Czy w tym zapisie chodzi o to, że może wybrać inną szkołe magii niż swoją i uczy się tylko jednego czaru?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8569
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz czerw 14, 2012 12:00 AM
Reply with quote

Pepe wrote:
Jak działa umiejętność FELCZER? Tzn chodzi mi o to czy stosuje się ją po rozpatrzeniu wszystkich rzutów na Tabelę Poważnych Obrażeń i wybiera się model dla którego można przerzucić wynik, czy też używa się tej umiejętności w trakcie rzutów i decyduje się czy ją już użyć czy też zachować na ewentualne późniejsze rzuty?
Stosuje się w trakcie rzutów.

wertex wrote:
Czy mag wysokich elfów zdobywający nową umiejętność, uczy się zaklęcia z wybranej szkoły magii i czy dodatkowo uczy się czaru z wysokiej magii? Czy w tym zapisie chodzi o to, że może wybrać inną szkołe magii niż swoją i uczy się tylko jednego czaru?
Uczy się dwóch zaklęć. Pierwsze z Wysokiej Magii, drugie z wybranego Kolegium Magii.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1508
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pt czerw 15, 2012 06:47 AM
Reply with quote

Co się dzieje z kosztownościami jeżeli w walce wręcz bohater który je nosi zostanie wyłączony z akcji:
1. upuszcza je
2. ma je w ekwipunku
Kolega miał zadanie specjalne tylko nie pamiętam które litość to zbrodnia albo okup.
Jeżeli LTZ to w przypadku pkt 2 nie zrealizuje go.
Jeżeli Okup to w przypadku pkt 1 nie zrealizuje go.

Pytanie tylko który pkt jest właściwy?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8569
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pt czerw 15, 2012 08:11 AM
Reply with quote

Pepe wrote:
Co się dzieje z kosztownościami jeżeli w walce wręcz bohater który je nosi zostanie wyłączony z akcji:
1. upuszcza je
2. ma je w ekwipunku

Znacznik kosztowności: wrote:
Ponadto, model który zostanie Wyłączony z akcji! lub będzie Uciekał! traci drogocenności. W przypadku zaistnienia powyższej sytuacji, znacznik kosztowności należy umieścić obok Wyłączonego z akcji! bohatera lub w miejscu, w którym model rozpoczął Ucieczkę!.

Pepe wrote:
Kolega miał zadanie specjalne tylko nie pamiętam które litość to zbrodnia albo okup.
Jeżeli LTZ to w przypadku pkt 2 nie zrealizuje go.
Jeżeli Okup to w przypadku pkt 1 nie zrealizuje go.

Pytanie tylko który pkt jest właściwy?

Znacznik kosztowności nie żadnego wpływu na w/w karty zadań specjalnych. To od gracza, który Wyłączył z akcji! przeciwnika zależy czy będzie chciał ograbić model. Poza tym znacznik kosztowności nie jest wpisywany na kartę do ekwipunku modelu, który go niesie - więc nie może zostać zabrany w czasie grabieży.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1508
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pt czerw 15, 2012 09:32 AM
Reply with quote

Hmm... to powiedz mi czy jeżeli model który takowy znacznik posiada i zostanie wyłączony z akcji to po zakończeniu potyczki ma się dodatkowy łup czy też nie?

Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 88 89 90 ... 139 140 141
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 6, 7, 8 ]
117 quidamcorvus 7586 Pytania i odpowiedzi.....
 Sb czerw 29, 2019 03:15 PM 
Blumstein View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 2922 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 34186 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 128827 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 180648 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Ragnarsson
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 453

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 34
_BBOT: 0
Razem: 34
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Statystyki
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Linkowisko
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
13 %13 %13 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 169
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy