Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › [Warsztat] Drużyny
[Warsztat] Drużyny
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 ... 20 21 22 ... 31 32 33
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pt lut 24, 2017 09:45 AM
Reply with quote

Fakt faktem ze na papierze banda wyglada na mocną z drugiej strony jakby miała słabe zasady to komu by sie chcialo szukac i konwertowac te wszystkie modele ;).
Trzeba by pograć i tak ją podszlifować żeby trzymała klimat, a nie była gięta.
Na początek wyrzucenie ciezkich pancerzy i broni prochowej, a wrzucenie ew. kusz i tych toporow do rzucania wydaje mi się bardziej klimatyczne i nie jest chyba tak gięte,.


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8508
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pt lut 24, 2017 09:51 AM
Reply with quote

US woltyżera zredukowane do 3.

Hipnoza i Podżeganie to umiejętności do nabycia, ponadto działają do 6" w fazie strzelania - nie sądzę, żeby dzięki drużyna sama wygrywała potyczki.

Broń prochowa i ciężkie pancerze dla bohaterów zostają, to drużyna imperialna i nie posiada jakiś specjalnych ograniczeń fluffowych pod tym względem. Zresztą wyboru broni nie mają zbyt dużego.

Toporów miotanych z S+1 raczej nie będzie.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pt lut 24, 2017 10:11 AM
Reply with quote

Przeciwskazań nie ma, ale cyrkowcy ciskający toporami, nozami i całą resztą żelastwa mają fajniejszy klimat, niż kolejna banda imperialnych najemników w płytówkach i z pistoletami.


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8508
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pt lut 24, 2017 10:19 AM
Reply with quote

To nie kupuj tego ekwipunku Smile

To ze jest dostępny nie oznacza że trzeba go kupić.

A co do miotanych toporów to 9 pocisków z S4 i US4 w 6" calach to troszkę za dużo. Ewentualne stój i strzelaj z S4 też jest dobre. A po rozwoju S o +1 to już będą prawdziwi pogromcy dużych celów.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pt lut 24, 2017 12:23 PM
Reply with quote

Po przycieciu woltyżera chyba ok wszystko jest. Jedyny trochę niesmak że będzie to faktycznie kopalnia pieniędzy jako kompania. Moim zdaniem dalej - unik i uskok za niemożliwość używania pancerzy byłby fajną opcją, unikalną i wpisującą się fabularnie w klimat ( cyrkowcy w zbrojach płytowych są ok - zombie w pancerzach z jakiegoś powodu nie ok mimo że pancerz raczej na trupie by nie przeszkadzał a dużo jest pancernych zombie na artach ).

Ja dalej byłbym za tym żeby jak już wszystkie zakładane drużyny powstaną - postarać się je zbalansować.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8508
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pt lut 24, 2017 12:38 PM
Reply with quote

@Krnabrny
Cyrk to zwykle dochodowy interes. Smile

Co do pancerzy to nie rozumiem twoich pretensji o dostępność zbroi dla bohaterów? Bo tylko oni maja dostęp do ciężkich pancerzy i co mają z tym wspólnego stronnicy Zombie?

Z tego co kojarzę to niemal wszyscy bohaterowie mogą używać ciężkich pancerzy. A gdyby bohaterowie cyrkowcy nie posiadali do nich dostępu nie mogliby też używać magicznych ciężkich pancerzy.

Uskok i unik mogą nabyć w ramach rozwoju, mają dostęp do takich umiejętności. Podobnie pancerze muszą sobie kupić.

A jaki sposób balansu proponujesz? Bo raczej większych dysproporcji w kampanii nie ma.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pt lut 24, 2017 01:02 PM
Reply with quote

Np w przypadku ludzkich band :
5 bohaterów wszędzie ( chyba tak jest )
1 kapitan
1 mag/kapłan
1 sierżant/inżynier
1 różny bohater ( specyficzny dla każdej kompanii ) ale nie młodziak
1 młodziak

grupa stronników 0-5 do ww
grupa stronników 0-5 do ws
kawaleria 0-3 lub duży cel 0-1 lub w kompaniach bez dużego celu do rekrutacji kawaleria 0-5
grupa stronników 0+ bez żadnej specjalnej umiejętności u wszystkich lub z specjalna umiejętnością w każdej drużynie ( większe ww, cp czy coś tam to by trzeba się zastanowić, ale najlepiej umiejętność wybrać powszechną dla każdej grupy tak jak cyrkowcy mają te akrobatykę np dało by to naprawdę solidnego kopa każdej kompanii i uczyniło każdą kompanię inną )

Przykładowo kilka propozycji :
- Nuln - Artylerzysta
- Gladiatorzy - Gladiator
- Reikland - Ciężkie pancerze dla stronników
- Kislev - Charakternik
- Middenheim - Silny cios ( zamiast S4 )
- Marienburg - Ranger
- Ostland - Krzepki
- Piraci - Pływanie

Dodatkowo wszyscy ludzie mają charakterystykę na S i WT oraz I na 3. Żołnierze i wszyscy stronnicy którzy z opisu wynikają że są wyszkoleni ( koszt 40+ ) +1 CP w stosunku do tych po 25 poza wszelkimi bonusami.

To tak na szybko. Roboty było by sporo ale nie więcej niż kilka godzin ( zmiany tak naprawdę nie są duże a sprawiły by że kompanie byłby by mocno różnorodne )

Edit : Cyrk to raczej bieda niż bogactwo wg wszelkich znaków na niebie i ziemi.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8508
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pt lut 24, 2017 01:55 PM
Reply with quote

Twoje propozycje zmian to w większej mierze ujednolicenie drużyn niż ich zróżnicowanie. Drużyny będą różnic się jedynie umiejętnościami specjalnymi i to też niezbyt zbalansowanymi, np. pływanie i silny cios.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pt lut 24, 2017 03:12 PM
Reply with quote

Obecnie drużyny różni ilość opcji i potencjał stronników. Często jest to tak mocna różnica że ludzkie drużyny mają problem konkurować jedna z drugą na papierze**. Np ten Middenheim z swoim S4 na wszystkim i tanimi psami vs Piraci z niewolnikami ( piraci to chyba obecnie najsłabsza ludzka banda ) czy Reikland ( obecnie jedyny plus Reiklandu to us4 na kusznikach i szeroki dostęp do ekwipunku* ). Moim zdaniem rozdanie każdej kompanii bonusów w postaci umiejętności ( niektóre kompanie już je mają ) wyrównało by poziom tych drużyn na początku. Pływanie to faktycznie trochę zły przykład ale fabularnie by pasował.

*dostęp do ekwipunku specjalnego na samym początku nie robi różnicy na dobrą sprawę bo i tak albo cię na niego nie stać albo masz tak mało tych super żołnierzy że przeciwnik cie zadepta i okradnie po fakcie z ultradrogiego sprzętu.

Najlepiej zobaczyć przecież jakie kompanie są grane i dlaczego ( na przykładzie ludzkich band ) :
- Łowcy czarownic
- Ostland
- Marienburg
- Middenheim
- Averland

A które grane nie są :
- Bretonia ( osobiście jak gram, gracza Bretonii spotkałem słownie 1 raz ) ( Bretonia ma sporo różnych minusów tak dużych że powszechna kawaleria ich niestety nie niweluje )
- Piraci ( taki słabszy Ostland )
- Nuln ( silna słaba kompania - lepiej strzela dosłownie każda kompania zrobiona pod strzelanie z Reiklandem na czele, Marienburg może mieć więcej strzelania na początku, Ostland i Averland też )
- Siostrzyczki ( gorsza i słabsza wersja łowców czarownic i chyba niestety najsłabsza ludzka kompania która nie ma absolutnie nic co może być jej atutem [ może rycerze zakonni ale są tak drodzy i bez wsparcia i tak niewiele zdziałają ] )
- Reikland - ( kompania do wszystkiego i we wszystkim średnia, lepiej strzela niż wszyscy ale ma mniej strzelania niż wszyscy )

To jest moje osobiste spostrzeżenie jako gracza z jakimś tam stażem w ilości rozegranych gier i wydaje mi się z różnorodnymi przeciwnikami i drużynami.

** Ostland vs Piraci
Marienburg vs Nuln
Middenheim vs Bretonia
Łowcy vs Siostrzyczki
Averland vs Reikland ( Averland ma o niebo lepszych bohaterów poza tym są bardzo podobne potencjałem )

To jest moje osobiste spostrzeżenie jako gracza z jakimś tam stażem w ilości rozegranych gier i wydaje mi się z różnorodnymi przeciwnikami i drużynami.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8508
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pt lut 24, 2017 04:38 PM
Reply with quote

IMO to raczej kwestia dostępnych modeli niż domniemanych wad drużyny.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
kozAa
Przebudzony
Przebudzony

kozAa

Offline

Joined: list 21, 2015
Posts: 307

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pt lut 24, 2017 04:44 PM
Reply with quote

Banda na papierze wygląda na mocną, nie wiem czy stronnicy nie mają za dużo zasad specjalnych,toporów do rzucania bym nie dodawał i ukrywanie na kapłanie jako umiejkę do wykupienia a nie posiadaną z marszu. A jeśli chodzi o sprzęt to taki Ostland nie posiada pistoletów pojedynkowych mimo że to imperium, więc Cyrkowcy nie muszą mieć ciężkich pancerzy.

Osobiście czekam na banitów Smile

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8508
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pt lut 24, 2017 05:38 PM
Reply with quote

No faktycznie Ostland nie posiada pistoletów pojedynkowych, za to ma całe mnóstwo innej broni palnej włącznie z garłaczami i muszkietami.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8508
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pn marca 06, 2017 03:17 PM
Reply with quote

Dziś mam dla szanownego państwa-draństwa pierwszą wersję zasad Kompanii krasnoludzkich Piwowarów, czyli krasnoludzcy zwiadowcy na kucach i powozach.

PDF z zasadami można pobrać ze scribd lub dropbox.

Wszelkie uwagi, pomysły, komentarze oczekiwane.

Tym samym do zrobienia pozostały jeszcze Postacie Dramatu oraz drużyny: Banici z Księstw Granicznych oraz Karnawał Chaosu.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Bahior
Świadomy
Świadomy

Bahior

Offline

Joined: paźdź 20, 2014
Posts: 448
Location: Chorzów
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pn marca 06, 2017 03:31 PM
Reply with quote

Super. Very Happy czekam też na karnawał Very Happy


_________________
thedarkoak.blogspot.com/
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pn marca 06, 2017 04:44 PM
Reply with quote

Wystarczu, że jeden model z grupy stronników jest w 6" od piwowara żeby wszyscy w grupie mieli bonus?
Pierwsze wrażenie - umiejętność piwowara dosyć mocna na początku rozgrywek, później już w normie.


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 20 21 22 ... 31 32 33
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Magiczne przedmioty
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3, 4 ]
58 quidamcorvus 1979 [Warsztat] Magiczne pr...
 Cz czerw 13, 2019 12:14 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Magia...
...nowe zaklęcia.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 4, 5, 6 ]
75 Repentia.Vlk 32023 Re: [Warsztat] Magia.....
 Pt May 24, 2019 09:24 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Galeria - Figurki [Warsztat] Zwiadowcze stado klanu Eshin.
Szczuroludzie do Warheim FS.
[ Go to pageGo to page: 1, 2 ]
21 quidamcorvus 2063 [Warsztat] Zwiadowcze ...
 Śr May 15, 2019 11:53 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Trucizny, mikstury & Narkotyki 2 quidamcorvus 156 [Warsztat] Trucizny, m...
 Cz marca 21, 2019 07:54 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Galeria - Figurki [Warsztat] Nocne Gobliny...
...do Warheim FS.
0 quidamcorvus 140 [Warsztat] Nocne Gobli...
 Cz lut 21, 2019 02:29 PM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Gwardzista
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 452

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 13
_BBOT: 0
Razem: 13
Kto gdzie jest:
 Goście:
Kontakt
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
13 %13 %13 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 169
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy