Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy


































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › [Warsztat] Drużyny
[Warsztat] Drużyny
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 ... 13 14 15 ... 25 26 27
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1055

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Sb list 01, 2014 12:50 AM
Reply with quote

Powiem tak.
Dziś miałem pierwszą grę z leśnymi goblinami. Jeśli nie będzie ich dużo więcej niż normalnie w bandzie to to nie ma sensu. Zbyt prosto jest je zabić a z taki CP jak gobliny biegają to uciekają od byle czego po śmierci dowodzącego.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8017
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Sb list 01, 2014 12:59 AM
Reply with quote

Na pewno trzeba zmienić ceny bohaterów, bo z tego co widzę w pliku zostały ceny z innej kompanii.

Powinno być:
Herszt 50 zk, Szaman 40 zk, Poganiacz i Rembajło po 30 zk.

Poza tym na początku, nie licząc CP, charakterystyki są zbliżone do ludzkich, maksymalna liczba modeli też jest podobna. Tyle, że większość stronników liczy się jako pół modelu do testu rozbicia, a strata Herszta boli, podobnie jak w przypadku Zwierzoludzi.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1055

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Sb list 01, 2014 01:03 AM
Reply with quote

Problem to moim zdaniem ilość modeli.

Być może zwyczajnie ciężki paring + nieodpowiedni bulid zadecydowały. Więcej danych trzeba zebrać Very Happy

Ah, powinny dostać albo niższa cenę niż ludzie ( z racji animozji i niskiego cp ) albo nie wiem co bo obecnie to czaro widzę te gobliny.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8017
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Sb list 01, 2014 01:07 AM
Reply with quote

Zwykły gobos kosztuje 15 zk, niżej się nie da.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1055

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Sb list 01, 2014 01:43 AM
Reply with quote

Hm a to nie wiedziałem ;]


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 849
Location: Będzin/Sosnowiec
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pn list 02, 2014 10:44 AM
Reply with quote

Rozegrałem bitwę Leśnymi Goblinami i nadal mam wrażenie, że brakuje tutaj liczebności. Niestety, ale ograniczenie 3-15 skutecznie uniemożliwi nawiązanie walki z co mocniejszym przeciwnikiem. Wiadomo, że gobliny to nie są mocne jednostki, ale fluffowo i logicznie ich przewaga leży w ilości.

Moje propozycje:
1. tak jak proponowałem w stosunku do Snotów, gdyby występowały jako swarm, pomogłoby to nadrobić niedobory liczebności.
2. w przypadku zwiększenia limitu bandy, można rozważyć np. 0-5 dla pajonków.

Aczkolwiek skoro obniżone zostały koszty punktowe bohaterów, to zaoszczędzone 70 zk można włożyć w dodatkowy sprzęt/jednostki. Trzeba potestować.


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pn list 03, 2014 12:39 PM
Reply with quote

Zaletą Leśnych Goblinów jest niska cena modeli pozwalająca na wystawienie maksymalnej liczby modeli oraz zatrute ataki, które przy maksymalnej S3 znacznie zwiększają szansę na zranienie przeciwników.

Ja bym zmieniła trzy rzeczy:
- rozciągnęła działanie umiejętności trucizna z pajonka także na broń ręczną
- zamiast umiejętności nieustraszony dałabym goblinom zdolność szczęście
- Snotlingom dałabym sforę

Co o tym myślicie?


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 849
Location: Będzin/Sosnowiec
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Wt list 04, 2014 10:57 PM
Reply with quote

1 - brzmi sensownie.
3 - od momentu propozycji tej jednostki sugerowałem swarm Smile

Co daje zdolność szczęście?


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8017
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Śr list 05, 2014 12:58 AM
Reply with quote

Sister_of_Mercy wrote:
- rozciągnęła działanie umiejętności trucizna z pajonka także na broń ręczną
To Skinkom w drużynie Jaszczuroludzi też trzeba by zmienić.

Grish wrote:
3 - od momentu propozycji tej jednostki sugerowałem swarm Smile
To się nie zrozumieliśmy. Ja rozumiem swarm jako rój w sensie battlowym, czyli na podstawce 40x40 mm. A nie modele z zasadą rój pozwalającą na atakowanie z drugiego rzędu.

Grish wrote:
Co daje zdolność szczęście?
Przerzut jednego nieudanego testu raz na bitwę lub w sekwencji po potyczce, jeśli nie wykorzystano w czasie potyczki. Tak jak magiczny przedmiot Psia łapka.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1055

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Śr list 05, 2014 01:04 AM
Reply with quote

Zatrute ataki na hordzie modeli hm...


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8017
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Śr list 05, 2014 01:06 AM
Reply with quote

Krnabrny wrote:
Zatrute ataki na hordzie modeli hm...
Z maksymalną S3 to wcale nie takie straszne. A przynajmniej Gobliny mogłyby z żywymi powalczyć, bo z Nieumarłymi, Leśnymi duchami czy Demonami, których zatruty atak nie rusza już nie za bardzo.

A wcześniej i tak trzeba wykupić umiejętność bohaterowi.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 849
Location: Będzin/Sosnowiec
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Śr list 05, 2014 07:13 AM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:


Grish wrote:
3 - od momentu propozycji tej jednostki sugerowałem swarm Smile
To się nie zrozumieliśmy. Ja rozumiem swarm jako rój w sensie battlowym, czyli na podstawce 40x40 mm. A nie modele z zasadą rój pozwalającą na atakowanie z drugiego rzędu.

Już wyjaśniam.
Dla mnie Snoty to takie trochę bardziej gramotne skarabeusze/pająki/węże występujące w bandzie Nehekhary albo Nurglingi u Nurgla. Dlatego ja je od początku widzę jako zbieraninę małych sukinsynów, które lecą gromadą na wroga.
Ich zasady powinny być moim zdaniem chociaż zbliżone do w/w wymienionych jednostek. Zdaję sobie sprawę, że trzeba byłoby im podnieść koszt punktowy, dać może 2 ataki z broni naturalnej, zrobić ich Trudnymi do Zabicia, zabrać awans i wsadzić na podstawkę 25x25 lub nawet 40x40. Bardzo podoba mi się zasada z zarodnikami, dlatego super, gdyby przy ew. zmianach została. Można by np. na "1" spowodować krzywdę dla Snotlingów.


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1055

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Śr list 05, 2014 01:23 PM
Reply with quote

A, myslałem że każdy gobas ma mieć z zasady zatruty atak ;D


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1445
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Śr list 05, 2014 08:15 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
Herszt, Szaman, Łowca niewolników i prawdopodobnie 2x Poganiacze Squigów lub 2x Sieciarze - tutaj jeszcze muszę pokombinować.

Jakaś konkluzja ku czemu się skłaniasz?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8017
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Śr list 05, 2014 08:58 PM
Reply with quote

Ku sieciarzom, mogliby zastawiać pułapki jak Averlandczycy.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3 ... 13 14 15 ... 25 26 27
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Galeria - Figurki [Warsztat] Krasnoludowie Chaosu z Zorn Uzkul...
...do Warheim FS.
[ Go to pageGo to page: 1, 2 ]
24 quidamcorvus 896 [Warsztat] Krasnoludow...
 Śr lip 11, 2018 08:46 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Galeria - Makiety Makietowy warsztat Dwalthrima
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3, 4 ]
56 Dwalthrim 27739 Makietowy warsztat Dwa...
 Śr May 16, 2018 08:57 PM 
adrenalbooster View latest post
No new posts Galeria - Figurki [Warsztat] Zwiadowcze stado klanu Eshin.
Szczuroludzie do Warheim FS.
8 quidamcorvus 472 [Warsztat] Zwiadowcze ...
 Cz May 10, 2018 09:25 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Prestiż Drużyny... 5 Repentia.Vlk 881 [Warsztat] Prestiż Dr...
 Pn marca 12, 2018 12:27 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Podziemia jako opcjonalny segment gry
Dungeon Adventures
5 Krnabrny 398 [Warsztat] Podziemia j...
 Sb stycz 20, 2018 10:16 PM 
Krnabrny View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Creator
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 423

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 29
_BBOT: 0
Razem: 29
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 163
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy