Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)

All Posts
<
1 2 3 ... 63 64 65 ... 92 93 94
>
Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]

#946: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Sb czerw 30, 2012 12:18 PM
    ----
Możesz wykonać jeden rzut na dostępność za każdego bohatera, a więc możesz bohaterem kupić jeden przedmiot rzadki w jednej sekwencji po potyczce.

#947: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: MORFI Post Posted: Sb czerw 30, 2012 06:30 PM
    ----
1 czy przedmioty które kupujemy z kosztem +1k6 to czy też sprzedajemy je z tym + tylko za połowę,
2 czy jak mam zatrute ataki to czy mogę mieć killing Blowa
3 czy psią łapką, wiedźmim, mydłem kartami tarota mogę modyfikować przeżuwać każdej kości z mojej drużyny i czy przeciwnikowi też

#948: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn lip 01, 2012 12:16 AM
    ----
1. Rozdział Ekwipunek:

Sprzedaż: wrote:

W czasie rozgrywania sekwencji po potyczce gracz może zdecydować o odsprzedaniu starego oręża i wyposażenia. Należy jednak pamiętać, że wartość używanego i często uszkodzonego ekwipunku nie jest zbyt wysoka. Drużyna może automatycznie sprzedać broń i ekwipunek uzyskując za niego połowę rynkowej wartości w przypadku przedmiotów Powszechnych oraz połowę ceny podstawowej w przypadku Rzadkich przedmiotów – doświadczeni handlarze często targują się dużo lepiej niż którykolwiek z bohaterów.
Gracz, który uzna cenę za zbyt niską nie musi sprzedawać przedmiotów. Może gromadzić oręż i ekwipunek w Skarbcu drużyny, by w przyszłości wyekwipować nowo najętych rekrutów, którzy z pewnością pojawią się w szeregach drużyny.

2. Tak.

3. Z psiej łapki, wiedźmiego mydła oraz kart tarota może skorzystać jedynie model, który posiada przedmiot w ekwipunku.
Psia łapka i karty tarota działają w czasie rozgrywania scenariusza lub w czasie sekwencji po potyczce.
Wiedźmie mydło działa tylko w czasie potyczki.

#949: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: wujass Post Posted: Pn lip 02, 2012 07:07 AM
    ----
Witam ponownie. Czy magiczne zbroje dla dużych celów także kosztują podwójną kwotę ? I drugie pytanie , w zasadach specjalnych Kultu Pogromców nie ma "Fanatyka" ani " Niezłomny". Tzn ,że odczuwają strach ,grozę i są podatni na inne czynniki psychologiczne ?

#950: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: MORFI Post Posted: Pn lip 02, 2012 10:19 AM
    ----
czy można kupić 2 x księgę wiedzy tajemnej dla jednego bohatera i ma + 2 czary?

#951: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn lip 02, 2012 11:11 AM
    ----
1. Za zbroje magiczne płacisz taką cenę jak podano w podręczniku.

2. Zasady są podane w opisie poszczególnych jednostek. Bo nie wszystkie modele podlegają zasadzie specjalnej Fanatyk.

3. Nie.

#952: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: MORFI Post Posted: Pn lip 02, 2012 11:23 AM
    ----
3. nie było do mnie czy do Wujasa?

#953: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn lip 02, 2012 11:29 AM
    ----
MORFI wrote:
3. nie było do mnie czy do Wujasa?
Do ciebie. Odpowiedź, na trzecie z kolei pytanie Smile

#954: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Cz lip 05, 2012 06:34 AM
    ----
Chciałbym sobie coś usystematyzować, stąd moje pytania:
1. Szarża modelu z wielką bronią. Kto uderza jako pierwszy? Model który szarżuje czy też model który ma większą inicjatywę?
2. Szarża na model która ma broń/umiejętność uderza jako pierwszy. Kto uderza jako pierwszy? Model szarżujący? Model z bronią/zasadą uderza jako pierwszy? Czy też po inicjatywie?
3. Czy model szarżujący musi dostawić się do modelu na który szarżował całą długością podstawki (jeżeli jest na to miejsce)? Czy też może róg do rogu itp?
4. Przykład szarży:

M

W W W W W

Modele W szarżują na model M wszystkie szarże są możliwe do wykonania pod względem zasięgu.

Czy po dostawieniu będzie to wyglądało tak:

WMW
WWW

Czy też modele które dostawiają się od boku nie mogą wykonać szarży?

#955: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: wujass Post Posted: Cz lip 05, 2012 08:24 AM
    ----
Modele szarżują do najbliższej możliwej krawędzi podstawki. Stykanie się rogami funkcjonowało w WFB, tutaj także. Nie znalazłem żadnego przeciwwskazania.

#956: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Cz lip 05, 2012 02:14 PM
    ----
Pepe wrote:
Chciałbym sobie coś usystematyzować, stąd moje pytania:
1. Szarża modelu z wielką bronią. Kto uderza jako pierwszy? Model który szarżuje czy też model który ma większą inicjatywę?
2. Szarża na model która ma broń/umiejętność uderza jako pierwszy. Kto uderza jako pierwszy? Model szarżujący? Model z bronią/zasadą uderza jako pierwszy? Czy też po inicjatywie?
3. Czy model szarżujący musi dostawić się do modelu na który szarżował całą długością podstawki (jeżeli jest na to miejsce)? Czy też może róg do rogu itp?
4. Przykład szarży:

M

W W W W W

Modele W szarżują na model M wszystkie szarże są możliwe do wykonania pod względem zasięgu.

Czy po dostawieniu będzie to wyglądało tak:

WMW
WWW

Czy też modele które dostawiają się od boku nie mogą wykonać szarży?

1.
Uderza jako ostatni: wrote:
[...]Jeżeli model walczy bronią z cechą oręża UDERZA JAKO OSTATNIA i podlega jednocześnie zasadzie UDERZA JAKO PIERWSZY – na przykład w turze w której szarżował, to zasady te znoszą się i żadna nie ma zastosowania, a model atakuje w porządku INICJATYWY.
Jeżeli model szarżowany nie podlega jakimś dodatkowym zasadom, to walczą wg Inicjatywy.

2.
Uderza jako pierwszy: wrote:
Modele uzbrojone w oręż podlegający tej zasadzie zawsze uderzają jako pierwsze w walce wręcz, niezależnie od współczynnika INICJATYWA. W walce z modelem, który podlega tej samej zasadzie, pierwszeństwo zadawania ciosów określa się na podstawie wartości współczynnika INICJATYWA (przy takiej samej wartości INICJATYWY należy rozstrzygnąć za pomocą rzutu kostką).

3.
4. Ruchy szarżujących wrote:
[...]Model szarżujący wykonując ruch szarży powinien pokonać dystans dzielący go od przeciwnika po najkrótszej możliwej drodze i zakończyć ruch szarży dostawieniem do najbliższej krawędzi podstawki przeciwnika. Jeżeli dostawienie do najbliższej krawędzi jest niemożliwe, na przykład model przeciwnika pozostaje związany walką wręcz z innym modelem, należy dostawić model do kolejnej krawędzi, o ile pozwala na to zasięg szarży.

Można dostawiać róg do rogu. Choć wpierw powinno się dostawiać podstawki krawędziami.

4.
Tak.

#957: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: wujass Post Posted: Pt lip 06, 2012 01:40 PM
    ----
Czy stygmat tzeentcha "podwojenie" działa na bohaterów będących magami? Tzn czy mogę mieć dzięki temu dwóch magów i otrzymać za każdego kostki mocy i rozproszenia ?

#958: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pt lip 06, 2012 01:51 PM
    ----
Tak.

#959: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Sb lip 07, 2012 09:59 AM
    ----
Czy model będący w walce wręcz z dwoma innymi modelami które są powalone na ziemie może podzielić swoje ataki i obydwa wyłączyć z akcji?

#960: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Author: MORFI Post Posted: Sb lip 07, 2012 01:08 PM
    ----
tak jeśli sam ich nie powalił w tej turze
moje pytanie czy mogę skoczyć z budynku na postać stojącą 3 cale od budynku tak żeby ją zaszarżować



Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]
<
1 2 3 ... 63 64 65 ... 92 93 94
>
Page 64 of 94