Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)

All Posts
<
1 2 3 ... 60 61 62 ... 92 93 94
>
Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]

#901: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Sb czerw 16, 2012 08:48 PM
    ----
Czy model który był sam w walce, nie zdał testu Cp i w wyniku ucieczki opuścił pole gry musi rzucać na tabelę poważnych obrażeń?

Czy modele posiadające kosztowności nie będące związane walką wręcz w momencie gdy drużyna nie zda testu rozbicia upuszczają je?

#902: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn czerw 17, 2012 04:13 AM
    ----
Nie.

Tak.

#903: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Pn czerw 17, 2012 04:28 AM
    ----
Dzięki Smile

#904: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: Pogodyn Post Posted: Pn czerw 17, 2012 07:26 PM
    ----
Co się dzieje jeżeli mój minotaur został bohaterem , wśród stronników zwalnia sie jego miejsce - tak jakby Mysli , tzn , że mogę kupić nowego minotaura?

i pytanie drugie

Chodzi mi o tabelkę przychodów.
Moja banda jest liczona jako poziom więcej , ale z umiejętności samowystarczalni jest liczona jako dwa poziomy mniej. Kiedy banda ma np 10 kolesi to nie ma problemu , proste do policzenia , ale co sie dzieje jak osiągne maksymalny poziom ludzi w bandzie - czyli 20 w tabelce jest 16 +.
Czy liczymy tylko do tego poziomu - 16+ , i potem od niego odejmujemy , czy też hipotetycznie podnosimy o poziom który nie jest uwzględniony i odejmujemy.
Nie wiem jak to liczyć.

#905: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn czerw 17, 2012 07:56 PM
    ----
1. Nie.

Quote::
MINOTAUR: Dowódca może wcielić w zastępy drużyny jednego Minotaura.

Nie ma znaczenia, czy jest to bohater czy stronnik. Podobnie jest z innymi stronnikami. Jeśli w kompanii może być przykładowo 5 kuszników, to gdy jeden z nich zostanie bohaterem, to grupa stronników może liczyć maksymalnie 4 kuszników.

2. Liczysz od poziomu 16+, który jest maksymalny.

#906: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Pn czerw 18, 2012 11:22 AM
    ----
W jaki sposób można zaszarżować model w budynku? Widziany z zewnątrz lub niewidoczny.

#907: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn czerw 18, 2012 11:29 AM
    ----
Pepe wrote:
W jaki sposób można zaszarżować model w budynku? Widziany z zewnątrz lub niewidoczny.

Jeżeli twój model widzi model przeciwnika, który jest w budynku to szarżujesz normalnie.

Jeżeli twój model nie widzi modelu wroga:

Deklaracja szarż wrote:
Jeżeli gracz chce, by jego model zaszarżował wrogi model w odległości do 4”, którego postać nie widzi (na przykład taki model, który znajduje się za plecami lub za rogiem budynku) i który nie jest ukryty, musi wykonać test I postaci. Udany test oznacza, że postać usłyszała lub w inny sposób wyczuła model i może go zaszarżować. Nieudany test oznacza, że postać nie wykrywała obecności wroga, a gracz nie może zadeklarować szarży tego konkretnego modelu.

#908: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: Pogodyn Post Posted: Pn czerw 18, 2012 11:52 AM
    ----
Dzięki.

I kolejne pytanie

Jeżeli kupuje magiczną zbroje a chce ją włożyć na duzy cel - minotaura - to czy też płace podwójnie? , czy zbroja dopasuje się na kolesia - no w sumie to jest mocno magiczna... Very Happy

#909: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn czerw 18, 2012 12:03 PM
    ----
Póki co płacisz normalnie.

Ale obecnie testujemy, czy nie ograniczyć dostępu magicznych pancerzy dla Dużych Celów - dotyczy to głównie Ogrów, które miałyby swoje pancerze niedostępne dla mniejszych modeli i odwrotnie.

#910: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: Pogodyn Post Posted: Pn czerw 18, 2012 12:15 PM
    ----
Heh , wiesz co i ja kiedyś o tym myślałem - ale - powiem tak , duży cel z tego co zauważyłem jest naprawde groźny przy początkującej bandzie , a wtedy nie masz kasy na takie cudeńka jak magiczne pancerze , bo masz potrzebniejsze rzeczy do kupienia.
Dodatkowym argumentem jest CHAOS sam w sobie , jakoś tak sobie myślę , że byłoby to całkiem realne - taki pancerz na takim herosie.

Mój minosek stał się herosem przy ogólnym prestiżu drużyny ok 700 punktów , i w tej chwili jest najsłabszym herosem jakiego mam , ma mało ataków siła tylko 4... naprawde każdy bestigor rozwala go na dzień dobry , bo samymi charakterystykami przewyższa wspomnianego minotaura i to sporo.

Tak to wyglada

Ale z drugiej strony ja wiem , że Polak potrafi... kupienie chaos armoura na początku istnienia bandy dla takiego minotaura może być bolesne... Neutral

#911: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Pn czerw 18, 2012 12:22 PM
    ----
Masz 700 pkt prestiżu to ile ty potyczek rozegrałeś? Ja po czterech mam 160 Sad

#912: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: Pogodyn Post Posted: Pn czerw 18, 2012 02:03 PM
    ----
Gram gdzieś od stycznia , ale ile... nie wiem, no i nie rozwijają mi sie harpie i psy jako , że zwierzęta.

#913: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Pn czerw 18, 2012 08:54 PM
    ----
Na jakiej zasadzie działa kupowanie rzadkich przedmiotów? Tzn dokładnie rzecz biorąc jeżeli mam 4 bohaterów to każdym wykonuję rzut na dostępność i czy jeżeli chciałem coś dla bohatera 1 a udało mi się wyrzucić że przedmiot jest dostępny np przy 3 rzucie to ten przedmiot ma w ekwipunku 3 bohater czy też można go dać 1?

Jeżeli chcę rekrutować doświadczonego stronnika to czy muszę go wykupić z ekwipunkiem takim jaki mają pozostali czy nie muszę tego robić jeżeli takowy ekwipunek mam w skarbcu?

Jak poniższy zapis ma się do magów HE skoro oni mogą losować dwa czary?
Quote::
MAG pierwszego poziomu, który osiągnie kolejny poziom doświadczenia i w ramach rozwoju wylosuje NOWĄ UMIEJĘTNOŚĆ może, zamiast nauki umiejętności, wybrać awans na kolejny poziom i wylosować kolejne zaklęcie. Aby awansować na trzeci poziom, MAG drugiego poziomu musi znać trzy zaklęcia i jeśli osiągnie kolejny poziom doświadczenia musi wylosować w ramach rozwoju NOWĄ UMIEJĘTNOŚĆ w ramach której będzie mógł awansować na trzeci poziom oraz wylosować czwarte zaklęcie. Po nauczeniu się piątego i szóstego zaklęcia, MAG będzie mógł, ile w ramach rozwoju wylosuje NOWĄ UMIEJĘTNOŚĆ, awansować na MAGA czwartego poziomu, oraz wylosować siódme zaklęcie.
Podczas rozgrywania naszej kampanii było jak napisałem poniżej i chciałbym wiedzieć czy dobrze to zrobiliśmy.
1 poziom 1 czar
awansował NU -> 2 poziom 3 czary
awansował NU -> 3 poziom 5 czarów
awansował NU -> 4 poziom 7 czarów???

#914: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Wt czerw 19, 2012 01:30 PM
    ----
Możesz dać dowolnemu bohaterowi, ponieważ Podział Ekwipunku jest po zakupie przedmiotów.



Nie musisz kupować stronnika z ekwipunkiem, ponieważ jak wyżej, Podział Ekwipunku jest po rekrutacji.



Magowie Wysokich Elfów szybciej awansują na wyższe poziomy.

Mag 1 poziomu zna 1 zaklęcie.

Mag 2 poziomu zna 2 lub 3 zaklęcia.

Mag 3 poziomu zna 4, 5 lub 6 zaklęć.

Mag 4 poziomu zna 7 lub więcej zaklęć.

#915: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Wt czerw 19, 2012 05:44 PM
    ----
Jeszcze jedno pytanie odnośnie rzadkich przedmiotów. Czy przed rzutem na dostępność trzeba zadeklarować co się chce kupić czy do rzutu dopasowuje się przedmiot?



Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]
<
1 2 3 ... 60 61 62 ... 92 93 94
>
Page 61 of 94