Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)

All Posts
<
1 2 3 ... 61 62 63 ... 92 93 94
>
Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]

#916: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Wt czerw 19, 2012 06:24 PM
    ----
Najpierw deklarujesz przedmiot, później wykonujesz rzut.

#917: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: Lazy Post Posted: Cz czerw 21, 2012 08:49 AM
    ----
Witam Smile

"Runy mistrzowskie są zbyt potężne, by można je było łączyć z innymi, co więcej,żadna z Run Mistrzowskich nie może występować w drużynie więcej niż jeden raz. Z tego powodu, jeśli na przedmiocie wykuto runę mistrzowską, nie można już dodać żadnej innej. KOWALE RUN nazywają je zazdrosnymi runami."

Jak mam to rozumieć?
Czy to oznacza, że drużyna może mieć tylko jedną mistrzowską runę czy też jedna, konkretna mistrzowska runa może występować tylko raz a potem mogę wykuć inną mistrzowską runę (oczywiście na innym przedmiocie bo ta kwestia jest jasna)?

#918: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Cz czerw 21, 2012 09:00 AM
    ----
Konkretna Runa Mistrzowska może występować w drużynie tylko raz - Runy Mistrzowskie nie mogą się powtarzać. Inną Runę Mistrzowską można wykuć na innym przedmiocie.

#919: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: Rollnik , Location: Bydgoszcz Post Posted: Cz czerw 21, 2012 09:34 AM
    ----
A jak strace przedmiot runiczny, mogę wykonąc taki sam na nowo czy kowal strzela focha i stwierdza ze drugiego takiego samego nie robi?

#920: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Cz czerw 21, 2012 10:07 AM
    ----
Przecież jest napisane, że może występować w drużynie tylko raz, a jak stracisz to już nie występuje. Nie pisze, że masz jedną jedyną niepowtarzalną szansę wykucia runy która się już nigdy więcej nie powtórzy Very Happy

#921: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Cz czerw 21, 2012 10:18 AM
    ----
Rollnik wrote:
A jak strace przedmiot runiczny, mogę wykonąc taki sam na nowo czy kowal strzela focha i stwierdza ze drugiego takiego samego nie robi?

Quote::
Zasada dumy:
KOWALE RUN chlubią się swoimi dokonaniami. Każde dzieło powinno być lepsze od poprzedniego, a życie KOWALA RUN to nieprzerwana nauka i doskonalenie sztuki wykuwania magicznych znaków. Jedynie w zupełnie wyjątkowych przypadkach KOWAL RUN decyduje się stworzyć dokładną kopię uprzednio wykutego runicznego przedmiotu.
Dwa runiczne przedmioty należące do drużyny nie mogą nosić takiej samej kombinacji run. Nie można mieć dwóch runicznych broni z wyrytą na obydwu Runą Prędkości i Runą Ognia, czy dwóch zbroi z wyryta pojedynczą Runą Oporu.
A więc, jeśli kompania straci przedmiot runiczny (biada Krasnoludowi, który go zgubi Wink ) to Kowal Run może wykuć taki sam przedmiot.

#922: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: Rollnik , Location: Bydgoszcz Post Posted: Cz czerw 21, 2012 10:44 AM
    ----
I o to mi chodziło, pewien krótko brody utrudniał mi życie twierdząc innaczej, a elfów i innych plugawców łasych na runy nie brak u nas Razz

BTW, elf w gromrilu, az mi się broda z żalu skreca grając z nim Evil or Very Mad jak dla mnie żaden skil nie powinien umożliwiać tym plugawcą nosić naszych zbroi Cool

#923: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: Rizzen Post Posted: Cz czerw 21, 2012 05:55 PM
    ----
A co się dzieje, kiedy w wypadku grabieży drużyna zyska przedmiot z taką samą mistrzowską runą?

#924: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Cz czerw 21, 2012 09:46 PM
    ----
Rizzen wrote:
A co się dzieje, kiedy w wypadku grabieży drużyna zyska przedmiot z taką samą mistrzowską runą?
W tym wypadku dopuściłbym używanie takiego przedmiotu. Podobnie jest z przedmiotami magicznymi, to że konkretna drużyna nie może kupić na przykład magicznego pancerza, nie oznacza, że model nie może jej używać jeśli zdobędzie zbroję na przykład w efekcie grabieży.

#925: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Pt czerw 22, 2012 10:14 AM
    ----
Włócznia (piechota) jest bronią ręczną czy wymaga obu rąk? A może jeszcze inną. Pytam bo w opisie nie jest to uszczegółowione, a chciałem wiedzieć czy z tarczą daje bonus do OP.

#926: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pt czerw 22, 2012 10:18 AM
    ----
Pepe wrote:
Włócznia (piechota) jest bronią ręczną czy wymaga obu rąk? A może jeszcze inną. Pytam bo w opisie nie jest to uszczegółowione, a chciałem wiedzieć czy z tarczą daje bonus do OP.

Nie jest uwzględnione bo włócznia nie jest bronią ręczną i nie wymaga obu rąk. Nie daje bonusu do OP w połączeniu z tarczą.

#927: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: wujass Post Posted: Pt czerw 22, 2012 06:02 PM
    ----
Czy zdolność "Unik" w walce wręcz chroni przed ciosami automatycznie trafiającymi np. przed ciosami"Wyklętych" z Kultu pogromców?

#928: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pt czerw 22, 2012 09:52 PM
    ----
Tak. Należy wykonać rzut za każdą ranę zadaną w fazie walki wręcz.

#929: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: MORFI Post Posted: Pn czerw 25, 2012 12:13 PM
    ----
czy jak postać posiada uniki przeciwko strzelaniu(5+) i sama się postrzeli z gołębia bombardującego to czy rzuca na unik?

#930: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn czerw 25, 2012 12:38 PM
    ----
MORFI wrote:
czy jak postać posiada uniki przeciwko strzelaniu(5+) i sama się postrzeli z gołębia bombardującego to czy rzuca na unik?
Tak. Ponieważ:

USKOK wrote:
Bohater wykorzystując zdolność może próbować uniknąć trafienia pociskami wystrzelonymi z broni dystansowej z fazie strzelania.



Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]
<
1 2 3 ... 61 62 63 ... 92 93 94
>
Page 62 of 94